-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Οταν πια ζεσταινεται το αυτοκινητο στρωνει το προβλημα?Το πρόβλημα το παρατήρησα με ήδη ζεστό το όχημα, το είχε χρησιμοποιήσει ο πατέρας μου για κοντινή διαδρομή 2-3χλμ. Σήμερα όταν το έβαλα μπροστά (κρύο) πήρε κ στην αρχή κρατούσε σταθερές στροφές περί τις 1500 μετά από ένα λεπτό όμως έκανε τα ίδια. Παίζει να είναι και καμιά αντλία βενζίνης? Οι βενζίνες είναι από στάνταρ πρατήρια.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πάει για συνεργείο..
-
Ο χρήστης structural έγραψε:
Οταν πια ζεσταινεται το αυτοκινητο στρωνει το προβλημα?
Το πρόβλημα το παρατήρησα με ήδη ζεστό το όχημα, το είχε χρησιμοποιήσει ο πατέρας μου για κοντινή διαδρομή 2-3χλμ. Σήμερα όταν το έβαλα μπροστά (κρύο) πήρε κ στην αρχή κρατούσε σταθερές στροφές περί τις 1500 μετά από ένα λεπτό όμως έκανε τα ίδια. Παίζει να είναι και καμιά αντλία βενζίνης? Οι βενζίνες είναι από στάνταρ πρατήρια.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πάει για συνεργείο..
Αν μπορει να δωσει και λειτουργει κανονικα στις ψηλες στροφες=εκει που θελει πιο πολυ βενζινη, τοτε δε βλεπω το λογο να ειναι αντλια βενζινης.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη.
Σε συνέχεια της ιστορίας με το διαφορικό της w201. Τελικά, άφησα αυτό το διαφορικό που είχα και δοκίμασα την αλλαγή βαλβολίνων, στις οποίες πρόσθεσα και 50ml motorkote. Η πρώτη εντύπωση (όχι placebo) είναι ότι μειώθηκε αισθητά ο θόρυβος και ότι έχω καλύτερη ποιότητα κύλισης. Μάλλον οφείλεται στις καινούργιες βαλβολίνες. Όταν θα έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα θα αναφέρω και τις εντυπώσεις μου (αν έχω) από το motorkote (και στο κατάλληλο *θέμα *).
Μετά από κάποιες μέρες χρήσης του αυτοκινήτου η αίσθηση είναι ότι η κατάσταση βελτιώθηκε πάρα πολύ και μάλλον οφείλεται στο motorkote. Η ίδια εντύπωση δημιουργήθηκε και στον κάτοχο προπέλας (BMW) που έβαλε motorkote στο σασμάν της.
-
Γενικά είμαι μαθημένος με πισωκίνητα. Θέλω να μου πείτε αν κάτι που έχω παρατηρήσει σε όσα προσθιοκίνητα έχω οδηγήσει είναι ο κανόνας. Δεκτό το εύκολο σπινάρισμα στην εκκίνηση και το τράβηγμα του τιμονιού δεξιά αριστερά (torque steering). Αλλά παρατήρησα ότι σε αλλαγές ταχύτητας αμέσως με το άφημα του συμπλέκτη νιώθω στο τιμόνι (πιο έντονο αν το κρατάω χαλαρά) σαν οι ρόδες να κάνουν μια μικρή ταλάντωση. Τι είναι αυτό, που οφείλεται, θέλουν ευθυγράμμιση ή μήπως φταίνε τα ανισομεγέθη ημιαξόνια ή κάτι άλλο; Το κάνουν όλα τα προσθιοκίνητα ή μόνο το μικρά/φτηνά κλπ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γενικά είμαι μαθημένος με πισωκίνητα. Θέλω να μου πείτε αν κάτι που έχω παρατηρήσει σε όσα προσθιοκίνητα έχω οδηγήσει είναι ο κανόνας. Δεκτό το εύκολο σπινάρισμα στην εκκίνηση και το τράβηγμα του τιμονιού δεξιά αριστερά (torque steering). Αλλά παρατήρησα ότι σε αλλαγές ταχύτητας αμέσως με το άφημα του συμπλέκτη νιώθω στο τιμόνι (πιο έντονο αν το κρατάω χαλαρά) σαν οι ρόδες να κάνουν μια μικρή ταλάντωση. Τι είναι αυτό, που οφείλεται, θέλουν ευθυγράμμιση ή μήπως φταίνε τα ανισομεγέθη ημιαξόνια ή κάτι άλλο; Το κάνουν όλα τα προσθιοκίνητα ή μόνο το μικρά/φτηνά κλπ.Εσυ πρεπει να οδηγησεις ενα δυνατο προσθιοκινητο με μηχανικο μπλοκε εκει να δεις κλωτσιες το τιμονι
Πιθανον αυτο που νιωθεις στο τιμονι σε νορμαλ αλλαγγες ταχυτητων δεν ειναι φυσιολογικο, ισως χει τζογο καπου το εμπρος συστημα.
-
Κλωτσιά στο τιμόνι μόνο σε εκτός δρόμου διαδρομές θεωρώ αποδεκτή. Παπαπα, πράματα του βελζεβούλη....
Δεν αφορά όμως μεμονωμένη περίπτωση, τo νιώθω σε όλα ανεξαιρέτως τα προσθιοκίνητα που έχω οδηγήσει. Όλα όμως κατηγορίας σουπερμίνι ως μικρομεσαίο. Από πολύ καινούργια οπότε δεν είναι φθορά, μέχρι πιο παλιά.
Για μένα το τιμόνι οφείλει να είναι αγνό, ανεπηρέαστο από το λοιπό μηχανικό σύνολο και να επικοινωνεί με τον οδηγό και αυτό το βρίσκω σημαντικό μειονέκτημα και πολύ σπαστικό. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γενικά είμαι μαθημένος με πισωκίνητα. Θέλω να μου πείτε αν κάτι που έχω παρατηρήσει σε όσα προσθιοκίνητα έχω οδηγήσει είναι ο κανόνας. Δεκτό το εύκολο σπινάρισμα στην εκκίνηση και το τράβηγμα του τιμονιού δεξιά αριστερά (torque steering). Αλλά παρατήρησα ότι σε αλλαγές ταχύτητας αμέσως με το άφημα του συμπλέκτη νιώθω στο τιμόνι (πιο έντονο αν το κρατάω χαλαρά) σαν οι ρόδες να κάνουν μια μικρή ταλάντωση. Τι είναι αυτό, που οφείλεται, θέλουν ευθυγράμμιση ή μήπως φταίνε τα ανισομεγέθη ημιαξόνια ή κάτι άλλο; Το κάνουν όλα τα προσθιοκίνητα ή μόνο το μικρά/φτηνά κλπ.
Εσυ πρεπει να οδηγησεις ενα δυνατο προσθιοκινητο με μηχανικο μπλοκε εκει να δεις κλωτσιες το τιμονι
Πιθανον αυτο που νιωθεις στο τιμονι σε νορμαλ αλλαγγες ταχυτητων δεν ειναι φυσιολογικο, ισως χει τζογο καπου το εμπρος συστημα.
για τζόγο στο μπροστινό σύστημα το βλέπω ή για προβληματικά αμορτισέρ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κλωτσιά στο τιμόνι μόνο σε εκτός δρόμου διαδρομές θεωρώ αποδεκτή. Παπαπα, πράματα του βελζεβούλη....
Δεν αφορά όμως μεμονωμένη περίπτωση, τo νιώθω σε όλα ανεξαιρέτως τα προσθιοκίνητα που έχω οδηγήσει. Όλα όμως κατηγορίας σουπερμίνι ως μικρομεσαίο. Από πολύ καινούργια οπότε δεν είναι φθορά, μέχρι πιο παλιά.
Για μένα το τιμόνι οφείλει να είναι αγνό, ανεπηρέαστο από το λοιπό μηχανικό σύνολο και να επικοινωνεί με τον οδηγό και αυτό το βρίσκω σημαντικό μειονέκτημα και πολύ σπαστικό.Αν μιλας για αλλαγες με φουλ γκαζι, ναι αλλα ειναι μονο για μια στιγμη.
Σε αλλη περιπτωση κατι δεν παει καλα.
