-
Καλησπέρες σε όλους.
Έχω ένα Caliber μοντελο του 2007. Εδώ και 3 χρόνια του εβαλα αέριο.
Όλα καλά μέχρι πριν 2-3 μηνες. Έχω το εξής θέμα.Κατά τη εκκίνηση τρέμει όλο καθώς και κατα την εναλλαγή αερίου σε βενζίνη και αντίστροφα. Επίσης όταν ζορίζεται σε ανηφόρες παλι το ίδιο κανει. Λαμπάκι engine μόνιμα αναμμένο.
Ενέργειες που έχω κανει:
- επίσκεψη στην αντιπροσωπία ( στην Πάτρα) στην οποία αφού το έβαλαν στον εγγέφαλο διέγνωσαν πρόβλημα πολλαπλασιαστή ο οποίος και αντικαταστάθηκε. Παρόλλα αυτά το πρόβλημα συνέχισε...
- επίσκεψη σε άλλο μάστορα στην Αθήνα οπου μετα απο ελεγχο μου ειπε οτι εχει κολλησει το οστήριο.
- μετα απο ελεγχο λεπτομερη τελικα δεν ηταν αυτο.
- επισκεψη στη κεντρική αντιπροσωπία απο οπου έβαλα το υγραέριο, μετα απο ελεγχο όλα καλά απλά αλλαξαν μπουζι (μου ειπαν ειναι ειδικα αυτα για το υγραεριο) κατι που δεν μου το ειχε πει αυτος που το εβαλα.(Αγρίνιο)
- Έκανα και καθαρισμό βαλβίδων με ειδικο υγρό.
Αποτέλεσμα όλων αυτών;;
Ακόμα υπάρχει το πρόβλημα.
Υπάρχει καμια ιδέα;;; τι μπορεί να έχει;; Έχω σκάσει που απλα δεν το βρήσκουν τόσοι άνθρωποι...
-
Καλησπέρες σε όλους.
Έχω ένα Caliber μοντελο του 2007. Εδώ και 3 χρόνια του εβαλα αέριο.
Όλα καλά μέχρι πριν 2-3 μηνες. Έχω το εξής θέμα.Κατά τη εκκίνηση τρέμει όλο καθώς και κατα την εναλλαγή αερίου σε βενζίνη και αντίστροφα. Επίσης όταν ζορίζεται σε ανηφόρες παλι το ίδιο κανει. Λαμπάκι engine μόνιμα αναμμένο.
Ενέργειες που έχω κανει:
- επίσκεψη στην αντιπροσωπία ( στην Πάτρα) στην οποία αφού το έβαλαν στον εγγέφαλο διέγνωσαν πρόβλημα πολλαπλασιαστή ο οποίος και αντικαταστάθηκε. Παρόλλα αυτά το πρόβλημα συνέχισε...
- επίσκεψη σε άλλο μάστορα στην Αθήνα οπου μετα απο ελεγχο μου ειπε οτι εχει κολλησει το οστήριο.
- μετα απο ελεγχο λεπτομερη τελικα δεν ηταν αυτο.
- επισκεψη στη κεντρική αντιπροσωπία απο οπου έβαλα το υγραέριο, μετα απο ελεγχο όλα καλά απλά αλλαξαν μπουζι (μου ειπαν ειναι ειδικα αυτα για το υγραεριο) κατι που δεν μου το ειχε πει αυτος που το εβαλα.(Αγρίνιο)
- Έκανα και καθαρισμό βαλβίδων με ειδικο υγρό.
Αποτέλεσμα όλων αυτών;;
Ακόμα υπάρχει το πρόβλημα.
Υπάρχει καμια ιδέα;;; τι μπορεί να έχει;; Έχω σκάσει που απλα δεν το βρήσκουν τόσοι άνθρωποι...
-
Καλησπέρες σε όλους.
Έχω ένα Caliber μοντελο του 2007. Εδώ και 3 χρόνια του εβαλα αέριο.
Όλα καλά μέχρι πριν 2-3 μηνες. Έχω το εξής θέμα.Κατά τη εκκίνηση τρέμει όλο καθώς και κατα την εναλλαγή αερίου σε βενζίνη και αντίστροφα. Επίσης όταν ζορίζεται σε ανηφόρες παλι το ίδιο κανει. Λαμπάκι engine μόνιμα αναμμένο.
