Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βλάβη κινητήρα μετά από ελαφρά σύγκρουση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βλάβη κινητήρα μετά από ελαφρά σύγκρουση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    45
    191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thednick last edited by

      Η VW είχε πολύ σοβαρά προβλήματα στις καδένες των κινητήρων TSI (και όχι μόνο από ότι διαβάζω σε forums του εξωτερικού). Αν σου τύχαινε θα παρακαλούσες να άλλαζες μία στο τόσο ιμάντα.

      http://www.autoblog.gr/2012/05/08/vw-ts ... ng-chains/

      Μία περίπτωση αναφέρθηκε και σε αυτό το forum viewtopic.php?f=6&t=53452 (στο vwclub gr νομίζω ότι (δυστυχώς) έχει πολλές περισσότερες).

      Δε ξέρω αν αυτό το 'φιάσκο' συνέβαλε στο να ξαναγυρίσει σε ιμάντα στους νέους κινητήρες της (αν και το μειωμένο βάρος και η αθόρυβη λειτουργία είναι πιο σημαντικοί λόγοι για αυτή την επιλογή). Υποτίθεται ότι αυτός ο ιμάντας είναι αρκετά ανθεκτικός ώστε να αντέχει σε όλη την ωφέλιμη ζωή του κινητήρα και δεν χρειάζεται αλλαγή. (το ίδιο ήταν και η καδένα αλλά )

      Γενικά στα vw (επειδή έχω tsi) η καδένα ακούγεται στις χαμηλές στροφές και νιώθεις μια πιο 'τραχιά' λειτουργία (δε ξέρω αν οφείλεται αποκλειστικά σε αυτό βέβαια). (αυτά με ανοικτά παράθυρα, γιατί με κλειστά δεν ακους τίποτα από τον κινητήρα ) Αλλά γενικά νιώθω ότι δεν έχει καμία σχέση με άλλες υλοποιήσεις πχ. toyota .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panosft last edited by

        Η mercedes σε όλα τα μοντέλα της φοράει καδένα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Η πλάκα είναι πως ούτε θυμάμαι πότε αλλάχτηκε τελευταία φορά. Θα κάνει κανένα μπαμ κάποια στιγμή αλλά μικρό το κακό. Ο κινητήρας είναι non-interference που σημαίνει πως και να κοπεί ο ιμάντας, οι βαλβίδες και τα πιστόνια δεν θα χτυπήσουν! Μαζντάρες λέμε!!!

          Και του focus non interference ειναι ο zetec.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Σίγουρο αυτό Γιώργο; Όσο και αν το έψαξα, δεν μπόρεσαν να βρω κάτι σχετικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Σίγουρο αυτό Γιώργο; Όσο και αν το έψαξα, δεν μπόρεσαν να βρω κάτι σχετικά.

              ψαξτε στο site της gates για ιμαντες κλπ, το αμερικανικο, αν ο κινητηρας ειναι interference στο μοντελο που ψαχνεις, το γραφει.
              το ευρωπαικο οχι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Ναι το είχα διαβάσει και στο clubford.

                Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 3
                • 3 / 3
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr