Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 (2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 (2013)
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 17
    • 18
    • 10 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    353
    4057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      http://www.zeperfs.com/en/duel4543-4720.htm

      δεν σας φαινεται λιγο υπερβολικη η διαφορα στις επιταχυνσεις οταν εχουν ιδια ροπη-ιπποδυναμη;;
      αρκει για αυτο η κλιμακωση του κιβωτιου;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Βάλε και τα 71 κιλά επιπλέον βάρους...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsilis last edited by

          Ίδια πάνε τα αυτοκίνητα...
          Κοίταξε τα 400μ από στάση και το χιλιόμετρο αντιστοίχως, αλλά και τις καλύτερες μετρήσεις που είναι το 80-120 min και 80-180min

          Oι υπόλοιπες μετρήσεις μικρή σημασία έχουν...
          Τί θα πει 40- 140 με 5η , 6η, 27η κλπ
          Όταν μετράς επίδοση και όχι ελαστικότητα, σημασία έχει το πακέτο συνολικά (πχ 80-180 με 3 αλλαγές , που λέει ο λόγος) και όχι τι κάνει αν έχεις κολλήσει την 5η και δεν θες να ακουμπήσεις το λεβιέ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Στο χλμ πάντως τα χωρίζουν καμιά 30αριά μέτρα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsilis last edited by

              Eιλικρινά δεν ξέρω να υπολογίσω τα μέτρα με βάση το 0,5 sec της τελικής διαφοράς Αλέξανδρε, καθ΄όσον δεν είναι γραμμική η συνάρτηση χρόνου - απόστασης που έχουν καλύψει δεδομένη χρονική στιγμή - χιλιομέτρων/ώρα τη στιγμή της συμπλήρωσης του χιλιομέτρου από το πρώτο έναντι του δευτέρου κλπ (επιταχύνουν και τα 2)
              Δηλαδή, δεν μπορώ να υπολογίσω αν 0,5 sec πριν καλύψει το χιλιόμετρο το 308, έχει καλύψει 970, 990 ή 965 μέτρα π.χ

              Μπορεί να είναι και τόσο, σαν αίσθηση πάντως ίδια θα είναι χοντρικά, τουλάχιστον με το δικό μου αισθησιόμετρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Σκέψου απλά αγαπητέ πως με 180 χ.α.ω. καλύπτεις 50 μέτρα το δευτερόλεπτο. Το ένα περνάει τη γραμμή του χλμ με κάπου 180 και το απομακρύνεται επιταχυνόμενο (ας υποθέσουμε με την ίδια επιτάχυνση που έχει και το άλλο). Έτσι με το που θα φτάσει την γραμμή το 2ο μετά από 0.5s, το 1ο θα έχει ήδη αβάντα μερικές κολώνες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsilis last edited by

                  Ά, μην το λες Αλέξανδρε, μπορεί το 308 να περνά το χλμ με περισσότερα χλμ ανά ώρα από το Λεόν και επομένως να το 'μαζεύει' στα τελευταία μέτρα (μπορεί λέμε..), δεν είναι τόσο απλό

                  Αν προσέξεις, θα δεις ότι το 308 πιάνει από στάση τα 180χλμ/ώρα αρκετά ταχύτερα από το Λεόν

                  Για αυτό σου λέω, ίδια πάνε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Υπάρχει μόνο μια λύση: Drag Race!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Κολώνες για μικρομεσαία ντίζελ.

                      Sent from my Note 3 using smoke signals.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Κολώνες για μικρομεσαία ντίζελ.

                        Sent from my Note 3 using smoke signals.

                        Να διαβάζεις προσεκτικότερα: http://www.zeperfs.com/en/duel4543-4720.htm Είσαι και mod.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Tρομερή διαφορά, μιλήστε και για ΤΚ όμως τώρα που γυρίζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Έλα ρε συ... αυτά σε άλλους να τα λες. Όχι σε μένα που έχουμε μπει Σέρρες μαζί, με κουβάδες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimdenin last edited by

                              http://www.autoblog.gr/2014/04/17/peuge ... uncovered/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                Βεσπας υπαρχει και αυτη η βλακεια με το ανάποδο στροφόμετρο?

                                Ουτε εμένα μου αρέσει.Προτιμώ οι δείκτες να έχουν την ίδια φορά.Όπως είναι και στα περισσότερα αυτοκίνητα.

                                Τελικά μάλλον έβαλαν το στροφόμετρο ανάποδα για να κρύβεται απο το τιμόνι μόνο η κόκκινη περιοχή που υποτίθεται δε χρησιμοποιειται συχνά και να μένει πιο δεξιά μακρυά από το τιμόνι η περιοχή του που χρησιμοποιειται καθημερινά.
                                Αν κάποιος το πηγαίνει στα κόκκινα θα τον ειδοποιήσει ο κόφτης.
                                Να φτιάξουν κάτι ώστε να μη κρύβεται καθόλου το στροφόμετρο δε τους πέρασε από το μυαλό?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakisalfa last edited by

                                  Youtube Video

                                  Ενθαρυντικά τα σχόλια του για τον 1.2ΤΗΡ.
                                  Bonus τα +11mm στο μεταξόνιο, που βελτιστοποιούν λίγο το χώρο για τα γόνατα στο πίσω κάθισμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimdenin last edited by

                                    http://www.autoblog.gr/2014/05/07/test- ... 308-e-hdi/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      axem last edited by

                                      το είδα προχθές τυχαία στο δρόμο σε μάυρο τίγκα στα αυτοκόλλητα ''car of the year'' κτλ .
                                      όμορφη μούρη έχει αλλά ο ποπός του είναι ακόμα ομορφότερος.
                                      Στην πρώτη ευκαιρία θέλω οπωσδήποτε να το οδηγήσω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Εντυπώσεις από TD του 1.6 115 hp e-HDI .

                                        Εμφάνιση: Θα συμφωνήσω με αρκετούς προλαλήσαντες ότι από κοντά είναι πολύ πιο ωραίο απ' ότι στις φωτό. Έχει αρκετές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό που δίνουν ωραία συνολική εικόνα. Είναι κάπως understated, στα θετικά IMHO.
                                        Δεν επεκτείνομαι καθώς είναι υποκειμενικό.
                                        Εργονομία:
                                        Παρά τις επιφυλάξεις μου, βρήκα εύκολα μια σωστή θέση οδήγησης. Η διάταξη μικρό τιμόνι - όργανα στο βάθος είναι μια χαρά από πλευράς εργονομίας και δίνει δυνατότητα να παίξεις και με το μικρό τιμόνι (ύψος- μήκος) και με το κάθισμα.
                                        Το μικρό τιμόνι το συνηθίζεις αμέσως. Σε ξενίζει για 2-3 λεπτά, όπως επίσης με ξένισε και η πιο λεπτή στεφάνη σε σχέση με ότι έχω συνηθίσει μέχρι σήμερα. Όταν οδηγείς δεν σου κάνει ΚΑΜΙΑ διαφορά και νομίζω ότι έχεις και μικρότερη κίνηση στο χέρι.
                                        Το ανάποδο στροφόμετρο (επειδή αναφέρθηκε) είναι κάτι που απλά δεν σε νοιάζει. Το συνηθίζεις επίσης πολύ γρήγορα. Η μόνη ένσταση για κάποιους μπορεί να είναι η απόσταση των οργάνων σε σχέση με το μέγεθος των ενδείξεων στα όργανα, όπως επίσης και η απόσταση των δύο αναλογικών οργάνων μεταξύ τους , αλλά συνηθίζεται. Ίσως γι' αυτό η ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας να εμφανίζεται στο κέντρο του πίνακα.
                                        Η οθόνη που τα χειρίζεσαι όλα είναι πλήρηης αλλά δεν ξέρω από αξιοπιστία (εντάξει είναι δοκιμασμένη για 4.000.000 αγγίγματα). ΑΛΛΑ δεν έχει αίσθηση αφής, (πχ δυσκολεύεσαι να επιλέξεις κάτι χωρίς να τραβήξεις το βλέμμα σου από το δρόμο)
                                        Η ορατότητα πίσω είναι περιορισμένη (μικρό τζάμι + φαρδιές κολώνες). Οπωσδήποτε θα χρειάζονται αισθητήρες παρκαρίσματος.
                                        Για τους πίσω οι χώροι είναι καλοί (υπάρχουν και καλύτεροι αλλά δεν είναι τόσο στενό όσο διάβασα-είδα στα διάφορα reviews). Υποθέτω με ηλιοροφή το ύψος θα είναι οριακό.
                                        Χώρος αποσκευών κορυφαίος. Μόνη ένσταση: είναι χύμα. (έτσι μου φάνηκε, δεν είδα άγκιστρα, χωρίσματα, θήκες κλπ κλπ. ).
                                        Ποιοτικά υλικά/πλαστικά και γενικά πολύ προσεγμένο (ειδικά η κορυφαία έκδοση, αλλά και η μεσαία εξίσου καλή, απλά η κορυφαία είναι πιο 'μουρασιόν' εσωτερικά). Ένσταση τα πλαστικά στην οροφή (πλαφονιέρα κλπ) φαίνονται να μην είναι εφάμιλλα του ταμπλό σε υφή αλλά πιο φτηνά. (καλά και του Golf δεν είναι και πολύ καλύτερα, απλά να έχουμε να λέμε).
                                        Η οθόνη λίγο αργή στην απόκριση αλλά μεγάλη και εύχρηστη κατά τα άλλα. Δεν έχεις πρόβλημα με τον ήλιο να διαβάσεις τις πληροφορίες. Και είναι πολλές.

                                        Οδήγηση:
                                        Ο κινητήρας μετά τα πρώτα λεπτά δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. Σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα τραβάει πολύ δυνατά (27kg ροπής είναι αυτά). Ανεβάζει εύκολα μέχρι τις 4Κ περίπου. Εντάξει δεν είναι βενζίνη, αλλά αυτό είναι κάτι που το περιμένεις. Το κιβώτιο πολύ θετικό και ακριβές και με τέτοια ροπή σχεδόν άχρηστο . Είναι αρκετά μαλακό με καλή απόσβεση και άνετο (τα 16άρια ελαστικά παίζουν το ρόλο τους). Σχετικά αθόρυβο και άνετο σε αυτοκινητόδρομο. Για στροφιλίκια μην ρωτήσετε. Δεν είχε στο μενού.
                                        Κατανάλωση td: 5.2/1000 με αρκετό πάτημα και ανοίγματα και α/c ανοιχτό. Το start-stop πολύ καλό στη λειτουργία του.

                                        Συνολική εντύπωση: Πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολύ καλό εξοπλισμό και τρέχουν και καλές προσφορές (20500 περίπου το Allure). Αν θέλεις πλήρη εξοπλισμό σε αυτή την τιμή είναι από τις καλύτερες επιλογές. Η μόνες δευτερες σκέψεις αφορούν την αξιοπιστία (όχι προσωπική εμπειρία -είμαι ευχαριστημένος από το πεζό μου το οποίο δεν εχει καθόλου 'electronics+gadgets' - αλλά από αυτά που έχω διαβάσει για τα προηγούμενα 308 ή και παλαιότερα), καθώς και τη ευκολία μεταπώλήσης κάποια στιγμή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giatros last edited by

                                          Η διαφορα στην εκδοση αναμεσα στα 90 και 110 αλογα ειναι μεγαλη?εχει διαφορα στον δρομο?
                                          Αυτο με τα 110 εχει μεγαλυτερη κατανάλωση απο οτι βλέπω....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Λογικά, 20 ίπποι έχουν μια διαφορά στο δρόμο και προσωπικά θεωρώ ότι είναι σημαντική, αλλά εξαρτάται και από τη χρήση. Αν κινείσαι στην πόλη μπορεί να μην σε νοιάζει. Σε ταξίδια μεγαλύτερη ιπποδύναμη σημαίνει πιο ξεκούραστη οδήγηση και πιο άνετο ταξίδι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 10 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr