Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 377
    • 378
    • 379
    • 380
    • 381
    • 425
    • 426
    • 379 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27697
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapami last edited by

      Polo 1.2 tsi οι ακραίες καταναλώσεις διαδρομών που έχω δει μέχρι τώρα:

      -εντός πόλης με τσίτα κίνηση 9.5
      -ΑΟ/ΕΟ με προσεκτική οδήγηση 80-90χλμ/ώρα σταθερά όσο γίνεται, 4.3

      Μέση κατανάλωση ως τώρα με 50/50 χρήση, 6.1

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
        Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία γύρω στα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
        Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100km

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:
          Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
          Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία γύρω στα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
          Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100km

          Το ελικόπτερο το μέτρησες?

          Στάλθηκε από το LG-E975 μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            blackpug106 last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:
            Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
            Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία >γύρω

            στα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
            Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100km

            πιτα γυρο???

            ποσο γυρω

            +- δλδ ποσο
            115 με 125

            δω πρεπει να ακριβολογεις.................

            μια 6η θα το βοηθουσε στην εθνικη, αλλα μηπως θα εκανε κοντες τις υπολοιπες, οποτε μες στην πολη θα πρεπε να παλευεις με τις αλλαγες????????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koubeast last edited by

              VW Polo 1.2 TSI,

              Γιάννενα - Θεσσαλονίκη με ταχύτητες γύρω στα 120 χλμ, έδωσαν μέση κατανάλωση 5,4 με μωτ 103χλμ σύμφωνα με το trip computer.

              Επίσης, 80 χλμ αποκλειστικής χρήσης εντός πόλης και λίγο πέριξ αυτής (Ιωάννινα), δώσανε μέση κατανάλωση 10.3 με μωτ 23χλμ, σε VW passat 2.0 fsi.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:

                Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
                Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία >γύρω

                στα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
                Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100km

                πιτα γυρο???

                ποσο γυρω

                +- δλδ ποσο
                115 με 125

                δω πρεπει να ακριβολογεις.................

                μια 6η θα το βοηθουσε στην εθνικη, αλλα μηπως θα εκανε κοντες τις υπολοιπες, οποτε μες στην πολη θα πρεπε να παλευεις με τις αλλαγες????????

                6η μακριά να είσαι με κάπου 2100-2200 αντί για 3000 με 130 οι άλλες ας μείνουν ως έχουν.
                BTW τρελό ψοφίμι μέχρι να ντουρμπίσει
                O δρδινο με κατηγορεί πως το έπινα, που είναι αλήθεια , αλλά πρέπει να πώ πως ακόμα και έτσι η διαφορά στην τσέπη στην Ελληνική αντλία είναι φοβερή

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kapami last edited by

                  Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
                  Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης kapami έγραψε:
                    Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
                    Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.

                    Μηπως έχει πάθει κατάθλιψη το δικό σου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kapami last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
                      Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.

                      Μηπως έχει πάθει κατάθλιψη το δικό σου;

                      Λες να του χει κοπεί η όρεξη; Ξέρω γω Θα το πάω αντιπροσωπεία να το αφουγκραστούν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Ο χρήστης kapami έγραψε:
                        Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
                        Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.

                        Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kapami last edited by

                          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                          Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
                          Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.

                          Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.

                          Χμ όχι δεν φταίει αυτό γιατί είναι αυτόματο
                          Θα το παρακολουθήσω και στο επόμενο γέμισμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dsgeo last edited by

                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                            Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
                            Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.

                            Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.

                            Για ποιό λόγω να το κάνει κάποιος αυτό??
                            Ή θα έχεις νεκρά ή την τελευταία σχέση στο κιβώτιο....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              axem last edited by

                              έχω παρατηρήσει το εξής.
                              σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο με ταχύτητα μέσα το αμάξι ρολάρει (καθόλου γκάζι)και η στιγμιαία κατανάλωση είναι μηδεν.
                              όταν βάλω όμως νεκρά (πάλι καθόλου γκάζι) η στιγμιαία αυτόματα ανεβαίνει μέχρι 1,5 λίτρα

                              μου διαφεύγει κάτι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mrclouzo last edited by

                                Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας για να δουλέψει θέλει κουμπωμένη ταχύτητα και ρολάρισμα. Έχω τον διευρυμένο πίνακα οργάνων και βλέπω ότι η μπλε μπάρα ανάβει μόνο σε αυτή την περίπτωση που σημαίνει ότι δουλεύει το σύστημα και καίω μηδέν. Είναι λάθος να αφήνεις το αμάξι να ρολάρει με νεκρά πριν το φανάρι πχ. Πάντα να έχεις ταχύτητα και μόνο στην πλήρη ακινητοποίηση νεκρά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  axem last edited by

                                  έτυχε να το δω κατα λάθος ποτε δεν αφηνω αμάξι χωρίς ταχύτητα μεσα να ρολάρει.
                                  πάντα χρησιμοποιώ τον κινητήρα για να ''φρενάρω''.
                                  ομολογώ μου έκανε εντύπωση αλλα δεν μου πήγε το μυαλό ότι είναι απο το ανάκτησης ενεργειας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mrclouzo last edited by

                                    Πάντως ο άσος αν έχεις παρατηρήσει δεν κόβει πολύ με ταχύτητα μέσα, ρολάρει πολύ περισσότερο σε σχέση με ότι άλλο έχω οδηγήσει μέχρι τώρα. Ίσως να παίζει ρόλο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και γενικότερα οι μειωμένες τριβές, απόρροια της προσπάθειας για την βέλτιστη οικονομία. Σε κατηφορική διαδρομή ακόμα και χωρίς μεγάλη κλίση εκεί που με ένα βενζινοκίνητο αν άφηνες το γκάζι έκοβε έστω και αργά ο άσος επιταχύνει!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      axem last edited by

                                      με πρόλαβες!σε καποια στροφές που συνήθιζα με το βενζινοκίνητο- απο συνήθεια και εμπείρια απο τις πολλες φορες που έχω περάσει-να έχω κουμπωμένη ταχύτητα μέσα και να κόβει σταθερά ταχύτητα, με το 116 όχι μόνο δεν κόβει αλλά ρολάρει και διατηρει ταχύτητα.μια φορά το πούστικο δεν πρόσεξα και κόντεψα να με πετάξει στην στροφή με φρενα το μάζεψα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mrclouzo last edited by

                                        Σε κατηφορική διαδρομή θέλει περισσότερο φρένο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Αλλά είναι ωραίο το feeling να ρολάρεις για πολλά μέτρα με ταχύτητα κουμπωμένη χωρίς να πατάς το γκάζι και να βλέπεις zero στιγμιαία κατανάλωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axem last edited by

                                          σταμάτα ρε φίλε πες και κανα κακό θα μας τη πέσουν ότι λέμε μονο καλα λόγια για τον άσσο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mrclouzo last edited by

                                            Καλά ντε, για το πόσο ωραία ρολάρει είπαμε, όχι ότι πηγαίνει σαν ferrari και καίει σαν i3

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 379 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr