-
Κανένα πρόβλημα σταθερότητας μέχρι να βρεθεί μια πολύ μικρή ανωμαλία στην άσφαλτο, να χρειαστεί να κάνεις ελιγμό ή να φρενάρεις απότομα (χωρίς να πάρεις τούμπες).
Κι εγώ έχω κατεβεί κατηφόρα (ευθεία με 2 λωρίδες) που πηγαίνεις πάνω από 60 χωρίς πετάλι και δεν έπαθα τίποτε, αλλά δεν σημαίνει ότι αν γινόταν κάτι δεν θα τσακιζόμουν με τόσο ασταθές τιμόνι που έχουν τα ποδήλατα.
-
Την πολύ μικρή (αλλά και την σχετικά μεγάλη) ανωμαλία στην άσφαλτο το Fox (εμπρός) και το DT Swiss (πίσω) όταν δεν είναι locked για ανηφόρες την καταπίνουν σαν να μην υπάρχει.
Δεν τίθεται θέμα για 'ασταθές τιμόνι' σε κανονική οδήγηση, αλλά αν οδηγείς με το ένα χέρι ή χωρίς χέρια προφανώς δεν έχεις τη σταθερότητα που έχεις με μια μηχανή που είναι 10 φορές βαρύτερη και με σαφώς μεγαλύτερη πολική ροπή αδράνειας τροχού.
[edit]
Ένα βιντεάκι με ένα πολύ τεχνικό downhill με τα αμορτισέρ να δουλεύουν υπερωρίες που κάνει τα 70 σε επίπεδο δρόμο να φαίνονται αστεία:
http://www.youtube.com/watch?v=8a4gQpwzbuU
(αν το παρακολουθήσετε όλο σε full screen από κοντά και δε ζαλιστείτε..... έχετε θέμα! ) -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Η δική μας λύση θα έρθει μετά το Πάσχα. Μπορείς να περιμένεις;Αλλά το καλύτερο είναι να πάρεις ένα καλό ελαφρύ ποδήλατο. Ακόμα κι αν τώρα δεν κάνεις καθόλου ποδήλατο, μετά από μια εβδομάδα τα 5 χιλιόμετρα θα σου φαίνονται αστεία. Έχει κάποια μεγάλη ανηφόρα στη διαδρομή που περιγράφεις;
έχουμε κάτι νεότερο;
άραγε για Ωρωπό - Μεταμόρφωση - Ωρωπό τα καταφέρνει ... ή ... όχι ακόμα ;
(αυτή είναι η διαδρομή μου Ιούλιο-Αύγουστο)
-
Δυστυχώς έχουν μπει στη μέση λέξεις όπως 'μετακόμιση μαγαζιού' και 'ΕΣΠΑ', οπότε προβλέπω τουλάχιστον ένα εξάμηνο ακόμα. Το ξέρω ότι είναι σπαστικό, αλλά έτσι έχει η κατάσταση. Αλήθεια, πόση είναι η απόσταση που περιγράφεις; Και πρέπει να έχει και μπόλικα υψομετρικά. Αλλά δεν παίζει να μην τα καταφέρνει. Το πολύ-πολύ να χρειαστεί και δεύτερη μπαταρία, όχι κάτι το τραγικό.
Εν τω μεταξύ, έχω βγάλει τρελό βιντεάκι με donuts στην άμμο. Θα το ανεβάσω κάποια στιγμή.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εν τω μεταξύ, έχω βγάλει τρελό βιντεάκι με donuts στην άμμο. Θα το ανεβάσω κάποια στιγμή.
Μέχρι να το ανεβάσεις, να ένα για να μας ανοίξει η όρεξη:
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εν τω μεταξύ, έχω βγάλει τρελό βιντεάκι με donuts στην άμμο. Θα το ανεβάσω κάποια στιγμή.
σε αμμο? σε ασφαλτο δεν?
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δυστυχώς έχουν μπει στη μέση λέξεις όπως 'μετακόμιση μαγαζιού' και 'ΕΣΠΑ', οπότε προβλέπω τουλάχιστον ένα εξάμηνο ακόμα. Το ξέρω ότι είναι σπαστικό, αλλά έτσι έχει η κατάσταση. Αλήθεια, πόση είναι η απόσταση που περιγράφεις; Και πρέπει να έχει και μπόλικα υψομετρικά. Αλλά δεν παίζει να μην τα καταφέρνει. Το πολύ-πολύ να χρειαστεί και δεύτερη μπαταρία, όχι κάτι το τραγικό.Εν τω μεταξύ, έχω βγάλει τρελό βιντεάκι με donuts στην άμμο. Θα το ανεβάσω κάποια στιγμή.
40 χλμ είναι και ναι, μπόλικα υψομετρικά.
-
Είναι γερή απόσταση. Κι επειδή βλέπω ότι θέλεις να την κάνεις καλοκαιρινούς μήνες, πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι θα φτάσεις μεν πολύ πιο ξεκούραστος και πιο γρήγορα σε σχέση με ένα απλό ποδήλατο, αλλά δε θα φτάσεις τόσο στεγνός και τόσο γρήγορα όσο αν είχες μια μοτοσικλέτα. Το κιτ απευθύνεται σε ποδηλάτες και απαιτεί να κάνεις κι εσύ ποδήλατο. Όποιος θέλει μοτοσικλέτα, καλύτερα να αγοράσει μία τέτοια.
Το ξεκαθαρίζω γιατί πολλοί είναι αυτοί που μετά το test bike αναφέρουν ότι θα προτιμούσαν να μη χρειάζεται να κουνάνε τα πόδια τους όταν δεν το θέλουν. Ε, αυτή η επιλογή δεν υπάρχει εδώ. Είναι φτιαγμένο από ποδηλάτη για ποδηλάτες.Όσο για το αν βγάζει τα 40 χλμ, δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα. Σίγουρα θα χρειαστείς και δεύτερη μπαταρία, χωρίς συζήτηση. Δηλαδή υπολόγισε ότι το βάρος ανεβαίνει περίπου στα 3,2-3,3 κιλά επιπλέον. Αλήθεια, εσύ τη βγάζεις αυτή τη διαδρομή χωρίς υποβοήθηση;
Πάρτε το donut:
https://www.youtube.com/watch?v=v2yRCRl ... e=youtu.be
Πάρτε κι οδήγηση στην άμμο. Χωρίς μοτέρ, το ποδήλατο δεν μπορούσε να διανύσει ούτε μισό μέτρο.
-
Ψάχνω για το σκουτεροποδηλατο μου λάστιχα φοράει την δύσκολη διάσταση 18-2,50. Δεν βρίσκω κάτι..καμιά βοήθεια? Είναι χάρος με τα νάιλον...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πάρτε κι οδήγηση στην άμμο. Χωρίς μοτέρ, το ποδήλατο δεν μπορούσε να διανύσει ούτε μισό μέτρο.
Εδώ κι αν φαίνεται η 'αναβάθμιση δυνατοτήτων' που προσφέρει το μοτεράκι....
-
http://www.naftemporiki.gr/story/814378 ... -mellontos
Για γκατζετάκηδες που τους περισσεύουν 4Κ για ποδήλατο...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πάρτε κι οδήγηση στην άμμο. Χωρίς μοτέρ, το ποδήλατο δεν μπορούσε να διανύσει ούτε μισό μέτρο.
Εδώ κι αν φαίνεται η 'αναβάθμιση δυνατοτήτων' που προσφέρει το μοτεράκι....
Μεταξύ μας όμως, μπορεί να αναβαθμίζει πολύ τις δυνατότητες του ποδηλάτου, αλλά σκοτιστήκαμε για την άμμο. Ποιος είχε πρόβλημα να διασχίσει περιοχές με άμμο και περιμένει το κιτάκι για να του λυθούν τα χέρια;
Αντιθέτως, είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν θέλεις να κάνεις κατάβαση. Επί προσωπικού, είναι τόση η ανηφόρα για να φτάσω στην αφετηρία της πίστας, που χωρίς μοτέρ έκανα μόνο μία κατάβαση. Τώρα, κάνω άνετα 3 και δεν επιχειρώ τέταρτη γιατί είναι τόσο κουραστική η κατάβαση που φοβάμαι ή ότι θα πέσω ή ότι ο χρόνος δε θα είναι ανταγωνιστικός.
Παραθέτω και το βίντεο από την πίστα, μπας και σου ανοίξει η όρεξη και μας επισκεφτείς κάποια στιγμή. -
Μιλώντας για κατάβαση αναρωτιέμαι πότε θα φορτίζει η μπαταρία με τα ... φρένα ...
-
Η τεχνολογία αυτή υπάρχει, αλλά δεν ενσωματώνεται στο ελληνικό κιτ, γιατί είναι άκρως ασύμφορη. Σε φυσιολογική χρήση, μπορεί να αυξήσει την αυτονομία λιγότερο από 10%*. Αν δηλαδή ήταν να διανύσεις 20 χλμ με μια φόρτιση, θα βγάλεις λιγότερα από 22 αν έχεις τη δυνατότητα να φορτίζεις. Το κακό είναι ότι ένα τέτοιο σύστημα αυξάνει πολύ το βάρος και το κόστος. Δηλαδή, με λιγότερα χρήματα και λιγότερο κόστος, μπορείς να βάλεις μια δεύτερη μπαταρία και να διπλασιάσεις την αυτονομία. Σε άλλα κιτ που είναι 17 κιλά ή σε πανάκριβα ποδήλατα, το βάζουν γιατί είτε δεν τους νοιάζει το βάρος είτε θέλουν να πουλήσουν εφέ και μούρη.
Σε ένα κιτάκι των 2.2 κιλών, ένα τέτοιο σύστημα είναι επιζήμιο.*Η μεγάλη διαφορά με ένα αυτοκίνητο, στο οποίο η φόρτιση κατά το φρενάρισμα έχει νόημα, είναι πως ελάχιστη από την ενέργεια του ποδηλάτου καταναλώνεται στο φρενάρισμα. Η περισσότερη τρώγεται από την αεροδυναμική αντίσταση.
-
Regen σε rwd δίτροχο δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.
-
@dimsabas : Λόγικα όλα αυτά.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Regen σε rwd δίτροχο δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.Λογικό, στις κατηφόρες εύκολα θα μπλοκάρει ο πίσω τροχός, εκτός αν είναι κάποιος / κάποιο σύστημα πολύ smooth .... ή ... εκτός αν μπορεί να γίνει κάπως με τον μπροστινό τροχό.
-
3600 χιλιομετρα με το ηλεκτρικο σκουτεροποδηλατο και μεγαλες αυτονομιες απο τις μπαταριες.παιζουν κοντα στα 50 κατι χιλιομετρα..ενω δεν δείχνουν να μενουν ,μπορεις να πηγαινεις με 25-30 χιλιόμετρα με 40-50 % της μπαταρίας στο βολτόμετρο.. (ζεστη?)εχει ψυχούλα ο Κινέζος....
-
Δύο νέα από το μέτωπο του ελληνικού ηλεκτρικού κιτ.
Πρώτον, ο δημιουργός του έχει ένα 29άρι Specialized Enduro. Διπλανάρτησο, με 150άρα μπροστινή ανάρτηση, θηριώδεις τροχούς με 35mm πλάτος. Ε λοιπόν, παρ' ότι πρόκειται για ένα τεράστιο ποδήλατο (μέγεθος 2XL και 29άρι, φανταστείτε...) και παρ' ότι φέρει όλον του τον εξοπλισμό (υδραυλικό παλουκόσελο, φαρδύτερο τιμόνι, πετάλια, μοτέρ), ζυγίστηκε προσφάτως στα 15.6 κιλά. Άκρως εντυπωσιακό νούμερο αν σκεφτείτε ότι τα βάρη που ανακοινώνουν οι εταιρίες είναι στα μικρότερα δυνατά μεγέθη (small στις περισσότερες περιπτώσεις) και χωρίς πετάλια και προφανώς χωρίς υδραυλικό παλουκόσελο. Εδώ μιλάμε ότι με όλα μέσα και στο πιο μεγάλο μέγεθος που βγαίνει, το βάρος είναι άκρως δελεαστικό. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως πρόκειται για την αλουμινένια έκδοση και όχι κάποια πανάκριβη κάρμπον. Τα δε ανταλλακτικά του έχουν όλα επιλεχθεί με γνώμονα την αντοχή κι όχι το απόλυτο ελάφρωμα, αφού η βασική του χρήση είναι οι καταβάσεις. Ο στόχος είναι να σπάσει η 15άρα, κάτι που πρόκειται να συμβεί σύντομα σύμφωνα με όσα έχουν προγραμματιστεί να αλλαχθούν στο ποδήλατο.
Δεύτερον, θα ήθελα να διαβάσουν το παρακάτω σχόλιο όλοι αυτοί που αριθμολαγνικά ορέγονται 1.000 βατ στους τροχούς τους, ακόμα και σε ποδήλατα με μέτρια περιφερειακά. Τις προάλλες είχα πιάσει κουβέντα με κάποιον που σε βασικό Ideal ήθελε να τοποθετήσει κιτάκι από το Ebay με (ανακοινώσιμα, αλλά ποτέ επαληθεύσιμα) 1.200 βατ. Καλά...
Το λοιπόν, η μετάδοση στο ΜΤΒ μου είναι για πέταμα. Ο πενταπλός συνδυασμός των:- μεγάλου βάρους. Με το κιτ και δύο μπαταρίες, το ποδήλατο αγγίζει τα 19 κιλά. Συν τα δικά μου, συν τον εξοπλισμό (πανοπλία, full face κράνος), το σύνολο ξεπερνά τα 130 κιλά.
- ζόρικης χρήσης. Τα οποία 110+ κιλά του κατόχου κοπανιούνται αγρίως πάνω στην πεταλιέρα αφού η βασική χρήση του ποδηλάτου είναι οι καταβάσεις.
- τρομερής ισχύος. Τα οποία 110 κιλά μπορούν να ασκήσουν πολύ μεγάλη ισχύ στην πεταλιέρα, πάνω στην οποία προστίθενται άλλα 350 βατ σταθερά από τη μοτερούκλα.
- ελλιπέστατης συντήρησης. Όλη μέρα κοπάνημα στα βουνά, την υπόλοιπη μέρα βασικό μεταφορικό μέσο κι εγώ είναι ζήτημα αν έριχνα ένα λάδωμα 3 φορές το δίμηνο. Δε συζητάμε για πιο σχολιαστικό καθάρισμα, αυτό μια φορά το εξάμηνο.
- μέτριων ανταλλακτικών. Ο δισκοβραχίονας και η κασέτα ήταν από τα ανώνυμα της Shimano, αυτά που φέρουν μόνο κωδικό κι όχι επίσημο όνομα (π.χ. Deore, XT).
Αυτός ο πενταπλός θανατηφόρος συνδυασμός θανάτωσε τη μετάδοσή μου. Κομμένα δόντια στον δισκοβραχίονα (έφαγα και μία τούμπα που ρήμαξε μερικά ακόμα), ξεχειλωμένη κασέτα. Τις προάλλες κόπηκε η αλυσίδα και μόλις την επιδιόρθωσα, έσπασε το νύχι του πίσω ντεραγιέ.
Ως εκ τούτου, το χέρι μπήκε στην τσέπη και παραγγέλθηκε φουλ μετάδοση ΧΤ. Διάλεξα ό,τι ανθεκτικότερο έχει η Shimano (θεωρώντας ότι η ΧΤR υπερέχει μόνο σε βάρος κι όχι σε αντοχή από την ΧΤ) κι υποσχέθηκα ότι θα είμαι πιο τυπικός με την καθαριότητα και το λάδωμα. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Και πολλά κιλά και ξέσκισμα χρήση και ελλιπή συντήρηση και μοτέρ που ξεμπαζώνει και μέτρια ανταλλακτικά. Φονικός συνδυασμός. Κι όλα αυτά με τα (λίγα στο μάτι, αλλά πολλά στο δρόμο) 350 βατ. Προσοχή όσοι φαντασιώνεστε χιλιάδες βατ να σας μεταφέρουν παντού ακούραστα και δωρεάν. Δείτε λίγο τις ξένες κατασκευές που υπόσχονται τέτοιες δυνάμεις. Η αλυσίδα θα είναι από παπί, η κασέτα θα ζυγίζει όσο ο σκελετός. Αν θέλετε το κιτάκι σας να ζυγίζει 2.2 κιλά και να συνδυάζεται με την υπάρχουσα μετάδοση (και να μη χρειάζεται να ξηλώσετε το μισό ποδήλατο), τότε προσγειώστε τις απαιτήσεις σας σε ισχύ σε κάτι διαχειρίσιμο. Συντηρήστε το σωστά, αφού μάλιστα θα έχει ξεπεραστεί κατά πολύ η χρήση που είχε στο μυαλό του ο κατασκευαστής. Αν κάτι χαλάσει, επενδύστε σε όσο γίνεται ποιοτικότερα ανταλλακτικά.
*Τα παραπάνω αφορούν κάποιον Δημοσάβα, με τα πολλά κιλά και τα κοπανήματα στο βουνό. Αν το ίδιο κιτάκι και ποδήλατο ήταν στον Nidosan (χαλαρά μια 40άρα κάτω σε κιλά) σε αστικό περιβάλλον και σχολαστικό στη συντήρηση, ίσως να μη χαλούσε τίποτα ποτέ. Στη δική μου περίπτωση, η φθορά ήρθε στα 3.000 χλμ συνολικά και 1.500 χλμ μοτερικά. Αυτό που αποδεικνύεται φουλ αξιόπιστο, αφού έχει ήδη 4.000 χλμ (τα 2.500 χλμ στην κούρσα) είναι το μοτέρ. Να μην το ματιάσω...
-
Σωστός!
Το μοτέρ, μια και δεν το είχα κοιτάξει καν όταν είχες έρθει απ' το γραφείο για βόλτα με το κουρσάκι, είναι brush-less (=όχι με καρβουνάκια), με την περιέλξη στο σώμα (στάτορα) και τους μαγνήτες στο ρότορα, και ρουλεμανάτα άκρα... σωστά?
-
Dimsaba μπορεις να ποσταρεις κανα link απο το κιτ το ελληνικο; 36 σελιδες ειναι πολλες δεν προλαβαινω να τις διαβασω..
Εν συντομια :
Μπαινει σε ολα τα ποδηλατα;
Κοστος;
Εγγυηση;
e-ποδήλατα