Ενέργειες που έχω κανει:
- επίσκεψη στην αντιπροσωπία ( στην Πάτρα) στην οποία αφού το έβαλαν στον εγγέφαλο διέγνωσαν πρόβλημα πολλαπλασιαστή ο οποίος και αντικαταστάθηκε. Παρόλλα αυτά το πρόβλημα συνέχισε...
- επίσκεψη σε άλλο μάστορα στην Αθήνα οπου μετα απο ελεγχο μου ειπε οτι εχει κολλησει το οστήριο.
- μετα απο ελεγχο λεπτομερη τελικα δεν ηταν αυτο.
- επισκεψη στη κεντρική αντιπροσωπία απο οπου έβαλα το υγραέριο, μετα απο ελεγχο όλα καλά απλά αλλαξαν μπουζι (μου ειπαν ειναι ειδικα αυτα για το υγραεριο) κατι που δεν μου το ειχε πει αυτος που το εβαλα.(Αγρίνιο)
- Έκανα και καθαρισμό βαλβίδων με ειδικο υγρό.
Αποτέλεσμα όλων αυτών;;
Ακόμα υπάρχει το πρόβλημα.
Υπάρχει καμια ιδέα;;; τι μπορεί να έχει;; Έχω σκάσει που απλα δεν το βρήσκουν τόσοι άνθρωποι...
-
Καποιο μπεκ ισως? Οταν γυρναει σε βενζινη στο κανει αυτο μονο?
-
Λαμπάκι engine μόνιμα αναμμένο.
Για το λαμπάκι τι σου λένε;;
Από βαλβίδες συμπίεση πως είσαι;; -
οχι. αλλα εκεινη τη στιγμη δεν ειναι 2 ανεξαρτητα συστηματα; υγραεριο, βενζινη;
κανα ρελε ισως; προβληματικό ρευμα απο κατι προβληματικο ισως; -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Λαμπάκι engine μόνιμα αναμμένο.
Για το λαμπάκι τι σου λένε;;
Από βαλβίδες συμπίεση πως είσαι;;το υγραεριο ηταν πλουσιο σε προπανιο μαλλον νοθευμενο;;;; ετσι μου ειπαν στην αντιπροσωπια του συστηματος υγραεριου.
μετρησεις αλλες θα κανω αυριο που εχω παλι ραντεβου με τον μηχανικο.την 1η φορα στον εγκεφαλο στην Πατρα μου ειπαν οτι το engine ειναι αναμμενο επειδη διαβαζει προβλημα στον πολλαπλασιαστη, ο οποιος κατοπιν αντικατασταθηκε απο καινουργιο.
-
Ο χρήστης miltos74 έγραψε:
το υγραεριο ηταν πλουσιο σε προπανιο μαλλον νοθευμενο;;;; ετσι μου ειπαν στην αντιπροσωπια του συστηματος υγραεριου...
Νοθευμένα χάπια πίνει αυτός που στο είπε.
Eείναι το κλασικό ψέμα ότι για όλα φταίνε τα καύσιμα. Σκέτο προπάνιο έχω χρησιμοποιήσει σε 2 διαφορετικά οχήματα και δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά στην καύση τους. Πες του να βρει κάτι καλύτερο να σου πει. -
Εγω να του το πω...
Αλλα το προβλημα μου πως θα λυθει;; -
Ο χρήστης miltos74 έγραψε:
Λαμπάκι engine μόνιμα αναμμένο.
Για το λαμπάκι τι σου λένε;;
Από βαλβίδες συμπίεση πως είσαι;;το υγραεριο ηταν πλουσιο σε προπανιο μαλλον νοθευμενο;;;; ετσι μου ειπαν στην αντιπροσωπια του συστηματος υγραεριου.
μετρησεις αλλες θα κανω αυριο που εχω παλι ραντεβου με τον μηχανικο.την 1η φορα στον εγκεφαλο στην Πατρα μου ειπαν οτι το engine ειναι αναμμενο επειδη διαβαζει προβλημα στον πολλαπλασιαστη, ο οποιος κατοπιν αντικατασταθηκε απο καινουργιο.
Πως και με τι να νοθευσεις το υγραέριο;
Send from outer space ★
-
Ο χρήστης miltos74 έγραψε:
Εγω να του το πω...
Αλλα το προβλημα μου πως θα λυθει;;Αν μπορεις μαθε ποιο ακριβως ηταν το μηνυμα λαθους (ο αριθμος) που εβγαλε.
Μεταφρασεις του στυλ 'εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης' δεν παιζουν παντα, πολλες φορες δειχνει το Α εξαρτημα δυσλειτουργια και πανε και το αλλαζουν, ενω το προβλημα ειναι στο Β εξαρτημα το οποιο επηρεαζει τη λειτουργια του Α, απλα ο εγκεφαλος παρακολουθει στενα το Α και το καταλαβαινει, και οχι το Β.
Παρε τηλ αν το εχουν γραψει πουθενα ή σε καμμια αναφορα και ρωτα... ή πηγαινε να το διαβασει καποιος και να σου πει. -
Ο χρήστης miltos74 έγραψε:
Καλησπέρες σε όλους.
Έχω ένα Caliber μοντελο του 2007. Εδώ και 3 χρόνια του εβαλα αέριο.
Όλα καλά μέχρι πριν 2-3 μηνες. Έχω το εξής θέμα.Κατά τη εκκίνηση τρέμει όλο καθώς και κατα την εναλλαγή αερίου σε βενζίνη και αντίστροφα. Επίσης όταν ζορίζεται σε ανηφόρες παλι το ίδιο κανει. Λαμπάκι engine μόνιμα αναμμένο.
Ενέργειες που έχω κανει:
- επίσκεψη στην αντιπροσωπία ( στην Πάτρα) στην οποία αφού το έβαλαν στον εγγέφαλο διέγνωσαν πρόβλημα πολλαπλασιαστή ο οποίος και αντικαταστάθηκε. Παρόλλα αυτά το πρόβλημα συνέχισε...
- επίσκεψη σε άλλο μάστορα στην Αθήνα οπου μετα απο ελεγχο μου ειπε οτι εχει κολλησει το οστήριο.
- μετα απο ελεγχο λεπτομερη τελικα δεν ηταν αυτο.
- επισκεψη στη κεντρική αντιπροσωπία απο οπου έβαλα το υγραέριο, μετα απο ελεγχο όλα καλά απλά αλλαξαν μπουζι (μου ειπαν ειναι ειδικα αυτα για το υγραεριο) κατι που δεν μου το ειχε πει αυτος που το εβαλα.(Αγρίνιο)
- Έκανα και καθαρισμό βαλβίδων με ειδικο υγρό.
Αποτέλεσμα όλων αυτών;;
Ακόμα υπάρχει το πρόβλημα.
Υπάρχει καμια ιδέα;;; τι μπορεί να έχει;; Έχω σκάσει που απλα δεν το βρήσκουν τόσοι άνθρωποι...
Δοκίμασε να βγάλεις έναν πόλο από τη μπαταρία για λίγα λεπτά, ώστε να χάσει ότι έχει μάθει ο εγκέφαλος.
Δες πως θα δουλέψει αμέσως μετά στη βενζίνη. Αν πάει καλάμ είναι πρόβλημα του υγραερίου. -
Δηλαδή ρε Μίλτο αν του βάλεις κατά βούληση λειτουργία στη βενζίνη πάλι το κάνει;
Το οστήριο που είπες πώς κόλλησε είναι δυνατόν; -
Το κανει και με λειτουργία βενζινης, μεχρι να ζεσταθει παιδια δεν τραβαει με τιποτα. Λετε να ειναι θεμα πιεσεων;;
Τι να πω ρε γαμωτο...
Το εκανα το reset με τον πολο απο την στιγμη που αλλαξα τον πολλαλασιαστη εδω κα 2 μηνες περιπου, αλλα τιποτα...Υ.Γ. Σκεφτομαι για αισθητηρα λ ή για καταλύτη αλλα ρε παιδια δεν θα το εβλεπαν στον εγκεφαλο;;;
-
Με το ιδιο αυτοκινητο με υγραεριο παλι εχει αλλαχτει μεχρι να βρεθει η βλαβη σε αντιπρωσοπειες και εκτος αισθητηρες, καταλυτης,πολλαπλασιστης,μπουζι,ραγισμα στην πολλαπλη (χταποδι),πεταλουδα,τελικα ο φιλος το προβλημα το ελυσε αλλαζοντας τον δευτερο αισθητηρα λαμδα και εκανε επαναρυθμιση απο την αρχη του συστηματος υγραεριου.Μεχρι τωρα δεν εχει παλι προβλημα αν και αλλαξε πολλα εξαρτηματα ειτε εφταιγαν ειτε οχι.Αυτο το προβλημα το εχω ακουσει παλι οπως το περιγραφεις και σε αλλα αυτοκινητα με υγραεριο συνηθως το ελυναν με ρυθμιση του υγραεριου παλι.
-
το εχω στο συνεργειο. Θα μετρηθουν οι πιεσεις και θα μου πει το μεσημερι.
Πηγαινοντάς το με το ζορι επιανα το 90...
Παραλιγο να με προσπερασουν κατι γιαγιουλες απο τη λαικη με τα ποδια.... -
Εγινε καθαρισμος μπεκ. δειχνει να εχει εξαλυφθει το προβλημα. πιεσεις ολες καλες συμφωνα με τις μετρησεις οπως μου ειπαν στο συνεργειο. Θα δοκιμαστει αυτες τις ημερες και θα σας πω.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.
-
Το πρόβλημα δυστυχως συνεχιζει να υπαρχει.
-
Ο χρήστης miltos74 έγραψε:
Το πρόβλημα δυστυχως συνεχιζει να υπαρχει.- Επειδη εχω μπερδευτει, ισχυει και με τα δυο καυσιμα ή μονο με το ενα και ποιο? αν εναι μονο με υγραεριο, μην μου απαντησεις καν τα υπολοιπα
- Κατ' αρχας πρεπει να λυθει το προβλημα με βενζινη, και ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ να ασχοληθεις αν συνεχισει να υφισταται στο υγραεριο.
- Αν το λαμπακι παραμενει συνεχως αναμμενο, εμαθες ποιο κωδικο βγάζει? Αν οχι, μαθε.
- Εχεις αλλαξεις ενα ή περισσοτερους πολλαπλασιαστες (ποσους?)
- Εχεις κανει μετρηση συμπιεσης?
- Αντλιες καυσιμου κλπ δινουν σωστη πιεση?
- Εχεις κανει κατι αλλοσ ο αυτοκινητο που δεν μας ειπες, ή δεν ειναι στην απο πανω λιστα?
-
Αντε να τα παρουμε με τη σειρα παιδια γιατι εχω τρελαθει με οτι ακουω απο τα μαστορια.
Περιγραφη προβλήματος:
- Ρεταρει κατα την εναλλαγη βενζινης σε γκαζι και αντιστροφα.
- Μονο με γκαζι: Αναβει το λαμπακι μηχανης και το αμαξι δεν τραβαει με τιποτα. Τελικη με ζορια τα 90 Κμ. Επισης εαν εχω
2000-2500 και 4η δεν τραβαει με τιποτα πρεπει να κατεβασω σε τριτη. Αυτο γινεται και με την τριτη και με 5η. Δηλ ενω
πρωτα ανεβαζε στροφες τωρα πρεπει να κατεβασω μια σκαλα ταχυτητα. - Μόνο με βενζινη: Αναβει το λαμπακι μηχανης αλλα δεν εχει το αμαξι τα προβλήματα που περιεγραψα με το γκαζι.
Ενεργειες που εχουν γινει:
-
Αλλαγή ενος πολλαπλασιαστη του 2ου.
-
Καθαρισμος θαλαμων καυσης με προσθετο στη βενζινη.
Μετρησεις- κωδικοι-λογια μηχανικων.
- Κωδικο δεν ειδα αλλά μου διαβασε ο μηχανικος του γκαζιου σημερα οτι εγραφε ο εγκεφαλος: προβλημα αναφλεξης στον
1ο θαλαμο καυσης. - Μετρηση πιεσης στον μηχανικό του γκαζιου: Η πιεση ειναι 9 ενω επρεπε να ειναι 13 με 14 μου ειπε.
Υ.Γ. Ο μηχανικος γκαζιου μου ειπε μετα τις γιορτες να το παω να αντικαταστησει τις βαλβιδες ή να τις χρονισει. Κοστος 1000 ευρω.
ρε παιδια δεν χρονιζονται αυτοματα πλεον;;;Επισης ο μηχανικος ( ο κλασσικος) δεν βρισκει προβλημα. Του ειπα για τον αισθητηρα λ αλλα μου ειπε θα εβγαζε κωδικο που θα εδειχνε τη βλαβη του.
Απο τον Αννα στον Καϊαφα ενα πραμα παιδια.
Πρόβλημα με Dodge Caliber