-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν θα σε καθησυχάζει βάλε το,τι να σου πω;χαχα πολύ διπλωματική απάντηση!!Το θέμα είναι να κάνει δουλειά και αν το έχει δοκιμάσει κάποιος!
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Αν θα σε καθησυχάζει βάλε το,τι να σου πω;
χαχα πολύ διπλωματική απάντηση!!Το θέμα είναι να κάνει δουλειά και αν το έχει δοκιμάσει κάποιος!
Placebo effect ,το έχεις ακουστά;
Κάθε μέρα δίνουμε το λιγότερο δυο κυβικά ντιζελ , (ταξι,βυτια,φορτηγά,ψυγεία διεθνων μεταφορών,μπιτόνια,λιζινγκ,ιχ ) κανένας δεν βάζει πρόσθετα.Το ρεντεξ που έβαλες το έχουμε στο πρατήριο αλλά στα 3 χρονια που είμαι εγώ δεν έχει πουληθεί ούτε ένα.Δεν γνωρίζω αν είναι καλό ή όχι.Εγώ αν είχα καινούργιο αμάξι ντίζελ δεν θα έβαζα τίποτα.Αν είχα κανενα παλιό με πολλά χλμ πιθανότατα να έβαζα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν θα σε καθησυχάζει βάλε το,τι να σου πω;
χαχα πολύ διπλωματική απάντηση!!Το θέμα είναι να κάνει δουλειά και αν το έχει δοκιμάσει κάποιος!
Placebo effect ,το έχεις ακουστά;
Κάθε μέρα δίνουμε το λιγότερο δυο κυβικά ντιζελ , (ταξι,βυτια,φορτηγά,ψυγεία διεθνων μεταφορών,μπιτόνια,λιζινγκ,ιχ ) κανένας δεν βάζει πρόσθετα.Το ρεντεξ που έβαλες το έχουμε στο πρατήριο αλλά στα 3 χρονια που είμαι εγώ δεν έχει πουληθεί ούτε ένα.Δεν γνωρίζω αν είναι καλό ή όχι.Εγώ αν είχα καινούργιο αμάξι ντίζελ δεν θα έβαζα τίποτα.Αν είχα κανενα παλιό με πολλά χλμ πιθανότατα να έβαζα.
Placebo effect ΧΑΧΑΧΑ ε όχι δέν φτάσαμε κ σε αυτό το σημείο χαχαχα + 1!!Από ότι κατάλαβα 0 εις το πηλίκο!Δέ το έβαλα το ρέντεξ, άλλοι μου το συστήσανε απλά ψάχνομαι για την ώρα,επειδή μου έκατσε στραβή!
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Δηλαδή δέν κάνει δουλειά?Τα καύσιμα πόσο της % έχουν εδώ?Νομίζω 6%?
Τι πρόσθετα υπάρχουν αδελφέ να τα ρίξουμε αν είναι προληπτικά, ή τζάμπα τα χρήματα?
Ξέρεις κάποιο προιόν που βοηθάει?Για φέτος η «δόση» είναι 7%. Εγώ χρησιμοποιώ αυτά τα 2: το καθαριστικό το βάνω κάθε 2 χρόνια περίπου προληπτικά, και ο άλλος είναι συναγερμός κατά της κλοπής.
-
Όπως έγραψα και αλλού αγόρασα πρόσφατα ένα yaris diesel.
Για να παρατείνω τη ζωή του dpf ,επισκέφτηκα γνωστό συνεργείο στη Β. Ελλάδα που καθαρίζει-επισκευάζει dpf για να πάρω συμβουλές (είδα κούτα με 3 dpf από yaris που τα έστειλε αντιπροσωπεία οπότε κάτι θα ξέρει δε μπορεί )
Επιγραμματικά οι απόψεις του ιδιοκτήτη- έχουμε ήδη ξεπεράσει κατά πολύ το επίσημο ποσοστό βιοντίζελ (7%) στο πετρέλαιο κίνησης
- το γεγονός αυτό δημιουργεί μόλυνση από το μύκητα που με τη σειρά της δημιουργεί δυσλειτουργίες σε αισθητήρες ,φίλτρα ,μπεκ κλπ
- οι δυσλειτουργίες αυτές δεν επιτρέπουν να γίνονται οι αναγεννήσεις όπως πρέπει
- αποτέλεσμα φραγμένα dpf σε 20-30000 χλμ!