Επειδη οδηγω προσθιοκινητα οσα χρονια οδηγω αυτο που μου εκανε εντυπωση οταν περυσι οδηγησα την 116ι ηταν το αναποδο.
Οτι και να εκανα με το γκαζι το τιμονι ανεπηρεαστο
Α, και στο 2,5λιτρο φορεστερ τουρμπο του κουμπαρου μου. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αλλά παρατήρησα ότι σε αλλαγές ταχύτητας αμέσως με το άφημα του συμπλέκτη νιώθω στο τιμόνι (πιο έντονο αν το κρατάω χαλαρά) σαν οι ρόδες να κάνουν μια μικρή ταλάντωση. Τι είναι αυτό, που οφείλεταιΝομίζω ότι οφείλεται σε πολύ μαλακά ή φθαρμένα σινεμπλόκ ψαλιδιών.
-
Επιμένω και δεν το προσέχετε, λέω ότι το νιώθω και σε αυτοκίνητα που δεν έχουν κλείσει 1.000χλμ.... τίποτα δεν είναι φθαρμένο ακόμα.
Μου φαίνεται ότι μάλλον οι προσθιοκίνητοι απλά το έχετε συνηθίσει και δεν το προσέχετε. -
Ναι μάλλον αυτό είναι.
Sent from Corsair's brick
-
Τα 'γλήγορα' Ιταλικά (σε αυτά έχω την δυνατότητα να ξέρω) έχουν έναν κεντρικό άξονα κατά μήκος του κινητήρα και δύο ισομεγέθη ημιαξόνια...(Lancia Delta, Uno turbo κλπ). Επίσης έχουν μαντεμένιες βάσεις σασμάν, αντί για μεταλλικές στα απλά μοντέλα.
Ακόμα και έτσι όμως οι κινητήριοι μπροστινοί τροχοί μεταφέρουν στο τιμόνι τις στιγμιαίες απώλειες πρόσφυσης...Εύκολα συνηθίζεται κατά την γνώμη μου... -
μερικες ερωτησεις για τον διδισκο συμπλεκτη :
- ειναι πιο ενισχυμενος, σωστα;
- αυτο σημαινει οτι μπορει να ανταπεξελθει σε παραπανω ροπη , σωστα;
- αυτο σημαινει οτι εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης;
- ειναι πιο αποτομος κατα την αλλαγη της ταχυτητας, αυτο όμως ομαλοποιείται κατα την ανοδο των χιλιομετρων;
- ποσο γρηγορα τρώγεται (γενικη ερωτηση, και περιμενω γενικη απαντηση)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μερικες ερωτησεις για τον διδισκο συμπλεκτη :- ειναι πιο ενισχυμενος, σωστα;
- αυτο σημαινει οτι μπορει να ανταπεξελθει σε παραπανω ροπη , σωστα;
ναι ειναι πιο ενισχυμενος,ο κατασκευαστης αναφερει το οριο ροπης που μπορει να περασει στο δρομο χωρις να διαλυσει.
- αυτο σημαινει οτι εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης;
οχι,δεν εχει φτιαχτει για να εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης,αλλα για να μπορει να περναει μεγαλη ροπη.Χιλιομετρα βγαζουν σημαντικα λιγοτερα απο τους μονους οργανικους,ειδικα εαν εξαντλεις τις δυνατοτητες τους.Πχ εκκινηση απο σταση με 4κινητο.
Γκαραζ με περιεργες ραμπες,οπου για να μπεις/βγεις απαιτουν αρκετο πατιναρισμα,ή και ξεκινηματα πανω σε ανηφορα.- ειναι πιο αποτομος κατα την αλλαγη της ταχυτητας, αυτο όμως ομαλοποιείται κατα την ανοδο των χιλιομετρων;
σε γενικες γραμμες ειναι αποτομος,αλλα το ποσο αποτομος θα ειναι εξαρταται απο τον κατασκευαστη,απο το αν εχει ελατηρια στους δισκους,απο το ποσα κιλα πλατω φοραει(περισσοτερα κιλα=ικανοτητα να περασει μεγαλυτερη ροπη, αλλα και σκληροτερο πενταλ)
Αποτομος ειναι στο ξεκινημα,μετα ειναι σχεδον σαν κανονικος,αναλογα τον τυπο.Σε κατεβασματα χωρις μυτη τακουνι μερικοι μπορει να ακουγονται.- ποσο γρηγορα τρώγεται (γενικη ερωτηση, και περιμενω γενικη απαντηση)
σε εβο με εκκινησεις εχω δει 8000 και να θελει δισκακια,εχω δει και 20.000 χλμ με πανω απο 60 εκκινησεις με 80 κιλα ροπη.
Γενικα τα 4κινητα τους τρωνε τους δισκους,εαν ειναι πισωκινητα,ή προσθιοκινητα δεν τους ταλαιπωρουν,μιας και ξεσπανε στο σπιναρισμα.
Παντως εχουν μεγαλη διαφορα στις αλλαγες ταχυτητων,δεν πατιναρουν καθολου,σε σχεση με τους οργανικους.
Σε ιδιο εβο με οργανικο που ειναι μεσα στα ορια της ροπης,vs με διδισκο,σε καθε γρηγορη αλλαγη αυτο με το διδισκο πεταγεται σχεδον ενα αυτοκινητο μπροστα.Επισης σε πολλες περιπτωσεις,επειδη ειναι σαν συνολο και πιο ελαφριοι σε σχεση με το μαμα,μπορουν και αλλαζουν σε ψηλες στροφες ευκολοτερα.
Εχουν πολυ ακριβα ανταλλακτικα ομως,οποτε εαν δεν εχεις 4κινητο που να θελεις εκκινησεις εκτοξευσεις απο σταση,και δεν εχεις πισωκινητο/προσθιοκινητο με 600-800 αλογα,δεν θα το συνιστουσα λογω κοστους. -
θεος
ευχαριστω
-
Είναι τυχαίο που μόνο στα Grande Punto παρατηρείται τόσο έντονο το φαινόμενο να καίγονται οι ασφάλειες στις πρίζες? Μήπως 'παίζει' να γίνεται ζημιά όταν κάποιος βάζει το gps στη πρίζα και μετά ανοίγοντας το διακόπτη βραχηκυκλώνει/ καίει την ασφάλεια?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επιμένω και δεν το προσέχετε, λέω ότι το νιώθω και σε αυτοκίνητα που δεν έχουν κλείσει 1.000χλμ.... τίποτα δεν είναι φθαρμένο ακόμα.
Μου φαίνεται ότι μάλλον οι προσθιοκίνητοι απλά το έχετε συνηθίσει και δεν το προσέχετε.Δούλευα σε μία εταιρία και οδηγούσα την 520 91 μοντέλο για 2 χρόνια. Φοβερό αμάξι, τέλος πάντων. Πολλές φορές τύχαινε να γυρνάω με το εν λόγω αυτοκίνητο από ταξίδι και στο καπάκι να παίρνω είτε το Golf μου, είτε ένα Audi 100άρι δλδ εμπροσθοκίνητα. Ποτέ δεν το παρατήρησα αυτό...Και όταν ξεκίνησα να οδηγώ για 10 χρόνια ήμουν με πισωκίνητα αυτοκίνητα και μετά αγόρασα εμπροσθιοκίνητο αλλά δεν είδα διαφορά.
-
Εγω παλι, συνηθισμενος σε 4motion καθε φορα που παιρνω μπροστοκινητο (Alto, Splash, Yaris, Clio, Golf, Corsa) δεν διακρινω καποιο 'θεμα'. Σε αλλα 'τραβαει' απο τη μερια που ο αξονας ειναι κοντυτερος, σε αλλα οχι τοσο σε αλλα καθολου.
Εκει που γινεται μαχη, ειναι οταν αρχισει και σπιναρει/βρει προσφυση αποτομα... -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
.
Εκει που γινεται μαχη, ειναι οταν αρχισει και σπιναρει/βρει προσφυση αποτομα...εκεί αρχίζουν και χοροπηδουν σαν τα κατσίκια
-
Είμαι παρκαρισμένος με το ibiza και έχω ανοικτό το a/c και ξαφνικά απο μονο του ρίχνει στροφές και σβήνει.
Τι στον κόρακα;!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........