-
Βλεπω τελικα επικρατησε η λογικη οπως πολυ σωστα ειπες και καλα εκανες.
Καλοταξιδο και να το χαρεις! 23000 με το κλειδι στο χερι να υποθεσω;
Οσο για τη συγκριση sx4 και civic, εαν βγαλουμε εκτος τον παραγοντα εκτος δρομου και τους ελαχιστα καλυτερους χωρους του Σουζουκι, το civic ειναι αναμφισβητητα παντου καλυτερο (πλην της τιμης φυσικα). Οποτε απο τη στιγμη που ειχες αποκλεισει και τον Ασσο, θεωρω πως εκανες τη βελτιστη επιλογη.
-
Ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα (4η) 7,6 δλ. 6,5 δλ.
80-120 χλμ./ώρα (5η) 10,2 δλ. 9,1 δλ.
80-120 χλμ./ώρα (6η) 13,7 δλ. 11,2 δλ.
Civic. Scross
Σχετικα με τις ρεπριζ που αναφέρθηκαν σε όλες ειναι καλύτερο το suzuki παντού. Για να μην παρεξηγούμε ,αν και το έχω γράψει νομιζω αρκετα καθαρα το suzuki ειναι ποιο vfm , στα λεφτα του δεν εχει αντίπαλο. Το civic ειναι ενα εξαιρετικό αμάξι αλλα 3000 πάνω απο το scross μεταξυ των πλουσιων εκδόσεων. -
Ανουσιες οι ρεπριζ με τοσο υψηλες σχεσεις. Μετραει κυριως η κλιμακωση. Κουναμε το χερακι μας κι αλλαζουμε ταχυτητα.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ανουσιες οι ρεπριζ με τοσο υψηλες σχεσεις. Μετραει κυριως η κλιμακωση. Κουναμε το χερακι μας κι αλλαζουμε ταχυτητα.Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Και στις χαμηλές σχέσεις υπερτερει του σιβικ. Εχει και λιγότερα κιλά ανα ίππο.
-
Το suzuki έχει κοντύτερη κλιμάκωση. Σε in gear επιτάχυνση, πχ 50-150 δεν είναι σίγουρο ότι το honda θα είναι πιο αργό, στροφάρει και καλύτερα ψηλά.
-
Από που είναι αυτές οι ρεπρίζ;
Και η αναλογία κιλών ανά ίππο πως προκύπτει; Το 4ακίνητο Suzuki εργοστασιακά ζυγίζει 1380 και το μέτρησαν 1436. Το 2κίνητο το δίνει το εργοστάσιο 1305. Άρα χονδρικά θα ξεπερνάει τα 1350. Το Honda από την άλλη στα χαρτιά λέει 1310 και μετρήθηκε 1331. Οπότε μάλλον ανάποδα πάει το όποιο πλεονέκτημα στην αναλογία.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Από που είναι αυτές οι ρεπρίζ;
Και η αναλογία κιλών ανά ίππο πως προκύπτει; Το 4ακίνητο Suzuki εργοστασιακά ζυγίζει 1380 και το μέτρησαν 1436. Το 2κίνητο το δίνει το εργοστάσιο 1305. Άρα χονδρικά θα ξεπερνάει τα 1350. Το Honda από την άλλη στα χαρτιά λέει 1310 και μετρήθηκε 1331. Οπότε μάλλον ανάποδα πάει το όποιο πλεονέκτημα στην αναλογία.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=6656
Για την αναλογία κιλών ίππων εχεις δίκιο για την 4χ4 έκδοση του scross. Μικρο προβάδισμα εχει το σιβικ με 11 έναντι 11.5 του σουζουκι . Το δικηνητο όμως ειναι στα ίδια με το civic. Η εμπειρία μου απο τα td και των δυο ειναι οτι απο στάση το σιβικ ειναι ποιο σβελτο αλλα στις επιταχύνσεις 60-80 80-100 100-120 το scross ηταν ποιο γρήγορο οπως τεκμηριωνεται και απο τις μετρήσεις.
-
Η αναλογία κιλών ανά ίππο έτσι όπως χρησιμοποιείται από τέτοια περιοδικά είναι μια βλακεία και μισή, κατά τη γνώμη μου. Παίρνουν τα κιλά που αναφέρει ο κατασκευαστής(που στην πραγματικότητα είναι παραπάνω σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα) και διαιρούν με την ονομαστική ιπποδύναμη. Με τέτοια κριτήρια μιας και είναι θεωρητικά 5 κιλά βαρύτερο το civic έχει αναλογία 10,92 σε αντίθεση με το άλλο που έχει 10,88. Και; Αν ήθελε να το μετρήσει σωστά, θα έβαζε το πραγματικό βάρος μετρημένο, θα έκανε και μια δυναμομέτρηση και θα χρησιμοποιούσε εκείνο το νούμερο.
Με βάση όλα όσα έχω δει και οδηγήσει από κοντά έχω την άποψη πως δεν μπορώ να πω για 2 αυτοκίνητα παρόμοιων χαρακτηριστικών/απόδοσης πως ένα από τα 2 φαίνεται ταχύτερο. Γιατί η αίσθηση μπορεί να ξεγελάει, σε αντίθεση με τα χρονόμετρα. Αν έχουν μεγάλη διαφορά σε ιπποδύναμη, ναι εκεί μπορείς να εμπιστευτείς την αίσθηση.
Τώρα για τις ρεπρίζ, να πω άλλη μια φορά πως είναι χαζές αυτές που κάνει το συγκεκριμένο περιοδικό. Καταλαβαίνω πως το γερμανικό autobild το φέρανε στην Ελλάδα για ανταγωνισμό στο auto triti, αλλά το να συγκρίνει ρεπρίζ με τέτοιο τρόπο (για μένα πάντα) το καθιστά το ίδιο άχρηστο με το τελευταίο. Όταν έχεις ένα αμάξι, και μάλιστα diesel του οποίου η 4η πιάνει 185χλμ/ώρα(για το civic λέω), και μετράς τα 60-100 με αυτή τη σχέση είναι εντελώς χαζό. Ακόμα και τα 80-120 αν θες να τα μετρήσεις θα ξεκινήσεις με 4η και όχι 5η. Ίσως οι μετρήσεις αυτές είναι κατάλληλες για βενζινοκίνητα αλλά για diesel με μακρύτερες σχέσεις θέλουν κάποια αναπροσαρμογή.
Στους 4Τ που μετράνε κατά τη γνώμη μου πιο σωστές ρεπρίζ, για παράδειγμα στην 3η ταχύτητα για να πας από τα 30 στα 110 θες με το civic περίπου ένα δευτερόλεπτο λιγότερο από το 4κίνητο sx4. Άντε το 2κίνητο να έχει μικρότερο βάρος και λιγότερες απώλειες και να έχει μικρότερη διαφορά, ή ακόμα και παρόμοια νούμερα. Δε λέω πως υστερεί και το άλλο είναι καλύτερο, αλλά είναι παρόμοια. Από εκεί και πέρα όμως το μοτέρ της FIAT είναι λιγότερο πολιτισμένο από το άλλο. Και παίζει και αυτό το ρόλο του.
Τέλος συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Για μένα το 2κίνητο Suzuki είναι ανούσιο. Ένα τέτοιο αμάξωμα προσωπικά δεν βρίσκω λόγο να το έχω χωρίς 4κίνηση. Αν όμως και καλά έπρεπε να το συγκρίνω με το civic (γιατί έχουν την ίδια ιπποδύναμη και είναι κοντά στην τιμή;) μάλλον το τελευταίο θα επέλεγα. Είναι ωραιότερο μέσα-έξω και σίγουρα πιο άνετο στο ταξίδι. Αν με ενδιέφερε/είχα ανάγκη ένα τύπου SUV, τότε ναι θα κοιτούσα σοβαρά το Suzuki αλλά το 4κίνητο.
-
Συμφωνώ απόλυτα . Δεν καταλαβαίνω γιατι να επιλέξει κανεις ένα SUV η crossover έναντι ενός χατσμπακ αν δεν εχει τετρακίνηση. Σε ολα χειρότερο ειναι. Ακομα και για τους χώρους που επικαλούνται κάποιοι, ένα πχ civic δεν υστερεί πολυ απο ένα qq η sx4
-
TKin σέβομαι την επιλογή σου για το sx4 και καλώς να το περιμένεις
Όμως δε καταλαβαίνω τι αμόκ έχεις πάθει και το υπερασπίζεσαι τόσο έντονα σε αυτό το θέμα από τη στιγμή που δεν το έχω συμπεριλάβει καν (το δικίνητο) Αν ήταν ανάμεσα στις επιλογές μου θα το δεχόμουν
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Τέλος συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Για μένα το 2κίνητο Suzuki είναι ανούσιο. Ένα τέτοιο αμάξωμα προσωπικά δεν βρίσκω λόγο να το έχω χωρίς 4κίνηση. Αν όμως και καλά έπρεπε να το συγκρίνω με το civic (γιατί έχουν την ίδια ιπποδύναμη και είναι κοντά στην τιμή;) μάλλον το τελευταίο θα επέλεγα. Είναι ωραιότερο μέσα-έξω και σίγουρα πιο άνετο στο ταξίδι. Αν με ενδιέφερε/είχα ανάγκη ένα τύπου SUV, τότε ναι θα κοιτούσα σοβαρά το Suzuki αλλά το 4κίνητο.
Έτσι ακριβώς, αλλά και πάλι αυτοί που θέλουν ψηλό 2κίνητο με χώρους aka SUV τα συγκρίνουν μεταξύ τους :
-
Ε τι δεν καταλαβαίνεις, προέκταση του εαυτού το αμάξι, επιβεβαίωση επιλογής κλπ.
Sent from my XT1032 using Tapatalk
-
Γιατι να παρεις το scross αντι του σιβικ?
Γιατι ειναι 3000 φθηνοτετο. Και εδω η κουβεντα σταματα για τους περισσοτερους οταν το φθηνοτετο εχει την ιδια ιπποδυναμη και μεγαλυτερη ροπη χωρις να ειναι βαρυτερο.
Γιατι εχει overall καλυτερους χωρους επιβατων
Γιατι εχει καλυτερους χωρους αποσκευων 440/407
Γιατι εχει διαχρονικοτερη εμφανιση απο την maga style εμφανιση του σιβικ
Γιατι μπαινεις βγαινεις χωρις να σκυβεις (1.92) και βαζεις βγαζεις παιδικα καθισματα και αλλα με ανεση
Γιατι δεν θες τον σαρακακη
Γιατι εχεις καλυτετη περιμετρικη ορατοτητα
Γιατι εχεις καλυτερες ρεπριζ οπως και να τις μετρησεις
Γιατι λογω υπερυψωσης φτανεις σε σημεια πχ παραλιες που με το σιβικ δεν θα πηγαινεις
Αν αυτοι ειναι λιγοι λογοι για καποιους αρκετους οπως δειχνουν και οι πωλησεις ειναι αρκετοι
-
Εγώ λέω να κάνουμε ένα θέμα S-Cross vs All να τελειώνουμε.
Φίλε Tkin73 τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις σαν λόγους να προτιμήσει κανείς το suzuki είναι υποκειμενικά.
Προσωπικά απειροελάχιστες διαφορές που μετράνε τα autoοτιδήποτε για να βγάλουν συμπέρασμα δεν μπορώ να τις λάβω ως απόλυτο κριτήριο επιλογής.
