-
Μεγάλο ποσοστό βλακείας και ασχετοσύνης νεοέλληνων οδηγών σε ένα και μόνο ατύχημα! (ευτυχώς χωρίς θύματα)
*'Την ώρα που έφθασε η Τροχαία στον τόπο του ατυχήματος, ο οδηγός του λεωφορείου είχε στα χέρια του τον ταχογράφο, ενώ παραποιημένος ήταν και ο ταχογράφος του φορτηγού . Το αλκοτέστ που έγινε στους δύο οδηγούς ήταν αρνητικό.
Ο οδηγός του λεωφορείου κατηγορείται γιατί έκανε παράνομα όπισθεν στην εθνική οδό, θέτοντας σε κίνδυνο τα παιδιά, καθώς και γιατί έβγαλε τον ταχογράφο του οχήματος, ενώ ο οδηγός του φορτηγού κατηγορείται για τον ταχογράφο και γιατί *εκινείτο στη βοηθητική λωρίδα ** με αποτέλεσμα να μην προλάβει να αποφύγει το λεωφορείο'.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=618232&lngDtrID=244
-
Μεγάλο ποσοστό βλακείας και ασχετοσύνης νεοέλληνων οδηγών σε ένα και μόνο ατύχημα! (ευτυχώς χωρίς θύματα)
*'Την ώρα που έφθασε η Τροχαία στον τόπο του ατυχήματος, ο οδηγός του λεωφορείου είχε στα χέρια του τον ταχογράφο, ενώ παραποιημένος ήταν και ο ταχογράφος του φορτηγού . Το αλκοτέστ που έγινε στους δύο οδηγούς ήταν αρνητικό.
Ο οδηγός του λεωφορείου κατηγορείται γιατί έκανε παράνομα όπισθεν στην εθνική οδό, θέτοντας σε κίνδυνο τα παιδιά, καθώς και γιατί έβγαλε τον ταχογράφο του οχήματος, ενώ ο οδηγός του φορτηγού κατηγορείται για τον ταχογράφο και γιατί *εκινείτο στη βοηθητική λωρίδα ** με αποτέλεσμα να μην προλάβει να αποφύγει το λεωφορείο'.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=618232&lngDtrID=244
-
Μεγάλο ποσοστό βλακείας και ασχετοσύνης νεοέλληνων οδηγών σε ένα και μόνο ατύχημα! (ευτυχώς χωρίς θύματα)
*'Την ώρα που έφθασε η Τροχαία στον τόπο του ατυχήματος, ο οδηγός του λεωφορείου είχε στα χέρια του τον ταχογράφο, ενώ παραποιημένος ήταν και ο ταχογράφος του φορτηγού . Το αλκοτέστ που έγινε στους δύο οδηγούς ήταν αρνητικό.
Ο οδηγός του λεωφορείου κατηγορείται γιατί έκανε παράνομα όπισθεν στην εθνική οδό, θέτοντας σε κίνδυνο τα παιδιά, καθώς και γιατί έβγαλε τον ταχογράφο του οχήματος, ενώ ο οδηγός του φορτηγού κατηγορείται για τον ταχογράφο και γιατί *εκινείτο στη βοηθητική λωρίδα ** με αποτέλεσμα να μην προλάβει να αποφύγει το λεωφορείο'.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=618232&lngDtrID=244
-
Παραδειγματική σφαγή των καφροδηγών, μπας και συνετιστούν λίγο οι άλλοι... Γιατί από λόγια...
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Παραδειγματική σφαγή των καφροδηγών, μπας και συνετιστούν λίγο οι άλλοι... Γιατί από λόγια...Ψυχραιμία, γιατί πάλι θα αρχίσουν τσακωμοί.
Για το θέμα τώρα.
