Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σύστημα BRC και λάδια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σύστημα BRC και λάδια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    20
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mary87 last edited by

      Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mary87 last edited by

        Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mary87 last edited by

          Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dexter13 last edited by

            13000 χλμ για λάδια θεωρώ οτι ειναι πολλα για τον κινητήρα. Ειναι λογικό να συμπληρωσεις κάποια ποσότητα που γράφει το μανιουαλ. Τι προδιαγραφές ειναι τα λάδια σου; 5-30;

            D-4D...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mary87 last edited by

              Ειλικρινά δεν γνωρίζω... Πήγα σε κάποιο βενζινάδικο και μου συμπλήρωσαν τα 10-40 γιατί δεν βρήκε ο άνθρωπος πού το γράφει. Πιστεύεις οτι πρέπει να πάω για έλεγχο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                Ο χρήστης mary87 έγραψε:
                Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!

                πόσο έκαψε σε 3.5Κ ?
                ποσά χλμ έχει το μοτέρ ?
                μέχρι τώρα (χωρίς αέριο) συμπλήρωνες ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dexter13 last edited by

                  Πήγαινε στην αντιπροσωπεία να στο ελέγξουν γιατι πιθανόν να εχει γίνει λάθος κ στις προδιαγραφές των λαδιων κ στην εκτιμώμενη ποσότητα που έλλειπε. Γνώμη μου να μην αφήνεις λάδια φιλτρο τόσα χιλιόμετρα.

                  D-4D...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mary87 last edited by

                    Τόσα χρόνια δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα και έτσι δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάτι, όλα τα φρόντιζαν στο ετήσιο σέρβις. Χωρίς αέριο είχα 21.000χλμ. Η μείωση του λαδιού που παρατήρησα είναι οτι απο το σημείο που κάνει καμπύλη η ράβδος, κατέβηκε στην πρώτη γραμμούλα... (Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς γιατί δεν γνωρίζω πολλά απο αυτοκίνητα!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kokonekos last edited by

                      10000 το πολυ τα λαδια οχι παραπανω..με 13000 ειναι λογικο να τσιμπησε....οχι οτι με τα δεκα δεν θα τσιμπαγε λιγο λαδακι...καλο το συστημα π εβαλες το εχω κι εγω στο τζιμνακι μου...αλλαξε του ομως και τα μπουζι με ειδικα μπουζι njk για υγραεριο..κανουν γυρω στα 60-70 ευρω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mary87 last edited by

                        Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω κάποιο παράπονο απο το σύστημα προς το παρόν...Σε τι θα με βοηθούσε η αλλαγή στα μπουζί;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          παρακολούθα πόσο θα καίει ...
                          έχεις παρατηρήσει κάποιο (παίξιμο στροφών στο ρελαντί ?)
                          η ford για να λάδια, λέει 1χρόνος ή 20.000χλμ 5w30 913b
                          τα ford μοτέρ είναι ευαίσθητα το αέριο ...(μαλακές βαλβίδες)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mary87 last edited by

                            Ναι...ακριβώς έτσι λέει! Δεν έχω παρατηρήσει κάτι!Σε ευχαριστώ πολύ πάντως!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kokonekos last edited by

                              αφου το αυτοκινητο καιει αεριο πλεον αυτα τα μπουζι ειναι ειδικα για την αναφλεξη του αεριου...κι εγω δεν ειμαι ειδικος αλλα τα εβαλα για καλυτερα αφου μου τα προτεινε ο μαστορας.οσον αφορα τα λαδια αποκλειεται κατα τη γνωμη μου να οφειλεται στο υγραεριο και μαλλον δεν εχει κατι το αυτοκινητο μιας και ειναι καινουργιο απ οτι καταλαβα.βαζε σωστα λαδια επωνυμα και αλλαγη με φιλτρο καθε 10000.αν τσιμπαει λιγο δηλαδη κανα 200-300 μλ στις 6000-8000κμ καλα ειναι δεν πειραζει...(δεν ειναι και suzuki τι να κανουμε)αν καψει περισσοτερο εχεις σιγουρα προβλημα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Για αρχή ,μετράς σωστα την στάθμη των λαδιών;Στο μάνουαλ γράφει τον τρόπο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mary87 last edited by

                                  Θα ρωτήσω και θα μάθω γι αυτά! Αν είναι κάτι καλύτερο γιατί όχι..; Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mary87 last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    Για αρχή ,μετράς σωστα την στάθμη των λαδιών;Στο μάνουαλ γράφει τον τρόπο.

                                    Ναι...έτσι νομίζω...Με πρόσεχε και ένας φίλος όταν το έκανα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      5-30 συνηθως τα ford και ημισυνθετικα. Αλλαζε τα λαδια καθε 10.000χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        1. ανοιξε τις οδηγιες του αυτοκινητου σου και βρες πως μετραμε τα λαδια και τι σημαινουν οι δεικτες πανω στη βεργα.

                                        2)διαβασε στο βιβλιο οδηγιων τι τυπο λαδι παιρνει το αμαξι σου για να αγορασεις ενα αναλογο αν χρειαστεις ποτε για συμπληρωμα, πολλα αυτοκινητα (δεν εχω συναντησει και καποιο που γραφει) δεν το γραφουν πανω στη μηχανη και ΚΑΝΕΙΣ βενζινας δεν ξερει τι λαδια παιρνει ο καθε κινητηρας. Εσυ πρεπει να ξερεις.

                                        1. πηγαινε και αλλαξε λαδια/φιλτρο στην αντιπροσωπεια γιατι εχει γινει μιξη τωρα με μη καταλληλων προδιαγραφων λαδι(99% σιγουρος). Αγορασε και ενα επιπλεον λιτρο και ξανα ξεκινα την παρακολουθηση, με την προυποθεση οτι ξερεις να μετρας σωστα τα λαδια.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kospapad last edited by

                                          2)διαβασε στο βιβλιο οδηγιων τι τυπο λαδι παιρνει το αμαξι σου για να αγορασεις ενα αναλογο αν χρειαστεις ποτε για συμπληρωμα, πολλα αυτοκινητα (δεν εχω συναντησει και καποιο που γραφει) δεν το γραφουν πανω στη μηχανη και ΚΑΝΕΙΣ βενζινας δεν ξερει τι λαδια παιρνει ο καθε κινητηρας. Εσυ πρεπει να ξερεις.

                                          1. πηγαινε και αλλαξε λαδια/φιλτρο στην αντιπροσωπεια γιατι εχει γινει μιξη τωρα με μη καταλληλων προδιαγραφων λαδι(99% σιγουρος). Αγορασε και ενα επιπλεον λιτρο και ξανα ξεκινα την παρακολουθηση, με την προυποθεση οτι ξερεις να μετρας σωστα τα λαδια.

                                          +1000000000
                                          ΠΟΤΕ στον βενζινά για έλεγχο λαδιών κα σιυμπλήρωμα

                                          Και μην κρατάς τα λάδια τόσο πολύ
                                          Οι εταιρείες προσπαθώντας να τσιμπήσουν τους αγοραστές στην φθηνή συντήρηση υπερβάλλουν αφού στην τελική όταν θα έρθει η δύσκολή ώρα άλλος θα πληρώσει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            mary87 last edited by

                                            Σας ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ!!!!!! Αρχίζω διάβασμα απο σήμερα...!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • B
                                              bluemicrar last edited by

                                              Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου από 3 Fiesta με παραπάνω από 150.000 χλμ συνολικά , τα οποία οδηγώ(ούσα) τα τελευταία 6.5 χρόνια ( ΜΥ2004,ΜΥ2006,ΜΥ2008) όλα ΜΚ6 και όλα 1.4 , μπορώ να πω ότι ΟΛΑ κατανάλωναν λάδι. Από τελείως γεμάτα στα 11-12Κ ήθελαν συμπλήρωμα . Από την άλλη επειδή όλα ήταν εταιρικά , οι αλλαγές λαδιών γινόντουσαν σύμφωνα με το βιβλίο service .Όπως ορίζει ο κατασκευαστής δηλ κάθε 20.000 χλμ ή κάθε 12 μήνες . Εγώ απλώς φρόντιζα να παίρνω μαζί μου ότι περίσσευε από την αλλαγή λαδιών και συνήθως έφτανε να συμπληρώσω , ώστε να είναι ο δείκτης τουλάχιστον στο μέσο της ένδειξης μέχρι την επόμενη αλλαγή ή στη χειρότερη πάνω από το minimum.
                                              Βέβαια άλλο το ΜΚ6 άλλο το ΜΚ7 αλλά συνήθως το δέντρο κάτω από το μήλο θα πέσει

                                              Αποκλείεται να φταίει το υγραέριο για το λάδι του κινητήρα .

                                              p.s. BRC σκέφτομαι να βάλω και εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο (σε ένα από αυτά...τεσπα) κυρίως επειδή φαίνεται να έχει πολύ καλό marketing η εταιρία και έχω πειστεί ότι είναι από τα καλύτερα στα χρήματά του . Όχι ότι όντως είναι....

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr