-
Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!
-
Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!
-
Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!
-
13000 χλμ για λάδια θεωρώ οτι ειναι πολλα για τον κινητήρα. Ειναι λογικό να συμπληρωσεις κάποια ποσότητα που γράφει το μανιουαλ. Τι προδιαγραφές ειναι τα λάδια σου; 5-30;
D-4D...
-
Ειλικρινά δεν γνωρίζω... Πήγα σε κάποιο βενζινάδικο και μου συμπλήρωσαν τα 10-40 γιατί δεν βρήκε ο άνθρωπος πού το γράφει. Πιστεύεις οτι πρέπει να πάω για έλεγχο;
-
Ο χρήστης mary87 έγραψε:
Καλησπέρα, έχω ενα Ford Fiesta 1,4 του 2009, το οποίο και μετέτρεψα σε υγραέριο πριν απο 6 μήνες. Τοποθέτησα στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου το προτεινόμενο σύστημα BRC και έχω συμπληρώσει τα 13.500 χλμ. Γύρω στα 10.000χλμ συμπλήρωσα τα λάδια του αυτοκινήτου ώστε να είναι σωστά, όμως τώρα μετά απο μόνο 3.500χλμ παρατηρώ οτι λιγόστεψαν. Είναι πιθανό να καίει λάδια το αυτοκίνητο; Οφείλεται στο αέριο; Αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει γιατί αρχίζω να ανησυχώ!πόσο έκαψε σε 3.5Κ ?
ποσά χλμ έχει το μοτέρ ?
μέχρι τώρα (χωρίς αέριο) συμπλήρωνες ? -
Πήγαινε στην αντιπροσωπεία να στο ελέγξουν γιατι πιθανόν να εχει γίνει λάθος κ στις προδιαγραφές των λαδιων κ στην εκτιμώμενη ποσότητα που έλλειπε. Γνώμη μου να μην αφήνεις λάδια φιλτρο τόσα χιλιόμετρα.
D-4D...
-
Τόσα χρόνια δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα και έτσι δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάτι, όλα τα φρόντιζαν στο ετήσιο σέρβις. Χωρίς αέριο είχα 21.000χλμ. Η μείωση του λαδιού που παρατήρησα είναι οτι απο το σημείο που κάνει καμπύλη η ράβδος, κατέβηκε στην πρώτη γραμμούλα... (Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς γιατί δεν γνωρίζω πολλά απο αυτοκίνητα!)
-
10000 το πολυ τα λαδια οχι παραπανω..με 13000 ειναι λογικο να τσιμπησε....οχι οτι με τα δεκα δεν θα τσιμπαγε λιγο λαδακι...καλο το συστημα π εβαλες το εχω κι εγω στο τζιμνακι μου...αλλαξε του ομως και τα μπουζι με ειδικα μπουζι njk για υγραεριο..κανουν γυρω στα 60-70 ευρω
-
Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω κάποιο παράπονο απο το σύστημα προς το παρόν...Σε τι θα με βοηθούσε η αλλαγή στα μπουζί;
-
παρακολούθα πόσο θα καίει ...
έχεις παρατηρήσει κάποιο (παίξιμο στροφών στο ρελαντί ?)
η ford για να λάδια, λέει 1χρόνος ή 20.000χλμ 5w30 913b
τα ford μοτέρ είναι ευαίσθητα το αέριο ...(μαλακές βαλβίδες) -
Ναι...ακριβώς έτσι λέει! Δεν έχω παρατηρήσει κάτι!Σε ευχαριστώ πολύ πάντως!
-
αφου το αυτοκινητο καιει αεριο πλεον αυτα τα μπουζι ειναι ειδικα για την αναφλεξη του αεριου...κι εγω δεν ειμαι ειδικος αλλα τα εβαλα για καλυτερα αφου μου τα προτεινε ο μαστορας.οσον αφορα τα λαδια αποκλειεται κατα τη γνωμη μου να οφειλεται στο υγραεριο και μαλλον δεν εχει κατι το αυτοκινητο μιας και ειναι καινουργιο απ οτι καταλαβα.βαζε σωστα λαδια επωνυμα και αλλαγη με φιλτρο καθε 10000.αν τσιμπαει λιγο δηλαδη κανα 200-300 μλ στις 6000-8000κμ καλα ειναι δεν πειραζει...(δεν ειναι και suzuki τι να κανουμε)αν καψει περισσοτερο εχεις σιγουρα προβλημα..
-
Για αρχή ,μετράς σωστα την στάθμη των λαδιών;Στο μάνουαλ γράφει τον τρόπο.
-
Θα ρωτήσω και θα μάθω γι αυτά! Αν είναι κάτι καλύτερο γιατί όχι..; Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για αρχή ,μετράς σωστα την στάθμη των λαδιών;Στο μάνουαλ γράφει τον τρόπο.Ναι...έτσι νομίζω...Με πρόσεχε και ένας φίλος όταν το έκανα!
-
5-30 συνηθως τα ford και ημισυνθετικα. Αλλαζε τα λαδια καθε 10.000χλμ.
-
- ανοιξε τις οδηγιες του αυτοκινητου σου και βρες πως μετραμε τα λαδια και τι σημαινουν οι δεικτες πανω στη βεργα.
2)διαβασε στο βιβλιο οδηγιων τι τυπο λαδι παιρνει το αμαξι σου για να αγορασεις ενα αναλογο αν χρειαστεις ποτε για συμπληρωμα, πολλα αυτοκινητα (δεν εχω συναντησει και καποιο που γραφει) δεν το γραφουν πανω στη μηχανη και ΚΑΝΕΙΣ βενζινας δεν ξερει τι λαδια παιρνει ο καθε κινητηρας. Εσυ πρεπει να ξερεις.
- πηγαινε και αλλαξε λαδια/φιλτρο στην αντιπροσωπεια γιατι εχει γινει μιξη τωρα με μη καταλληλων προδιαγραφων λαδι(99% σιγουρος). Αγορασε και ενα επιπλεον λιτρο και ξανα ξεκινα την παρακολουθηση, με την προυποθεση οτι ξερεις να μετρας σωστα τα λαδια.
-
2)διαβασε στο βιβλιο οδηγιων τι τυπο λαδι παιρνει το αμαξι σου για να αγορασεις ενα αναλογο αν χρειαστεις ποτε για συμπληρωμα, πολλα αυτοκινητα (δεν εχω συναντησει και καποιο που γραφει) δεν το γραφουν πανω στη μηχανη και ΚΑΝΕΙΣ βενζινας δεν ξερει τι λαδια παιρνει ο καθε κινητηρας. Εσυ πρεπει να ξερεις.
- πηγαινε και αλλαξε λαδια/φιλτρο στην αντιπροσωπεια γιατι εχει γινει μιξη τωρα με μη καταλληλων προδιαγραφων λαδι(99% σιγουρος). Αγορασε και ενα επιπλεον λιτρο και ξανα ξεκινα την παρακολουθηση, με την προυποθεση οτι ξερεις να μετρας σωστα τα λαδια.
+1000000000
ΠΟΤΕ στον βενζινά για έλεγχο λαδιών κα σιυμπλήρωμαΚαι μην κρατάς τα λάδια τόσο πολύ
Οι εταιρείες προσπαθώντας να τσιμπήσουν τους αγοραστές στην φθηνή συντήρηση υπερβάλλουν αφού στην τελική όταν θα έρθει η δύσκολή ώρα άλλος θα πληρώσει -
Σας ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ!!!!!! Αρχίζω διάβασμα απο σήμερα...!!!
-
Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου από 3 Fiesta με παραπάνω από 150.000 χλμ συνολικά , τα οποία οδηγώ(ούσα) τα τελευταία 6.5 χρόνια ( ΜΥ2004,ΜΥ2006,ΜΥ2008) όλα ΜΚ6 και όλα 1.4 , μπορώ να πω ότι ΟΛΑ κατανάλωναν λάδι. Από τελείως γεμάτα στα 11-12Κ ήθελαν συμπλήρωμα . Από την άλλη επειδή όλα ήταν εταιρικά , οι αλλαγές λαδιών γινόντουσαν σύμφωνα με το βιβλίο service .Όπως ορίζει ο κατασκευαστής δηλ κάθε 20.000 χλμ ή κάθε 12 μήνες . Εγώ απλώς φρόντιζα να παίρνω μαζί μου ότι περίσσευε από την αλλαγή λαδιών και συνήθως έφτανε να συμπληρώσω , ώστε να είναι ο δείκτης τουλάχιστον στο μέσο της ένδειξης μέχρι την επόμενη αλλαγή ή στη χειρότερη πάνω από το minimum.
Βέβαια άλλο το ΜΚ6 άλλο το ΜΚ7 αλλά συνήθως το δέντρο κάτω από το μήλο θα πέσειΑποκλείεται να φταίει το υγραέριο για το λάδι του κινητήρα .
p.s. BRC σκέφτομαι να βάλω και εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο (σε ένα από αυτά...τεσπα) κυρίως επειδή φαίνεται να έχει πολύ καλό marketing η εταιρία και έχω πειστεί ότι είναι από τα καλύτερα στα χρήματά του . Όχι ότι όντως είναι....
Σύστημα BRC και λάδια