- η εμπειρία του : φραγμένα dpf = δυσλειτουργία κάποιου υποσυστήματος του αυτοκινήτου με κύριο ύποπτο-αιτία το βιοντίζελ
Για να ΜΗΝ χρειαστώ τις υπηρεσίες του, μου πρότεινε:
- χρήση επώνυμων καθαριστικών (protec tunup )
- η κίνηση στην εθνική δε φτάνει, να το πατάμε και λίγο 140-160 για να ανέβουν οι θερμοκρασίες των καυσαερίων
- στο ανέβασμα της θερμοκρασίας των καυσαερίων βοηθάει μία φορά στο 3μηνο 4 λίτρα καθαρό πετρέλαιο σε ένα ντεπόζιτο σε συνδυασμό με γρήγορο ταξιδάκι θα κάψει την αιθάλη στο dpf
- τέλος το αυτοκίνητο όταν κάθετε να είναι φουλαρισμένο, η απουσία αέρα δεν επιτρέπει την ανάπτυξη του μύκητα
Αυτά από εμένα με κάθε επιφύλαξη!
-
Καθαρό πετρέλαιο εννοείς το φωτιστικό?
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Όπως έγραψα και αλλού αγόρασα πρόσφατα ένα yaris diesel.
Για να παρατείνω τη ζωή του dpf ,επισκέφτηκα γνωστό συνεργείο στη Β. Ελλάδα που καθαρίζει-επισκευάζει dpf για να πάρω συμβουλές (είδα κούτα με 3 dpf από yaris που τα έστειλε αντιπροσωπεία οπότε κάτι θα ξέρει δε μπορεί )
Επιγραμματικά οι απόψεις του ιδιοκτήτη- έχουμε ήδη ξεπεράσει κατά πολύ το επίσημο ποσοστό βιοντίζελ (7%) στο πετρέλαιο κίνησης
- το γεγονός αυτό δημιουργεί μόλυνση από το μύκητα που με τη σειρά της δημιουργεί δυσλειτουργίες σε αισθητήρες ,φίλτρα ,μπεκ κλπ
- οι δυσλειτουργίες αυτές δεν επιτρέπουν να γίνονται οι αναγεννήσεις όπως πρέπει
- αποτέλεσμα φραγμένα dpf σε 20-30000 χλμ!
- η εμπειρία του : φραγμένα dpf = δυσλειτουργία κάποιου υποσυστήματος του αυτοκινήτου με κύριο ύποπτο-αιτία το βιοντίζελ
Για να ΜΗΝ χρειαστώ τις υπηρεσίες του, μου πρότεινε:
- χρήση επώνυμων καθαριστικών (protec tunup )
- η κίνηση στην εθνική δε φτάνει, να το πατάμε και λίγο 140-160 για να ανέβουν οι θερμοκρασίες των καυσαερίων
- στο ανέβασμα της θερμοκρασίας των καυσαερίων βοηθάει μία φορά στο 3μηνο 4 λίτρα καθαρό πετρέλαιο σε ένα ντεπόζιτο σε συνδυασμό με γρήγορο ταξιδάκι θα κάψει την αιθάλη στο dpf
- τέλος το αυτοκίνητο όταν κάθετε να είναι φουλαρισμένο, η απουσία αέρα δεν επιτρέπει την ανάπτυξη του μύκητα
Αυτά από εμένα με κάθε επιφύλαξη!
Πως φτάσαμε απο τον μύκητα που αναπτύσσεται στο ρεζερβουάρ στο φίλτρο dpf που είναι στην εξαγωγη .................
Πως έχουμε ξεπεράσει το επίσημο πσοσοστό βιοντίζελ;Ποιος βάζει παραπάνω βιοντίζελ ;Τα ίδια γίνονταν όταν κυκλοφόρησαν τα πρώτα καταλυτικά με την αμόλυβδη;
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Όπως έγραψα και αλλού αγόρασα πρόσφατα ένα yaris diesel.
Για να παρατείνω τη ζωή του dpf ,επισκέφτηκα γνωστό συνεργείο στη Β. Ελλάδα που καθαρίζει-επισκευάζει dpf για να πάρω συμβουλές (είδα κούτα με 3 dpf από yaris που τα έστειλε αντιπροσωπεία οπότε κάτι θα ξέρει δε μπορεί )
Επιγραμματικά οι απόψεις του ιδιοκτήτη- έχουμε ήδη ξεπεράσει κατά πολύ το επίσημο ποσοστό βιοντίζελ (7%) στο πετρέλαιο κίνησης
- το γεγονός αυτό δημιουργεί μόλυνση από το μύκητα που με τη σειρά της δημιουργεί δυσλειτουργίες σε αισθητήρες ,φίλτρα ,μπεκ κλπ
- οι δυσλειτουργίες αυτές δεν επιτρέπουν να γίνονται οι αναγεννήσεις όπως πρέπει
- αποτέλεσμα φραγμένα dpf σε 20-30000 χλμ!
- η εμπειρία του : φραγμένα dpf = δυσλειτουργία κάποιου υποσυστήματος του αυτοκινήτου με κύριο ύποπτο-αιτία το βιοντίζελ
Για να ΜΗΝ χρειαστώ τις υπηρεσίες του, μου πρότεινε:
- χρήση επώνυμων καθαριστικών (protec tunup )
- η κίνηση στην εθνική δε φτάνει, να το πατάμε και λίγο 140-160 για να ανέβουν οι θερμοκρασίες των καυσαερίων
- στο ανέβασμα της θερμοκρασίας των καυσαερίων βοηθάει μία φορά στο 3μηνο 4 λίτρα καθαρό πετρέλαιο σε ένα ντεπόζιτο σε συνδυασμό με γρήγορο ταξιδάκι θα κάψει την αιθάλη στο dpf
- τέλος το αυτοκίνητο όταν κάθετε να είναι φουλαρισμένο, η απουσία αέρα δεν επιτρέπει την ανάπτυξη του μύκητα
Αυτά από εμένα με κάθε επιφύλαξη!
ο μάστορας εννοούσε καθαριστικά μπεκ ρεζερβουαρ κ.λπ. ή χημικά πρόσθετα για την προληπτική προστασία dpf?
Πόσο χρεώνει τον καθαρισμό?
είναι αποτελεσματικός? -
μπορουμε απο τις αναγεννησεις να βρουμε ποσα χιλιομετρα εχει κανει το αυτοκινητο; στο περιπου βεβαια , ο μηχανικος βλεπει οτι το αυτοκινητο εχει 15 αναγεννησεις , αντιστοιχει αυτο στα 140000χλμ; θελω να πω υπαρχει μια στο περιπου αντιστοιχια χλμ και αναγεννησεων;
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
μπορουμε απο τις αναγεννησεις να βρουμε ποσα χιλιομετρα εχει κανει το αυτοκινητο; στο περιπου βεβαια , ο μηχανικος βλεπει οτι το αυτοκινητο εχει 15 αναγεννησεις , αντιστοιχει αυτο στα 140000χλμ; θελω να πω υπαρχει μια στο περιπου αντιστοιχια χλμ και αναγεννησεων;Όχι. Καμία σχέση τα χιλιόμετρα με τη διαδικασία. Αν πάντως όντως έχει 15 αναγεννήσεις στα 140.000 χλμ ο τύπος που είχε το αυτοκίνητο ή δεν ήξερε πως οδηγείται σύγχρονο πετρέλαιο ή έκανε συντήρηση κουκουρούκου ή έκαιγε κοκκινέλια, κουρελούδες κλπ κλπ.
Παίζει να έκανε και τα τρία μαζί οπότε ψώνισες από σβέρκο. -
οι 15 ειναι πολλες δηλαδη; τωρα παντως που το εψαχνα και διαβαζοντας στα διαφορα σιτε ειδα οτι θεωρειται φυσιολογικο μια αναγεννηση καθε 300 με το πολυ 500 χλμ.
βεβαια το καταλαβαινω οτι εξαρταται απο πολλους παραγοντες , αλλα ακομα και εγκυκλοπαιδικα , θα ηθελα να μαθω τι θα εδινε το εργοστασιο με αυτα τα χιλιομετρα και με τελειες συνθηκες , 1 και 2 αναγεννησεις ; παντως στην ιταλια δεν πιστευω να εκαιγε κοκκινελια , κουρελουδες δεν ξερω τι εννοεις οποτε δεν μπορω να ειμαι και τοσο σιγουρος. -
παντως δεν μπορεις να εισαι τοσο κουκουρουκου μιας και αυτο το φιλτρο εχει ενα κακο ελλατωμα , αν το παραμελλησεις μπαινει σε σαφε μοντ ο εγκεφαλος και πας με 70 μεχρι το συνεργειο σου
-
Αυτοί που γράφουν στα διάφορα ηλεκτρονικά καφενεία τέτοια πράγματα, είναι συνήθως κάτι τυπάκια που πήραν τώρα πετρέλαιο, πάνε καμιά εκδρομή, από το σπίτι στη δουλειά, κουβαλάνε τη λαική (γιατί ως γνωστόν οι ντομάτες θέλουν ροπή για να μεταφερθούν) και στο τέλος της μέρας ποστάρουν τη σοφία τους στο δίκτυο.
Αυτοί λοιπόν που μαλακωδώς λένε (γιατί δεν υπάρχει κανένα στοιχείο από καμιά εταιρεία που να το υποστηρίζει αυτό) πως αναγέννηση ντιπιέφ γίνεται κάθε τριακόσια άντε πεντακόσια χλμ, μπορούν αν επιμένουν με πμ και στοίχημα 1000 ευρώ για αρχή, να δούν 2 Mercedes 211 (μία 280F/L και μία 220/1) Εuro5 και οι δύο, η πρώτη με 380.000χλμ η δεύτερη με πάνω από 500.000 με μόνο 1 (ολογράφως ΜΙΑ) αναγέννηση dpf.
Τους δίνω bonus να διαλέξουν αυτοί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που θα συνδέσει το Star στα αυτοκίνητα και θα διαβάσει εγκεφάλους.
Τέλος, σε αυτό που λες περί safe mode και 70 χαω max, αν φτάσει το αυτοκίνητο να μπει σε τέτοια κατάσταση τότε το φίλτρο είναι ήδη για τα πανηγύρια, ενισχύοντας αυτό που είπα περί ακατάλληλου καυσίμου, λάθος τρόπου οδήγησης και λάθος συντήρησης. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
οι 15 ειναι πολλες δηλαδη; τωρα παντως που το εψαχνα και διαβαζοντας στα διαφορα σιτε ειδα οτι θεωρειται φυσιολογικο μια αναγεννηση καθε 300 με το πολυ 500 χλμ. -
Έτσι πληροφοριακά... ποιος είναι ο σωστός τρόπος οδήγησης για καινούρια diesel αυτοκίνητα;
-
http://www.honestjohn.co.uk/faq/diesel- ... e-filters/
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.10.44
as δουμε τι λενε τα καφενεια λοιπον.
PSA wrote ...
On many PSA models fitted with the HDi (common rail) engine it is necessary to service the particulate filter ( FAP) system every 40,000 to 50,000 miles. This will be indicated via the instrument cluster in the form of a ‘ Particulate’ system warning.
The top up cycle for EOLYS is around 75,000 miles and DPFS Filter at 112,500 miles for a 1.6 HDi and 80,000 miles for EOLYS and 120,000 miles for the filter according to the Citroen Service Schedule
δηλ θα τελειωσει το εολυς και δεν θα εχει κανει καμμια αναγεννηση; η ακομα χειροτερα θα θελει αντικατασταση το φιλτρο χωρις αναγεννηση;
ρε φιλε δεν σου θιξαμε τα σουπερ καρ μπορει η μερτσεντες να ειναι ετσι , τα αμαξια των φουκαραδων μπορει να ειναι αλλοιως . -
otso τελικά τι είχε το αμάξι αν επιτρέπεται?
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
otso τελικά τι είχε το αμάξι αν επιτρέπεται?επιτρεπεται. σπασμενη εισαγωγη, μεταχειρισμενη 120 , καινουργια 260.
βεβαια τωρα αλλαζουμε οτι μας φαινεται οτι θελει αλλαγη . και αφου πια δεν εμπιστευομαστε χλμ πρωτα εφυγαν οι ιμαντες και η τρομπα νερου. αυτο που με ειχε φοβισει γιατι δεν το ειχα ξαναδει στην ζωη μου ηταν ο πυκνος ασπρος ατμος, που τελικα η ηταν αναγεννηση (το βιβλιαρακι του το αναφερει σε μια μικρη υποσημειωση) η ατμος επειδη ειχε καιρο να μπει μπροστα που λεει ο μαστορας .
καληνυχτα -
Ο χρήστης otso έγραψε:
otso τελικά τι είχε το αμάξι αν επιτρέπεται?
επιτρεπεται. σπασμενη εισαγωγη, μεταχειρισμενη 120 , καινουργια 260.
βεβαια τωρα αλλαζουμε οτι μας φαινεται οτι θελει αλλαγη . και αφου πια δεν εμπιστευομαστε χλμ πρωτα εφυγαν οι ιμαντες και η τρομπα νερου. αυτο που με ειχε φοβισει γιατι δεν το ειχα ξαναδει στην ζωη μου ηταν ο πυκνος ασπρος ατμος, που τελικα η ηταν αναγεννηση (το βιβλιαρακι του το αναφερει σε μια μικρη υποσημειωση) η ατμος επειδη ειχε καιρο να μπει μπροστα που λεει ο μαστορας .
καληνυχταΠεραστικά
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
http://www.honestjohn.co.uk/faq/diesel-particulate-filters/
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.10.44
as δουμε τι λενε τα καφενεια λοιπον.
PSA wrote ...
On many PSA models fitted with the HDi (common rail) engine it is necessary to service the particulate filter ( FAP) system every 40,000 to 50,000 miles. This will be indicated via the instrument cluster in the form of a ‘ Particulate’ system warning.
The top up cycle for EOLYS is around 75,000 miles and DPFS Filter at 112,500 miles for a 1.6 HDi and 80,000 miles for EOLYS and 120,000 miles for the filter according to the Citroen Service Schedule
δηλ θα τελειωσει το εολυς και δεν θα εχει κανει καμμια αναγεννηση; η ακομα χειροτερα θα θελει αντικατασταση το φιλτρο χωρις αναγεννηση;
ρε φιλε δεν σου θιξαμε τα σουπερ καρ μπορει η μερτσεντες να ειναι ετσι , τα αμαξια των φουκαραδων μπορει να ειναι αλλοιως .Που λέει ότι κάνει αναγέννηση κάθε 300 με 500 χλμ;
Εισαι σίγουρος οτι το eolys καταναλώνεται μόνο κατα την αναγέννηση του φίλτρου;
Φίλτρο σωματιδίων diesel