-
Χαιρετίζω καταρχάς τους Fulvia 3 και Alba και όλους τους Lancisti...
Ανακατασκευή Lancia Flavia Sport Zagato 1.8 του 1965 (δεξιοτίμονη εισαγωγή απο Αγγλία)
Η ανακατασκευή ξεκίνησε απο το 2007 και αφού αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε τεχνίτη και μετά απο πολλές περιπέτειες στάθηκε επιτέλους στους τροχούς της. Φανοποιεία τέλος αλλά αρκετός δρόμος ακόμη εμπρός...
Περισσότερες φωτογραφίες απο την ανακατασκευή εδώ:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.550285914987918.147626.161524287197418&type=3 -
-
Σε πολλά μέτωπα παίζεις ταυτόχρονα.......
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Σε πολλά μέτωπα παίζεις ταυτόχρονα.......Είναι αλήθεια δυστυχώς...το 'Ιταλικό' μόνο μέτωπο έχει 3 ανοιχτά project
Από την άλλη προσπαθούμε να προχωράμε αργά και μεθοδικά, χωρίς άγχος. -
ειδικα το zagato ειναι ιδαιτερο project. το αλλο υποθετω ειναι η fulvia berlina 2ης σειρας. το 3ο ποιο ειναι?
-
Τάκη καλησπέρα. Τα 2 είναι Fiat, το 1200 Convertible του 1960, το 128 Moretti Coupe και φυσικά η Zagato
To Berlina που είδες είναι απλά φίλου που μας το 'εμπιστεύτηκε' -
Για τον APR.
http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... ca/2259077
-
Παιδιά πετυχα lancia delta integrale HF .Μου φάνηκε για evolution ...Ηταν μπλε σκούρα με πινακίδες ΚΥΑ ,ξερουμε αν ήταν γνήσια?
Sent from my T100TA using Tapatalk
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Για τον APR.http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... ca/2259077
Ω ...μερσι μποκου μεσιε ronnie !
Aυτο δηλαδη θα βγει σε πλειστηριασμο της Κοης ?
Αραγε θεωρηται καλη ρεπλικα ? αυτο το δειχνει η τιμη πωλησης ε ?
kαλα , κλιπς της εποχης δεν μπορουσε να βαλει στο καπω αφου υπαρχουν , και το sparco ? χαθηκαν τα κλασικα ομολογκε ?
-
Βγηκε στον πλειστηριασμο, αλλα δεν πουληθηκε. Προφανως δεν επισε το reservre.
Η καλη ρεπλικα θελει και εφημεριδα στην μασκα....
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Βγηκε στον πλειστηριασμο, αλλα δεν πουληθηκε. Προφανως δεν επισε το reservre.Η καλη ρεπλικα θελει και εφημεριδα στην μασκα....
-
-
Ελλάδα? Aurelia B24 Spider?
-
RIP Gianni Lancia 1924-2014
http://www.classicandsportscar.com/news ... top_link_1
-
Που ειναι η alba να μας ριξει κανεναν εμπεριστατωμενο επικηδειο !
-
...λιγα ακομη για τον Γιαννη Λαντσια.
-
Βάζω την αγγελία και εδώ (σαν πιο ειδικό μέρος)... Εάν υπάρχει ενδιαφέρον, η τιμή συζητιέται...
-
Παιδιά βρήκα μια Lancia Beta Montecarlo δίλιτρη σε καλή κατάσταση Ιταλία του 1975. Ζητάει 9.000 αλλά πιστεύω μπορώ να το ρίξω κάνα 1.000. Δεδομένου ότι είχε σχετικά μικρή παραγωγή (~ 8.000 μονάδες ) πιστεύετε οτί αξίζει σαν πρώτο κλασσικό? Η τιμή είναι καλή? Σύμφωνα με αμερικάνικα σάιτ με αξίες κλασσικών κατά μ.ο είναι στα 7.000 η beta coupe αλλά δεν έλεγε συγκεκριμένα για την Montecarlo. Οι ιταλοί δίνουν σαν τιμή για καλή κατάσταση 8 - 10 χιλιάρικα. Τι λέτε να το τολμήσω?
-
Σαν αμαξι ειχε καποια θεματακια απο κατασκευης και ιδιως με τα φρενα..αν θελεις να δουλευουν σωστα και να μην μπλοκαρουν σημαινει οτι δε θα εχεις σερβο! εχει αρκετο θορυβο σαν καμπινα το συγκεκριμενο αμαξι επισης ..Εχει δηλαδη καποιες ιδιαιτεροτητες ιδιως για πρωτο κλασσικο αν και σπανια και πανεμορφη
'75 κιολας ειναι πρωτη σειρα και πρωτες παραγωγης,πιο συλλεκτικες αλλα αν οι προηγουμενοι ιδιοκτητες δεν εχουν πολυασχοληθει με τις παιδικες ασθενεις, που οκ ειναι και απιθανο ισως μετα απο τοσα χρονια, θα τις βρεις μπροστα σου.. Ανταλλακτικα στην ελλαδα ουτε για δειγμα.. δε μοιραζεται και τιποτα απο τις αλλες beta για να πεις οτι βαζεις κατι απο εκεινες που ειναι πιο κοινες,αν και παλι σπανιες ιδιως στην Ελλαδα.
H δευτερη γενια ,ας πουμε facelift, ηταν καλυτερη παντως ειχε λυμμενο το θεμα με τα φρενα και αισθητικες αλλαγες απ οπου την ξεχωριζεις. -
Νονέ ευχαριστώ πολύ, για το σέρβο το ήξερα και δεν με πείραζε ούτε η συναρμογή για τους θορύβους. Όμως το θέμα με τα ανταλλακτικά που θίγεις είναι πολύ σοβαρό οπότε το ξεχνάω ...
Classic Lancia Forum