Αν ο οδηγός του πούλμαν έχει άδεια οδηγήσεως τέταρτης κατηγορίας τότε τι να πώ. Ας είναι καλά ο 'μίζας' στο υπουργείο που του την έδωσε. (και οι δύο έχουν το μυαλό 'νερόκοτας' με τη διαφορά ότι ο 'μίζας' μπορεί να έχει και μάλλον θα έχει καμία βιλίτσα και θα καλοπερνάει. Αν όμως μέσα στο πούλμαν ήταν και το παιδί του να δώ τι θα έκανε).Αν δε δούμε σε πιό σημείο του δρόμου έγινε το ατύχημα τότε δε μπορούμε να πούμε γιατί ο οδηγός του φορτηγού ήταν στη Λ.Ε.Α. Αυτό το λέω γιατί αν ο δρόμος είναι στενός συνήθως κινούνται εκεί τα μεγάλα οχήματα για να διευκολύνουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κινούνται παράληλα με αυτά. Δε τον δικαιολογώ απλά υποθέτω.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Παραδειγματική σφαγή των καφροδηγών, μπας και συνετιστούν λίγο οι άλλοι... Γιατί από λόγια...
Ψυχραιμία, γιατί πάλι θα αρχίσουν τσακωμοί.
Έχω κι ένα smiley εκεί
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Παραδειγματική σφαγή των καφροδηγών, μπας και συνετιστούν λίγο οι άλλοι... Γιατί από λόγια...
Ψυχραιμία, γιατί πάλι θα αρχίσουν τσακωμοί.
Έχω κι ένα smiley εκεί
Στραβομάρα μου
-
Με παραδειγματικα πυροτεχνηματα δεν κανεις τιποτα......Ειναι το συστημα που φταιει.Πρωτα πρεπει να φτιαξουν σχολες οδηγων σοβαρες και ιατρικες επιτροπες που δε θα τα πιανουν για να κανουν στραβα ματια«ξερεις ποσοι γυριζουν με καρδιογραφηματα αλλων στον φακελο που δινουν στο υπουργειο η θεοστραβοι με καταραχτη και οραση στο ενα ματι ανυπαρκτη?»
Και βεβαια αν κανεις κατι πολυ επικινδυνο πανω απο 2 φορες να σου παιρνουν για παντα το επαγελματικο διπλωμα -
Λυπάμαι, πραγματικά που τέτοιοι οδηγοί μεταφέρουν τα παιδιά του κόσμου, και μετατρέπουν τη χαρά σε οδύνη.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
**Αν δε δούμε σε πιό σημείο του δρόμου έγινε το ατύχημα τότε δε μπορούμε να πούμε γιατί ο οδηγός του φορτηγού ήταν στη Λ.Ε.Α. **Αυτό το λέω γιατί αν ο δρόμος είναι στενός συνήθως κινούνται εκεί τα μεγάλα οχήματα για να διευκολύνουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κινούνται παράληλα με αυτά. Δε τον δικαιολογώ απλά υποθέτω.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=618232&lngDtrID=244
Σύμφωνα με την Τροχαία Μεγάρων, που διενήργησε την προανάκριση, το ατύχημα συνέβη όταν το τουριστικό λεωφορείο που μετέφερε 42 μαθητές του Α' Λυκείου Νέας Περάμου και τρεις συνοδούς καθηγητές, επιστρέφοντας από πενθήμερη εκδρομή στην Κρήτη, έκανε όπισθεν στη βοηθητική λωρίδα της εθνικής οδού γιατί ο οδηγός δεν πρόλαβε να στρίψει στην έξοδο στο 34ο χλμ. Αθηνών - Κορίνθου. Αποτέλεσμα ήταν να προσκρούσει στο πίσω μέρος του λεωφορείου το φορτηγό που ακολουθούσε φορτωμένο με σαπούνια.
Στην παλιά δεν έχει εξόδους, άρα ήταν η καινούρια...
Στην καινούρια στο 34 χμ είναι ευθεία, χωρίς μεγάλη κλίση, και οι στροφές είναι με ΑΠΕΙΡΗ ορατότητα... Ειδικά στις εξόδους έχει μάλιστα ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΗ ΝΥΧΤΑ!!! (είναι ή η έξοδος μετά τα Γκούντις που πάμε πίσταΜέγαρα είναι, ή ΜΑΛΛΟΝ η προηγούμενη της Ν. Περάμου, που αν την χάσεις απλά πας μέχρι την πίστα των Μεγάρων και ΝΟΜΙΜΗ ΑΣΦΑΛΗΣ αναστροφή με χάσιμο χρόνου το ΠΟΛΥ 10 ΛΕΠΤΑ!!!)
ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για όπισθεν στον αυτοκινητόδρομο (γιατί εκεί ΕΙΝΑΙ αυτοκινητόδρομος!!!) και μάλιστα με παιδιά, όταν μιλάμε για κύκλο ΑΣΤΕΙΟ.
ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για τον οδηγό του φορτηγού που ήταν στην ΛΕΑ χωρίς λόγο, και δεν πρόλαβε να σταματήσει/αποφύγει το πούλμαν σε σημείο που και μαύρα μεσάνυχτα ακόμα έχει καταπληκτική ορατότητα!!!ΚΑΜΙΑ επιείκεια στους ΗΛΙΘΙΟΥΣ που και να το σκηνοθετούσαν, τόσο βλακώδες δεν θα το πετύχαιναν, και που είχαν πειράξει ταχογράφους και οι δύο!!!
Θα έβρισκα δίκαιο να τους βάλουν να πληρώσουν από κοινού και αδιαιρέτου τις ζημιές ΚΑΙ των δύο οχημάτων, στο ΑΚΕΡΑΙΟ τις εργατοώρες που έχασαν και αφιέρωσαν στο συμβάν νοσοκομειακά, νοσοκομεία, αστυνόμοι, γονείς, δάσκαλοι, τη ζημιά που έπαθαν οι ιδιοκτήτες οχημάτων και εμπορεύματος, και παράλληλη αφαίρεση της άδειας οδήγησης και από τους δύο για 2 χρόνια τουλάχιστο, συμπεριλαμβανομένης και αυτής για μηχανάκι και ΙΧ και για να την πάρουν πίσω να ξαναδώσουν εξετάσεις, συμπεριλαμβανομένης εξέτασης για σήματα. Φυσικά να πληρώσουν και τα πρόστιμα για οδήγηση στην ΛΕΑ και όπισθεν σε αυτοκινητόδρομο, κλπ.
Όποιος βρεθεί (οδηγός ή ιδιοκτήτης) ένοχος για την παραποίηση των ταχογράφων επίσης παραδειγματική τιμωρία.ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ
-
Γιατί μήπως διαφέρει το δεινοσαυρο-βόδι που προχθές έκανε όπισθεν στον Κιφισσό επειδή έχασε την έξοδο για τον Ρέντη;;;;;;
Και δυστυχώς εκεί ΔΕΝ έχει ΛΕΑ...Eυτυχώς είχε γιωταχί ΑΛΛΑ παρόλο που του έπαιξα τα φώτα επειδή ήμουν και εγώ δεξιά και δεν μπορούσα να αλλάξω λωρίδα λόγο κίνησης συνέχισε ακάθεκτος.
Το ζώο. -
Πράγματι, μόνο με παραδειγματικές τιμωρίες και ουσιαστικούς ελέγχους θα σοβαρέψουμε σε τέτοια θέματα. Γιατί δε μπορείς να «συγχωρέσεις» και να ρίξεις «στην κακιά την ώρα» ούτε την όπισθεν σε αυτοκινητόδρομο, αλλά ούτε και το να μην δει κάποιος εμπόδιο μεγέθους λεωφορείου μπροστά του σε τέτοιο δρόμο.
Δεν παριστάνω τον αλάθητο (σα νέος οδηγός έχω κάνει πολλές βλακείες, ευτυχώς όμως ούτε γρατζούνισμα στο χρώμα), αλλά ώρες ώρες απορώ τι μυαλό κουβαλάνε ή τι σκέφτονται την ώρα που οδηγούν κάποιοι «επαγγελματίες» (ευτυχώς όχι όλοι) αλλά και οδηγοί ΙΧ (βλ. Ό,τι πιο απίθανο έχω δει στους ελληνικούς δρόμους)...
Λίγο εκτός θέματος, για να αλλάξει η κατάσταση πιστεύω πως πρέπει να τίθενται σωστές βάσεις απ' την αρχή (σχολές οδηγών), να γίνονται εξετάσεις που να αναδεικνύουν τους ικανούς και τέλος να υπάρχει τίμιος και σωστός έλεγχος-αστυνόμευση. Καλό θα ήταν επίσης να γίνονταν και σεμινάρια τύπου safetrack λίγους μήνες μετά την απόκτηση διπλώματος. -
κι όμως το δυστύχημα έγινε χωρίς υπερβολική ταχύτητα...
-
Σήμερα το πρωΐ το ίδιο έγινε στην Περιφερειακή και το έχω ξαναδεί και ξαναδεί το έργο σε κόμβους με και χωρίς ορατότητα με οδηγούς επαγγελματίες και μη με ΙΧ και με λεωφορεία. Δυστυχώς τέτοια ατυχήματα και η εν γένει συμπεριφορά των περισσοτέρων οδηγών σε ισόπεδους και ανισόπεδους κόμβους δείχνουν οι Έλληνες απλά δεν ξέρουν να οδηγούν σε τέτοιους δρόμους. Άλλοι γιατί όταν πήραν το δίπλωμα δεν υπήρχαν ( και στερούνται κοινής λογικής και οδηγικής παιδείας για να προσαρμοστούν ) άλλοι γιατί ο δάσκαλος δεν τους το έδειξε ( και έχουν το ίδιο πρόβλημα με τους παραπάνω ) και άλλοι ( οι επικίνδυνοι ) γιατί είναι απλά το παίζουν μάγκες. Και από όσα άκουσα ο 'επαγγελματίας' με το λεωφορείο ήταν στην τελευταία κατηγορία. Για τον νταλικέρη no comment άλλωστε πολλοί Έλληνες επιμένουν να κινούνται στην ΛΕΑ ειδικά όταν έχει πολλή κίνηση....
Καφρίλες κάφρων -
Οταν καποια στιγμη αναγκαστηκα απο αγανακτηση να τα 'ψαλλω' στον διοικητη της τροχαιας Αττικης Οδου, για τα παραπολλα αυτοκινητα που κινουνται στιν Λ.Ε.Α, ξερετε τι μου ειπε?
'ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ!!!!'
τι ισχυει, ομολογω δεν γνωριζω
Ιανουαριος 2005
Μου αρεσε που με ειχε πρηξει πριν στις αηδιες οτι η Αττικη Οδος πληρει ΟΛΑ τα στανταρντς των ευρωπαΐκων οδων.
Πολλα θα γινουν ακομα, μεχρι να μαθουμε να οδηγουμε.
-
Και μόνο ότι η ΛΕΑ χωρίζεται από τις υπόλοιπες λωρίδες ΜΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ, σημαίνει ότι μπαίνοντας σε αυτή ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ!
Αλλά από ΖΩΑ έχουμε πήξει στην Ελλάδα!
Βόδια που αστυνομεύουν γάιδαρους!Αλήθεια, τα ιδιοφυούς σύλληψης μέτρα του κ. Κάλου για την ασφάλεια των μαθητών, πως και δεν πρόλαβαν το ατύχημα;
-
Καμία δικαιολογία για κάτι τέτοιους φονιάδες. Ελπίζω να τους δούμε στην φυλακή και τους δύο (αν και μάλλον απίθανο).
Πάντως έχω καλύτερο παράδειγμα ΖΩΟΥ.
Κινούμενη η αρραβωνιαστικιά μου στην εθνική Αθηνών-Πατρών λίγο μετά την διαστάυρωση που πηγαίνει για Τρίπολη βλέπει 'κάτι' στην αριστερή.
Όσο πλησίαζε κατάλαβε ότι επρόκειτο για ανδρωπόμορφο ΖΩΟ που προφανώς είχε 'χάσει' την διασταύρωση και γυρνούσε πίσω από στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ λωρίδα. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
...Στην παλιά δεν έχει εξόδους, άρα ήταν η καινούρια...Στην καινούρια στο 34 χμ είναι ευθεία, χωρίς μεγάλη κλίση, και οι στροφές είναι με ΑΠΕΙΡΗ ορατότητα... Ειδικά στις εξόδους έχει μάλιστα ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΗ ΝΥΧΤΑ!!! (είναι ή η έξοδος μετά τα Γκούντις που πάμε πίσταΜέγαρα είναι, ή ΜΑΛΛΟΝ η προηγούμενη της Ν. Περάμου, που αν την χάσεις απλά πας μέχρι την πίστα των Μεγάρων και ΝΟΜΙΜΗ ΑΣΦΑΛΗΣ αναστροφή με χάσιμο χρόνου το ΠΟΛΥ 10 ΛΕΠΤΑ!!!)
...
Ναι ήταν στην Ν.Ε.Ο. κ από ότι είδα στις ειδήσεις, έγινε κοντά σε γέφυρα κ ο δρόμος δεν είχε κλήση κ αναφέρονταν σε έξοδο νέας Περάμου.
Επομένως δεν πρέπει να είναι στα floca/Goodys αλλά πολύ πιο πριν, εκεί που βγαίνουμε από την κοπάνα των διοδίων κ επομένως η επόμενη έξοδος ήταν 2-3 λεπτά το πολύ μακριά!Βέβαια αυτό με την όπισθεν το έχουμε δει πολλές φορές κ μάλιστα συγγενης με μηχανή είχε την ατυχία πριν καιρό στην Λ. Καβάλας κάτω από την Θηβών να βρει opel kadett με Αργίτικες πινακίδες να κάνει όπισθεν!
Επειδή από το πολύ φως έξω από την γέφυρα στο απόλυτο σκοτάδι κάτω από αυτήν δεν βλέπεις κ πολλά, η σήγκρουση ήταν δεδομένη με μία μηχανή κατεστραμένη κ το κυριότερο? πλευρά κ πόδια του αναβάτη κατευθείαν για γύψοΣτο πρώτο σοκ ο οδηγός του opel είπε ότι δεν είναι από Αθήνα κ έχασε την έξοδο για Θηβών! όταν ήρθε η αστυνομία όμως τα άλλαξε κ έλεγε ότι η μηχανή φταίει που έπεσε πίσω του ενώ πήγαινε κανονικά!
Φυσικά οι μάρτηρες λάκισαν... τώρα???
Όσο για τους ανεύθυνους, για να μην πω τίποτα ποιό χοντρό..., που έχουν κ επαγγελματικό δίπλωμα (τρομάρα τους κ μας ) κ εμπιστευόμαστε παιδιά κ μη! χθες πάλι είδατε κάπου στην Βόρεια Ελλάδα που 7:30 το πρωϊ σε λεωφορείο γεμάτο μαθητές βρήκαν τον οδηγό υπό την επέίρια αλκοόλ? 0.58 καλά είναι???
-
Έλα μωρέ, τι να κάνει ο άνθρωπος; Να μην πιεί λιγάκι; Επειδή είχε πόσες ζωές στην πλάτη εκτός από την (μάλλον άχρηστη) δική του;
Μου θύμισε τον άλλον στην Καβάλα, που ήταν στουπί, δεν σταμάτησε στο σήμα των τροχαίων και αυτοί τον μπουζούριασαν και την επόμενη μέρα έλεγε 'δεν είμαι και κάνας εγκληματίας'...
Τι ήθελες όμως; Να σε αφήσουν να γίνεις; Αντί να λένε ευχαριστώ...
-
Eγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι έπεσαν στον οδηγό του λεωφορείου τη στιγμή που η συμπεριφορά του νταλικέρη δημιούργησε το 80% του κινδύνου. Έστω ότι το λεωφορείο είχε σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο στη βοηθητική (είναι ένας από τους λογους που εξυπηρετεί η βοηθητική) η νταλίκα και πάλι θα έπεφτε επάνω του με 80 ή όσα χλμ. και οι ζημιές-κίνδυνοι θα ήταν περίπου οι ίδιοι ( η ταχύτητα με την οποία έκανε όπισθεν το λεωφορείο πρέπει να ήταν αμελητέα).
Αν έκανε όπισθεν σε κανονική λωρίδα, πράγματι θα ήταν εγκληματικό, εδώ μιλάμε όμως για ΛΕΑ όπου κανονικά δεν κινείται ΤΙΠΟΤΑ.
Οπισθεν και ΛΕΑ - 2 σε 1