Μια χαρά χώρους έχει και το civic, και τα καθίσματα που διαμορφώνονται όπως θέλεις μπορούν να βελτιστοποιοήσουν το χώρο φόρτωσης πολύ περισσότερο από τα επιπλέον 30 λίτρα του χώρου αποσκευών.
Το θέμα της εμφάνισης είναι καθαρά θέμα γούστου. Σε άλλους αρέσει το ένα σε άλλους το άλλο σε άλλους κάποιο τρίτο κλπ.
Για το θέμα των ρεπρίζ σου απάντησα, αλλά αν εξακολουθείς να επιμένεις έχεις κάθε δικαίωμα. Από την άλλη το civic είναι καλύτερο από στάση.
Από την άλλη εκτιμώ τη Honda που κάθησε να σχεδιάσει έναν φανταστικό ντίζελ κινητήρα από την αρχή. Μπορεί και της Fiat να είναι καλός, αλλά μόνο και μόνο που με τον άλλον οι ιάπωνες πετύχανε να οδηγείς ντίζελ και να σου φαίνεται βενζίνη, με τραβάει περισσότερο. Συν επίσης κάποια συμπάθεια που έχω στην Χόντα, τουλάχιστον στα μηχανικά.
Επειδή μπήκα στο Civic μέσα ειλικρινά το σκύψιμο(που σου κάνει την είσοδο σχετικά άβολη αν κατάλαβα καλά) δεν το καταλαβαίνω. Να μιλάγαμε για κανένα S2000 εκεί ναι, αλλά το Civic;
Η απόσταση από το έδαφος σίγουρα είναι ένα προσόν. Αλλά αν μιλάμε για τύπου SUV όχημα, αν πήγαινα εκεί θα κοιτούσα να βρω κάποιο που να έχει 18-19cm. Χώρια που χωρίς 4κίνηση αν πας σε καμια παραλία με άμμο δεν ξέρω αν θα τη βγάλεις καθαρή.
Αλήθεια πάντως, θα ήθελα να προσπαθήσω να καταλάβω το συλλογισμό που πρέπει να συγκρίνουμε το suzuki με το civic. Δηλαδή υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία αυτή με τιμή παρόμοια με το civic, και υπάρχουν και άλλα φθηνότερα και από το sx4. Γιατί αυτό το κόλημμα με τον υποψήφιο αγοραστή του civic να προτιμήσει συγκεκριμένα sx4; Το κυνήγι για το τελευταίο δέκατο στις επιδόσεις, ρεπρίζ νομίζω πως είναι χαρακτηριστικό των ανθρώπων που θέλουν ένα καλό αμάξι εντός δρόμου για ταξίδια κλπ. Αντίθετα όσοι θέλουν ένα suv/crossover αναζητούν την όποια πρακτικότητα προσφέρει ένα τέτοιο αμάξωμα, θέτοντας σε 2ο ρόλο την απόδοση σε ταξίδια(λόγω ύψους, αεροδυναμικής κλπ).
-
Φίλε mark κατανοητά ολα που λες και ωραια διατυπωμένα. Δν βλέπω να σχολιάζεις καθόλου όμως το θέμα των 3000 διαφοράς μεταξυ των πλουσίων εκδόσεων των 2 αμαξιων.
Επισης πες μου ,αν θες κουβέντα να γινεται Δλδ ,ενα αμάξι ως τα 19500-20000 που ειναι overall καλύτερο απο το scross για diesel πάντα οπως και ο τίτλος του θέματος. -
Hot air balloons
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε mark κατανοητά ολα που λες και ωραια διατυπωμένα. Δν βλέπω να σχολιάζεις καθόλου όμως το θέμα των 3000 διαφοράς μεταξυ των πλουσίων εκδόσεων των 2 αμαξιων.
Επισης πες μου ,αν θες κουβέντα να γινεται Δλδ ,ενα αμάξι ως τα 19500-20000 που ειναι overall καλύτερο απο το scross για diesel πάντα οπως και ο τίτλος του θέματος.Ελεος
Πολυ καλο αμάξι το scross αλλα ακόμα και αν ειναι το καλύτερο ο άνθρωπος ήδη επέλεξε το civic.
-
Εξαρτάται από το τι ανάγκες έχει ο υποψήφιος αγοραστής. Αν θέλει οπωσδήποτε diesel, και ψηλό-4κίνητο όχημα υπάρχουν επιλογές. Π.χ. Duster με λιγότερα ακόμη χρήματα. Και ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από έδαφος, 4κίνητο κλπ. Οκ, μπορεί κάποιον να τον χαλάει η μάρκα αλλά τι να κάνουμε. Εσωτερικά πάντως αν το πάρει κανείς με την οθόνη δεν νομίζω ότι υστερεί πολύ σε σχέση με το suzuki. Επίσης κανένα Juke ξέρω'γω.
Από εκεί και πέρα αν δεν μας ενδιαφέρει το θέμα crossover κλπ, οποιοδήποτε μικρομεσαίο 1.6 diesel είναι μια χαρά(και με καλύτερη οδική συμπεριφορά).
Νομίζω πως είναι αυτονόητο πως αν κάποιος θέλει επιδόσεις δεν περιμένει να τις βρει από το diesel, το οποίο θα το επιλέξει μόνο για μειωμένη κατανάλωση. Ή να το πω αλλιώς,ακόμα και 30-32kgrm σε diesel δεν έχουν καμία σύγκριση με τις επιδόσεις ενός βενζινοκινητήρα που αποδίδει την ίδια ροπή.
-
Το s-cross 1.6 diesel στην έκδοση GL+ έχει τιμή καταλόγου 21.720 με την απόσυρση και χωρίς μεταλλικό και έξοδα πινακίδων. Η suzuki κάνει έκπτωση 2 χιλιάρικα? Γιατί γράφεται συνέχεια μια τιμή 19.500-20.000 για αυτή την έκδοση.
-
Ο χρήστης suncity έγραψε:
Φίλε mark κατανοητά ολα που λες και ωραια διατυπωμένα. Δν βλέπω να σχολιάζεις καθόλου όμως το θέμα των 3000 διαφοράς μεταξυ των πλουσίων εκδόσεων των 2 αμαξιων.
Επισης πες μου ,αν θες κουβέντα να γινεται Δλδ ,ενα αμάξι ως τα 19500-20000 που ειναι overall καλύτερο απο το scross για diesel πάντα οπως και ο τίτλος του θέματος.Ελεος
Πολυ καλο αμάξι το scross αλλα ακόμα και αν ειναι το καλύτερο ο άνθρωπος ήδη επέλεξε το civic.
Καλα ρε φίλε εσυ ακόμα εκει εχεις μείνει? είπαμε καλορίζικο πήγαμε παρακάτω!
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το s-cross 1.6 diesel στην έκδοση GL+ έχει τιμή καταλόγου 21.720 με την απόσυρση και χωρίς μεταλλικό και έξοδα πινακίδων. Η suzuki κάνει έκπτωση 2 χιλιάρικα? Γιατί γράφεται συνέχεια μια τιμή 19.500-20.000 για αυτή την έκδοση.Το γράφω συνέχεια γιατι τόσο το παρηγγειλα! Πέρα απο την απόσυρση υπαρχει έκπτωση αλλα 1400 και εξτρα εκπτωση που πήρα και κατέβηκα αισθητα απο τα 20000. Γι αυτο υπερθεματισω. Σε αυτα τα λεφτα ειναι οτι καλύτερο μπορείς να πάρεις, συνδυάζοντας δύναμη κινητήρα , οικονομία καυσίμου ,χώρους, εξοπλισμο οδική συμπεριφορά. Κατα την γνώμη μου και την έρευνα που εκανα.
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου