-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
... Μάλιστα, η πιό βασανιστική βόλτα που έχω κάνει σαν συνοδηγός, ήταν Σιθωνία σε Χ6 με ζάντες νταλίκας, λάστιχα προφίλ ποδηλάτου και 'σπορ' ανάρτηση. Πραγματικά παρακάλεσα τον οδηγό να σταματήσει γιατί είχα αλλάξει 3 χρώματα! Το οτι κάποιος έδωσε 80 χιλιάρικα κάποτε γι'αυτό το μπαούλο είναι αδιανόητο για μένα...Το τι λόγους βρίσκουν κάποιοι, που τουλάχιστον στην Ελλάδα είναι αρκετοί μιας και το βλέπω στο δρόμους ουκ ολίγες φορές, να ογοράσουν το συγκεκριμένο 4τροχο αισθητικά έκτρωμα και συνάμα ridiculous car όπως το χαρακτήρισε πολύ επιεικώς ο Clarkson σε ένα review στο Top Gear πρίν καμιά τριετία θα απαντηθεί την ίδια ημέρα που τα ΜΜΕ θα ανακοινώσουν ότι επιστήμονας 'κατέριψε' την θεωρία της σχετικότητας του Αλβέρτου. Να είσαι σίγουρος γι'αυτό.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το πεζω εχει καταπληκτικο πορτ-παγκαζ για την κατηγορια (το καλυτερο βασικα). Ουσιαστικα σου προσφερει χωρο μεσαιου σε διαστασεις μικρομεσαιου, κατι που πχ για μια νεα οικογενεια με 1-2 μικρα παιδια μπορει να ειναι πολυ σημαντικο. Κατα τα αλλα συμφωνω οτι η τιμη του δεν ειναι και καμια ευκαιρια. Ερχεται ομως σε λιγο εκδοση green με 3.1 καταναλωση και 82 CO2 και 120 ιππους που ισως να ειναι καλο vfm.Κατα τα αλλα βεβαια δεν εχω διαβασει και τα καλυτερα για οδικη συμπεριφορα.
Από όσα έχω διαβάσει σε ξένα reviews δίνει έμφαση στον χώρο αποσκευών και χάνει αρκετά στους χώρους για τους πίσω. Ο 1.6 e-HDI αποσπά αρκετά καλές κριτικές (ήσυχος, οικονομικός, αρκούντως δυνατός). Η ποιότητα κατασκευής είναι σε αρκετά καλά επίπεδα με προσεγμένα πλαστικά και καλή συναρμογή και οι αναρτήσεις είναι σεταρισμένες περισσότερο προς την άνεση. Αρνητικά βαθμολογείται από τα περισσότερα reviews η αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων και του τιμονιού, ενώ η μικρή διάμετρος του τελευταίου δημιουργεί θέμα στην ανάγνωση του πίνακα οργάνων. Ο blueHDI με τα 120 άλογα φαίνεται εξαιρετικός αλλά μάλλον θα τον τιμολογήσουν σε παρόμοια επίπεδα με το golf bluemotion. Είδωμεν.
Προσωπικά δεν μου αρέσει που όλες οι λειτουργίες (ακόμα και οι πιο βασικές) γίνονται μέσω της μεγάλης οθόνης, εκτός της λειτουργικότητας είμαι επιφυλακτικός και για την αξιοπιστία της και το τι θα γίνει σε περίπτωση που κάποια στιγμή τα παίξει.Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.....και κατά συνεπεια πιστεύω ότι σύντομα που θα τελειώσει το Ευρωπαικο momentum του 308 και στα 17 χιλιάρικα θα είναι το απολυτο value for money!
Όταν πάει η τιμή του σε αυτά τα επίπεδα θα έχει όντως super vfm. Δεν το βλέπω σύντομα πάντως.
-
Τον 1,6 blue-hdi ξέρω γω πώς τον λένε, τον είδα σε προσπέκτ εξωτερικού, γαλλικό νομίζω. Στα χαρτιά φαίνεται εντυπωσιακός, αλλά υπάρχει παγίδα: Euro 6!
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ετοιμαστείτε να συμπληρώνετε και Ad-Βlue ή DEF (diesel exhaust fluid) που λένε και στην αμερική. Και αν είναι το κανονικό ad-blue το προμηθεύεσαι και από βενζινάδικο, υπάρχει για φορτηγά εδώ και καμμιά πενταετία. Φοβάμαι μην κάνουν καμμιά πατάτα και έχουν κανένα πρόσθετο πατενταρισμένο, αντιπροσωπείας μόνο. Εκεί, περάστε κύριε από το ταμείο
Γι'αυτό και ψιλοβιάζομαι να αγοράσω πριν γίνει υποχρεωτικό το euro 6, νομίζω το Σεπτέμβριο.
Να κάτσει λίγο η τσίκνα από τα ψησίματα, με βλέπω να παίρνω πάλι σβάρνα τις αντιπροσωπείες από βδομάδα.
-
Θεωρητικά είναι υπολογισμένο για ανεφοδιασμό σε AdBlue μονο αναμεσα στα service και είναι το γνωστό σε ολους AdBlue τπτ περίεργο ή πατενταρισμενο. Περισσότερα εδώ
http://www.driving-dutchman.com/bluehdi ... ombineren/Sent from Corsair's brick
-
http://www.autocar.co.uk/car-news/motor ... iesel-cars
'We announced last February the intention to introduce an Ultra Low Emissions Zone in 2020 for central London and we have been working towards that goal since,' says TfL.
However, Autocar understands that** the ban on pre-EU6 diesels** — cars registered before 2014, and pre-EU4 petrols, as well as any registered before 2005 — was put to an informal vote at the first stakeholder meet in November and won overwhelming support.
δηλαδη οι Εγγλεζοι σχεδιαζουν το 2020 να απαγορεψουν τα ντιζελ κατω του Γιουρο 6 στο Λονδινο...
να γινει καμια κασκαρικα και εδω να γελαμε!! -
Κάτοχος του 308 1.6 e-hdi allure εδώ και δύο εβδομάδες. Έχω κάνει 1500 χλμ μέχρι τώρα οπότε έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα και στα παραθέτω. Θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου μοντέλου εξαιρετικά βελτιωμένη σε σχέση με τα Peugeot των προηγούμενων ετών. Η θέση οδήγησης συνηθίζεται αμέσως, δε με δυσκόλεψε καθόλου. Σηκώνοντας λίγο το κάθισμα του οδηγού δεν έχεις κανένα πρόβλημα με το τιμόνι και το κάτω μέρος των οργάνων (ύψος 1,78, δεν ξέρω για κοντύτερους οπού θεωρώ ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο θέμα!). Η ποιότητα κύλισης είναι φοβερή, εφόσον προέρχεσαι από subaru θα σου φανεί μαγικό χαλί! (προηγούμενο αυτοκίνητο Renault ClioII 1.6 16v με αμορτισέρ koni ρυθμιζόμενα οπότε είχα συνηθίσει σε μπαμ-μπουμ...). Η οδική συμπεριφορά σε ξενίζει λίγο στην αρχή. Το αμάξι παίρνει κάποια κλίση στην είσοδο της στροφής, άμα έχεις συνηθίσει σε ανάρτηση 'τραπέζι' σου φαίνεται κάπως... Αλλά η αλήθεια είναι ότι σε επαρχιακό δίκτυο που κινήθηκα το κράτημα του αυτοκινήτου ήταν πάρα πολύ καλό (η αλήθεια είναι ότι δεν το πίεσα στο όριο αφού ακόμα το στρώνω αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το επίπεδο πρόσφυσης που είχε...). Στην εθνική πραγματικά πας 'ατσαλάκωτος'! Άμα κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική θα εκτιμήσεις πολύ την άνεση που σου παρέχει... Το μοτέρ το θεωρώ από τα καλύτερα της κατηγορίας. Πάνω από τις 1700 στροφές που εμπλέκεται το turbo τα πράγματα είναι πολύ καλά... Χαμηλότερα έχει ελαστικότητα αλλά όχι κάτι φοβερό... Από άποψη οικονομίας είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τρία άτομα και full αποσκευές, air condition σε όλη τη διαδρομή και 140km/h με cruise control (2200 rpm με έκτη!) μέση κατανάλωση 5.1lt/100km. Για μένα πολύ καλή αφού είχα συνηθίσει σε τιμές 8-8.5lt/100km χωρίς air condition με το clio...Το πορπαγκάζ είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας, ο χώρος για τους πίσω στο μέσο όρο, έχει ένα θέμα με το χώρο για τα πόδια (όχι τα γόνατα, το 'κουτουπιέ' όπου άμα κατεβάσεις πολύ τα μπροστά καθίσματα βρίσκουν στο κάτω μέρος του καθίσματος). Η οθόνη είναι εντυπωσιακή! Δε σε δυσκολεύει στο χειρισμό και έχει πολύ καλή αφή...Δεν ξέρω αν θα κρατήσει και δεν θα βγάλει κανένα πρόβλημα στην πορεία αλλά μέχρι τώρα τη θεωρώ άψογη. Overall μια πολύ καλή επιλογή και με επίπεδο εξοπλισμού από τα κορυφαία στην κατηγορία (τουλάχιστον στην έκδοση allure) χωρίς να ζητά τη μάνα του και τον πατέρα του...
-
Ο χρήστης clio16v έγραψε:
...εδώ και δύο εβδομάδες. Έχω κάνει 1500 χλμ μέχρι τώρα...Ωπ, καλώς τον. Απ'ότι βλέπω συμπάσχων!
Για κάνε ένα κόπο και πες από πού αγόρασες, τιμή, εντυπώσεις...
-
Το οδηγησα σημερα,1.6 diesel 115ps Allure στον Αδαμιδη.
Ενω απο τις φωτογραφιες μου φαινοταν πολυ συντηρητικο σαν σχεδιο απο κοντα αλλαξα γνωμη και μπορω να πω οτι οσο το επεξεργαστηκα μου αρεσε.Μπαινοντας στη θεση του οδηγου φοβηθηκα μηπως δεν βολευτω αφου στου κουμπαρου μου το 208 με την ιδια λογικη καντραν-τιμονι οσες φορες το οδηγαω κατι παντα με χαλαει.Στο 308 μπορω να πω οτι βολευτηκα πολυ καλα(1.95υψος)ενω και ο ρυθμιζομενος τεμπελης ειναι πολυ βολικος.Μου αρεσε πολυ η λιτη κονσολα οπου τα παντα ουσιαστικα ειναι η οθονη ,ενω το ντουλαπακι του συνοδηγου ειναι τραβηγμενο μεσα(μου θυμισε,σε μικροτερο βαθμο βεβαια,Αlfa 145-146)και ειναι αρκετα μεγαλο.Βαζοντας μπρος το μοτερ ισα που ακουγεται στο ρελαντι ενω απουσιαζει καθε ειδους κραδασμος.Η διαδρομη ηταν Καλοχωρι-Σινδος-Καλοχωρι-20χλμ-οποτε μηδενιζοντας το trip στην κεντρικη οθονη της κονσολας(φαουλ για μενα που δεν εχει καποιες ενδειξεις στην μικρη οθονη αναμεσα απο τα οργανα)που εγραφε 6.8 μεση ξεκινησα για το test drive.
Το μοτερ τουρμπιζει για τα καλα απο τις 2000σαλ και πανω ενω πουθενα δεν ακουγεται εντονα.Γενικοτερα στην καμπινα επικρατει μια ησυχια που κρυβει επιμελως τα χιλιομετρα αφου ακομα και στα 130 με 6η και 2100σαλ περιπου δεν ακουγεται σχεδον τιποτα.Το 6αρι κιβωτιο με το γλυκο κουμπωμα και τις νορμαλ διαδρομες δεν εχει καμια σχεση με τα 5αρια του group οσον αφορα τη σαφηνεια του.Η αναρτηση,σαυτο το λιγο που μπορεσα να κρινω,μου αρεσε γιατι εσβηνε τις περισσοτερες απο τις ανωμαλιες του δρομου ενω δεν ακουγοταν καθολου.Το μοτερ μου φανηκε πιο δυνατο απο το Golf tdi 105 που οδηγησα πριν ενα μηνα,πιο αδυναμο απο το Qashqai 1.6 130ps αλλα ειναι ικανοποιητικοτατο αντικειμενικα και στις ρεπριζ και στον τροπο λειτουργιας του.Το δε start-stop αψογο πραγματικα εσβηνε τον κινητηρα μολις επεφτε η ταχυτητα κατω απο τα 20χλμ εχοντας αφησει τον συμπλεκτη.Φτανοντας στην εκθεση το trip εγραφε 4.9 μεση.
Στο ταμειο τωρα η τιμη που πηρα για το 1.6d 115 Allure χωρις μεταλλικο ειναι 21.000€ κλειδι.
Η Active στα 19.900€ ενω η 1.6d 92 Active με 5αρι σαζμαν στα 18.050€. -
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Το οδηγησα σημερα,1.6 diesel 115ps Allure στον Αδαμιδη.
Ενω απο τις φωτογραφιες μου φαινοταν πολυ συντηρητικο σαν σχεδιο απο κοντα αλλαξα γνωμη και μπορω να πω οτι οσο το επεξεργαστηκα μου αρεσε.Μπαινοντας στη θεση του οδηγου φοβηθηκα μηπως δεν βολευτω αφου στου κουμπαρου μου το 208 με την ιδια λογικη καντραν-τιμονι οσες φορες το οδηγαω κατι παντα με χαλαει.Στο 308 μπορω να πω οτι βολευτηκα πολυ καλα(1.95υψος)ενω και ο ρυθμιζομενος τεμπελης ειναι πολυ βολικος.Μου αρεσε πολυ η λιτη κονσολα οπου τα παντα ουσιαστικα ειναι η οθονη ,ενω το ντουλαπακι του συνοδηγου ειναι τραβηγμενο μεσα(μου θυμισε,σε μικροτερο βαθμο βεβαια,Αlfa 145-146)και ειναι αρκετα μεγαλο.Βαζοντας μπρος το μοτερ ισα που ακουγεται στο ρελαντι ενω απουσιαζει καθε ειδους κραδασμος.Η διαδρομη ηταν Καλοχωρι-Σινδος-Καλοχωρι-20χλμ-οποτε μηδενιζοντας το trip στην κεντρικη οθονη της κονσολας(φαουλ για μενα που δεν εχει καποιες ενδειξεις στην μικρη οθονη αναμεσα απο τα οργανα)που εγραφε 6.8 μεση ξεκινησα για το test drive.
Το μοτερ τουρμπιζει για τα καλα απο τις 2000σαλ και πανω ενω πουθενα δεν ακουγεται εντονα.Γενικοτερα στην καμπινα επικρατει μια ησυχια που κρυβει επιμελως τα χιλιομετρα αφου ακομα και στα 130 με 6η και 2100σαλ περιπου δεν ακουγεται σχεδον τιποτα.Το 6αρι κιβωτιο με το γλυκο κουμπωμα και τις νορμαλ διαδρομες δεν εχει καμια σχεση με τα 5αρια του group οσον αφορα τη σαφηνεια του.Η αναρτηση,σαυτο το λιγο που μπορεσα να κρινω,μου αρεσε γιατι εσβηνε τις περισσοτερες απο τις ανωμαλιες του δρομου ενω δεν ακουγοταν καθολου.Το μοτερ μου φανηκε πιο δυνατο απο το Golf tdi 105 που οδηγησα πριν ενα μηνα,πιο αδυναμο απο το Qashqai 1.6 130ps αλλα ειναι ικανοποιητικοτατο αντικειμενικα και στις ρεπριζ και στον τροπο λειτουργιας του.Το δε start-stop αψογο πραγματικα εσβηνε τον κινητηρα μολις επεφτε η ταχυτητα κατω απο τα 20χλμ εχοντας αφησει τον συμπλεκτη.Φτανοντας στην εκθεση το trip εγραφε 4.9 μεση.
Στο ταμειο τωρα η τιμη που πηρα για το 1.6d 115 Allure χωρις μεταλλικο ειναι 21.000€ κλειδι.
Η Active στα 19.900€ ενω η 1.6d 92 Active με 5αρι σαζμαν στα 18.050€.Αν και μεγάλες οι διαφορές, μη σκέφτεσαι για 5άρι. Το 6άρι της psa είναι καταπληκτικό. Ειδικά όταν στρώσει με τον καιρό. Επίσης, ο κινητήρας έχει μεγάλη διαφορά (γιατι έχει τουρμπίνα vgt o 115, ενώ ο άλλος απλή). Active είναι 115ps; Αν μπορείς κάνεις και μια μικρή αναφορά για τον εξοπλισμό;
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
...εδώ και δύο εβδομάδες. Έχω κάνει 1500 χλμ μέχρι τώρα...
Ωπ, καλώς τον. Απ'ότι βλέπω συμπάσχων!
Για κάνε ένα κόπο και πες από πού αγόρασες, τιμή, εντυπώσεις...
Αγορά από Peugeot-Gallo Τσούντα 72 & Πεταλά 39, Νέα Χαλκηδόνα, τιμή για το 1.6 e-HDi 115 SST 21.000€ σε μαύρο μεταλλικό με το κλειδί στο χέρι (έκδοση Allure). Παραθέτω και λίγα για τον εξοπλισμό επειδή ρωτάει ο Crektis. Θα γράψω καταρχάς τις διαφορές Allure με Active :
Εμπρός προβολείς Full LED με 31 στοιχεία LED σε κάθε φωτιστικό σώμα (πρώτο και κύριο!), ηλεκτρικό χειρόφρενο με σύστημα drive away και αυτόματη ενεργοποίηση, Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω με οπτική ένδειξη στην οθόνη και ηχητική από τα ηχεία (ο ήχος παράγεται από την μεριά που βρίσκεται το εμπόδιο), Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες με φωτισμό υποδοχής, κεντρικό υποβραχιόνιο πίσω με υποδοχή πεδίλων σκι, Πλαφονιέρες εμπρός πίσω LED, Φωτισμός στα πόδια των εμπρός επιβατών, 2η 12V πρίζα πίσω δίπλα από την εταζέρα, brushed aluminium στην κονσόλα χειροφρένου, Καθίσματα τύπου sport, Επένδυση MARSTON MISTRAL Ή GALDO GUERANDE με διπλές ραφές (το μαύρο allure ήταν το μόνο ετοιμοπαράδοτο που ερχόταν με λευκό εσωτερικό, ήταν δύο κομμάτια και πουλήθηκαν και τα δύο από τα πρώτα-φοβερή η αντίθεση εσωτερικά...), Ζάντες αλουμινίου 16' diamante TOPAZE και κάποια εξωτερικά διακοσμητικά σε χρώμιο. Γι'αυτά τα παραπάνω η διαφορά τιμής είναι 1450€ (διαφορά Active-Allure). Η διαφορά είναι μικρή στην τιμή αναλογικά με τα extra... Π.χ. οι αισθητήρες εμπρός πίσω κοστολογούνται για το active 450€, τα καθίσματα μαζί με το πίσω υποβραχιόνιο 600€, οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες 150€ και τα FULL LED δεν μπαίνουν ως extra στο active αλλά το κόστος τους σίγουρα ξεπερνά τα 900€... Κάντε τη σούμα να δείτε ότι αξίζουν τα 1450€ με το παραπάνω... -
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Το οδηγησα σημερα,1.6 diesel 115ps Allure στον Αδαμιδη.
Ενω απο τις φωτογραφιες μου φαινοταν πολυ συντηρητικο σαν σχεδιο απο κοντα αλλαξα γνωμη και μπορω να πω οτι οσο το επεξεργαστηκα μου αρεσε.Μπαινοντας στη θεση του οδηγου φοβηθηκα μηπως δεν βολευτω αφου στου κουμπαρου μου το 208 με την ιδια λογικη καντραν-τιμονι οσες φορες το οδηγαω κατι παντα με χαλαει.Στο 308 μπορω να πω οτι βολευτηκα πολυ καλα(1.95υψος)ενω και ο ρυθμιζομενος τεμπελης ειναι πολυ βολικος.Μου αρεσε πολυ η λιτη κονσολα οπου τα παντα ουσιαστικα ειναι η οθονη ,ενω το ντουλαπακι του συνοδηγου ειναι τραβηγμενο μεσα(μου θυμισε,σε μικροτερο βαθμο βεβαια,Αlfa 145-146)και ειναι αρκετα μεγαλο.Βαζοντας μπρος το μοτερ ισα που ακουγεται στο ρελαντι ενω απουσιαζει καθε ειδους κραδασμος.Η διαδρομη ηταν Καλοχωρι-Σινδος-Καλοχωρι-20χλμ-οποτε μηδενιζοντας το trip στην κεντρικη οθονη της κονσολας(φαουλ για μενα που δεν εχει καποιες ενδειξεις στην μικρη οθονη αναμεσα απο τα οργανα)που εγραφε 6.8 μεση ξεκινησα για το test drive.
Το μοτερ τουρμπιζει για τα καλα απο τις 2000σαλ και πανω ενω πουθενα δεν ακουγεται εντονα.Γενικοτερα στην καμπινα επικρατει μια ησυχια που κρυβει επιμελως τα χιλιομετρα αφου ακομα και στα 130 με 6η και 2100σαλ περιπου δεν ακουγεται σχεδον τιποτα.Το 6αρι κιβωτιο με το γλυκο κουμπωμα και τις νορμαλ διαδρομες δεν εχει καμια σχεση με τα 5αρια του group οσον αφορα τη σαφηνεια του.Η αναρτηση,σαυτο το λιγο που μπορεσα να κρινω,μου αρεσε γιατι εσβηνε τις περισσοτερες απο τις ανωμαλιες του δρομου ενω δεν ακουγοταν καθολου.Το μοτερ μου φανηκε πιο δυνατο απο το Golf tdi 105 που οδηγησα πριν ενα μηνα,πιο αδυναμο απο το Qashqai 1.6 130ps αλλα ειναι ικανοποιητικοτατο αντικειμενικα και στις ρεπριζ και στον τροπο λειτουργιας του.Το δε start-stop αψογο πραγματικα εσβηνε τον κινητηρα μολις επεφτε η ταχυτητα κατω απο τα 20χλμ εχοντας αφησει τον συμπλεκτη.Φτανοντας στην εκθεση το trip εγραφε 4.9 μεση.
Στο ταμειο τωρα η τιμη που πηρα για το 1.6d 115 Allure χωρις μεταλλικο ειναι 21.000€ κλειδι.
Η Active στα 19.900€ ενω η 1.6d 92 Active με 5αρι σαζμαν στα 18.050€.Οι τιμές μου φαίνονται λίγο κουλές... Τα αυτοκίνητα έχουν αρχικές τιμές 22.250,00€ το Active και 23.700,00€ το Allure. Πριν 1 μήνα που το έκλεισα οι ΤΕΛΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ήταν 19.070,00€ για το Active και 20.520,00€ το Allure. Μου είπαν όμως ότι θα ακριβύνουν ένα 500€ οπότε η τιμή του Allure που δίνεις λογική... Του Active όμως, μου φαίνεται πολύ υψηλή, εκτός και αν περιλαμβάνει και μεταλλικό μέσα...
-
Ο χρήστης clio16v έγραψε:
...εδώ και δύο εβδομάδες. Έχω κάνει 1500 χλμ μέχρι τώρα...
Ωπ, καλώς τον. Απ'ότι βλέπω συμπάσχων!
Για κάνε ένα κόπο και πες από πού αγόρασες, τιμή, εντυπώσεις...
Αγορά από Peugeot-Gallo Τσούντα 72 & Πεταλά 39, Νέα Χαλκηδόνα, τιμή για το 1.6 e-HDi 115 SST 21.000€ σε μαύρο μεταλλικό με το κλειδί στο χέρι (έκδοση Allure). Παραθέτω και λίγα για τον εξοπλισμό επειδή ρωτάει ο Crektis. Θα γράψω καταρχάς τις διαφορές Allure με Active :
Εμπρός προβολείς Full LED με 31 στοιχεία LED σε κάθε φωτιστικό σώμα (πρώτο και κύριο!), ηλεκτρικό χειρόφρενο με σύστημα drive away και αυτόματη ενεργοποίηση, Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω με οπτική ένδειξη στην οθόνη και ηχητική από τα ηχεία (ο ήχος παράγεται από την μεριά που βρίσκεται το εμπόδιο), Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες με φωτισμό υποδοχής, κεντρικό υποβραχιόνιο πίσω με υποδοχή πεδίλων σκι, Πλαφονιέρες εμπρός πίσω LED, Φωτισμός στα πόδια των εμπρός επιβατών, 2η 12V πρίζα πίσω δίπλα από την εταζέρα, brushed aluminium στην κονσόλα χειροφρένου, Καθίσματα τύπου sport, Επένδυση MARSTON MISTRAL Ή GALDO GUERANDE με διπλές ραφές (το μαύρο allure ήταν το μόνο ετοιμοπαράδοτο που ερχόταν με λευκό εσωτερικό, ήταν δύο κομμάτια και πουλήθηκαν και τα δύο από τα πρώτα-φοβερή η αντίθεση εσωτερικά...), Ζάντες αλουμινίου 16' diamante TOPAZE και κάποια εξωτερικά διακοσμητικά σε χρώμιο. Γι'αυτά τα παραπάνω η διαφορά τιμής είναι 1450€ (διαφορά Active-Allure). Η διαφορά είναι μικρή στην τιμή αναλογικά με τα extra... Π.χ. οι αισθητήρες εμπρός πίσω κοστολογούνται για το active 450€, τα καθίσματα μαζί με το πίσω υποβραχιόνιο 600€, οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες 150€ και τα FULL LED δεν μπαίνουν ως extra στο active αλλά το κόστος τους σίγουρα ξεπερνά τα 900€... Κάντε τη σούμα να δείτε ότι αξίζουν τα 1450€ με το παραπάνω...και το αυτόματο διπλοδισκο κιβωτιο? Δεν πιστευω να το ξεχασες...
-
Πότε βγήκε? μέχρι πριν από μία εβδομάδα είχαν μόνο δια χειρός Βαράγκη.
-
Ο χρήστης clio16v έγραψε:
...εδώ και δύο εβδομάδες. Έχω κάνει 1500 χλμ μέχρι τώρα...
Ωπ, καλώς τον. Απ'ότι βλέπω συμπάσχων!
Για κάνε ένα κόπο και πες από πού αγόρασες, τιμή, εντυπώσεις...
Αγορά από Peugeot-Gallo Τσούντα 72 & Πεταλά 39, Νέα Χαλκηδόνα, τιμή για το 1.6 e-HDi 115 SST 21.000€ σε μαύρο μεταλλικό με το κλειδί στο χέρι (έκδοση Allure). Παραθέτω και λίγα για τον εξοπλισμό επειδή ρωτάει ο Crektis. Θα γράψω καταρχάς τις διαφορές Allure με Active :
Εμπρός προβολείς Full LED με 31 στοιχεία LED σε κάθε φωτιστικό σώμα (πρώτο και κύριο!), ηλεκτρικό χειρόφρενο με σύστημα drive away και αυτόματη ενεργοποίηση, Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω με οπτική ένδειξη στην οθόνη και ηχητική από τα ηχεία (ο ήχος παράγεται από την μεριά που βρίσκεται το εμπόδιο), Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες με φωτισμό υποδοχής, κεντρικό υποβραχιόνιο πίσω με υποδοχή πεδίλων σκι, Πλαφονιέρες εμπρός πίσω LED, Φωτισμός στα πόδια των εμπρός επιβατών, 2η 12V πρίζα πίσω δίπλα από την εταζέρα, brushed aluminium στην κονσόλα χειροφρένου, Καθίσματα τύπου sport, Επένδυση MARSTON MISTRAL Ή GALDO GUERANDE με διπλές ραφές (το μαύρο allure ήταν το μόνο ετοιμοπαράδοτο που ερχόταν με λευκό εσωτερικό, ήταν δύο κομμάτια και πουλήθηκαν και τα δύο από τα πρώτα-φοβερή η αντίθεση εσωτερικά...), Ζάντες αλουμινίου 16' diamante TOPAZE και κάποια εξωτερικά διακοσμητικά σε χρώμιο. Γι'αυτά τα παραπάνω η διαφορά τιμής είναι 1450€ (διαφορά Active-Allure). Η διαφορά είναι μικρή στην τιμή αναλογικά με τα extra... Π.χ. οι αισθητήρες εμπρός πίσω κοστολογούνται για το active 450€, τα καθίσματα μαζί με το πίσω υποβραχιόνιο 600€, οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες 150€ και τα FULL LED δεν μπαίνουν ως extra στο active αλλά το κόστος τους σίγουρα ξεπερνά τα 900€... Κάντε τη σούμα να δείτε ότι αξίζουν τα 1450€ με το παραπάνω...Τα αξίζουν και με το παραπάνω!! Νομίζω ότι όπως είπε ο Dasimo, αποτελεί το No1 vfm, ενώ η τιμή είναι άκρως προσγειωμένη, αφού πρόκειται για σχεδόν την αντίστοιχη exclusive της C4. Καλοτάξιδο, καλά χιλιόμετρα και εύχομαι να το χαρείς.
Ισχύει το αυτόματο διπλόδισκό;;;
-
Ο χρήστης clio16v έγραψε:
Το οδηγησα σημερα,1.6 diesel 115ps Allure στον Αδαμιδη.
Ενω απο τις φωτογραφιες μου φαινοταν πολυ συντηρητικο σαν σχεδιο απο κοντα αλλαξα γνωμη και μπορω να πω οτι οσο το επεξεργαστηκα μου αρεσε.Μπαινοντας στη θεση του οδηγου φοβηθηκα μηπως δεν βολευτω αφου στου κουμπαρου μου το 208 με την ιδια λογικη καντραν-τιμονι οσες φορες το οδηγαω κατι παντα με χαλαει.Στο 308 μπορω να πω οτι βολευτηκα πολυ καλα(1.95υψος)ενω και ο ρυθμιζομενος τεμπελης ειναι πολυ βολικος.Μου αρεσε πολυ η λιτη κονσολα οπου τα παντα ουσιαστικα ειναι η οθονη ,ενω το ντουλαπακι του συνοδηγου ειναι τραβηγμενο μεσα(μου θυμισε,σε μικροτερο βαθμο βεβαια,Αlfa 145-146)και ειναι αρκετα μεγαλο.Βαζοντας μπρος το μοτερ ισα που ακουγεται στο ρελαντι ενω απουσιαζει καθε ειδους κραδασμος.Η διαδρομη ηταν Καλοχωρι-Σινδος-Καλοχωρι-20χλμ-οποτε μηδενιζοντας το trip στην κεντρικη οθονη της κονσολας(φαουλ για μενα που δεν εχει καποιες ενδειξεις στην μικρη οθονη αναμεσα απο τα οργανα)που εγραφε 6.8 μεση ξεκινησα για το test drive.
Το μοτερ τουρμπιζει για τα καλα απο τις 2000σαλ και πανω ενω πουθενα δεν ακουγεται εντονα.Γενικοτερα στην καμπινα επικρατει μια ησυχια που κρυβει επιμελως τα χιλιομετρα αφου ακομα και στα 130 με 6η και 2100σαλ περιπου δεν ακουγεται σχεδον τιποτα.Το 6αρι κιβωτιο με το γλυκο κουμπωμα και τις νορμαλ διαδρομες δεν εχει καμια σχεση με τα 5αρια του group οσον αφορα τη σαφηνεια του.Η αναρτηση,σαυτο το λιγο που μπορεσα να κρινω,μου αρεσε γιατι εσβηνε τις περισσοτερες απο τις ανωμαλιες του δρομου ενω δεν ακουγοταν καθολου.Το μοτερ μου φανηκε πιο δυνατο απο το Golf tdi 105 που οδηγησα πριν ενα μηνα,πιο αδυναμο απο το Qashqai 1.6 130ps αλλα ειναι ικανοποιητικοτατο αντικειμενικα και στις ρεπριζ και στον τροπο λειτουργιας του.Το δε start-stop αψογο πραγματικα εσβηνε τον κινητηρα μολις επεφτε η ταχυτητα κατω απο τα 20χλμ εχοντας αφησει τον συμπλεκτη.Φτανοντας στην εκθεση το trip εγραφε 4.9 μεση.
Στο ταμειο τωρα η τιμη που πηρα για το 1.6d 115 Allure χωρις μεταλλικο ειναι 21.000€ κλειδι.
Η Active στα 19.900€ ενω η 1.6d 92 Active με 5αρι σαζμαν στα 18.050€.Οι τιμές μου φαίνονται λίγο κουλές... Τα αυτοκίνητα έχουν αρχικές τιμές 22.250,00€ το Active και 23.700,00€ το Allure. Πριν 1 μήνα που το έκλεισα οι ΤΕΛΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ήταν 19.070,00€ για το Active και 20.520,00€ το Allure. Μου είπαν όμως ότι θα ακριβύνουν ένα 500€ οπότε η τιμή του Allure που δίνεις λογική... Του Active όμως, μου φαίνεται πολύ υψηλή, εκτός και αν περιλαμβάνει και μεταλλικό μέσα...
Οι αρχικες που βλεπω στο προσπεκτους ειναι αυτες που γραφεις.
Η τελικη για το Allure που μου εδωσε ειναι
23.700€ + 500€ μεταλλικο + 310€ Pdi + 200€ πινακιδες = 24.710€ - 3.130(εκπτωση-δωρο αποσυρση) = 21.580€.
Για την Active τι να πω ισως εκανε λαθος ο πωλητης η εχει μικροτερη εκπτωση.
Τα παραπανω ισχυουν αυστηρα μεχρι 30/4.Το επιτοκιο στο 9,6% με την εισφορα. -
@Crektis : Σε ευχαριστώ πολύ! Όταν πήγα και το έκλεισα είχε το κλασσικό αυτόματο (νομίζω το ίδιο με του C4) οπότε δεν ασχολήθηκα καν... Είχα διαβάσει οτι ετοιμάζουν νέο αυτόματο, ίσως είναι αυτό που λέει ο corsair.
@antonisczt : Πιθανόν να έχουν αλλάξει και λίγο τα πράγματα γιατί οι τιμές που δίνω είναι πριν ένα μήνα περίπου... Απλά μου έκανε εντύπωση γιατί μίκρυνε η διαφορά με το Allure! Πάντως όταν το έκλεισα η διαφορά στην έκπτωση ήταν μεγαλύτερη (2000+1530 όφελος απόσυρσης) οπότε πράγματι έκοψαν το 500€ (400€ για την ακρίβεια) που μου έλεγαν... -
Δεν υπάρχει διπλοσυμπλεκτο.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
Το αυτόματο που βάζουν τι/ποιό είναι?
-
Δεν έχει αυτοματίκλα στο 1.600 πετρέλαιο. Από το 2015.
-
Έχει στον 1.2 βενζίνης και μαλλον είναι κλασικό. (στο αγγλικό σιτε κοιτούσα)
Alfa Giulietta vs Peugeot 308 vs...