-
ερώτηση:πως είναι δυνατόν ένα μοτερ να είναι εμφανως ταχύτερο στις επιταχύνσεις αλλα πιο αργό στο ρεπριζ 30-50 με τρίτη?
απάντηση:η κλιμάκωση του κιβωτίου.θεόμακρο.άλλωστε ποιος λογικός θέλει να προσπεράσει έχοντας 30 χλμ στο κοντερ και 3η στο λεβιέ και ΔΕΝ θα κατεβάσει έχοντας το αβαντάζ του τραβήγματος μέχρι 4000-4500 σαλ.
-
Ο χρήστης axem έγραψε:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimes/bmw-116d-efficient-dynamicsδες καλά τις επιταχύνσεις και θα πάρεις την απάντηση που ψάχνεις.
ξαναλέω το 116 έχει ''φιμωμένη'' κλιμάκωση ελέω οικονομίας.
οδήγησα και τα 3 1,6 tdi του γκρουπ.μπόλικη ροπή μέχρι 2750 βαριά 3000 και μετά στου κουφού την πόρτα..ο dci με τα 130 σίγουρα είναι ταχύτερος.
Αν δεν οδηγήσει κάποιος αρκετά τον άσο δύσκολα αντιλαμβάνεται αυτό που λέμε.
Ο tdi ξυπνάει λίγο ψηλότερα από του άσου (1600-1700 στροφές) και μετά τις 3500 πάπαλα. Τον σώζει η σχετικά κοντή κλιμάκωση στο audi. Στο golf με το πεντάρι φαίνονται οι αδυναμίες του σαφώς εντονότερα. Μακάρι να υπήρχαν in gear μετρήσεις διαρκείας (50-150,60-160), είναι οι καλύτερες μετρήσεις για να αξιολογήσεις σωστά έναν κινητήρα.Γιατι ο φιατ 1.6 d που φοράει το sx4 scross δεν ειναι καλύτερο απο του ασσου? στις ρεπριζ του ρίχνει κανά 2 sec σε καθε μέτρηση.
Είναι πολύ ροπάτος αλλά δυστυχώς έχει μικρό εύρος λειτουργίας, ξυπνάει γύρω στις 1800 στροφές και ξεφουσκώνει πολύ νωρίς (πριν τις 3500). Θέλει αρκετή ενασχόληση με το κιβώτιο. Δεν έχω δει ρεπρίζ για το suzuki αλλά είναι πιθανόν αυτό που λες (η υπεροχή στις τυποποιημένες ρεπρίζ, τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές) λόγω κλιμάκωσης.
-
Ο χρήστης dimitrioskosmas έγραψε:
πάλι τη μισή αλήθεια λες
η opel 2 χρόνια εγγύηση δίνει εργοστασιακή και τα υπόλοιπα 4 είναι επέκταση της ελλ. αντιπροσωπείας
http://www.opel.gr/service-aksesouar/eg ... ktasi.html
όπωςς επίσης αυτό συμβαίνει και στη toyota 3+3χρόνια και στη honda 3+2
απλά μόνο οι γιαπωνέζοι έχουν 3χρόνια εργ.εγγύηση και οι κορεάτες 5 ή 7
και πάλι αυτό δεν δείχνει την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου σε αντίθεση με ανεξάρτητους οργανισμούς (tuv,adac) που δοκιμάζουν τα μοντέλα για δεκαδες χιλ. χιλιόμετρα
η opel συνολικά είναι κάπου στον μέσο όρο όπως όλα τα ευρωπαικά
μη γράφεις ανακρίβειες στην εποχή του διαδικτύου
εκτίθεσαιΜισές αλήθειες λένε οι πολιτικοί συνήθως και δεν είμαι τέτοιος.
Δηλαδή η επέκταση δεν είναι εγγύηση?
Καλέ μου φίλε, πουθενά δεν έγραψα ότι η opel είναι περισσότερο αξιόπιστη από τους γιαπωνέζους. Αν και οι ανεξάρτητοι οργανισμοί πολλές φορές παίρνουν στοιχεία από συνεργεία οπότε είναι λογικό η opel που έχει πουλήσει απείρως περισσότερα αυτοκίνητα από τα γιαπωνέζικα στην Γερμανία στατιστικά να έχει και περισσότερα προβλήματα.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ ότι σαν μέσος όρος στο κομμάτι της αξιοπιστίας οι γιαπωνέζοι έχουν προβάδισμα. Αλλά το ότι η opel δίνει 6 χρόνια συνολικά γιατί να το προσπεράσω. Δηλαδή ένα γιαπωνέζικο είναι 100% απίθανο να βγάλει κάτι στα 5 χρόνια? Και γιατί να μην δίνουν όλα τα γιαπωνέζικα 6 και 7 χρόνια εγγύηση αφού πιστεύουν τόσο πολύ στο προιόν τους (όπως κάνει η kia)? Ξέρεις τι αναμονή για παράδοση έχει ένα ανταλλακτικό honda και πόσο θα σου κοστίσει αν το χρειαστείς? Φίλος με προηγούμενης γενιάς jazz περίμενε 2.5 μήνες για έναν δεξί καθρέπτη και πλήρωσε 300 ευρώ (+το βάψιμο).
Το ποιος εκτίθεται άσε να το κρίνουν άλλοι, απέφυγε σε παρακαλώ τους χαρακτηρισμούς -
Καλα ποιο πάνω δεν έγραψες οτι η οπελ ειναι ποιο αξιόπιστη απο την μαζντα?
-
Πω πω κουρασηηηηηηη
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης axem έγραψε:
δεν θα διαφωνήσω ως προς τον 1,6 dci της renault με τα 130 σίγουρα είναι ταχύτερος -αν και συγκριτικά δεν έχουμε δει.Ειναι μοτέρ διαμάντι και δεν κρύβω τον είχα πολύ ψηλά στη λίστα μου ειλικρινά.Αλλά όσο καλός και να είναι κινεί ένα σκάφος δεκαετίας με πολλά χρόνια έκει έξω χρειάζεται σπρώξιμο από τους γάλλους για αυτό και τον απέρριψα.
Ως προς την συμπεριφορά του 116 σε σχέση με τον ανταγωνισμό μάλλον δεν το χεις οδηγήσει.Το μοτέρ θα ορκιζόμουν ότι είναι δίλιτρο τροποποιημένο για δεκαεξάρι οικονομίας.Όταν το οδηγουσαμε εμείς, εσείς νομίζετε ότι τα ντίζελ κάνουν μόνο για ψαροτρατες
Είχα για πάνω απο 1000κμ ενα 116ντι στις προηγούμενες εκλογές (απο τα πρώτα που ήρθαν στην Ελλάδα )Ο ένας δεν καταλαβαίνει ότι είναι ντίζελ, ο άλλος θα ορκιζοταν ότι είναι 2λιτρο, τσακωμενοι με την πραγματικότητα η δεν παρακολουθείται τις εξελίξεις ;
-
Three birds were sitting...
-
Απέκλεισα και το C4. No trust there
-
Τι σου κάνανε;
-
Και τίποτα να μην σου κάναν έχει πλέον σε παρόμοια χρήματα εξαιρετικά αυτοκίνητα που μάλλον είναι καλύτερη επιλογή. Ενδεικτικά στις 'ακριβές' εκδόσεις οι τιμες είναι μόλις 1000 με 2000 ευρώ κάτω απο premium άσους και τζουλιεττες...δεν αξίζει πια, οταν εγώ το πήρα τον Μάιο του 2012 ολοι πλην Citroen ζηταγαν ένα νεφρό και ενα μάτι με το που ελεγες την λέξη ντίζελ... Τώρα στρωσαν οι κ...οι !!
-
Δημητρη, δες και το 500L trekking
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Και τίποτα να μην σου κάναν έχει πλέον σε παρόμοια χρήματα εξαιρετικά αυτοκίνητα που μάλλον είναι καλύτερη επιλογή. Ενδεικτικά στις 'ακριβές' εκδόσεις οι τιμες είναι μόλις 1000 με 2000 ευρώ κάτω απο premium άσους και τζουλιεττες...δεν αξίζει πια, οταν εγώ το πήρα τον Μάιο του 2012 ολοι πλην Citroen ζηταγαν ένα νεφρό και ενα μάτι με το που ελεγες την λέξη ντίζελ... Τώρα στρωσαν οι κ...οι !!Ναι αλλά εγώ ρώτησα τι του κάνανε όχι οικονομική ανάλυση, again, της αγοράς
-
Ε καλα μην θιγεσαι μπορεί να μην του κάναν και τίποτε.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Ε καλα μην θιγεσαι μπορεί να μην του κάναν και τίποτε. Επίσης μιλάει για C4 όχι για Lamborghini..... Αρα η οικονομική ανάλυση μάλλον χρειάζεται again...Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης dimitrioskosmas έγραψε:
Εγω παντως πολλες φορες εχω μπερδεψει τον Ασσο με το πολο απο πισω και μακρια (για τα φαναρια μιλαω). Αναφερεται και σε καποια reviews.
Αντιθετα, σε προφιλ μου αρεσει παρα πολυ.
Δεν ειπε κανεις κακασχημος, αλλα εαν τον βαλεις διπλα στην τζουλιετα, τοτε η ιταλιδα τι ειναι; Θεα του Ολυμπου;
Ολα αυτα βεβαια δεν εχουν καμια σημασια, γιατι αυτο ειναι το πιο υποκειμενικο πραγμα σε ενα αυτοκινητο. Ειπα και πριν περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδέψεις τον άσο με το polo. Ο άσος είναι πιο χαμηλός και φαρδύς και γενικά στα μάτια μου δεν υπάρχει επαφή. Τα κωλοφάναρα γενικά μοιάζουν σε αρκετά αυτοκίνητα. Με την λογική σου πρέπει να μπερδεύεις και τα φώτα της alfa με του leon ή του golf (μακρόστενα και τοποθετημένα οριζόντια).
Η alfa δεν είναι αντικειμενικά όμορφη όπως μια spider πχ αλλά έχει στυλ και προσωπικότητα. Σε γενικές γραμμές αρέσει στους περισσότερους αλλά υπάρχουν και αρκετοί που δεν τους κάνει κανένα κλικ.
Το σχόλιο για την εμφάνιση το έκανα γιατί δεν βλέπω κανέναν να γράφει κάτι για την σχεδίαση του civic που είναι επιεικώς άσχημο/ αχώνευτο (και με λειτουργικά προβλήματα όπως η ορατότητα πίσω). Αντιθέτως κολλήσαμε στο μοτέρ-διαμάντι που προφανώς δεν έχει κάποιο φοβερό πλεονέκτημα σε σχέση με τους 1.6 των γάλλων ή της bmw και ας είναι ο πιο φρέσκος.
Παρεπιμπτόντως πωλείται ήδη το astra με τον 1.6 και τα 136 άλογα (υπάρχει και με 110). Το έχει οδηγήσει κανείς?Φίλε μου έχεις εμπάθεια με τα honda...όλοι όσοι το οδηγήσαμε από το forum είπαμε τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο και ειδικά για το μοτέρ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ DIESEL...οδηγησέ το πρώτα και μετά πες ότι θες
τα περί εμφάνισης τα παραβλέπω λόγω υποκειμενικού στοιχείου...για μένα η bmw δεν βλέπεται...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...αλλά
η alfa δεν είναι αντικειμενικά όμορφη??
ήμαρτον που λέει και ο γεωργίου?Μη τα γράφετε αυτά ρε παιδιά θα μας πάρουνε με τις πέτρες! Μια χαρά το καταλαβαίνεις αφού ψοφάει μετά τις 3-3.5 χιλιάδες στροφές όπως τα περισσότερα. Είπαμε καλό, χρυσό, μπορεί να είναι λίγο πιο γρήγορο και λίγο πιο οικονομικό από άλλα αντίστοιχα αλλά βγάλε τα γιαπωνεζογυαλιά σου και δες ότι είναι απίστευτα άσχημο μέσα/έξω, με υλικά μέσα που θυμίζουν αμάξι προηγούμενης 10ετίας και ότι όσο καλό και να είναι όταν στα ίδια λεφτά παίρνεις την 116d πρέπει να είσαι τρελά κολλημένος για να προτιμήσεις το Honda. Έλεος δηλαδή ...
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Ε καλα μην θιγεσαι μπορεί να μην του κάναν και τίποτε. Επίσης μιλάει για C4 όχι για Lamborghini..... Αρα η οικονομική ανάλυση μάλλον χρειάζεται again...
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Βασικά η ερώτηση δεν απευθυνόταν σε εσένα. Πάμε παρακάτω.
Sent from Corsair's brick
-
Είσαι σε πληρη ταύτιση με το αβατάρ σου. Βασικά έχεις τήν εντύπωση ότι σου ανήκει το φόρουμ .....τώρα πάμε παλι στο θεμα
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Δημητρη, δες και το 500L trekkingΝΟ
-
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Είσαι σε πληρη ταύτιση με το αβατάρ σου. Βασικά έχεις τήν εντύπωση ότι σου ανήκει το φόρουμ .....τώρα πάμε παλι στο θεμαSent from my Nexus 7 using Tapatalk
Το βρήκες.
Sent from Corsair's brick
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου