Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2014 - Formula 1 Gran Premio de España Pirelli
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2014 - Formula 1 Gran Premio de España Pirelli
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 18
    • 19
    • 9 / 19
    Formula 1
    52
    376
    692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yugo_para_siempre last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

      Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

      Δεν ειπα οτι ηταν πολυ πιο γρηγορος Δια, ειχε ενα κλικ καλυτερο ρυθμο που δεν θα ηταν αρκετο για να προσπερασει αν δεν πεθαιναν για αλλη μια φορα τον Κιμι... Οταν καποια στιγμη, λογω προσπερασματος του Χοντρογιαννη και απο τους δυο αν δεν κανω λαθος, ο Κιμι ηταν μπροστα περιπου 3 δευτερα ο Αλονσο σε μερικους γυρους την πηγε στο 1.5 λιγο πριν το δευτερο πιτ του. Πολυ μικρη διαφορα αλλα ηταν λιγο καλυτερος.

      Παντως δεδομενου οτι στην κοκκινη ομαδα τα εχουν χασει ηδη ολα και δεν φαινεται με τιποτα οτι το Αλονσο θα διεκδικισει κατι ωστε να τον αβανταρουν ειναι πραγματικα ψυχολογικος θανατος αυτο που εκαναν στο Κιμι. Δεν το αφησαν ουτε τωρα να ειναι μπροστα του, διοτι ξαναλεω αν ειχαν ιδια στρατηγικη ο Αλονσο δεν θα περνουσε ποτε, θα ηταν κοντα αλλα μεχρι εκει...

      Παρόλη την διαφορά στρατηγικής αντάλλασσαν δέκατα. Στον ένα γύρο ο ένα μπροστά, στον άλλο ο άλλος. Εκεί που τελείωσε ήταν όταν ο Κίμι έχανε 2 δέυτερα στον γύρο λόγω ελαστικών. Δεν ξέρω ποιός διάλεξε τέτοια στρατηγική, αλλά προφανώς ήταν λανθασμένη. Όπως είχα προβλέψει, ο Κίμι θα φτάσει τον Αλόνσο στην Ευρώπη, όπερ και έγινε, ασχέτως αν τον έκαψαν στο τέλος. Περιμένω μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει το πάνω χέρι στην πίστα, αλλά όχι και βαθμολογικά καθώς ο Ισπανός έχει ήδη ανοίξει διαφορά.

      Δια γνωριζεις καλα απο την αρχη της χρονιας οτι εχω υπερασπιστει παρα πολλες φορες το Φινλανδο οταν εδω μεσα τον μηδενιζαν εντελως χωρις να λαμβανουν υποψη ατυχιες και διαφορετικες στρατηγικες. Μακαρι να ηταν καλυτερος ή ισαξιος θα το ηθελα και 'γω αλλα δεν ειναι τι να κανουμε. Δεν πρεπει να σου κοστιζει τοσο να το παραδεχτεις, αν το κανεις θα ειναι προς τιμην σου. Το οτι ανταλλασαν δεκατα οταν ο Αλονσο ηταν ακριβως απο πισω του ειναι αναμενομενο, αφου δεν ηταν τοσο πιο γρηγορος ωστε να μπορεσει να προσπαθησει να περασει. Εμενε πισω απο τον Κιμι ο οποιος οριοθετουσε το ρυθμο του. Κανε τις συγκρισεις στα σημεια που ο Αλονσο ηταν 'ελευθερος' και θα δεις οτι εστω και λιγο ηταν καλυτερος, τα εγραψα σε προηγουμενα ποστ.

      Τελος να πω οτι αν η Ferrari ηθελε εξ'αρχης να παει τον Κιμι για ενα πιτ λιγοτερο θα επρεπε οπως λεει ο Eddie να εχει τρεναρει αλλους δυο γυρους το πρωτο πιτ στοπ και να το κανει στον 20ο, να βαλει σε αυτο τα πολυ σκληρα, να φτασει μεχρι τον 46ο και να κανει αλλους 20 με την πιο μαλακη γομα... Σιγουρα τον χαντακωσαν και του εριξαν την ηδη κακη ψυχολογια στο μηδεν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hellenic-tifosi last edited by

        Επίσης, και στα 2 πιτ στοπ του Αλόνσο έσκασε ΠΑΝΩ στην κίνηση.

        Αυτά βέβαια είναι απότοκα του κακού qualifying. Όσο καλό ρυθμό κι αν έχεις, αν είσαι πίσω δύσκολα αποφεύγεις την κίνηση....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Λίγο πριν μπει ο Alonso για δεύτερη φορά στα pits η διαφορά είχε σταθεροποιηθεί στο δευτερόλεπτο.
          Ακόμα και όταν ο Alonso είχε drs δεν μπόρεσε να πλησιάσει για προσπέρασμα.

          Το γιατί παίρνουμε ως δεδομένο ότι ο Alonso έκανε χαλαρό αγώνα και ο Σωτήρης ιδροκοπούσε για να κρατήσει τη διαφορά είναι κάτι που μόνο ο Πητ Παπαδάκος και κάποιοι χρήστες του φόρουμ μπορούν να εξηγήσουν.

          Όπως και να χει όλα αυτά είναι χαζομαρολογίες.
          Έγινε μια άρπα κόλα εκτέλεση δυο άρπα κόλα στρατηγικών.
          Ο μεν Alonso χαντακώθηκε και έχασε τη θέση του από τον Vettel, ο δε Σωτήρης σφάχτηκε.

          Tip of the day (σε όσους αρέσουν οι λεπτομέρειες): το παρεάκι του Sky είχε γλαφυρότατα σχόλια για τη Ferrari ενώ η McLaren απλά δεν συμμετείχε στον αγώνα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

            Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

            Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

            Δεν ειπα οτι ηταν πολυ πιο γρηγορος Δια, ειχε ενα κλικ καλυτερο ρυθμο που δεν θα ηταν αρκετο για να προσπερασει αν δεν πεθαιναν για αλλη μια φορα τον Κιμι... Οταν καποια στιγμη, λογω προσπερασματος του Χοντρογιαννη και απο τους δυο αν δεν κανω λαθος, ο Κιμι ηταν μπροστα περιπου 3 δευτερα ο Αλονσο σε μερικους γυρους την πηγε στο 1.5 λιγο πριν το δευτερο πιτ του. Πολυ μικρη διαφορα αλλα ηταν λιγο καλυτερος.

            Παντως δεδομενου οτι στην κοκκινη ομαδα τα εχουν χασει ηδη ολα και δεν φαινεται με τιποτα οτι το Αλονσο θα διεκδικισει κατι ωστε να τον αβανταρουν ειναι πραγματικα ψυχολογικος θανατος αυτο που εκαναν στο Κιμι. Δεν το αφησαν ουτε τωρα να ειναι μπροστα του, διοτι ξαναλεω αν ειχαν ιδια στρατηγικη ο Αλονσο δεν θα περνουσε ποτε, θα ηταν κοντα αλλα μεχρι εκει...

            Παρόλη την διαφορά στρατηγικής αντάλλασσαν δέκατα. Στον ένα γύρο ο ένα μπροστά, στον άλλο ο άλλος. Εκεί που τελείωσε ήταν όταν ο Κίμι έχανε 2 δέυτερα στον γύρο λόγω ελαστικών. Δεν ξέρω ποιός διάλεξε τέτοια στρατηγική, αλλά προφανώς ήταν λανθασμένη. Όπως είχα προβλέψει, ο Κίμι θα φτάσει τον Αλόνσο στην Ευρώπη, όπερ και έγινε, ασχέτως αν τον έκαψαν στο τέλος. Περιμένω μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει το πάνω χέρι στην πίστα, αλλά όχι και βαθμολογικά καθώς ο Ισπανός έχει ήδη ανοίξει διαφορά.

            Δια γνωριζεις καλα απο την αρχη της χρονιας οτι εχω υπερασπιστει παρα πολλες φορες το Φινλανδο οταν εδω μεσα τον μηδενιζαν εντελως χωρις να λαμβανουν υποψη ατυχιες και διαφορετικες στρατηγικες. Μακαρι να ηταν καλυτερος ή ισαξιος θα το ηθελα και 'γω αλλα δεν ειναι τι να κανουμε. Δεν πρεπει να σου κοστιζει τοσο να το παραδεχτεις, αν το κανεις θα ειναι προς τιμην σου. Το οτι ανταλλασαν δεκατα οταν ο Αλονσο ηταν ακριβως απο πισω του ειναι αναμενομενο, αφου δεν ηταν τοσο πιο γρηγορος ωστε να μπορεσει να προσπαθησει να περασει. Εμενε πισω απο τον Κιμι ο οποιος οριοθετουσε το ρυθμο του. Κανε τις συγκρισεις στα σημεια που ο Αλονσο ηταν 'ελευθερος' και θα δεις οτι εστω και λιγο ηταν καλυτερος, τα εγραψα σε προηγουμενα ποστ.

            Τελος να πω οτι αν η Ferrari ηθελε εξ'αρχης να παει τον Κιμι για ενα πιτ λιγοτερο θα επρεπε οπως λεει ο Eddie να εχει τρεναρει αλλους δυο γυρους το πρωτο πιτ στοπ και να το κανει στον 20ο, να βαλει σε αυτο τα πολυ σκληρα, να φτασει μεχρι τον 46ο και να κανει αλλους 20 με την πιο μαλακη γομα... Σιγουρα τον χαντακωσαν και του εριξαν την ηδη κακη ψυχολογια στο μηδεν.

            Όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται να πω κάτι που δεν πιστεύω.

            Η αντίδραση του Κίμι στο φιάσκο:

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gilles_27 last edited by

              Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
              From Autosport LIVE

              13:59 Kimi Raikkonen isn't happy with being jumped by Ferrari team-mate Fernando Alonso. After the race he quizzes his engineer about 'who is making the calls? We seem to get second choice.'

              Kimi has had better days

              εντιτ: Με πρόλαβε ο Δίας ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                ladaman11 last edited by

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                ο αλλος ειναι κολλημενος ενα αγωνα ολοκληρο πισω απ΄τον αλλον η λογικη λεει οτι ειναι ταχυτερος ο πισω, αλλα οχι τοσο ωστε να προσπερασει ειδικα ανα εοδηγει ιδιο μονοθεσιο

                ξυδακι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo_para_siempre last edited by

                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                  Λίγο πριν μπει ο Alonso για δεύτερη φορά στα pits η διαφορά είχε σταθεροποιηθεί στο δευτερόλεπτο.
                  Ακόμα και όταν ο Alonso είχε drs δεν μπόρεσε να πλησιάσει για προσπέρασμα.

                  Το γιατί παίρνουμε ως δεδομένο ότι ο Alonso έκανε χαλαρό αγώνα και ο Σωτήρης ιδροκοπούσε για να κρατήσει τη διαφορά είναι κάτι που μόνο ο Πητ Παπαδάκος και κάποιοι χρήστες του φόρουμ μπορούν να εξηγήσουν...

                  Ωραια και γιατι διαφωνουμε ρε 'συ Eddie; Ειχε σταθεροποιηθει στο 1 δευτερο και κατι ενω πριν ειχε φτασει στα 3+ λογω προσπερασματων, που σημαινει οτι ο Αλονσο οταν χρειαστηκε τον μαζεψε αργα. Οταν τον εφτασε δεν ειχε την ταχυτητα να περασει γιατι η διαφορα τους ηταν μικρη. Επισης πριν το πρωτο πιτ ηταν σταθερα σε drs ο Αλονσο αλλα και παλι δεν μπορουσε ουτε καν να προσπαθησει. Ουτε και στο τελος αν δεν υπηρχε το drs, ακομα και με 1.5 δευτερο στο γυρο διαφορα υπερ του Ισπανου, θα τον περνουσε μαλλον... Στην εξοδο απο το τελευταιο σικειν ο Κιμι εβγαινε εξαιρετικα δεδομενων των ελαστικων του οταν ειχαν τη μαχη τους.

                  Κανεις δεν εθαψε τον Κιμι, ισα ισα λεμε οτι τον χαντακωσαν και οτι θα εμενε μπροστα, απλα ο Αλονσο ηταν ενα κλικ γρηγοροτερος σημερα. Ακομα και αν δεν περνουσε και εμεναν με ιδια στρατηγικη το ιδιο θα ελεγα. Διαφωνεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yugo_para_siempre last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

                    Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

                    Δεν ειπα οτι ηταν πολυ πιο γρηγορος Δια, ειχε ενα κλικ καλυτερο ρυθμο που δεν θα ηταν αρκετο για να προσπερασει αν δεν πεθαιναν για αλλη μια φορα τον Κιμι... Οταν καποια στιγμη, λογω προσπερασματος του Χοντρογιαννη και απο τους δυο αν δεν κανω λαθος, ο Κιμι ηταν μπροστα περιπου 3 δευτερα ο Αλονσο σε μερικους γυρους την πηγε στο 1.5 λιγο πριν το δευτερο πιτ του. Πολυ μικρη διαφορα αλλα ηταν λιγο καλυτερος.

                    Παντως δεδομενου οτι στην κοκκινη ομαδα τα εχουν χασει ηδη ολα και δεν φαινεται με τιποτα οτι το Αλονσο θα διεκδικισει κατι ωστε να τον αβανταρουν ειναι πραγματικα ψυχολογικος θανατος αυτο που εκαναν στο Κιμι. Δεν το αφησαν ουτε τωρα να ειναι μπροστα του, διοτι ξαναλεω αν ειχαν ιδια στρατηγικη ο Αλονσο δεν θα περνουσε ποτε, θα ηταν κοντα αλλα μεχρι εκει...

                    Παρόλη την διαφορά στρατηγικής αντάλλασσαν δέκατα. Στον ένα γύρο ο ένα μπροστά, στον άλλο ο άλλος. Εκεί που τελείωσε ήταν όταν ο Κίμι έχανε 2 δέυτερα στον γύρο λόγω ελαστικών. Δεν ξέρω ποιός διάλεξε τέτοια στρατηγική, αλλά προφανώς ήταν λανθασμένη. Όπως είχα προβλέψει, ο Κίμι θα φτάσει τον Αλόνσο στην Ευρώπη, όπερ και έγινε, ασχέτως αν τον έκαψαν στο τέλος. Περιμένω μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει το πάνω χέρι στην πίστα, αλλά όχι και βαθμολογικά καθώς ο Ισπανός έχει ήδη ανοίξει διαφορά.

                    Δια γνωριζεις καλα απο την αρχη της χρονιας οτι εχω υπερασπιστει παρα πολλες φορες το Φινλανδο οταν εδω μεσα τον μηδενιζαν εντελως χωρις να λαμβανουν υποψη ατυχιες και διαφορετικες στρατηγικες. Μακαρι να ηταν καλυτερος ή ισαξιος θα το ηθελα και 'γω αλλα δεν ειναι τι να κανουμε. Δεν πρεπει να σου κοστιζει τοσο να το παραδεχτεις, αν το κανεις θα ειναι προς τιμην σου. Το οτι ανταλλασαν δεκατα οταν ο Αλονσο ηταν ακριβως απο πισω του ειναι αναμενομενο, αφου δεν ηταν τοσο πιο γρηγορος ωστε να μπορεσει να προσπαθησει να περασει. Εμενε πισω απο τον Κιμι ο οποιος οριοθετουσε το ρυθμο του. Κανε τις συγκρισεις στα σημεια που ο Αλονσο ηταν 'ελευθερος' και θα δεις οτι εστω και λιγο ηταν καλυτερος, τα εγραψα σε προηγουμενα ποστ.

                    Τελος να πω οτι αν η Ferrari ηθελε εξ'αρχης να παει τον Κιμι για ενα πιτ λιγοτερο θα επρεπε οπως λεει ο Eddie να εχει τρεναρει αλλους δυο γυρους το πρωτο πιτ στοπ και να το κανει στον 20ο, να βαλει σε αυτο τα πολυ σκληρα, να φτασει μεχρι τον 46ο και να κανει αλλους 20 με την πιο μαλακη γομα... Σιγουρα τον χαντακωσαν και του εριξαν την ηδη κακη ψυχολογια στο μηδεν.

                    Όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται να πω κάτι που δεν πιστεύω.

                    Η αντίδραση του Κίμι στο φιάσκο:

                    Youtube Video

                    Ειλικρινα συγνωμη που σε βαζω σε κοπο αλλα μπορεις να στηριξεις τη γνωμη σου με πληρη σαφηνεια; Δηλαδη να μου πεις οτι απο τον ταδε εως τον ταδε γυρο εγινε αυτο, η συγκριση ειναι δικαιη γι'αυτο το λογο και δειχνει οτι σημερα ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ ταυτοσιμοι σε ρυθμο, χωρις καμια απολυτως διαφορα.

                    Γιατι ξαναλεω οτι πιστευω οτι σημερα η διαφορα τους ηταν μικρη υπερ του Αλονσο ο οποιος δεν θα περνουσε αν ειχαν ιδια στρατηγικη. Δεν μιλησα για καμια τεραστια διαφορα ουτε για 580% κλπ. Επισης εκνευριζομαι με την αναιτια αβαντα υπερ του Ισπανου μιας και δεν κυνηγα πρωταθλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Σήμερα η Ferrari απέδειξε γιατί θα κανει παρα πολλά χρόνια να σηκώσει κούπα...

                      Sent from Corsair's brick

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Δεν κρατούσα data log, αλλά παρακολουθούσα τα γυρολόγια μέσω live timing. Σε γενικές γραμμές, αντάλλασσαν ίδιους γύρους. Το κενό αυξομειώνονταν ανάλογα με τον γύρο αλλά είδαμε ουσιαστική διαφορά μόνο όταν ο Κίμι είχε πιο παλιά ελαστικά. Υπήρχαν γύροι όπου ο Αλόνσο ήταν 1-1.5 δέυτερο πίσω και δεν μπορούσε να πλησιάσει. Ο Φινλανδός κέρδισε στα δοκιμαστικά, έκανε όσο καλύτερη εκκίνηση θα μπορούσε από την ακάθαρτη μεριά, κράτησε την θέση του και τελικά τον χαντάκωσε η στρατηγική. Ειλικρινά είμαι αηδιασμένος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Φοβερές οι αναβαθμίσεις που έφερε η Ferrari στας Ευρώπας....

                          Όσο για Κίμι και Αλόνσο αν σας ευχαριστεί ότι ο Ισπανός ήταν γρηγορότερος για για κάτι κλάσματα του δευτερολέπτου καθίστε στη μιζέρια σας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yugo_para_siempre last edited by

                            Ε ναι σε γενικες γραμμες ηταν πολυ κοντα, αυτο λεω και 'γω αλλα οχι ακριβως ισαξιοι.

                            Οσον αφορα τα υπολοιπα συμφωνω. Οταν βλεπεις εναν οδηγο σου που προσπαθει να βρει τον εαυτο του να μαχεται, να κερδιζει στις δοκιμες, να κανει εξαιρετικη εκκινηση, να μην αφηνει κανενα περιθωριο ουτε για προσπαθεια προσπερασης οταν ειχαν τα ιδια λαστιχα δεν γινεται να τον πηδ@ς ετσι, ποσο μαλλον οταν η χρονια ειναι τελειωμενη. Απαραδεκτοι!!!

                            Ειχα και Ισπανικο streamακι ανοιχτο, στο τελος του αγωνα μιλησε ο Αλονσο σε Ισπανους δημοσιογραφους και ηταν ξεκαθαρα χαρουμενος, δεν πρεπει να μιλησε πολυ για τον Κιμι αλλα μονο απο την εκφραση ηταν σαφες οτι ειχε ανακουφιστει.

                            ΥΓ: Αναμενω σχολια Alba...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                              Φοβερές οι αναβαθμίσεις που έφερε η Ferrari στας Ευρώπας....

                              Όσο για Κίμι και Αλόνσο αν σας ευχαριστεί ότι ο Ισπανός ήταν γρηγορότερος για για κάτι κλάσματα του δευτερολέπτου καθίστε στη μιζέρια σας...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis-tsaknis last edited by

                                Δια, εσυ που τους αποκαλουσες ολους υπαλληλους τι σε ενοχλει αν ερθει ο Α πρωτος ή ο Β...? Ειτε 6-7 με κιμι μπροστα, ειτε 6-7 με αλονσο μπροστα, για την ομαδα που υποστηριζεις ειναι το ιδιο στο Κατασκευαστων... Και στο 'υπαλληλων' ειναι καλυτερα το 6-7 με τον αλονσο μπροστα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pl1987 last edited by

                                  Εγώ δεν έχω καταλάβει προς τι τόση ανάλυση. Όλην την χρονιά, αυτό θα γίνεται, είναι πλέον σίγουρο. Ή μήπως πιστεύει κανείς, Φερραρικός ή μη ότι έχει κανένα νόημα να πανηγυρίσεις την όποια τρίτη θέση όοοταν και όποτε;

                                  Άξιος Χάμιλτον, στην κατάλληλη ομάδα την κατάλληλη στιγμή, σε στυλ κάντο-όπως-ο Button. Πιο ικανός κατ' εμέ, αλλά το φετινό πρωτάθλημα μόνο θέμα ικανότητας δεν είναι.

                                  Ακόμα και τα χιλιοκραγμένα άρθρα του Drive για το τοπικό πρωτάθλημα καρτ έχουν καταντήσει πλέον πιο ενδιαφέροντα...

                                  Υ.Γ. Τα ίδια ακριβώς θα έλεγα αν βλέπαμε το τέταρτο 1-2 από τη Φερράρι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
                                    Δια, εσυ που τους αποκαλουσες ολους υπαλληλους τι σε ενοχλει αν ερθει ο Α πρωτος ή ο Β...? Ειτε 6-7 με κιμι μπροστα, ειτε 6-7 με αλονσο μπροστα, για την ομαδα που υποστηριζεις ειναι το ιδιο στο Κατασκευαστων... Και στο 'υπαλληλων' ειναι καλυτερα το 6-7 με τον αλονσο μπροστα.

                                    Με ενοχλεί το γεγονός πως ηθελημένα ή όχι (και όντως τους δίνω το benefit of the doubt) κάνουν βλακείες που θα τους στοιχίσουν. Πρώτον είναι εντελώς ανήθικο να χαντακώνεις έναν οδηγό (υπάλληλό) σου χωρίς κανένα προφανές όφελος. Δεν είναι να πεις ότι κυνηγάνε πρωτάθλημα. Δεύτερον, αν έρθει πραγματικά η στιγμή να χρειαστείς την βοήθεια αυτού του υπάλληλού σου, θα πάρεις τα @@ του. Μπορεί απλά να μην τους βγήκε η στρατηγική και τσάμπα να κράζουμε βέβαια...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bayern7 last edited by

                                      Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
                                      Εγώ δεν έχω καταλάβει προς τι τόση ανάλυση. Όλην την χρονιά, αυτό θα γίνεται, είναι πλέον σίγουρο. Ή μήπως πιστεύει κανείς, Φερραρικός ή μη ότι έχει κανένα νόημα να πανηγυρίσεις την όποια τρίτη θέση όοοταν και όποτε;

                                      Γιατί εκτός από φίλαθλοι του αθλήματος, είμαστε και οπαδοί της ferrari.
                                      Και εκτός βαθμών να τερματίζουμε θα ασχολούμαστε με την ομάδα μας και τους οδηγούς της.
                                      Δλδ μόνο όταν νικάμε πρέπει να σχολιάζουμε τα της ομάδας μας;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pl1987 last edited by

                                        Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

                                        Εγώ δεν έχω καταλάβει προς τι τόση ανάλυση. Όλην την χρονιά, αυτό θα γίνεται, είναι πλέον σίγουρο. Ή μήπως πιστεύει κανείς, Φερραρικός ή μη ότι έχει κανένα νόημα να πανηγυρίσεις την όποια τρίτη θέση όοοταν και όποτε;

                                        Γιατί εκτός από φίλαθλοι του αθλήματος, είμαστε και οπαδοί της ferrari.
                                        Και εκτός βαθμών να τερματίζουμε θα ασχολούμαστε με την ομάδα μας και τους οδηγούς της.
                                        Δλδ μόνο όταν νικάμε πρέπει να σχολιάζουμε τα της ομάδας μας;

                                        Μα δεν το ανέφερα ως οπαδός της Ferrari, που είμαι άλλωστε. Απλά το θέμα είναι ότι δεν έχει νόημα να αναλύσεις το οτιδήποτε όταν βλέπεις στο τέλος του αγώνα να ντουμπλάρουν οι πρώτοι τον έκτο. Κάτι πάει στραβά με το σπορ, γενικότερα, that's for sure.

                                        Και θέλω να είμαι περισσότερο φαν του αθλήματος παρά της ______ (βάλε όποια ομάδα θες εδώ).

                                        Και εγώ υποστηρίζω την ΑΕΚ και αντιλαμβάνομαι την λογική της ανάλυσης ακόμα και όταν δεν νικάς-βρίσκεσαι στην κορυφή, δεν είναι εκεί η ένστασή μου δηλαδή. Εκεί όμως έχουμε να κάνουμε με ένα σπορ που έχεις κάτι να περιμένεις στο μέλλον. Η F1 αυτή τη στιγμή, όπως είναι, δεν έχει ούτε παρόν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Αν φύγει η Ferrari από την F1, να δω πόσοι τιφόζι θα εξακολουθούν να την παρακολουθούν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            liostemi last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

                                            Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

                                            ...ναι, του έβαζαν τα μεταχειρισμένα του Αλόνσο!..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 9 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr