-
πηγα και γω να παρω ενα ντηζελ αυτοκινητο μεταχειρισμενο που ηταν το ονειρο μου απο το 1988 που εμεινα απο πλυμμυρα στη νοτιο γαλια . εν τω μεταξυ εχω 2 τρακτερ , ετσι δεν ηταν για μενα κατι πρωτογνωρο συν συλλεκτικες μηχανες οτιδηποτε στους γεωργους ειναι ντιζελ ετσι ημουν εξοικιωμμενος. για να φανταστειτε τρομπες πετρελαιου μεχρι την αμερικη στελναμε και μας εστελναν ανακατασκευασμενες για να αποφυγουμε τα ντοπια μαστορια που ζητουσαν την αξια της συλλεκτικης μιλαμε για βαμβακοσυλλεκτικες.
τελος παντων βρισκω αυτο που θελω με ενα προβλημα , ακουγοταν ενα ξεφυσημα , κατεβαζω την τιμη εκει που ηθελα και το αγοραζω θεωροντας οτι θα ηταν παραπλησσιο προβλημα οπως ενα αγροτικο φιλου που με ενα καθαρισμα μπεκ ηταν ενταξει
σκεφτηκα οτι και με αντικατασταση μπεκ θα ημουν ενταξει .
λοιπον το παιρνω . το παω στον μαστορα και μου λεει σπασμενη πολλαπλη εισαγωγης και να δουμε και το μπεκ.
τελος παντων ραντεβου για μετα το πασχα . φευγοντας απο τον μαστορα το αμαξι δεν ειχε την δυναμη που ειχε για καποιο λογο ισως απο τα καθαριστικα που εριξε ο μαστορας κατι να αλλαξε δεν ξερω, τελος παντων ηρθε σπιτι . πηγαμε την αλλη μερα καπου 34 χλμ στα μισα καπως πηγαινε στον γυρισμο σερνοταν (οταν εννοω σερνοταν οτι γκαζι και να πατησεις αντε αργα να φτασει μεχρι τα 75)
μενει 4 μερες ακινητο και λεω σημερα ας το κανω μια μικρη βολτα να δω πως παει , μετα τα 500μ ενας απιστευτος καπνος αρχζει να βγαινει απο την εξατμηση , κατεβαινω και η μυρωδια του δεν ηταν καυσαεριο ηταν ασπρος και μυριζε παραξενα κατι σαν καυσιμο που εχει γινει ατμος δεν μπορω να το εξηγησω γιατι δεν το εχω ξαναδει. γυριζω σπιτι 5 λεφτα απ οταν ξεκινησε το φαινομενο σταματησε , οποτε συνεχιζω για καμμια 20αρια χλμ μηπως ηταν η περιφημη αναγεννηση , ατμους καπνους δεν ειχαμε αλλα το αμαξι πηγαινε οπως ειπαμε και πιο πανω σαν μπουκομενο χωρις δυναμη, φτανοντας στο υποστεγο δεν το σβηνω κατεβαινω να δω αν εβγαζε τιποτα και δεν το εβλεπα τιποτα ολα νορμαλ . γαναμπαινω επανω να πατησω γκαζι να δω ποσο ευκολα ανεβαζει στροφες χωρις φορτιο η μηχανη . τοτε αρχιζει παλι τους καπνους και το χειροτερο αρχιζει να ανεβαζει στροφες και να μενει το γκαζι κολλημενο , δηλαδη το αφηνω και δεν ανεβαινει το πενταλ , σαν αστραπη περνανε ολα οσα ειχαν γραψει οι μηχανικοι μας στο νημα για το φιλτρο μικροσωματιδιων και για το σκασιμο των κινητηρων. τα ειδα ολα
τραβαω με το ποδι το πενταλ επανω και αρχιζουν να πεφτουν οι στροφες , το κλεινω απο το διακοπτη και σβηνει .
το αφηνω καμμια ωρα και παω να δω τα λαδια του εντυπωση μου εκανε οτι το καπω εκαιγε ακομη στα πλαγια οχι στο κεντρο
παρα πολυ μεγαλη θερμοκρασια στο χωρο της μηχανης. τα λαδια παντως ηταν ενταξει εξαλλου τα ειχα αλλαξει πριν 300χλμ ποσο πετρελαιο να εχουν μεσα; ποσες ανναγενησεις να εγιναν;
λοιπον προβλημα κινητηρα; η προβλημα φιλτρου μικροσωματιδιων μπουκομενου με προβληματα ανναγενησης;
αν το δευτερο μπορω να το απενεργοπποιησω ωστε να διανυσω τα 120 χλμ που με χωριζουν απο το συνεργειο; η ειναι κατι πολυπλοκο που θελει επεμβαση και στον εγκεφαλο;
καλη ανασταση σε σας τουλαχιστον και καλο πασχα -
πηγα και γω να παρω ενα ντηζελ αυτοκινητο μεταχειρισμενο που ηταν το ονειρο μου απο το 1988 που εμεινα απο πλυμμυρα στη νοτιο γαλια . εν τω μεταξυ εχω 2 τρακτερ , ετσι δεν ηταν για μενα κατι πρωτογνωρο συν συλλεκτικες μηχανες οτιδηποτε στους γεωργους ειναι ντιζελ ετσι ημουν εξοικιωμμενος. για να φανταστειτε τρομπες πετρελαιου μεχρι την αμερικη στελναμε και μας εστελναν ανακατασκευασμενες για να αποφυγουμε τα ντοπια μαστορια που ζητουσαν την αξια της συλλεκτικης μιλαμε για βαμβακοσυλλεκτικες.
τελος παντων βρισκω αυτο που θελω με ενα προβλημα , ακουγοταν ενα ξεφυσημα , κατεβαζω την τιμη εκει που ηθελα και το αγοραζω θεωροντας οτι θα ηταν παραπλησσιο προβλημα οπως ενα αγροτικο φιλου που με ενα καθαρισμα μπεκ ηταν ενταξει
σκεφτηκα οτι και με αντικατασταση μπεκ θα ημουν ενταξει .
λοιπον το παιρνω . το παω στον μαστορα και μου λεει σπασμενη πολλαπλη εισαγωγης και να δουμε και το μπεκ.
τελος παντων ραντεβου για μετα το πασχα . φευγοντας απο τον μαστορα το αμαξι δεν ειχε την δυναμη που ειχε για καποιο λογο ισως απο τα καθαριστικα που εριξε ο μαστορας κατι να αλλαξε δεν ξερω, τελος παντων ηρθε σπιτι . πηγαμε την αλλη μερα καπου 34 χλμ στα μισα καπως πηγαινε στον γυρισμο σερνοταν (οταν εννοω σερνοταν οτι γκαζι και να πατησεις αντε αργα να φτασει μεχρι τα 75)
μενει 4 μερες ακινητο και λεω σημερα ας το κανω μια μικρη βολτα να δω πως παει , μετα τα 500μ ενας απιστευτος καπνος αρχζει να βγαινει απο την εξατμηση , κατεβαινω και η μυρωδια του δεν ηταν καυσαεριο ηταν ασπρος και μυριζε παραξενα κατι σαν καυσιμο που εχει γινει ατμος δεν μπορω να το εξηγησω γιατι δεν το εχω ξαναδει. γυριζω σπιτι 5 λεφτα απ οταν ξεκινησε το φαινομενο σταματησε , οποτε συνεχιζω για καμμια 20αρια χλμ μηπως ηταν η περιφημη αναγεννηση , ατμους καπνους δεν ειχαμε αλλα το αμαξι πηγαινε οπως ειπαμε και πιο πανω σαν μπουκομενο χωρις δυναμη, φτανοντας στο υποστεγο δεν το σβηνω κατεβαινω να δω αν εβγαζε τιποτα και δεν το εβλεπα τιποτα ολα νορμαλ . γαναμπαινω επανω να πατησω γκαζι να δω ποσο ευκολα ανεβαζει στροφες χωρις φορτιο η μηχανη . τοτε αρχιζει παλι τους καπνους και το χειροτερο αρχιζει να ανεβαζει στροφες και να μενει το γκαζι κολλημενο , δηλαδη το αφηνω και δεν ανεβαινει το πενταλ , σαν αστραπη περνανε ολα οσα ειχαν γραψει οι μηχανικοι μας στο νημα για το φιλτρο μικροσωματιδιων και για το σκασιμο των κινητηρων. τα ειδα ολα
τραβαω με το ποδι το πενταλ επανω και αρχιζουν να πεφτουν οι στροφες , το κλεινω απο το διακοπτη και σβηνει .
το αφηνω καμμια ωρα και παω να δω τα λαδια του εντυπωση μου εκανε οτι το καπω εκαιγε ακομη στα πλαγια οχι στο κεντρο
παρα πολυ μεγαλη θερμοκρασια στο χωρο της μηχανης. τα λαδια παντως ηταν ενταξει εξαλλου τα ειχα αλλαξει πριν 300χλμ ποσο πετρελαιο να εχουν μεσα; ποσες ανναγενησεις να εγιναν;
λοιπον προβλημα κινητηρα; η προβλημα φιλτρου μικροσωματιδιων μπουκομενου με προβληματα ανναγενησης;
αν το δευτερο μπορω να το απενεργοπποιησω ωστε να διανυσω τα 120 χλμ που με χωριζουν απο το συνεργειο; η ειναι κατι πολυπλοκο που θελει επεμβαση και στον εγκεφαλο;
καλη ανασταση σε σας τουλαχιστον και καλο πασχα -
πηγα και γω να παρω ενα ντηζελ αυτοκινητο μεταχειρισμενο που ηταν το ονειρο μου απο το 1988 που εμεινα απο πλυμμυρα στη νοτιο γαλια . εν τω μεταξυ εχω 2 τρακτερ , ετσι δεν ηταν για μενα κατι πρωτογνωρο συν συλλεκτικες μηχανες οτιδηποτε στους γεωργους ειναι ντιζελ ετσι ημουν εξοικιωμμενος. για να φανταστειτε τρομπες πετρελαιου μεχρι την αμερικη στελναμε και μας εστελναν ανακατασκευασμενες για να αποφυγουμε τα ντοπια μαστορια που ζητουσαν την αξια της συλλεκτικης μιλαμε για βαμβακοσυλλεκτικες.
τελος παντων βρισκω αυτο που θελω με ενα προβλημα , ακουγοταν ενα ξεφυσημα , κατεβαζω την τιμη εκει που ηθελα και το αγοραζω θεωροντας οτι θα ηταν παραπλησσιο προβλημα οπως ενα αγροτικο φιλου που με ενα καθαρισμα μπεκ ηταν ενταξει
σκεφτηκα οτι και με αντικατασταση μπεκ θα ημουν ενταξει .
λοιπον το παιρνω . το παω στον μαστορα και μου λεει σπασμενη πολλαπλη εισαγωγης και να δουμε και το μπεκ.
τελος παντων ραντεβου για μετα το πασχα . φευγοντας απο τον μαστορα το αμαξι δεν ειχε την δυναμη που ειχε για καποιο λογο ισως απο τα καθαριστικα που εριξε ο μαστορας κατι να αλλαξε δεν ξερω, τελος παντων ηρθε σπιτι . πηγαμε την αλλη μερα καπου 34 χλμ στα μισα καπως πηγαινε στον γυρισμο σερνοταν (οταν εννοω σερνοταν οτι γκαζι και να πατησεις αντε αργα να φτασει μεχρι τα 75)
μενει 4 μερες ακινητο και λεω σημερα ας το κανω μια μικρη βολτα να δω πως παει , μετα τα 500μ ενας απιστευτος καπνος αρχζει να βγαινει απο την εξατμηση , κατεβαινω και η μυρωδια του δεν ηταν καυσαεριο ηταν ασπρος και μυριζε παραξενα κατι σαν καυσιμο που εχει γινει ατμος δεν μπορω να το εξηγησω γιατι δεν το εχω ξαναδει. γυριζω σπιτι 5 λεφτα απ οταν ξεκινησε το φαινομενο σταματησε , οποτε συνεχιζω για καμμια 20αρια χλμ μηπως ηταν η περιφημη αναγεννηση , ατμους καπνους δεν ειχαμε αλλα το αμαξι πηγαινε οπως ειπαμε και πιο πανω σαν μπουκομενο χωρις δυναμη, φτανοντας στο υποστεγο δεν το σβηνω κατεβαινω να δω αν εβγαζε τιποτα και δεν το εβλεπα τιποτα ολα νορμαλ . γαναμπαινω επανω να πατησω γκαζι να δω ποσο ευκολα ανεβαζει στροφες χωρις φορτιο η μηχανη . τοτε αρχιζει παλι τους καπνους και το χειροτερο αρχιζει να ανεβαζει στροφες και να μενει το γκαζι κολλημενο , δηλαδη το αφηνω και δεν ανεβαινει το πενταλ , σαν αστραπη περνανε ολα οσα ειχαν γραψει οι μηχανικοι μας στο νημα για το φιλτρο μικροσωματιδιων και για το σκασιμο των κινητηρων. τα ειδα ολα
τραβαω με το ποδι το πενταλ επανω και αρχιζουν να πεφτουν οι στροφες , το κλεινω απο το διακοπτη και σβηνει .
το αφηνω καμμια ωρα και παω να δω τα λαδια του εντυπωση μου εκανε οτι το καπω εκαιγε ακομη στα πλαγια οχι στο κεντρο
παρα πολυ μεγαλη θερμοκρασια στο χωρο της μηχανης. τα λαδια παντως ηταν ενταξει εξαλλου τα ειχα αλλαξει πριν 300χλμ ποσο πετρελαιο να εχουν μεσα; ποσες ανναγενησεις να εγιναν;
λοιπον προβλημα κινητηρα; η προβλημα φιλτρου μικροσωματιδιων μπουκομενου με προβληματα ανναγενησης;
αν το δευτερο μπορω να το απενεργοπποιησω ωστε να διανυσω τα 120 χλμ που με χωριζουν απο το συνεργειο; η ειναι κατι πολυπλοκο που θελει επεμβαση και στον εγκεφαλο;
καλη ανασταση σε σας τουλαχιστον και καλο πασχα -
Τι μάρκα αυτοκίνητο κ ποσα χλμ εχει;
D-4D...
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
πηγα και γω να παρω ενα ντηζελ αυτοκινητο μεταχειρισμενο που ηταν το ονειρο μου απο το 1988 που εμεινα απο πλυμμυρα στη νοτιο γαλια . εν τω μεταξυ εχω 2 τρακτερ , ετσι δεν ηταν για μενα κατι πρωτογνωρο συν συλλεκτικες μηχανες οτιδηποτε στους γεωργους ειναι ντιζελ ετσι ημουν εξοικιωμμενος. για να φανταστειτε τρομπες πετρελαιου μεχρι την αμερικη στελναμε και μας εστελναν ανακατασκευασμενες για να αποφυγουμε τα ντοπια μαστορια που ζητουσαν την αξια της συλλεκτικης μιλαμε για βαμβακοσυλλεκτικες.
τελος παντων βρισκω αυτο που θελω με ενα προβλημα , ακουγοταν ενα ξεφυσημα , κατεβαζω την τιμη εκει που ηθελα και το αγοραζω θεωροντας οτι θα ηταν παραπλησσιο προβλημα οπως ενα αγροτικο φιλου που με ενα καθαρισμα μπεκ ηταν ενταξει
σκεφτηκα οτι και με αντικατασταση μπεκ θα ημουν ενταξει .
λοιπον το παιρνω . το παω στον μαστορα και μου λεει σπασμενη πολλαπλη εισαγωγης και να δουμε και το μπεκ.
τελος παντων ραντεβου για μετα το πασχα . φευγοντας απο τον μαστορα το αμαξι δεν ειχε την δυναμη που ειχε για καποιο λογο ισως απο τα καθαριστικα που εριξε ο μαστορας κατι να αλλαξε δεν ξερω, τελος παντων ηρθε σπιτι . πηγαμε την αλλη μερα καπου 34 χλμ στα μισα καπως πηγαινε στον γυρισμο σερνοταν (οταν εννοω σερνοταν οτι γκαζι και να πατησεις αντε αργα να φτασει μεχρι τα 75)
μενει 4 μερες ακινητο και λεω σημερα ας το κανω μια μικρη βολτα να δω πως παει , μετα τα 500μ ενας απιστευτος καπνος αρχζει να βγαινει απο την εξατμηση , κατεβαινω και η μυρωδια του δεν ηταν καυσαεριο ηταν ασπρος και μυριζε παραξενα κατι σαν καυσιμο που εχει γινει ατμος δεν μπορω να το εξηγησω γιατι δεν το εχω ξαναδει. γυριζω σπιτι 5 λεφτα απ οταν ξεκινησε το φαινομενο σταματησε , οποτε συνεχιζω για καμμια 20αρια χλμ μηπως ηταν η περιφημη αναγεννηση , ατμους καπνους δεν ειχαμε αλλα το αμαξι πηγαινε οπως ειπαμε και πιο πανω σαν μπουκομενο χωρις δυναμη, φτανοντας στο υποστεγο δεν το σβηνω κατεβαινω να δω αν εβγαζε τιποτα και δεν το εβλεπα τιποτα ολα νορμαλ . γαναμπαινω επανω να πατησω γκαζι να δω ποσο ευκολα ανεβαζει στροφες χωρις φορτιο η μηχανη . τοτε αρχιζει παλι τους καπνους και το χειροτερο αρχιζει να ανεβαζει στροφες και να μενει το γκαζι κολλημενο , δηλαδη το αφηνω και δεν ανεβαινει το πενταλ , σαν αστραπη περνανε ολα οσα ειχαν γραψει οι μηχανικοι μας στο νημα για το φιλτρο μικροσωματιδιων και για το σκασιμο των κινητηρων. τα ειδα ολα
τραβαω με το ποδι το πενταλ επανω και αρχιζουν να πεφτουν οι στροφες , το κλεινω απο το διακοπτη και σβηνει .
το αφηνω καμμια ωρα και παω να δω τα λαδια του εντυπωση μου εκανε οτι το καπω εκαιγε ακομη στα πλαγια οχι στο κεντρο
παρα πολυ μεγαλη θερμοκρασια στο χωρο της μηχανης. τα λαδια παντως ηταν ενταξει εξαλλου τα ειχα αλλαξει πριν 300χλμ ποσο πετρελαιο να εχουν μεσα; ποσες ανναγενησεις να εγιναν;
λοιπον προβλημα κινητηρα; η προβλημα φιλτρου μικροσωματιδιων μπουκομενου με προβληματα ανναγενησης;
αν το δευτερο μπορω να το απενεργοπποιησω ωστε να διανυσω τα 120 χλμ που με χωριζουν απο το συνεργειο; η ειναι κατι πολυπλοκο που θελει επεμβαση και στον εγκεφαλο;
καλη ανασταση σε σας τουλαχιστον και καλο πασχαΣτην πρώτη παράγραφο ήδη με προιδέασες πολύ ασχημα... οταν αρχισες να κανεις συνδέσεις και να μιλάς για γεωργικά πετρέλαια με εναν σύγχρονο ντιζελοκινητήρα.
Στην δεύτερη παράγραφο επιβεβαίωσες την πρωτη και με αποτελείωσες οταν εβγαλες και συμπεράσματα... βασιζόμενος στα αγροτικά....
Το DPF δεν δημιουργεί τέτοια θέματα στον κινητήρα. Εχεις και αλλες ιστορίες, και μαλλον ουτε η πολλαπλη εξαγωγής ειναι το θέμα σου (η το μονο σου θέμα τεσπα).
Βασικά απορώ πως κατάφερες και κατέβηκες απο την Βουλγαρία με αυτο το πράγμα! Τηλεδιαγνώσεις σε τετοιες βαριές περιπτώσεις δεν γίνονται. Στην θέση σου, θα το κανα γαργάρα και θα πήγαινα αντιπροσωπεία μιας και έχεις μπλέξει αγρια. Θα το φας το μπιλετάκι... τουλάχιστον να έχεις αμάξι στο τελος της μέρας.
Η φτήνια τρώει τον παρά... λεει ο σοφός λαός, και μαλλον εισαι παράδειγμα αυτής σε συνδυασμό με τις γνώσεις σου επι γεωργικών πετρελαίων βεβαιως βεβαιως...
Καλή ανάσταση, και καλή τύχη... θα την χρειαστείς ολη
-
Τι αλλο θα ακουσουμε...
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
-
inb4 μπαρμπαδοποστ
Κανένα λαμπάκι ανάβει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
inb4 μπαρμπαδοποστΚανένα λαμπάκι ανάβει;
μπαρμπαδοποστ?
απο τετοια και απο μεγαληιδεαγιατονεαυτόνστ, φουλ γεματοι ειμαστε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
inb4 μπαρμπαδοποστΚανένα λαμπάκι ανάβει;
Μηχανικός εισαι παναθεμα σε.... ξες πολυ καλά πως για να αναψει το λαμπάκι, πρεπει να λειτουργει! Δεν νομιζω να πιστευεις ακόμα, οτι ειναι σε λειτουργικη κατασταση.
-
λαμπακι αναβει αυτο του κινητηρα και οταν πρωτοβαζεις μπρος γραφει αυτο για αντιπολουσιον . ο μαστορας ειπε οτι ειναι φυσικο να αναβει και να γραφει αυτο λογω προβληματος στην εισαγωγη. τωρα οχι δεν αναψε κατι παραπανω.
-
Σε lexia ή diagbox μπήκε το αμάξι; Tι σφάλματα βγάζει;
Έτσι από απορία, όταν άκουσες το φύσημα πώς το συνδύασες με τα μπεκ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έτσι από απορία, όταν άκουσες το φύσημα πώς το συνδύασες με τα μπεκ;
Απο εμπειρία!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
οχι δεν μπηκε στο lexia ο μαστορας φαινοταν σιγουρος και δεν το εβαλε , επειδη ελειψα και καποιο διαστημα ισως και να το εβαλε , αλλα δεν μου ειπε τιποτα.
το αλλο οπως λεει ο μπιλ απο εμπειρια αν και το λεει κοροιδευτικα επισης γυρω στο μπεκ ειχε καυσιμο.εδω ομως κανουν διαγνωση λαθος μηχανικοι εγω εκανα λαθος και θα το πληρωσω .
αν και ολα ειναι θεμα και τυχης στη ζωη . ας πουμε οταν το ειδα εφυγα και απο αυτα που ειχα τσεκαρει διαλεξα ενα απο αλλη πολη. απο ιδιωτη , ο ανθρωπος ερχοταν στο προξενειο για τα διαδικαστικα , αλλα ο προξενος ζηταγε σφραγιδα της χαγης απο το υπουργειο δικαιοσυνης , συμβολαια απο συμβολαιογραφο , επισημη μεταφραση . στο τελωνειο μου ειπαν οτι απο γερμανια που εχουν δει δεν υπαρχουν τετοια πραγματα . τελος παντων δεν μπορουσα να περιμενω μια βδομαδα. και ετσι πηρα αυτο με την ελπιδα οτι θα μου βγει φτηνα. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
οχι δεν μπηκε στο lexia ο μαστορας φαινοταν σιγουρος και δεν το εβαλε , επειδη ελειψα και καποιο διαστημα ισως και να το εβαλε , αλλα δεν μου ειπε τιποτα.
το αλλο οπως λεει ο μπιλ απο εμπειρια αν και το λεει κοροιδευτικα επισης γυρω στο μπεκ ειχε καυσιμο.εδω ομως κανουν διαγνωση λαθος μηχανικοι εγω εκανα λαθος και θα το πληρωσω .
αν και ολα ειναι θεμα και τυχης στη ζωη . ας πουμε οταν το ειδα εφυγα και απο αυτα που ειχα τσεκαρει διαλεξα ενα απο αλλη πολη. απο ιδιωτη , ο ανθρωπος ερχοταν στο προξενειο για τα διαδικαστικα , αλλα ο προξενος ζηταγε σφραγιδα της χαγης απο το υπουργειο δικαιοσυνης , συμβολαια απο συμβολαιογραφο , επισημη μεταφραση . στο τελωνειο μου ειπαν οτι απο γερμανια που εχουν δει δεν υπαρχουν τετοια πραγματα . τελος παντων δεν μπορουσα να περιμενω μια βδομαδα. και ετσι πηρα αυτο με την ελπιδα οτι θα μου βγει φτηνα.Πηγες να το παίξεις έξυπνος αλλά την πάτησες όπως δείχνουν τα πράγματα.Τι να κάνεις;Life is a bitch αλλά συνεχίζεται !!!
Ασε τους ασχετους μάστορες και πήγαινε σε αντιπροσωπεία να σου φτιάξουν το αμάξι σου.Ναι κοροϊδευτικά το έγραψα.
Καλό Πάσχα ,μέσα απο την καρδιά μου.
-
Μη κυκλοφορεις με αυτο το χαλι, εισαι επικυνδυνος στο δρομο, και θα προκαλεσεις και χειροτερη ζημια στο κινητηρα.
-
Τι αυτοκίνητο είναι;
-
Τι μάρκα είναι και πόσα χλμ (τουλάχιστον θεωρητικά) έχει πες μας.
Ένα αυτοκίνητο πήγες και πήρες και εισέπραξες ένα σορό ειρωνικά σχόλια. Φαντάσου να έκανες και τίποτα κακό τι θα σου λέγαμε. Τεσπα δες το ΠΜ σου και χρόνια πολλά. -
Ρε γιατι του τη λετε του ανθρωπου?
Πηγε να το παρει φτηνοτερο, δεν το εκλεψε απο κανεναν. Λετε να ρωταει εδω τους 'σοφους' για να το φτιαξει τσαμπα? -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Τι μάρκα είναι και πόσα χλμ (τουλάχιστον θεωρητικά) έχει πες μας.
Ένα αυτοκίνητο πήγες και πήρες και εισέπραξες ένα σορό ειρωνικά σχόλια. Φαντάσου να έκανες και τίποτα κακό τι θα σου λέγαμε. Τεσπα δες το ΠΜ σου και χρόνια πολλά.Τι αυτοκίνητο είναι;
C4 Picasso 1.6 HDi.
-
Οταν επειδή ξέρεις απο ποδήλατο νομίζεις ότι μπορεις να ανταγωνιστείς τον Αρμστρονγκ τότε υπάρχει πρόβλημα.
Αντί να το πάει σε ενα συνεργείο πριν το αγοράσει για να δει τι ακριβώς έχει και πόσο κάνει η επισκευή το αγόρασε και νόμιζε ότι μπορεί να το φτιάξει μόνος του λες και είναι το hilux του '80.Ας πάει τουλάχιστον τώρα σε συνεργείο που να ξέρει για του το φτιάξουν και να το χαρεί μαζί με την οικογένειά του.Το έχω γράψει και παλιότερα:Βουλγαρία Ρουμανία καταλήγουν τα σαπάκια Ιταλιας Γερμανίας Βελγίου κλπ.Δύσκολο να βρεις καλό αμάξι σε χαμηλή τιμή.
προβληματα σε κινητηρα ντιζελ