Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    94
    806
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Πάντως η αλήθεια είναι ότι η τελική είναι ένα σίγουρο δυναμόμετρο. Αν χάνεις χλμ κάπου χάνεις και άλογα.
      Βέβαια και οι δοκιμασίες σε συγκεκριμένα σημεία (πχ η ανηφόρα που αναφέρθηκε) είναι ενδεικτικά και προσφέρουν συγκρίσιμη πληροφόρηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpap last edited by

        Σήμερα μέτρησα συμπιεση, απο 15.3-15.4 bar (222 psi τα 15.3 bar)
        φανταζομαι οκ ειναι, δεν ξερω ποιο πρέπει να είναι το τελικο νουμερο.
        στο μανιουαλ απλά λεει συμπιεση 10:1, αλλά δεν εχω τις τιμες σε bar ή psi.
        η μονη ακρη που βγαζω ειναι οτι οι κυλινδροι ειναι σε παρομοια κατασταση.

        (Μετρησα και στο xsara του πατερα μου (που η μηχανη εχει ψοφήσει και ο εγκεφαλος βγαζει συνεχ'ως misfire) , με 10.2:1 συμπίεση ήταν στο 13.3-13.4 bar. οταν εβαλα λιγο λαδι στο πιστονι του χσαρα, το συμπιεσομετρο χτυπησε 20 bar. )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Ο χρήστης dpap έγραψε:
          Σήμερα μέτρησα συμπιεση, απο 15.3-15.4 bar (222 psi τα 15.3 bar)
          φανταζομαι οκ ειναι, δεν ξερω ποιο πρέπει να είναι το τελικο νουμερο.
          στο μανιουαλ απλά λεει συμπιεση 10:1, αλλά δεν εχω τις τιμες σε bar ή psi.
          η μονη ακρη που βγαζω ειναι οτι οι κυλινδροι ειναι σε παρομοια κατασταση.

          Καλά ακούγονται τα νούμερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Ο χρήστης dpap έγραψε:
            Σήμερα μέτρησα συμπιεση, απο 15.3-15.4 bar (222 psi τα 15.3 bar)
            φανταζομαι οκ ειναι, δεν ξερω ποιο πρέπει να είναι το τελικο νουμερο.
            στο μανιουαλ απλά λεει συμπιεση 10:1, αλλά δεν εχω τις τιμες σε bar ή psi.
            η μονη ακρη που βγαζω ειναι οτι οι κυλινδροι ειναι σε παρομοια κατασταση.

            Αν δεν υπαρχει εμφανης διαφορα μεταξυ των μετρησεων για καθε κυλινδρο, εισαι ενταξει. Τις απολυτες τιμες θα τις δεις αν βρεις (καπου θα υπαρχει) το service manual.

            EDIT: βρεθηκε! εχεις πμ
            ιδου η διαδικασια και τα νουμερα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dpap last edited by

              σουπερ!! η μηχανη ειναι σαν καινουργια δηλαδη! σε ευχαρστω! ειναι στα 1550 kpa

              να ρωτησω λοιπον το τελευταιο, γιατί όα τσεκαριστηκαν οκ. θα μετρήσω υποπιεση και με οργανο, παρεγγειλα ένα στο εβαυ και ερχεται. Επισης εχω και αντλια κενου να τσεκαρω και τον μαπ.

              μου εχει μεινει η αρχικη πρόταση, για κοντραρισμα καυσαερίων στις ψηλές στροφές στον καταλύτη ή στο καζανακι.
              Ο τύπος στα βιντεο μετραει πιεση στον λαμδα. αυτό σημαινει ειδικο πιεσομετρο? ή ένα απλό πιεσόμετρο για αέρα - βενζίνη?
              μήπως τα καυσαέρια θα το καταστρεψουν ή δεν θα φτασουν ποτέ μεχρι το οργανο?

              Το έχει κανει κανεις ποτε αυτό?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Ο χρήστης dpap έγραψε:
                σουπερ!! η μηχανη ειναι σαν καινουργια δηλαδη! σε ευχαρστω! ειναι στα 1550 kpa

                να ρωτησω λοιπον το τελευταιο, γιατί όα τσεκαριστηκαν οκ. θα μετρήσω υποπιεση και με οργανο, παρεγγειλα ένα στο εβαυ και ερχεται. Επισης εχω και αντλια κενου να τσεκαρω και τον μαπ.

                μου εχει μεινει η αρχικη πρόταση, για κοντραρισμα καυσαερίων στις ψηλές στροφές στον καταλύτη ή στο καζανακι.
                Ο τύπος στα βιντεο μετραει πιεση στον λαμδα. αυτό σημαινει ειδικο πιεσομετρο? ή ένα απλό πιεσόμετρο για αέρα - βενζίνη?
                μήπως τα καυσαέρια θα το καταστρεψουν ή δεν θα φτασουν ποτέ μεχρι το οργανο?

                Το έχει κανει κανεις ποτε αυτό?

                Στη θέση σου θα περίμενα να έρθει το οργανάκι να μετρήσω τον μαπ. Αν κέρδισες τόσο από ένα απλό καθάρισμα μπουζί κλπ, το βρίσκω λίγο δύσκολο να έχει πρόβλημα η εξάτμιση.

                Στο μεταξύ, μπορείς να κάνεις και κάτι άλλο πάμφθηνο, μια που βάζεις πλάτη. Πάρε ένα καθαριστικό ηλεκτρικών επαφών και καθάρισε εσωτερικά όλες τις φισέτες που έχει στον κινητήρα. Επίσης, τη φισέτα του εγκεφάλου.

                Καλό θα ήταν να κάνεις και τις γειώσεις. Τις λύνεις, τις ξεσκουριάζεις και τις ξαναδένεις, βάζοντας και λίγο γράσο (ή παρόμοιο) σε σπρέι πάνω τους για να προστατεύονται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ο χρήστης dpap έγραψε:
                  σουπερ!! η μηχανη ειναι σαν καινουργια δηλαδη! σε ευχαρστω! ειναι στα 1550 kpa

                  να ρωτησω λοιπον το τελευταιο, γιατί όα τσεκαριστηκαν οκ. θα μετρήσω υποπιεση και με οργανο, παρεγγειλα ένα στο εβαυ και ερχεται. Επισης εχω και αντλια κενου να τσεκαρω και τον μαπ.

                  μου εχει μεινει η αρχικη πρόταση, για κοντραρισμα καυσαερίων στις ψηλές στροφές στον καταλύτη ή στο καζανακι.
                  Ο τύπος στα βιντεο μετραει πιεση στον λαμδα. αυτό σημαινει ειδικο πιεσομετρο? ή ένα απλό πιεσόμετρο για αέρα - βενζίνη?
                  μήπως τα καυσαέρια θα το καταστρεψουν ή δεν θα φτασουν ποτέ μεχρι το οργανο?

                  Το έχει κανει κανεις ποτε αυτό?

                  μετρησες ολους τους κυλινδρους και δε βρηκες και διαφορες μεταξυ τους ετσι?
                  ηλιθια ερωτηση, πρεπεινα την κανω ομως.

                  επισης αυτο πυ λεει ο alexeft αν και δε νομιζω να εχει σχεση με το θεμα, αν γινει σιγουρα ειναι καλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης dpap έγραψε:
                    σουπερ!! η μηχανη ειναι σαν καινουργια δηλαδη! σε ευχαρστω! ειναι στα 1550 kpa

                    να ρωτησω λοιπον το τελευταιο, γιατί όα τσεκαριστηκαν οκ. θα μετρήσω υποπιεση και με οργανο, παρεγγειλα ένα στο εβαυ και ερχεται. Επισης εχω και αντλια κενου να τσεκαρω και τον μαπ.

                    μου εχει μεινει η αρχικη πρόταση, για κοντραρισμα καυσαερίων στις ψηλές στροφές στον καταλύτη ή στο καζανακι.
                    Ο τύπος στα βιντεο μετραει πιεση στον λαμδα. αυτό σημαινει ειδικο πιεσομετρο? ή ένα απλό πιεσόμετρο για αέρα - βενζίνη?
                    μήπως τα καυσαέρια θα το καταστρεψουν ή δεν θα φτασουν ποτέ μεχρι το οργανο?

                    Το έχει κανει κανεις ποτε αυτό?

                    αυτο ειναι και δικη μου απορια, ξερει κανείς???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dpap last edited by

                      Ναι, όλοι οι κύλινδροι απο 15.3 έως 15.4 bar

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                        σουπερ!! η μηχανη ειναι σαν καινουργια δηλαδη! σε ευχαρστω! ειναι στα 1550 kpa

                        να ρωτησω λοιπον το τελευταιο, γιατί όα τσεκαριστηκαν οκ. θα μετρήσω υποπιεση και με οργανο, παρεγγειλα ένα στο εβαυ και ερχεται. Επισης εχω και αντλια κενου να τσεκαρω και τον μαπ.

                        μου εχει μεινει η αρχικη πρόταση, για κοντραρισμα καυσαερίων στις ψηλές στροφές στον καταλύτη ή στο καζανακι.
                        Ο τύπος στα βιντεο μετραει πιεση στον λαμδα. αυτό σημαινει ειδικο πιεσομετρο? ή ένα απλό πιεσόμετρο για αέρα - βενζίνη?
                        μήπως τα καυσαέρια θα το καταστρεψουν ή δεν θα φτασουν ποτέ μεχρι το οργανο?

                        Το έχει κανει κανεις ποτε αυτό?

                        αυτο ειναι και δικη μου απορια, ξερει κανείς???

                        αν μετρησεις πιεση με σταθερο γκαζι τοτε εχεις βουλωμενη εξατμιση, υποπιεση πρεπει να μετρας παντα εκτος απο το μαρσαρισμα, και ενα απλο υποπιεσομετρο κανει για αυτη την εργασια απλα θελεις εναν ανταπτορα που θα βιδωθει στην θεση του λ και εκει θα μπει το σωληνακι που παει στο οργανο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dpap last edited by

                            Το αφησα το θεμα, γιατί δεν ειχα βρει τιποτα.

                            Μεχρι που πηγα στον τσοπελογιαννη για ζημια στο υγραεριο. Το παλληκαρι εκει πριν δουλευε στην χιουνται.
                            Τον ρωτησα. Αμέσως μου ειπε. 'Βουλωμενος καταλυτης, ειναι κλασσικα αυτα που λες'. 'πηγαινε τον θεοφιλο πιο πανω να σου πει'.

                            Παω στον μαστορα, ανοιγει απο κατω την εξατμιση, ριχνει τον φακο. Ε, σπασμενα τα διαφραγματα, μανταρα ηταν. Φυσικα στο ρελαντι και στις 2.500 στροφες χωρις φορτιο μια χαρα καυσαερια εβγαζε. Οταν πιεζοταν, δεν μπορουσε.

                            400 ευρω, μεταλλικος καταλυτης. Αν μου εβαζε κεραμικο, σε 1-2 χρονια παλι τα ιδια. Τα είχε και με τους τυπους με το υγραεριο, γιατί δεν ειδοποιουν τον κοσμο οτι το υγραεριο λιωνει νωριτερα τον κεραμικο καταλυτη.

                            Φυσικα το μπουρδ... εχει τον καταλυτη κολλημενο στην πολλαπλη, και το πουλαει ολο.Ο εξατμισας εκοψε την κεφαλη, κολλησε τον καταλυτη και προσθεσε το κατω κομματι. Mad max κατασταση.

                            Το αμαξι ανοιξε επιτελους. 195 τελικη στον ιδιο κατηφορικο δρομο, επιταχυνσεις πανω απο 4-5000 στροφές όπως ήταν.

                            τελικα τα πραγματα ήταν απλα.

                            ειχα μπανανα στην εξατμιση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-chania last edited by

                              Ο χρήστης dpap έγραψε:
                              ... γιατί δεν ειδοποιουν τον κοσμο οτι το υγραεριο λιωνει νωριτερα τον κεραμικο καταλυτη.

                              Για να γίνει αυτό πρέπει η θερμοκρασία των καυσαερίων να έχει πάει στο θεό. Πρώτα όμως θα καταρρεύσουν τα έμβολα παρά ο καταλύτης. Μήπως είχε χτυπηθεί εξωτερικά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                r200 last edited by

                                σε ενα δικο μου στα 190.000χλμ που τον αλλαξα τον καταλυτη ηταν λιωμενη το 60% της κεραμικης επιφανειας, απο τη μερια που εισερχονται ζεστα τα καυσαερια απο την αλλη μερια ηταν μια χαρα,σε βενζινοκινητο οχημα, ειναι φυσιολογικη φθορα μετα απο αρκετα χλμ απο μια αποψη
                                υγ: η θεση του καταλυτη ηταν κατω απο τη θεση μου περιπου, για αυτοκινητα με προκαταλυτη ακριβως στην εξαγωγη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Σε μια στιγμη πειραματισμου,εβγαλα τον καταλυτη από το αμαξι(με 435.000 χιλιόμετρα).Ουτε σπασιμο καπου ουτε ιχνος λιωσίματος(από καταλυτη και πισω εβαλα θερμομονωτικη ταινια μπας και σταματησει να καπνιζει τον χειμωνα).
                                  Παντως αναφέρεται στον προκαταλυτη και όχι στον καταλυτη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 5 / 5
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  APRILIOS

                                  ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr