-
Το είδα , αλλά μιλάω γιά τα χαμηλά αμάξια .
-
Αν δεν κάνω λάθος , που μάλλον δεν κάνω , στα 22000 υπάρχει η C5 και εκεί μιλάμε γιά άλλο αυτοκίνητο .
Και εγώ είχα προσφορά στο 18300 γιά το C4 .
. Ρε φιλε, πηγαινε να αγορασεις το αυτοκινητο και μετα μιλαμε , με 22000ε δεν παιρνεις τιποτα. Και οπως εξηγησα αποριφθηκε , οπως και το passat λογω βαρους + οτι δεν εχει χωρους +οτι δεν τραβαει ουτε καροτσι. Δεν το ψαχνεις σωστα το θεμα γιατι εισαι κολλημενος με τα citroen, picasso φιλε εχω οδηγησει 100αδες φορες, καμια σχεση με το c4 , δεν ξερεις αν εισαι στο αμαξι η στη βαρκα απο πισω. Για την προσφορα που λες ειχα και εγω 18100, και οταν ξαναπηγα αρχισε να το ενα να το αλλο , μου το εβγαλε 19+ , του ειπα να παει να.. και τελειωσαμε.
-
Ρε φίλε 18400 ντούκου αγόρασα το c4 e-hdi 115 και το οκταβια είχε 21600 ο ρουστανης στις Σέρρες έχει και την σιτροεν και την σκόντα. Η διαφορά είναι στο 3χιλιαρο. Αν έβαζα και το dsg υπολόγισε άλλα 2500
-
Δε ξερω ο liverpool γιατι ειναι δυσαρεστημενος απο τις τιμες της citroen και δε θα επρεπε να ειναι.. Η citroen συνηθως ειναι πιο φτηνη στο ταμειο απ οτι οι τιμες στο site της. Το υδροπνευματικο thp 156 c5 μου το αφηναν με το κλειδι στο χερι 19.000e πριν 2 χρονια και αγορα απο αυτους ενος αυτοκινητου 18 χρονων τοτε! Αν τωρα εσυ θες να βαλεις πανω καποια πραγματα δε φταιει η citroen γιατι ΔΕ διαφημισε αυτοκινητα με τον εξοπλισμο που εσυ εχεις στο μυαλο σου... αν θες να το διαμορφωσεις οπως θελεις θα περιμενεις και ενα 6μηνο να σου ερθει πιθανα. Η τακτικη της ειναι να φερνει καραβιες σε συγκεκριμενα χρωματα με πολυ καλο εξοπλισμο και να δινει φτηνα. Η c4 μαλιστα ηταν ισως το πρωτο diesel ετοιμοπαραδοτο με πληρεστατο εξοπλισμο με το που αρχισε να υπαρχει ζητηση και σε εξαιρετικη τιμη χαρακτηριζομενο τοτε αλλα και τωρα απο τα καλυτερα vfm. Γι αυτο και για λιγους μηνες μεχρι να προλαβουν να προσαρμοστουν και οι υπολοιποι ειχε ξεσκιστει στις πωλησεις.
Επισης η c5 overall ειναι καλυτερο αυτοκινητο κατα την αποψη μου συγκρινομενη ανα εκδοση με το octavia και φτηνη. Στο θεμα χωρους θα συμφωνησω οτι ειναι στο μεσο ορο της κατηγοριας, οχι κατι σπουδαιο. ενω και το βαρος της για τον 110 diesel ειναι πολυ. ισως δηλαδη ειναι η συγκεκριμενη μονο εκδοση που σ ενδιεφερε και που δε την προτιμησες.
Επισης δε μπορω να καταλαβω γιατι περιμενες ενα mpv να εχει συμπεριφορα στριφτερη συγκρινομενη μ ενα τυπικο seg C,D.. δε φτιαχτηκε γι αυτο. -
Φίλε μου έχω την c5 5 χρόνια τώρα και ο κολλητός μου έχει εταιρικό οκτάβια , είχε επί 1,5 χρόνο την βενζίνη , τώρα έχει το ντίζελ εδώ και 1 χρόνο και επειδή πλησιάζει ο καιρός να αλλάξει του παρήγγειλαν το νέο βενζίνη .
Αρα έχω άποψη και γιά τα δύο αμάξια γιατί έχουμε κάνει χιλιάδες χλμ και με τα δύο .
Καλό αμάξι το οκτάβια , αλλά c5 ούτε κατά διάνοια την πλησιάζει .
-
ΤΙ χαπια παιρνεις παιρνεις ρε φιλε;
-
Γαλλικά μάλλον
Εσένα είναι γερμανικά γενόσημα που τα φτιάχνουν στην Τσεχία , ε ? -
Κάποιος που αγόρασε 2 φορές Octavia, είναι κομμάτι δύσκολο να πειστεί πως δεν είναι το λιγότερο... γαμάτο!
Το Octavia με την C5 δεν έχουν όντως επαφή, είναι άλλη κατηγορία. Όχι πως είναι κακό αμάξι το Octavia, αλλά το άλλο είναι άλλη κατηγορία. Εύκολα το βλέπεις από τους χώρους, η διαφορετική κατηγορία φαίνεται στο πλάτος και όχι στο μήκος ή το μεταξόνιο...
Το Clio του αδερφού μου έχει ίδιο μεταξόνιο του Golf, είναι ίδια κατηγορία; Όχι δεν είναι.Επίσης, στην αγορά του αυτοκινήτου οι τιμές δεν είναι σταθερές, υπάρχουν εκπτώσεις, υπάρχουν και προσφορές. Εδώ μέσα υπάρχουν τουλάχιστον 2 που αγόρασαν C4 full extra με λιγότερο από 20Κ €, ενώ υπάρχουν κι άλλοι που αγόρασαν BMW 1 με 22Κ και πολύ καλό εξοπλισμό.
Ψυχραιμία λοιπόν.
-
ετσι ακριβώς , full extra C4 το 2012 diesel με ημι-αυτοματο κλειδί 18 χιλιάδες (οταν δεν υπήρχε τιποτε , πλην Οκταβια σε ντιζελ στα λεφτά αυτα και ειδικότερα τιποτε κατω απο 23 χιλιαρικα). Αν τα 5 χιλιαρικα ειναι λιγα σαν απόλυτο νούμερο τοτε ας το μεταφρασουμε 28% επι της τιμης του C4...θα πρέπει να είναι και 28% καλύτερο αυτοκίνητο......ε σου λέω οτι δέν ειναι!
-
Το 2012 δεν παρακολουθουσα την αγορα αμαξιων για να ξερω τι υπηρχε το 2014 ομως που την παρατηρω, υπάρχουν πολλες εναλλακτικές στα 1.6 diesel απο τις περισσότερες προσωπικη αποψη παντα θεωρω οτι το c4 υστερει, είτε σε λαμαρινα, είτε σε τεχνολογια, ειτε σε σχεδιασμο, κατανάλωση, από αναρτήσεις δεν ξερω δεν έχω οδηγησει το c4. Πήρα και εγω προσφορα για το c4 ehdi 110 με 17.400 οχι τον απλο εξοπλισμό , δεν θυμαμαι αν υπήρχε και ποιο πληρης , αλλά σαν καμπινα ,πόρτες, εμφάνιση δεν με κερδισε, πιθανον να επαιξε ρολο και οτι προκειται για μοντελο +3 χρονια...
-
σιγουρα υπάρχουν πολλές προάσεις σήμερα......πάντως να σου πω μερικά πράγματα που δεν φαίνονται αλλα υπάρχουν
- Το C4 παραμένει απο τα πιο βαριά αυτοκίνητα της κατηγορίας , παρότι ειναι το πρώτο που μπήκε σε διαιτα ( αυτό αναιρεί το επειχρημα σου περι λαμαρίνας)
- Εχει αλουμινένιο καπώ ( ειναι το μοναδικό)
- Εχει τα πιο χοντρά τζάμια στην κατηγορία
- Έχει κολλήσεις laser κατα μήκος της οροφής αλλα και σε όλο το αυτοκίνητο και όχι απλές 'πόντες' ( αλλωστε είναι το μόνο χωρίς 'σιδηρόδρομους' στην οροφή)
- Ειναι ακόμη made in France
- Εχει πολύ προσεγμένη ηχομόνωση απο την Arkamys
- Οι προμηθευτές είναι απο τους πιό προσεγμένους στην κατηγορία (με την έννοια των ονομάτων) -παραθέτω πληροφορίες)
Συμφωνώ οτι οι Γάλλοι δεν 'κρύβουν' αμορτισερακια απο εδω και απο εκει να δημιουργούν τεχνητη αισθηση 'βαρους' κλπ....αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι υστερούν....Υστερούν σε 'κολπάκια'
-
για να μη μιλήσουμε για τον ισπανό ζωγράφο που είναι ό,τι πιο φουτουριστικό κυκλοφορεί εκεί εξω
πάντως σημαντικό το θεμα 'κλείσιμο πορτας'. αν δεν κάνει ΓΔΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠ πώς να το προτιμήσει ο κάθε μη υποψιασμένος;;
-
Τι διαβάζουμε...
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
διαφωνείς για τον ισπανό ζωγράφο;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
σιγουρα υπάρχουν πολλές προάσεις σήμερα......πάντως να σου πω μερικά πράγματα που δεν φαίνονται αλλα υπάρχουν- Το C4 παραμένει απο τα πιο βαριά αυτοκίνητα της κατηγορίας , παρότι ειναι το πρώτο που μπήκε σε διαιτα ( αυτό αναιρεί το επειχρημα σου περι λαμαρίνας)
- Εχει αλουμινένιο καπώ ( ειναι το μοναδικό)
- Εχει τα πιο χοντρά τζάμια στην κατηγορία
- Έχει κολλήσεις laser κατα μήκος της οροφής αλλα και σε όλο το αυτοκίνητο και όχι απλές 'πόντες' ( αλλωστε είναι το μόνο χωρίς 'σιδηρόδρομους' στην οροφή)
- Ειναι ακόμη made in France
- Εχει πολύ προσεγμένη ηχομόνωση απο την Arkamys
- Οι προμηθευτές είναι απο τους πιό προσεγμένους στην κατηγορία (με την έννοια των ονομάτων) -παραθέτω πληροφορίες)
Συμφωνώ οτι οι Γάλλοι δεν 'κρύβουν' αμορτισερακια απο εδω και απο εκει να δημιουργούν τεχνητη αισθηση 'βαρους' κλπ....αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι υστερούν....Υστερούν σε 'κολπάκια'
Αυτά είναι σοβαρά επιχειρήματα εν έτει 2014 για να πείσεις οτι το Α είναι καλύτερο απο Β?
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
διαφωνείς για τον ισπανό ζωγράφο;;;;;;;;;Συμφωνώ με αυτά που λες εσύ
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
Εγω δεν λεω οτι το Α ειναι καλύτερο του Β , εγω λέω οτι το Β δεν είναι υποδυέστερο σε σχεση με το Α οπως περίπου αφήνεται να εννοηθει....και όπως βλέπεις το κάνω έστω και με αδύναμα επιχειρήματα......Την επιχειρηματολογία της ερώτησης σου δεν κατάλαβα.
Προφανως με το συντακτικό σου δεν πρεπει να τα πήγαινες και πολύ καλα. (Με συγχωρεις για την χαζή απάντηση , απλα προσπαθώ να λύσω το ζήτημα αν υπάρχει χαζή ερώτηση η χαζή απάντηση)
-
Η λαμαρίνα της οκταβια καλύτερη της c4; εδώ γελάμε κινέζικα
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εγω δεν λεω οτι το Α ειναι καλύτερο του Β , εγω λέω οτι το Β δεν είναι υποδυέστερο σε σχεση με το Α οπως περίπου αφήνεται να εννοηθει....και όπως βλέπεις το κάνω έστω και με αδύναμα επιχειρήματα......Την επιχειρηματολογία της ερώτησης σου δεν κατάλαβα.Προφανως με το συντακτικό σου δεν πρεπει να τα πήγαινες και πολύ καλα. (Με συγχωρεις για την χαζή απάντηση , απλα προσπαθώ να λύσω το ζήτημα αν υπάρχει χαζή ερώτηση η χαζή απάντηση)
Προσπάθησε ,στο μέτρο του δυνατού, να είσαι εντάξει με τα δικά σου γραπτά
πριν ασκήσεις κριτική.Πέραν τούτου,νέα επιχειρήματα δεν βλέπω,πέραν των χοντρών τζαμιών και του βάρους.
Οπότε, λογικά, αναμένω κάποιο πειστικό επιχείρημα για την στήριξη στο C4. -
Προσπάθησα να συνεισφερω με 7 αδιαμφισβήτητα επιχειρήματα όλα τα αλλά είναι αυτά που σε λίγο ο admin θα σβήσει. Τέλος για εμένα.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
SKODA OCTAVIA 5 1.6 TDI VS CITROEN C4 e-HDi 110hp