-
Polo 1.2 tsi οι ακραίες καταναλώσεις διαδρομών που έχω δει μέχρι τώρα:
-εντός πόλης με τσίτα κίνηση 9.5
-ΑΟ/ΕΟ με προσεκτική οδήγηση 80-90χλμ/ώρα σταθερά όσο γίνεται, 4.3Μέση κατανάλωση ως τώρα με 50/50 χρήση, 6.1
-
Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία γύρω στα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100km -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία γύρω στα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100kmΤο ελικόπτερο το μέτρησες?
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία >γύρωστα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100kmπιτα γυρο???
ποσο γυρω
+- δλδ ποσο
115 με 125δω πρεπει να ακριβολογεις.................
μια 6η θα το βοηθουσε στην εθνικη, αλλα μηπως θα εκανε κοντες τις υπολοιπες, οποτε μες στην πολη θα πρεπε να παλευεις με τις αλλαγες????????
-
VW Polo 1.2 TSI,
Γιάννενα - Θεσσαλονίκη με ταχύτητες γύρω στα 120 χλμ, έδωσαν μέση κατανάλωση 5,4 με μωτ 103χλμ σύμφωνα με το trip computer.
Επίσης, 80 χλμ αποκλειστικής χρήσης εντός πόλης και λίγο πέριξ αυτής (Ιωάννινα), δώσανε μέση κατανάλωση 10.3 με μωτ 23χλμ, σε VW passat 2.0 fsi.
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
Οpel Corsa Ecoflex 1.3diesel με Start/Stop 14αρια λάστιχα και 5άρι σαζμάν
Ταξίδι Θεσ/νικη-Ξάνθη με ταχύτητες 130-140 σταθερά (μέση ωριαία >γύρωστα 120) και πίσω 5.4l/100km (με μια 6η θα ήταν καλύτερα τα πράγματα)
Το γνωστό Xsara σε μια απο τις λίγες φορές που μέτρησα κατανάλωση. Πάλι εθνική ταχύτητες 120-130 και σε κάποια σημεία 80-90 λόγω έργων 6.8l/100kmπιτα γυρο???
ποσο γυρω
+- δλδ ποσο
115 με 125δω πρεπει να ακριβολογεις.................
μια 6η θα το βοηθουσε στην εθνικη, αλλα μηπως θα εκανε κοντες τις υπολοιπες, οποτε μες στην πολη θα πρεπε να παλευεις με τις αλλαγες????????
6η μακριά να είσαι με κάπου 2100-2200 αντί για 3000 με 130 οι άλλες ας μείνουν ως έχουν.
BTW τρελό ψοφίμι μέχρι να ντουρμπίσει
O δρδινο με κατηγορεί πως το έπινα, που είναι αλήθεια , αλλά πρέπει να πώ πως ακόμα και έτσι η διαφορά στην τσέπη στην Ελληνική αντλία είναι φοβερή -
Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.Μηπως έχει πάθει κατάθλιψη το δικό σου;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.Μηπως έχει πάθει κατάθλιψη το δικό σου;
Λες να του χει κοπεί η όρεξη; Ξέρω γω Θα το πάω αντιπροσωπεία να το αφουγκραστούν.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.
Χμ όχι δεν φταίει αυτό γιατί είναι αυτόματο
Θα το παρακολουθήσω και στο επόμενο γέμισμα. -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Για κάποιο περίεργο λόγο το Polo στο trip computer για το τελευταίο γέμισμα έγραψε 6.0lt/100χλμ μέση ενώ με την αντλία του βενζινάδικου μετράω 5.4 και σίγουρα δεν έχω κάνει λάθος
Συνήθως αισιόδοξα δεν είναι τα trip computer; Wtf.Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.
Για ποιό λόγω να το κάνει κάποιος αυτό??
Ή θα έχεις νεκρά ή την τελευταία σχέση στο κιβώτιο.... -
έχω παρατηρήσει το εξής.
σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο με ταχύτητα μέσα το αμάξι ρολάρει (καθόλου γκάζι)και η στιγμιαία κατανάλωση είναι μηδεν.
όταν βάλω όμως νεκρά (πάλι καθόλου γκάζι) η στιγμιαία αυτόματα ανεβαίνει μέχρι 1,5 λίτραμου διαφεύγει κάτι?
-
Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας για να δουλέψει θέλει κουμπωμένη ταχύτητα και ρολάρισμα. Έχω τον διευρυμένο πίνακα οργάνων και βλέπω ότι η μπλε μπάρα ανάβει μόνο σε αυτή την περίπτωση που σημαίνει ότι δουλεύει το σύστημα και καίω μηδέν. Είναι λάθος να αφήνεις το αμάξι να ρολάρει με νεκρά πριν το φανάρι πχ. Πάντα να έχεις ταχύτητα και μόνο στην πλήρη ακινητοποίηση νεκρά.
-
έτυχε να το δω κατα λάθος ποτε δεν αφηνω αμάξι χωρίς ταχύτητα μεσα να ρολάρει.
πάντα χρησιμοποιώ τον κινητήρα για να ''φρενάρω''.
ομολογώ μου έκανε εντύπωση αλλα δεν μου πήγε το μυαλό ότι είναι απο το ανάκτησης ενεργειας -
Πάντως ο άσος αν έχεις παρατηρήσει δεν κόβει πολύ με ταχύτητα μέσα, ρολάρει πολύ περισσότερο σε σχέση με ότι άλλο έχω οδηγήσει μέχρι τώρα. Ίσως να παίζει ρόλο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και γενικότερα οι μειωμένες τριβές, απόρροια της προσπάθειας για την βέλτιστη οικονομία. Σε κατηφορική διαδρομή ακόμα και χωρίς μεγάλη κλίση εκεί που με ένα βενζινοκίνητο αν άφηνες το γκάζι έκοβε έστω και αργά ο άσος επιταχύνει!
-
με πρόλαβες!σε καποια στροφές που συνήθιζα με το βενζινοκίνητο- απο συνήθεια και εμπείρια απο τις πολλες φορες που έχω περάσει-να έχω κουμπωμένη ταχύτητα μέσα και να κόβει σταθερά ταχύτητα, με το 116 όχι μόνο δεν κόβει αλλά ρολάρει και διατηρει ταχύτητα.μια φορά το πούστικο δεν πρόσεξα και κόντεψα να με πετάξει στην στροφή με φρενα το μάζεψα
-
Σε κατηφορική διαδρομή θέλει περισσότερο φρένο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Αλλά είναι ωραίο το feeling να ρολάρεις για πολλά μέτρα με ταχύτητα κουμπωμένη χωρίς να πατάς το γκάζι και να βλέπεις zero στιγμιαία κατανάλωση.
-
σταμάτα ρε φίλε πες και κανα κακό θα μας τη πέσουν ότι λέμε μονο καλα λόγια για τον άσσο
-
Καλά ντε, για το πόσο ωραία ρολάρει είπαμε, όχι ότι πηγαίνει σαν ferrari και καίει σαν i3
Έρευνα Κατανάλωσης