-
Η VW είχε πολύ σοβαρά προβλήματα στις καδένες των κινητήρων TSI (και όχι μόνο από ότι διαβάζω σε forums του εξωτερικού). Αν σου τύχαινε θα παρακαλούσες να άλλαζες μία στο τόσο ιμάντα.
http://www.autoblog.gr/2012/05/08/vw-ts ... ng-chains/
Μία περίπτωση αναφέρθηκε και σε αυτό το forum viewtopic.php?f=6&t=53452 (στο vwclub gr νομίζω ότι (δυστυχώς) έχει πολλές περισσότερες).
Δε ξέρω αν αυτό το 'φιάσκο' συνέβαλε στο να ξαναγυρίσει σε ιμάντα στους νέους κινητήρες της (αν και το μειωμένο βάρος και η αθόρυβη λειτουργία είναι πιο σημαντικοί λόγοι για αυτή την επιλογή). Υποτίθεται ότι αυτός ο ιμάντας είναι αρκετά ανθεκτικός ώστε να αντέχει σε όλη την ωφέλιμη ζωή του κινητήρα και δεν χρειάζεται αλλαγή. (το ίδιο ήταν και η καδένα αλλά )
Γενικά στα vw (επειδή έχω tsi) η καδένα ακούγεται στις χαμηλές στροφές και νιώθεις μια πιο 'τραχιά' λειτουργία (δε ξέρω αν οφείλεται αποκλειστικά σε αυτό βέβαια). (αυτά με ανοικτά παράθυρα, γιατί με κλειστά δεν ακους τίποτα από τον κινητήρα ) Αλλά γενικά νιώθω ότι δεν έχει καμία σχέση με άλλες υλοποιήσεις πχ. toyota .
-
Η mercedes σε όλα τα μοντέλα της φοράει καδένα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η πλάκα είναι πως ούτε θυμάμαι πότε αλλάχτηκε τελευταία φορά. Θα κάνει κανένα μπαμ κάποια στιγμή αλλά μικρό το κακό. Ο κινητήρας είναι non-interference που σημαίνει πως και να κοπεί ο ιμάντας, οι βαλβίδες και τα πιστόνια δεν θα χτυπήσουν! Μαζντάρες λέμε!!!Και του focus non interference ειναι ο zetec.
-
Σίγουρο αυτό Γιώργο; Όσο και αν το έψαξα, δεν μπόρεσαν να βρω κάτι σχετικά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σίγουρο αυτό Γιώργο; Όσο και αν το έψαξα, δεν μπόρεσαν να βρω κάτι σχετικά.ψαξτε στο site της gates για ιμαντες κλπ, το αμερικανικο, αν ο κινητηρας ειναι interference στο μοντελο που ψαχνεις, το γραφει.
το ευρωπαικο οχι. -
Ναι το είχα διαβάσει και στο clubford.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Βλάβη κινητήρα μετά από ελαφρά σύγκρουση