Πεντέλη που ακριβώς; Παλαιά, Νέα; Τι ώρα το έπαθες εσύ; Έπαθαν και άλλα αυτοκίνητα ζημιά εκτός από το δικό σου;
bougos08 έχεις pm.
Πεντέλη που ακριβώς; Παλαιά, Νέα; Τι ώρα το έπαθες εσύ; Έπαθαν και άλλα αυτοκίνητα ζημιά εκτός από το δικό σου;
bougos08 έχεις pm.
Το φίλτρο αέρα δεν παίζει έγινε και σέρβις και το φίλτρο ήταν οκ, το αυτοκίνητο κάνει πλέον 6-8 χιλ χλμ το χρόνο.
Η πεταλούδα έχει καθαριστεί, δεν ήμουν και μπροστά αλλά επειδή είμαι πολλά χρόνια πελάτης θεωρώ ότι έχει γίνει σωστός καθαρισμός, δεν έχουν καποιο λόγο να με κοροιδέψουν.
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω αυτοί δεν βλέπουν κάτι. Μου είπαν να κρατήσουν το αυτοκίνητο και να πάνε ψαχνωντας μπορεί να τους πάρει μέρες.
Σε ford mondeo 1994 1600 όταν πάει να ακινητοποιηθεί σε φρενάρισμα ρίχνει τις στροφές πολύ 400-500 και ή κάνει τίναγμα προς τις 900 που είναι το ρελαντί του ή σβήνει. Ακόμη στην πορεία αν βγάλεις ταχύτητα πάλι οι στροφές πάνε εκει στις 400-500. Αν κομπλάρει το AC κάνει το ίδιο πράγμα μεν αλλά δεν σβήνει δε. Επίσης ακίνητο το ρελαντί του είναι σωστό στις 900 και σταθερό. Έχει γίνει καθαρισμός στην πεταλούδα, στην καλωδίωση του κινητήρα, επαναπρογραματισμός. Δοκιμάστηκε καινούργια βαλβίδα ρελαντί και το πρόβλημα παραμένει. Όλα σε αντιπροσωπεία. Τι άλλο μπορεί να φταίει???
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Οταν πια ζεσταινεται το αυτοκινητο στρωνει το προβλημα?
Το πρόβλημα το παρατήρησα με ήδη ζεστό το όχημα, το είχε χρησιμοποιήσει ο πατέρας μου για κοντινή διαδρομή 2-3χλμ. Σήμερα όταν το έβαλα μπροστά (κρύο) πήρε κ στην αρχή κρατούσε σταθερές στροφές περί τις 1500 μετά από ένα λεπτό όμως έκανε τα ίδια. Παίζει να είναι και καμιά αντλία βενζίνης? Οι βενζίνες είναι από στάνταρ πρατήρια.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πάει για συνεργείο..
Σε ford mondeo 1994 με το που παίρνει μπροστά δεν κραταέι ρελαντί αλλά ανεβοκατεβάζει τις στροφές από 500(παει να σβήσει)-1500.Το ίδιο κάνει και αν εμπλέξεις το AC. Αν ξεκινήσεις συνεχίζει να το κάνει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο και το καταλαβαίνεις γιατί κάνει κοψίματα και κλοτσήματα. Αντίστοιχα ακούγεται κ η εξάτμιση. Όταν το αυτοκίνητο πάει να σταματήσει τότε έχωντας νεκρά ή πατημένο συμπλέκτη κάνει τα ανεβοκατεβάσματα και στη βύθιση σβήνει. Μετά ευτυχώς ξανά παίρνει μπροστά αλλά με τα ίδια συμπτώματα. Γνώμες?
Στον admin είχα ήδη στείλει mail με αύτο το ερώτημα. Ευχαριστώ πολυ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις.
Eρώτηση :
Το forum του volvoclub.gr γιατι έπαψε να είναι εμφανίσιμο στο μη μέλη?
Επίσης υπάρχει πρόβλημα ενεργοποίησης νέων μελών?
Επειδή δεν το έχω αποσαφηνίσει ακόμα,στο ηχοσύστημα perfomance του s40 τα χειριστήρια ελέγχου στο τιμόνι μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων;;;K επειδή θα ήθελα να γίνεται ξαναλέω οτι το cruise control μπαίνει αυτά γιατί όχι;;;
Ενας χρήσιμος οδηγός για τα αξεσουάρ Volvo : http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/search.aspx
Περιέχει κ οδηγίες τοποθετησής τους για το εξειδικευμένο προσωπικό καθώς κ τους αντίστοιχους κωδικούς.
Απορία: το cruise control μπορεί να μπει εκ των υστέρων είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει προεγκατεστημένη η καλωδίωση στο τιμόνι,τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος γιατί δεν μπορούν;όταν μάλιστα σε περίπτωση που τα βάζεις σε μια παραγγελία κοστίζουν 102 ευρό.Δηλαδή ειναι κάτι σχετικά απλό κ φθηνό.Αναφέρομαι σε s40 kinetic.
Αυτή τη στιγμή και μέχρι 30/9/09 τρέχει μια προσφορά από την Volvo Hellas στις επισκευές φανοποιίας προφέροντας από 25% έκπτωση σε όλα τα γωήσια ανταλλακτικά Volvo που θα απαιτηθούν για οποιαδήποτε επισκευή φανοποιίας