Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απλές οδηγίες για παρκάρισμα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απλές οδηγίες για παρκάρισμα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    23
    37
    2630
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karib last edited by

      Επειδή μου το ζήτησε γνωστός μου ο οποίος αν και οδηγεί καλά εδώ και πολλά χρόνια, δεν ξέρει να παρκάρει καλά ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα, μήπως υπάρχει στο ελληνικό internet κανένας σχετικός μινι οδηγός?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        karib last edited by

        Επειδή μου το ζήτησε γνωστός μου ο οποίος αν και οδηγεί καλά εδώ και πολλά χρόνια, δεν ξέρει να παρκάρει καλά ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα, μήπως υπάρχει στο ελληνικό internet κανένας σχετικός μινι οδηγός?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karib last edited by

          Επειδή μου το ζήτησε γνωστός μου ο οποίος αν και οδηγεί καλά εδώ και πολλά χρόνια, δεν ξέρει να παρκάρει καλά ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα, μήπως υπάρχει στο ελληνικό internet κανένας σχετικός μινι οδηγός?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            manosk last edited by

            Δηλαδή πόσο καλά οδηγεί;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              karib last edited by

              Καλα οδηγει και στην εθνική, και στην πόλη(έστω και με χαμηλές ταχύτητες).
              Αλλα το παρκαρισμα το εχει παρει απο φοβο. Μονο σε αλάνα(και που να τη βρεις) παρκάρει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dracumel last edited by

                Για mini οδηγός, δεν νομίζω ότι υπάρχει.

                Η μόνη λύση είναι προπόνηση.

                Πηγαίνεται σε μια αλάνα και του μαθαίνεις να παρκάρει, αλλά θα μου πείς τώρα που να βρείς τρία αμάξια.

                Μπαίνεις μαζί με τον φίλο σου στο αμάξι ένα Σαββάτο απόγευμα ή Κυριακή (όχι μεσοβδόμαδα γιατί θα σας πρίξουν οι άλλοι) και κάθε θέση που βλέπετε χωράει δεν χωράει το αμάξι (για να μάθει και τους χώρους) προσπαθείτε να παρκάρετε.
                Νομίζω μόνο αυτή είναι η λύση!

                Τρία πράγματα να θυμάται στο παρκάρισμα:
                1)Ανάβουμε τα αλάρμ λίγο πριν τη θέση,
                2)δεν μας ενδιαφέρουν οι άλλοι, ούτε μας αγχώνουν,
                3)Χρησιμοποιούμε τους καθρέπτες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dpolal last edited by

                  Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                  Για mini οδηγός, δεν νομίζω ότι υπάρχει.

                  Η μόνη λύση είναι προπόνηση.

                  Πηγαίνεται σε μια αλάνα και του μαθαίνεις να παρκάρει, αλλά θα μου πείς τώρα που να βρείς τρία αμάξια.

                  Μπαίνεις μαζί με τον φίλο σου στο αμάξι ένα Σαββάτο απόγευμα ή Κυριακή (όχι μεσοβδόμαδα γιατί θα σας πρίξουν οι άλλοι) και κάθε θέση που βλέπετε χωράει δεν χωράει το αμάξι (για να μάθει και τους χώρους) προσπαθείτε να παρκάρετε.
                  Νομίζω μόνο αυτή είναι η λύση!

                  Τρία πράγματα να θυμάται στο παρκάρισμα:
                  1)Ανάβουμε τα αλάρμ λίγο πριν τη θέση,
                  2)δεν μας ενδιαφέρουν οι άλλοι, ούτε μας αγχώνουν,
                  3)Χρησιμοποιούμε τους καθρέπτες.

                  Σε μία αλάνα δημιουργούμε με πέτρες/κορίνες/ξύλα/τούβλα/τσιμεντόλιθους/κλπ κλπ κλπ δύο εικονικά αυτοκίνητα (πσσσσσ, έκφραση έ;;; ) με τον σχετικό χώρο ανάμεσα και πλακωνόμαστε στις προπονήσεις...
                  Aκολουθούμαι τις συμβουλες του φίλου Dracumel...

                  So simple.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • H
                    harryv last edited by

                    Μπορεί να τον βοηθήσει αρχικά να παρκάρει σε 3 στάδια με 3 σημάδια, όπως μας μάθαιναν για τις εξετάσεις. Στο πρώτο κόβεις το τιμόνι τέρμα, στο 2ο ισιώνεις και στο 3ο όλο ανάποδα. Ενας έμπειρος με ίδιο περίπου ανάστημα, μπορεί εύκολα να του βγάλει τα σημάδια.

                    Αλλά πιστεύω ότι κυρίως το πρόβλημα είναι ψυχολογικό. Αμα το κάνει καμιά 10αριά φορές αποφεύγοντας οριακές θέσεις (υπάρχουν κι άλλες ?) μετά θα του φύγει το άγχος και θα τα ξεχάσει όλα. Το ίδιο άγχος απέκτησα κι εγώ τώρα στα γεράματα όταν πήγα από το Punto στο Μοndeo (χωρίς αισθητήρες). Αλλά σιγά σιγά συνειδητοποίησα τον όγκο του αμαξιού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ισχύουν τα προηγούμενα. Προσθέτω ότι καλό είναι να είσαι **κοντά **στο αυτοκίνητο που είναι μπροστά από τη θέση και να αρχισεις να στρίβεις μόλις (ή και λίγο πριν) η πίσω σου ρόδα περάσει από τον πίσω προφυλαχτήρα του. Έτσι εκμεταλλεύεσαι το μεγαλύτερο μέρος της θέσης, πολλοί αρχίζουν να μπαίνουν στη θέση 1 και 1,5 μέτρο πίσω από τον μπροστινό. Σε μικρή θέση δεν μπορούν να μπουν έτσι. Προσοχή καθώς ανοίγεσαι **να μην βρεις τον απέναντι **(σε στενό δρόμο έχει σημασία και για αυτό πρέπει να είσαι κοντά στον μπροστινό που έλεγα) Μετά σκοπεύεις έτσι (όχι με καθρέφτη αλλά γυρίζοντας το κεφάλι!) ώστε το μέσο του πίσω του αυτοκινήτου σου να **σημαδεύει στο πεζοδρόμιο λίγο εμπρός **από εκεί που φτάνει ο από πίσω παρκαρισμένος. Έτσι δεν καταλήγεις να είσαι υπερβολικά στριμένος.... Αν δεν βρεις στο πεζοδρόμιο (ιδανικά ακριβώς πριν βρεις στον πίσω) αρχίζεις να στρίβεις ώστε να βάλεις τη μούρη μέσα μόλις (ή λίγο πριν) ο εμπρός προφυλαχτήρας μας περάσει τον πίσω του μπροστινού μας.
                      Αν πάλι βρεις στο πεζοδρόμιο πολύ νωρίς σημαίνει ότι είχες στρίψει πιο πολύ από όσο έπρεπε. Αν βρεις στον πίσω δεν σημάδεψες σωστά. Αν όμως βρεις στο πεζοδρόμιο σωστά (δηλαδή ακριβώς πριν βρεις στον πίσω!) τότε η εισαγωγή του εμπρός μέρους (αν χωράει γιατί μπορεί να είναι μικρή η θέση) επιτυγχάνεται όχι με στροφή προς τα εκεί που θες να πάει η μούρη αλλά ίσια εμπρός και μετά στροφή με όπισθεν. Έτσι δεν απομακρύνονται οι πίσω ρόδες σου από το πεζοδρόμιο...
                      Υπήρχε ένα εξαιρετικό παιχνιδάκι κάπου στο διαδίκτυο όπου προσπαθούσες να παρκάρεις ένα αυτοκινητάκι, δεν βοηθούσε πολύ αλλά ίσως καταλάβαινες κάποια πράματα και είχε πολύ γέλιο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Ισχύουν τα προηγούμενα. Προσθέτω ότι καλό είναι να είσαι **κοντά **στο αυτοκίνητο που είναι μπροστά από τη θέση και να αρχισεις να στρίβεις μόλις (ή και λίγο πριν) η πίσω σου ρόδα περάσει από τον πίσω προφυλαχτήρα του. Έτσι εκμεταλλεύεσαι το μεγαλύτερο μέρος της θέσης, πολλοί αρχίζουν να μπαίνουν στη θέση 1 και 1,5 μέτρο πίσω από τον μπροστινό. Σε μικρή θέση δεν μπορούν να μπουν έτσι. Προσοχή καθώς ανοίγεσαι **να μην βρεις τον απέναντι **(σε στενό δρόμο έχει σημασία και για αυτό πρέπει να είσαι κοντά στον μπροστινό που έλεγα) Μετά σκοπεύεις έτσι (όχι με καθρέφτη αλλά γυρίζοντας το κεφάλι!) ώστε το μέσο του πίσω του αυτοκινήτου σου να **σημαδεύει στο πεζοδρόμιο λίγο εμπρός **από εκεί που φτάνει ο από πίσω παρκαρισμένος. Έτσι δεν καταλήγεις να είσαι υπερβολικά στριμένος.... Αν δεν βρεις στο πεζοδρόμιο (ιδανικά ακριβώς πριν βρεις στον πίσω) αρχίζεις να στρίβεις ώστε να βάλεις τη μούρη μέσα μόλις (ή λίγο πριν) ο εμπρός προφυλαχτήρας μας περάσει τον πίσω του μπροστινού μας.
                        Αν πάλι βρεις στο πεζοδρόμιο πολύ νωρίς σημαίνει ότι είχες στρίψει πιο πολύ από όσο έπρεπε. Αν βρεις στον πίσω δεν σημάδεψες σωστά. Αν όμως βρεις στο πεζοδρόμιο σωστά (δηλαδή ακριβώς πριν βρεις στον πίσω!) τότε η εισαγωγή του εμπρός μέρους (αν χωράει γιατί μπορεί να είναι μικρή η θέση) επιτυγχάνεται όχι με στροφή προς τα εκεί που θες να πάει η μούρη αλλά ίσια εμπρός και μετά στροφή με όπισθεν. Έτσι δεν απομακρύνονται οι πίσω ρόδες σου από το πεζοδρόμιο...
                        Υπήρχε ένα εξαιρετικό παιχνιδάκι κάπου στο διαδίκτυο όπου προσπαθούσες να παρκάρεις ένα αυτοκινητάκι, δεν βοηθούσε πολύ αλλά ίσως καταλάβαινες κάποια πράματα και είχε πολύ γέλιο!

                        Γεια σου ρε onyx!!!!....
                        Επίσης αν είσαι σε στενό με παρκαρισμένα και από τις δυο με κίνδυνό μόλις κόψεις αριστερά η μούρη σου να πετύχει το δεξιά παρκαρισμένο κάνεις αλλά onyx το μισό παρκάρισμα και ξαναβγάζεις το αυτοκίνητο πλησιάζοντας το ακόμα πιο πολύ στο αριστερά εμπροσθεν παρκαρισμένο.....

                        Τέλος, Αν έχεις ροπάτο αυτοκίνητο δεν πατάς γκαζι με την οπισθεν και απλά αφήνεις ή πατάς τον συμπλέκτη......

                        Επίσης καλό είναι να ξέρεις το πλάτος του πίσω αυτοκίνητου για να ξέρεις στο περίπου πόσο λογικό είναι να του προεξέχεις συνήθως όταν τελειώσει το παρκάρισμα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Να συμπληρώσω πως αν η θέση είναι μικρή και μας χωρά ίσα-ίσα είναι καλύτερα να σημαδεύσουμε έτσι ώστε να βρούμε το πεζοδρόμιο με τον πίσω εσωτερικό τροχό παρά να καταλήξουμε να είμαστε πολύ έξω. Κι αυτό γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις δύο επιπλέον κινήσεις για να ευθυγραμμιστείς με το πεζοδρόμιο παρά να βγεις και να ξαναμπείς στη θέση με τη σωστή γωνία, πράγμα που για κάποιο ανεξήγητο λόγο πετυχαίνει δύσκολα.

                          Όμως προσοχή γι'αυτούς που έχουν χαμηλοπρόφιλα ελαστικά: Αν είναι να ακουμπήσουμε το πεζοδρόμιο καλύτερα να έχουμε αρκετά μεγάλη γωνία με αυτό όταν το ακουμπάμε γιατί αλλιώς μπορεί να ακουμπήσει η ζάντα και να πάθει αυτό που λέμε 'kerbing', δηλαδή να γρατσουνιστεί είτε στο στεφάνι της είτε σε κάποια ακτίνα αν αυτές προεξέχουν. Μια καλή ιδέα αν έχετε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες είναι να κατεβάσετε τον αντίστοιχο καθρέπτη τέρμα κάτω ώστε να βλέπετε τον πίσω τροχό όταν παρκάρετε. 😉

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cpp last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:
                            Όμως προσοχή γι'αυτούς που έχουν χαμηλοπρόφιλα ελαστικά: Αν είναι να ακουμπήσουμε το πεζοδρόμιο καλύτερα να έχουμε αρκετά μεγάλη γωνία με αυτό όταν το ακουμπάμε γιατί αλλιώς μπορεί να ακουμπήσει η ζάντα και να πάθει αυτό που λέμε 'kerbing', δηλαδή να γρατσουνιστεί είτε στο στεφάνι της είτε σε κάποια ακτίνα αν αυτές προεξέχουν. Μια καλή ιδέα αν έχετε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες είναι να κατεβάσετε τον αντίστοιχο καθρέπτη τέρμα κάτω ώστε να βλέπετε τον πίσω τροχό όταν παρκάρετε. 😉

                            από την άλλη όμως μεγάλη γωνία προϋποθέτει ότι η θέση έχει πολύυυ χώρο τελικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              flokos last edited by

                              Επίσης εύκολη λύση είναι αυτή που μας μαθαίνουν στη σχολή οδηγών.
                              Ερχόμαστε δίπλα ακριβώς από τον μπροστινό, έτσι ώστε τα πίσω μέρη να είναι στο ίδιο σημείο, στρίβουμε το μισό τιμόνι μας, κάνουμε πίσω και όταν φτάσουμε να έχουμε κλίση 45 μοίρες, το στρίβουμε όλο από την άλλη και μετά κάνουμε διορθώσεις.
                              Δεν είναι βέβαια να σημεία που ίσα που χωράει το αυτοκίνητο και για στενά, αλλά είναι μια αρχή. Μετά θα την βρει μόνος του την άκρη για τα 'δύσκολα' παρκαρίσματα.

                              Σημαντικό βέβαια είναι να αδιαφορεί για τους πίσω που κορνάρουν... μην κάνει όμως και 50 μανούβρες..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                ari_vatanen last edited by

                                Πλησιάζεις την κενή θέση με ταχύτητα 30-40km/h, οχι πολύ κοντά στη μεριά που θες να παρκάρεις (ενδείκνυται η μέση του δρόμου ή η άλλη άκρη ολότελα, αν μιλάμε για στενό). Τη στιγμή που ο μπροστινός προφυλακτήρας σου πλησιάζει το μπροστά φτερό του πίσω αυτοκινήτου, κόβεις απότομα το τιμόνι προς το μέρος που θες να παρκάρεις (φροντίζεις να βρίσκεσαι οσο το δυνατόν κοντύτερα στο πίσω αυτοκίνητο) και τραβάς το χειρόφρενο, κρατώντας πατημένο το κουμπάκι (εκτός κι αν έχεις υδγαυλικό - αγωνιστικό). Με λίγη εξάσκηση (και μια καλή μεικτή ασφάλεια)θα μπορείς να παρκάρεις σε χώρο ελάχιστα εκατοστά μεγαλύτερο από το μήκος του αυτοκινήτου σου. Όταν θες να ξεπαρκάρεις από τόσο στενό χώρο, απλά κόβεις τέρμα το τιμόνι και πατάς τέρμα γκάζι (κι όποιον πάρει ο Χάρος)

                                Καλή επιτυχία!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  οι δάσκαλοι λένε να σταματάς στο σημείο που η μεσαία κολώνα σου να ευθυγραμμίζεται με το τελείωμα του πίσω προφυλακτήρα του μπροστά αυτοκινήτου και μετά με δύο κινήσεις-στρίψιμο με ανάποδο τιμόνι 45 μοίρες, ανάποδο τιμόνι για να μπει και το εμπρός μέρος και μετά ευθυγράμμιση αν χρειάζεται. εγώ τόσα χρόνια αυτή τη μέθοδο χρησιμοποιώ, άντε να σταματήσω λίγο πιο μπροστά.

                                  Α, και κατά την εξάσκηση βάλε ωτασπίδες στον φίλο σου, ώστε να μη προστεθεί στη λίστα άλλος ένας απ'αυτούς που παρκάρουν με τ'αυτί

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
                                    Πλησιάζεις την κενή θέση με ταχύτητα 30-40km/h, οχι πολύ κοντά στη μεριά που θες να παρκάρεις (ενδείκνυται η μέση του δρόμου ή η άλλη άκρη ολότελα, αν μιλάμε για στενό). Τη στιγμή που ο μπροστινός προφυλακτήρας σου πλησιάζει το μπροστά φτερό του πίσω αυτοκινήτου, κόβεις απότομα το τιμόνι προς το μέρος που θες να παρκάρεις (φροντίζεις να βρίσκεσαι οσο το δυνατόν κοντύτερα στο πίσω αυτοκίνητο) και τραβάς το χειρόφρενο, κρατώντας πατημένο το κουμπάκι (εκτός κι αν έχεις υδγαυλικό - αγωνιστικό). Με λίγη εξάσκηση (και μια καλή μεικτή ασφάλεια)θα μπορείς να παρκάρεις σε χώρο ελάχιστα εκατοστά μεγαλύτερο από το μήκος του αυτοκινήτου σου. Όταν θες να ξεπαρκάρεις από τόσο στενό χώρο, απλά κόβεις τέρμα το τιμόνι και πατάς τέρμα γκάζι (κι όποιον πάρει ο Χάρος)

                                    Καλή επιτυχία!

                                    Μαζεύτε τον!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
                                      Πλησιάζεις την κενή θέση με ταχύτητα 30-40km/h, οχι πολύ κοντά στη μεριά που θες να παρκάρεις (ενδείκνυται η μέση του δρόμου ή η άλλη άκρη ολότελα, αν μιλάμε για στενό). Τη στιγμή που ο μπροστινός προφυλακτήρας σου πλησιάζει το μπροστά φτερό του πίσω αυτοκινήτου, κόβεις απότομα το τιμόνι προς το μέρος που θες να παρκάρεις (φροντίζεις να βρίσκεσαι οσο το δυνατόν κοντύτερα στο πίσω αυτοκίνητο) και τραβάς το χειρόφρενο, κρατώντας πατημένο το κουμπάκι (εκτός κι αν έχεις υδγαυλικό - αγωνιστικό). Με λίγη εξάσκηση (και μια καλή μεικτή ασφάλεια)θα μπορείς να παρκάρεις σε χώρο ελάχιστα εκατοστά μεγαλύτερο από το μήκος του αυτοκινήτου σου. Όταν θες να ξεπαρκάρεις από τόσο στενό χώρο, απλά κόβεις τέρμα το τιμόνι και πατάς τέρμα γκάζι (κι όποιον πάρει ο Χάρος)

                                      Καλή επιτυχία!

                                      Οδηγίες ανάλογες του nick σου ....

                                      ΑΝ , λέω ΑΝ , δεν είσαι Vatanen ..... τι κάνεις ;;;
                                      Γιατί η μικτή δεν σε σώζει από το ..... ξύλο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        di0 last edited by

                                        Κατά τη γνώμη μου, οι συμβουλές δε μπορούν να κάνουν πολλά, είναι ένα βασικό βοήθημα βέβαια για την τεχνική. Κάθε αμάξι έχει διαφορετική ακτίνα στροφής και απαιτεί διαφορετικές αποστάσεις κατά το παρκάρισμα. Ακόμα και μια μικρή διαφορά στην ακτίνα στροφής αλλάζει τα σημεία που 'σημαδεύεις' για να παρκάρεις. Μεγαλύτερη ακτίνα στροφής συνήθως απαιτεί να ξεκινάς τη μανούβρα από πιο μπροστά, και να βάζεις τον κώλο μόνο λίγο πιο μέσα σε σχέση με τον πίσω. Με αυτοκίνητο μικρότερης ακτίνας, ο κώλος σου μπορεί να μπει πιο μέσα, έτσι ώστε στρίβοντας τέρμα προς την άλλη κατεύθυνση για να ολοκληρωθεί η μανούβρα, θα βρεθείς στη σωστή απόσταση από το πεζοδρόμιο.

                                        Επίσης, μαθαίνοντας να παρκάρεις με ένα αυτοκίνητο, δε σημαίνει ότι 'καθάρισες' και με άλλο ίδιου μεγέθους. Πέρα από ακτίνα στροφής, έχουν σημασία και οι αποστάσεις των τροχών από τις άκρες του αυτοκινήτου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Κλείστε ραντεβού με άτομο του φύλου της αρεσκείας σας (για να μη μείνει παραπονεμένος κανείς και καμία) σε μια καφετέρια στη φωκίωνος νέγρη ή στο παγκράτι στην υμηττού. Ξεκινάτε να πάτε με το αυτοκίνητο. Φτάνετε κοντά στο καφέ και αρχίζετε να ψάχνετε να παρκάρετε. Η ώρα περνάει, και θέση που να χωράτε εύκολα δεν υπάρχει ούτε για δείγμα, ενώ και το 'πρόσωπο' κινδυνεύει να λακίσει. Επαναλαμβάνετε για κανένα μήνα. Δεν ξέρω πώς θα έχει πάει το γκομενικό, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχετε μάθει να παρκάρετε ακόμα και σε θέση που χωράει μόνο παπάκι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            sirbasil last edited by

                                            Ακούστε τη μαθηματική προσέγγισης του δάσκαλου που μου έμαθε:

                                            (για πεντάθυρο αυτοκίνητο) Πλησιάζεις το μπροστινό αυτοκίνητο από το πλάι. Προχωράς πίσω μέχρι να δεις το τέλος του μπροστινού αυτοκινήτου μέσα στο μικρό παραθυράκι της πίσω πόρτας. Τότε, στρίβεις τέρμα το τιμόνι και μπαίνεις στην κενή θέση, μέχρι το αυτοκίνητό σου να είναι κάθετο στη διχοτόμο του μπροστινού αυτοκινήτου (στην πράξη, είναι πιο εύκολο απ'ότι ακούγεται). Τότε στρίβεις τέρμα το τιμόνι από την άλλη μεριά και μπαίνεις σαν πασάς με τη μία! (προσοχή στην ταχύτητα με την οποία μπαίνεις για να μην ακουμπήσεις πεζοδρόμιο)

                                            Αν δεν καταφέρεις να υπολογίσεις ακριβώς το σημείο με το παραθυράκι και το σημείο με τη διχοτόμο, κάνεις και μερικές διορθωτικές κινήσεις (αυτές σε άλλο μάθημα και μετά από 30€ στο λογαριασμό μου...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr