-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Υ.Γ. > Ομοίως και ο ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
Άρης; What is this? Υπάρχει ακόμα;
Yπαρχει, για να έχει ενδιαφέρον η ουρά της βαθμολογίας, και να αγωνιούμε μήπως σωθεί η καλαμαριά
Λιγα λογια για το Θεο ....
Έλα μη στεναχωριέσαι!
Στις μικρές ομάδες είμαστε με την Αριανάρα!!
Και στις μικρές αυτοκινητοβιομηχανίες με την BMW!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Θεωρώ 'premium' (άντε πάλι )
μια αυτοκ/νία που:-κατασκευάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα,
-το όνομά της έχει μια αίγλη,
-είναι κερδοφόρα,
-έχει αγωνιστικές επιτυχίες, στο παρελθόν & το παρόν,
.......Οπότε **δεν **θεωρείς Premium την Μερσεντές...
Τί κι αν έπεσαν οι πωλήσεις της τον τελευταίο καιρό...
Στο κάτω-κάτω δεν είναι και τραγικά τα πράγματα...
Mercedes είναι, θα βρεί την άκρηΗ Μercedes ήταν-είναι και θα είναι ένας από τους πλέον κλασικούς 'premium' κατασκευαστές._
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θεωρώ 'premium' (άντε πάλι )
μια αυτοκ/νία που:-κατασκευάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα,
-το όνομά της έχει μια αίγλη,
-είναι κερδοφόρα,
-έχει αγωνιστικές επιτυχίες, στο παρελθόν & το παρόν,
.......Οπότε **δεν **θεωρείς Premium την Μερσεντές...
Τί κι αν έπεσαν οι πωλήσεις της τον τελευταίο καιρό...
Στο κάτω-κάτω δεν είναι και τραγικά τα πράγματα...
Mercedes είναι, θα βρεί την άκρηΗ Μercedes ήταν-είναι και θα είναι ένας από τους πλέον κλασικούς 'premium' κατασκευαστές._
Δεν έπεσαν απλά οι πωλήσεις, είναι σε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα τα τελευταία χρόνια.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ!
Σύμφωνα με τα κριτήριά σου δεν είναι Premium λοιπόν! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Θεωρώ 'premium' (άντε πάλι )
μια αυτοκ/νία που:-κατασκευάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα,
-το όνομά της έχει μια αίγλη,
-είναι κερδοφόρα,
-έχει αγωνιστικές επιτυχίες, στο παρελθόν & το παρόν,
.......Οπότε **δεν **θεωρείς Premium την Μερσεντές...
Τί κι αν έπεσαν οι πωλήσεις της τον τελευταίο καιρό...
Στο κάτω-κάτω δεν είναι και τραγικά τα πράγματα...
Mercedes είναι, θα βρεί την άκρηΗ Μercedes ήταν-είναι και θα είναι ένας από τους πλέον κλασικούς 'premium' κατασκευαστές._
Δεν έπεσαν απλά οι πωλήσεις, είναι σε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα τα τελευταία χρόνια.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ!
Σύμφωνα με τα κριτήριά σου δεν είναι Premium λοιπόν!Άντε, βγάλε το 'κερδοφόρα' και βάλε 'εύρωστη οικονομικά' τα τελευταία 20 χρόνια...
Για σένα η Mercedes δεν είναι 'premium' ?
-
Eπίσης, θα μπορούσα να γράψω μία στήλη με διάφορα άλλα,
όπως καλό marketing/διαφήμιση
...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θεωρώ 'premium' (άντε πάλι )
μια αυτοκ/νία που:-κατασκευάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα,
-το όνομά της έχει μια αίγλη,
-είναι κερδοφόρα,
-έχει αγωνιστικές επιτυχίες, στο παρελθόν & το παρόν,
.......Οπότε **δεν **θεωρείς Premium την Μερσεντές...
Τί κι αν έπεσαν οι πωλήσεις της τον τελευταίο καιρό...
Στο κάτω-κάτω δεν είναι και τραγικά τα πράγματα...
Mercedes είναι, θα βρεί την άκρηΗ Μercedes ήταν-είναι και θα είναι ένας από τους πλέον κλασικούς 'premium' κατασκευαστές._
Δεν έπεσαν απλά οι πωλήσεις, είναι σε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα τα τελευταία χρόνια.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ!
Σύμφωνα με τα κριτήριά σου δεν είναι Premium λοιπόν!Άντε, βγάλε το 'κερδοφόρα' και βάλε 'εύρωστη οικονομικά' τα τελευταία 20 χρόνια...
Για σένα η Mercedes δεν είναι 'premium' ?
technik άνοιξε κανένα θέμα 'Περι κύρους και Οικονομικής Ευρωστίας της mercedes'
Y.Γ1. Τελικά η λέξη Premium γίνεται δημοφιλής!!
Υ.Γ2. Μην αμύνεσαι, και βέβαια είναι Premium η Mercedes αν δεν είναι αυτή ποιός είναι!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
technik άνοιξε κανένα θέμα 'Περι κύρους και Οικονομικής Ευρωστίας της mercedes'
Y.Γ1. Τελικά η λέξη Premium γίνεται δημοφιλής!!
Υ.Γ2. Μην αμύνεσαι, και βέβαια είναι Premium η Mercedes αν δεν είναι αυτή ποιός είναι!!
Μπά, άσε...
Σαφώς και είναι 'premium' η Mercedes
Eίναι ίσως η 'μαμά'
Αυτή λιθοβολείστε, αυτή φταίει για όλα!ΥΓ. Λέω 'premium', και στο μυαλό μου έρχονται οι έννοιες
του 'κλασικού' πλούσιου βορείων προαστίων, και ενός ...νεόπλουτου -
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΥΓ. Λέω 'premium', και στο μυαλό μου έρχονται οι έννοιες
του 'κλασικού' πλούσιου βορείων προαστίων, και ενός ...νεόπλουτουη διαφορά είναι ότι ο κλασικός πλούσιος είναι λιγότερο πιθανό να επιλέξει Mercedes
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ειλικρινα, χωρις να θελω να υποτιμησω οποιονδηποτε, νομιζω οτι οσοι εχουν ιταλικα ειναι απο ψιλο-ασχετοι εως λιγο βλακες !!!
υποτιμάς πολύ κόσμο έτσι φίλε
δεν υποτιμω κανεναν, η προσωπικη μου αποψη ειναι κ καποιοι μπορουν ελευθερα να πουν το ιδιο για μενα, που ειμαι λιγο κολλημενος με τα γαλλικα.
Ομως, ανετα θα επαιρνα ενα S3 ή το focus RS (το οποιο με ψηνει τρελλα στην παρουσα φαση) οπως κ οποιοδηποτε αμαξι απ οπου κ αν προερχεται (αν μου 'λεγε' αυτα που θα θελα απο αυτο.) θεωρω ομως οτι ποτε δεν θα 'επεφτα' σε ιταλικο. Η προσωπικη μου εμπειρεια αυτο μου λεει ομως, οσοι φιλοι/γνωστοι εχουν ιταλικο ειναι .. αυτο που ειπα ^^
συγνωμη για την εκφραση, δεν εβρισκα κατι καλυτερο.
τιποτα δεν ειναι απολυτο φυσικα.Δεν εκφραζω την αποψη μου -αποκλειστικα- για τα αυτοκινητα αλλα ΚΑΙ για αυτους που τα οδηγουν. Δηλαδη καθοριστικο ρολο εχει παιξει η φατσα κ το γενικοτερο παρουσιαστικο των συγκεκριμενων οδηγων. Το ιδιο συμβαινει κ με την MERCEDES. ειναι το 90% αυτων, ΑΣΧΕΤΟΙ. οδηγουν κακιστα, δεν σεβονται αυτον με τον οποιον μοιραζονται τον δρομο, κρατανε την αριστερη συνεχως χωρις λογο κλπ. Ολα αυτα απο την οδηγικη μου εμπειρια (που ειναι καπως σεβαστη θελω να πιστευω) .
Τωρα θα μου πειτε ο οδηγος κανει το αμαξι? , οχι -αλλα εμενα με προιδεασει καθοριστικα.Επισης θελω να επισημανω οτι κ εμενα εσπασε ο κινητηρας μου στα 45Κ χλμ (renault clio spot 2.0) αλλα αυτο δεν αλλαξε την αποψη μου για τα γαλλικα. (Έχουν ακριβα ανταλλακτικα, εχουν σχεδιαστικες 'χαζομαρουλες') αλλα εγω ψηνομαι πολυ οταν ειμαι μεσα τους. ειναι κατι τετοιο μπορει να συμβει σε ολες τις φασεις κ σε ολα τα μοντελα ανεξαρτητου κατασκευαστη.Ουτε θα εκραζα μια alfa ή ενα fiat αντιστοιχο λογο. Απλα με 'χαλάνε' ρε παιδι μου ! Εχω οδηγησει διαφορα ιταλικα κ προσφατα οδηγησα 145 1.4 , μου φανηκε επιεικως απαισιο. πλαισιο με ακαμψια βρεγμενου χαρτοκουτου, κιβωτιο για τα μπαζα, πολυ ελαφρυ τιμονι κ.α
τι αλλα ? αυτα προς το παρον, δεν μου ρχεται κατι αλλο
παιδια ηρεμια , την αποψη μας λεμε κ αυτο ειναι ολο ))
το θεμα ειναι να γουσταρουμε αυτο που εχουμε κ ας αφησουμε τους αλλους να λενε τα δικα τους.γεια χαρα
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Mirage πραγματικά πιστεύεις ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο κι εμείς έχουμε μαύρα μεσάνυχτα; Αμάξι που άλλαξε λάδια πριν 300χλμ και έσπασε από ελλιπή λίπανση sorry αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω. Το πολύ-πολύ να έλεγα ότι ξέχασαν να βάλουν κανένα δίλιτρο κουτί με λάδι, και για να καλύψει τη μλκ του το συνεργείο τα ρίχνει στον κινητήρα.
Να γράψω εν ολίγοις το περιστατικό με την δική μου GT.
Μόλις την πήρα και για 5000 χλμ κοιτούσα σχεδόν καθημερινά τα λάδια. Καινούριο λέω, κάτι μπορεί να κάψει!! Δεν έκαψε τίποτα.
Στα 5000 χλμ πάω στο συνεργείο για να αλλάξω τα 'προαιρετικά' πρώτα λάδια.
Τα άλλαξα, αλλα μέχρι τα 10000 που θα τα ξανα άλλαζα δεν έκανα κανέναν έλεγχο!!! Κακώς? μπορεί αλλα σκέφτηκα οτι αφου δεν έκαψε σταγόνα στην αρχή θα τα κάψει όλα σε 5000 χλμ???Στα 9000 χλμ παρασκευή απογευμα άρχισα να ακούω κάποιον θόρυβο απο τον κινητήρα. Κλειστά όλα τα συνεργεία, λέω την Δευτέρα μαζί με την αλλαγή των 10000 να δούν και τον θόρυβο!
Πάω Δευτέρα στο συνεργείο, μου αλλάζουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ τα λάδια και ΜΕΤΑ τους λέω για τον θόρυβο ο οποίος ακουγόταν απο τις 2500 στροφές και πάνω!!!
Μόλις το άκουσαν με ρώτησανα αν το άφησα απο λάδια. Όχι βέβαια!!! Εγω όπως είπα δεν τα έλεγξα αλλα κι αυτοί κάνανε την αλλαγή κανονικά!
Αποτέλεσμα: επισκευή κινητήρα (αλλαγη στροφαλοφόρου, κουζινέτων, ελλατηρίων και τρόμπας λαδιού προληπτικά). Στην εγγύηση βέβαια.
Ο υπεύθυνος του συνεργείου με ρώτησε 'μεταξύ μας' αν είχε μείνει χωρίς λάδια και αν είχα συμπληρώσει. Το αρνήθηκα βέβαια αλλα απο ότι είπε δεν μπορούσε να σκεφτεί κάποια άλλη αιτία πέρα του να έμεινε χωρίς λάδι.
Έχει κάποιος εδώ κάποια άποψη για το τι μπορεί να συνέβει?
πιθανές περιπτώσεις:
--ελλατωματική τρόμπα λαδιού? καλή ήταν μου είπαν αλλα αλλάχτηκε για σιγουριά--Είχε μείνει χωρίς λάδια χωρίς να το πάρω χαμπάρι ούτε εγω ούτε αυτοί???
και που πήγαν όλα τα λάδια σε 5000 χλμ με νορμαλ χρήση??? Κάποια ένδειξη δεν θα άναβε στο ταμπλό???--Ελλατωματικά κουζινέτα??? (αστοχία υλικού)
--'Μάτι' απο τα πσσσσσσσ και κεφαλογυρίσματα??? ( )
--κάτι άλλο????
[/b]
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ειλικρινα, χωρις να θελω να υποτιμησω οποιονδηποτε, νομιζω οτι οσοι εχουν ιταλικα ειναι απο ψιλο-ασχετοι εως λιγο βλακες !!!
υποτιμάς πολύ κόσμο έτσι φίλε
δεν υποτιμω κανεναν
χμ...
Δεν εκφραζω την αποψη μου -αποκλειστικα- για τα αυτοκινητα αλλα ΚΑΙ για αυτους που τα οδηγουν. Δηλαδη καθοριστικο ρολο εχει παιξει η φατσα κ το γενικοτερο παρουσιαστικο των συγκεκριμενων οδηγων.
μάλιστα...
Εχω οδηγησει διαφορα ιταλικα κ προσφατα οδηγησα 145 1.4 , μου φανηκε επιεικως απαισιο. πλαισιο με ακαμψια βρεγμενου χαρτοκουτου, κιβωτιο για τα μπαζα, πολυ ελαφρυ τιμονι κ.α
όχι και τόσο χαρακτηριστικό δείγμα για Άλφα το συγκεκριμένο, σωστά τα όσα λες γι'αυτό ωστόσο.
τι αλλα ? αυτα προς το παρον, δεν μου ρχεται κατι αλλο
Ευτυχώς!
-
cybernaut ΗΡΕΜΙΣΕ λίγο.
-
Αφήστε τον μωρέ! Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος πια;
Βαρέθηκα πια να διαβάζω και να γράφω τα ίδια και τα ίδια! Έχω τις εξής επιλογές λοιπόν:
- Πουλώ τις Άλφα και συμπράττω με τον εχθρό.
- Σταματάω να διαβάζω τα 'ύποπτα' θέματα του φόρουμ.
- Παραιτούμαι από moderator και αρχίζω να τα χώνω μέχρι τελικού ban σαν το ιταλόφιλο alter ego του G60Power ένα πράμα.
- Σταματάω να διαβάζω το φόρουμ εντελώς και βρίσκω την ησυχία μου.
Το πρώτο -εννοείται πως- δεν το συζητάω.
Το δεύτερο δε θα με σώσει από τις συνήθεις σπόντες κατά της Άλφα Ρομέο (μου τη σπάει όταν αποκαλείται 'Άλφα', θα σας άρεσε να αποκαλούσα την BMW 'Μπέ'?) που πετιούνται από δω κι από κει στο φόρουμ.
Το τρίτο ειλικρινά το έχω σκεφτεί και ίσως τελικά το κάνω.
Και το τέταρτο έχω σκεφτεί, ας όψονται κάποιοι άνθρωποι από δω μέσα που δεν θέλω να χάσω.Αυτά ήθελα να πω μπας και ξεθυμάνω λίγο...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΥΓ. Λέω 'premium', και στο μυαλό μου έρχονται οι έννοιες
του 'κλασικού' πλούσιου βορείων προαστίων, και ενός ...νεόπλουτουη διαφορά είναι ότι ο κλασικός πλούσιος είναι λιγότερο πιθανό να επιλέξει Mercedes
Ο κλασικός πλούσιος θα πάρει το τάδε αυτοκίνητο, έστω κι αν το έχει πάρει ο κάθε γύφτος...
Δεν θα κολλήσει ότι δήθεν την έχει κι ο Λέλος ο Σουγιάς, ότι κυκλοφορεί σε ταξί κτλ. Αυτά είναι απλώς κόμπλεξ -που ο σωστός πλούσιος δεν τα έχει -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αφήστε τον μωρέ! Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος πια;Βαρέθηκα πια να διαβάζω και να γράφω τα ίδια και τα ίδια! Έχω τις εξής επιλογές λοιπόν:
- Πουλώ τις Άλφα και συμπράττω με τον εχθρό.
- Σταματάω να διαβάζω τα 'ύποπτα' θέματα του φόρουμ.
- Παραιτούμαι από moderator και αρχίζω να τα χώνω μέχρι τελικού ban σαν το ιταλόφιλο alter ego του G60Power ένα πράμα.
- Σταματάω να διαβάζω το φόρουμ εντελώς και βρίσκω την ησυχία μου.
Το πρώτο -εννοείται πως- δεν το συζητάω.
Το δεύτερο δε θα με σώσει από τις συνήθεις σπόντες κατά της Άλφα Ρομέο (μου τη σπάει όταν αποκαλείται 'Άλφα', θα σας άρεσε να αποκαλούσα την BMW 'Μπέ'?) που πετιούνται από δω κι από κει στο φόρουμ.
Το τρίτο ειλικρινά το έχω σκεφτεί και ίσως τελικά το κάνω.
Και το τέταρτο έχω σκεφτεί, ας όψονται κάποιοι άνθρωποι από δω μέσα που δεν θέλω να χάσω.Αυτά ήθελα να πω μπας και ξεθυμάνω λίγο...
Το 3) με το 4) είναι ανάποδα
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το 3) με το 4) είναι ανάποδα
φαντάσου νεύρα
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θεωρώ 'premium' (άντε πάλι )
μια αυτοκ/νία που:-κατασκευάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα,
-το όνομά της έχει μια αίγλη,
-είναι κερδοφόρα,
-έχει αγωνιστικές επιτυχίες, στο παρελθόν & το παρόν,
.......Οπότε **δεν **θεωρείς Premium την Μερσεντές...
Τί κι αν έπεσαν οι πωλήσεις της τον τελευταίο καιρό...
Στο κάτω-κάτω δεν είναι και τραγικά τα πράγματα...
Mercedes είναι, θα βρεί την άκρηΗ Μercedes ήταν-είναι και θα είναι ένας από τους πλέον κλασικούς 'premium' κατασκευαστές._
Δεν έπεσαν απλά οι πωλήσεις, είναι σε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα τα τελευταία χρόνια.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ!
Σύμφωνα με τα κριτήριά σου δεν είναι Premium λοιπόν!Άντε, βγάλε το 'κερδοφόρα' και βάλε 'εύρωστη οικονομικά' τα τελευταία 20 χρόνια...
Για σένα η Mercedes δεν είναι 'premium' ?
Σαφώς και ΕΙΝΑΙ Premium, και επειδή κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί, γιαυτό άλλωστε και έφερα ΑΥΤΗΝ για παράδειγμα, και οχι κάποια άλλη εταιρεία, ώστε να σου δείξω πως το κριτήριο αυτό δεν στέκει.
Και το περί 20ετίας δε στέκει, αλλά θα ξεφύγουμε εντελώς αν αρχίσουμε να το αναλύουμε.
Γενικά για το αν μια μάρκα είναι Premium ή όχι (μιας και αρχίσαμε με αυτόν τον όρο ) δε στέκει το τι οικονομικά προβλήματα έχει ο όμιλος ή το εμπορικό σήμα αν αυτά δεν αντικατοπτρίζονται στο τελικό προϊόν.
-
Και η Bentley και η Rolls Roys νομίζω δεν χαίρουν άκρας οικονομικής υγείας...
Παρόλα αυτά δεν θεωρήθηκαν ποτέ απλοί κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Γενικά για το αν μια μάρκα είναι Premium ή όχι (μιας και αρχίσαμε με αυτόν τον όρο ) δε στέκει το τι οικονομικά προβλήματα έχει ο όμιλος ή το εμπορικό σήμα αν αυτά δεν αντικατοπτρίζονται στο τελικό προϊόν.Μια σχεδόν-χρεωκοπημένη όμως BMW π.χ.,
δε θα μπορούσε ποτέ να προσφέρει τα αυτοκίνητα που προσφέρει αυτή τη στιγμή.Δε σημαίνει απαραίτητα ότι οικονομικά εύρωστη εταιρεία = premium εταιρεία. (δες Toyota).
Αν μια εταιρεία είναι άρρωστη οικονομικά,
αυτό θα φανεί αργά ή γρήγορα στα προιόντα τηςΑπλά μέσα σε όλο το υπόλοιπο 'πακέτο',
μια premium εταιρεία
οφείλει να προσέχει τα οικονομικά της,
οφείλει να είναι κερδοφόρα,
τόσο για το ίδιο το πρεστίζ της,
όσο και για την ουσία (αγώνες, έρευνες, τεχνολογικές καινοτομίες κτλ...) -
το συγκεκριμενο e mail το χω στειλει σε περιοδικα αυτοκινητου,φορουμ φιλων αυτοκινησης καθως κ σε mail ανθρωπων που ασχολουνται με την βελτιωση αυτοκινητων.-
Προς: 'burnout@burnout.gr'
Cc:
Θέμα: daras developments
Ημερομηνία: 16/4/2005 2:20:07 μμχαιρετω την δημοσιογραφικη ομαδα του burn out κ ευχομαι παντα τετοιες διαφημισεις κ προτροπες μετατροπων προς τον οικο του κυριου δαρα αν αυτος θεωρειται κυριος τελικα.
αφορμη αυτου του mail σταθηκε η αποτυχημενη 110% βελτιωση της αλφα ρομεο 156 απο τον εν λογω κυριω.
τα πραγματα εχουν ως εξης:
υστερα απο τις παμπολλες διαφημισεις για αυτον τον βελτιωτη καθως κ την διαφημιση βελτιωμενων αυτοκινητων του μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια πειστηκα κ αποφασισα να βελτιωσω την 156/1.8 στον οικο του.η τιμη στην συμφωνια ηταν οντως αυτη που δινατε στο περιοδικο σας τουλαχιστον στην αρχη διοτι οταν πηγα να παρω το αμαξι μου ζητησε αλλα 1500ευρω επιπλεον για να μου το παραδωσει διοτι η 156 εχει δυο λαμδα κ ετσι ανεβηκε το κοστος της βελτιωσης.
τελος παντων εβαλα νερο στο κρασι μου διοτι ειχα πολλες εργασιακες εκρεμοτητες στην δουλεια μου εκεινη την εποχη κ δεν ειχα χρονο να ασχοληθω.παρελαβα το αμαξι με δυναμομετρηση 187αλογα κ 22κιλα ροπη κ η αληθεια ειναι οτι ξαφνιαστηκα γιατι περιμενα τουλαχιστον 220αλογα απ την 1.8 που εχω κ 27κιλα ροπη μιας κ στις 1.6 λεει οτι τις παει 210αλογα κ σε ερωτηση μου γιατι τοσα λιγα μου ειπε αν θελω πολλα αλογα να αλλαξω αμαξι.
τσπ με την παραλαβη διαπιστωσα χτυπημενη ζαντα κ γδαρμενο προφυλακτηρα συν οτι η τοποθετηση του προφυλακτηρα προκειμενου να μπει το IC ηταν θεοστραβη.η απαντηση του εν λογω οικου ηταν οτι ετσι παρελαβαν το αμαξι κ δεν φερνουν ευθυνη.
σε ερωτηση τι τουρμπινα μου εβαλε μου απαντησαν garett28 ρουλεμανατη κ οπως αποδειχτηκε αργοτερα ηταν 25μεταχειρισμενη με κουζινετα κι οτι εχεις δυο χρονια εγγυηση οποτε μην σε απασχολει τιποτα.
καπου εκει απευδησα κ ξεκιναω για εναν αλλο βελτιωτη να μου πει τι συμβαινει.σε δυο δυναμομετρα η ισχυς ηταν 174αλογα κ οχι 187 οπως κ η ροπη στα 19.5 παρολο που υποτιθεται δουλευε στο 0.6.
κι ετσι καταληγουμε στα επιμαχα σημεια οσο αναφορα την δουλεια που εγινε στον κινητηρα..
καταρχιν απ το ιντερκουλερ στο τουρμπο κ πισω δεν χρησιμοποιηθηκαν ανοξειδωτες σωληνωσεις αλλα πλαστικα κολλαρα κ φυσικα την ποδια την κουρεψαν με αποτελεσμα να πεταγονται νερα σε ιμαντες κ κινητηρα.για να καθαρισω το φιλτρο αερα πρεπει να βγαλω τροχο κ ποδια τροχου διοτι δεν χωραει απο πουθενα να περασει η μεταλλικη βαση της φιλτροχοανης.κ σαν να μην εφτανε αυτο στο εκτο μηνα σαπισε το downpipe k οι βασεις του τουρμπο με αποτελεσμα να τριζουν ολα.καπου εκει τσαντιστηκα κ τραβαω για τον δαρα να μου δωσει εξηγησεις για ολα τα παραπανω καθως κ να παρω την εξατμιση κ το δισκοπλατω που αντικατασταθηκαν απ τα competition του δαρα.
φτανοντας του εξηγω τα δρωμενα κ μου λεει οτι δεν μπορει να κανει τιποτα κ οτι εχασα την εγγυηση μου διοτι επρεπε να παω το αμαξι εκει μετα απο 2000χχλμ κ του το πηγα μετα απο 2800χχλμ λες κι εγω θα πρεπει να παρατησω τις εργασιες μου στο νησι για να παω για σερβις αθηνα για 800 μονο χλμ.
του λεω οτι το αυτοκινητο καει 2λιτρα λαδι στα 1000χλμ κ μου λεει οτι θα το κοιταξουν αλλα πρεπει να πληρωσω.
οκ,λοιπον φτιαξτε το.
βγαζουν την τουρμπινα κατι κανουν κ το μεσημερι που το πηρα εδωσα 200ευρω χωρις να μου πουν που οφειλονται,ζηταω την μαμα εξατμιση κ το δισκοπλατο κ μου λενε οτι τα εχουν στην αποθηκη κ θα μου τα στειλουν μεσα στην εβδομαδα με την μεταφορικη.
καλως λεω κ φευγω.
μετα απο δυο μερες ακουγεται ενας ξαφνικος θορυβος απ την πλευρα του κινητηρα κ τι να δω?
ειχε ξεκολλησει το τουρμπο απ τις βασεις του κ οι βιδες που το στηριζαν ειχαν χαθει.
καπου εκει φρικαρα κ ειπα τι θα γινοταν αν ειχα τα παιδια μου μεσα κ ετρεχα σε ευθεια με 140 η 150?
αποφασιζω να αναιρεσω ολες τις ασχημες σκεψεις κ ξεκιναω απ την αρχη σ εναν νεο βελτιωτη μια καλυτερη μετατροπη.
ανοιγοντας τον κινητηρα διαπιστωνουμε οτι ουτε ροοικη εξελιξη εγινε ποτε ουτε φλαντζα competition μπηκε ποτε οπως κ δισκοπλατω δεν αλλαχτηκε ποτε συμφωνα με τα λεγομενα τους.
τους ξαναπαιρνω τηλ να τους ρωτησω γιατι δεν μου τα στελνουν κ η απαντηση τους ηταν οτι εγινε κλοπη στην αποθηκη τους κ χασανε κ την εξατμιση οπως κ το δισκοπλατω που υποτιθεται αντικατεστησαν.
για κερασακι σας αφηνω την αντικατασταση της σκαστρας που ειχα(turbosmart)οταν ειχα παει να το κοιταξουν με μια δικη τους διπλου εμβολου αλλα δυστυχως το πηρα χαμπαρι οταν ημουν ηδη πολυ μακρυα κ σε τηλ.επικοινωνια γιατι την αλλαξαν μου απαντησαν οτι στην δικη μου ειχαν χαλασει τα ελατηρια κ οτι μου την εκαναν δωρο την δικη τους κ δεν μου την χρεωσαν.
αν χαλανε τα ελατηρια της turbosmart καθε 4000χχλμ τι να πω??χαλαλι τους...
αυτα κ συγνωμμη για τον χρονο σας.σιγουρα δεν θα το δημοσιευσετε αλλα ηδη αυτο το κειμενο εχει παει σε πολλα περιοδικα οπως κ σε φορουμ φιλων της αυτοκινησης κ μη.
ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους σας κ ιδιαιτερα σ αυτον τον κυριο που θεωρειται βελτιωτης ο οποιος δυστυχως εαν ειχα κοπαδι με προβατα δεν θα τον εμπιστευομουν ουτε για βοσκο.-
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo