Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta ST: too little too late? (... και το RS?)
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Ford Fiesta ST: too little too late? (... και το RS?)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    19
    46
    123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Ο χρήστης Jimkk έγραψε:
      Συγγνώμη που επαναφέρω αυτό το σχετικά παλιό τόπικ, αλλά επειδή προσωπικά ενδιαφέρομαι πολύ για το Fiesta ST, θα ήθελα αν ξέρει κανείς να μου πει αξιόπιστα τα εξής:

      1. Πότε ακριβώς θα έρθει στην ελληνική αγορά;
      2. Πόσο θα κοστίζει; (κυρίως για αυτό ενδιαφέρομαι)

      Και γενικά, ποια η γνώμη σας για το μοντέλο; Προσωπικά πιστεύω ότι αν είναι τόσο καλά στημένο όσο λένε σε ξένα sites, θα είναι καταπληκτικό...

      Δυστυχώς μπορώ να σου απαντήσω μονάχα για το πότε θα έρθει στην ελληνική αγορά κάτι το οποίο θα γίνει αν όχι τέλη Δεκέμβρη τότε το Γενάρη του 2005. Σχετικά με τη τιμή έχω ακούσει οτι θα έχει 20.000+ ευρώ αλλά δε ξέρω κατά πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η εκτίμηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jimkk last edited by

        Ok, αλλά όταν λέμε 20.000+ εννοούμε πχ 21.000 ή 27.000?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Ο χρήστης Jimkk έγραψε:
          Ok, αλλά όταν λέμε 20.000+ εννοούμε πχ 21.000 ή 27.000?

          Εννοώ λίγο πάνω απο 20.000 ευρώ αλλά όπως ξαναέγραψα μη βασιστείς και πάρα πολύ σε αυτή την εκτίμηση γιατί δε ξέρω κατα πόσο είναι αξιόπιστη. Σίγουρα θα είναι φθηνότερο απο τα 206RC και Clio Sport που κοστίζουν περίπου 25.000 και αν η Ford συνεχίσει τη καλή τιμολογιακή της πολιτική πιστεύω ,πάντα με δικές μου εκτιμήσεις όμως, οτι θα κοστίζει το πολύ 22.000 .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jimkk last edited by

            Μακάρι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Τιμή: από 18.526

              http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=44374
              http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=44378

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bts last edited by

                Θα προτιμούσα ένα ST με καλό 16άρη κινητήρα 125 ίππων, με το κοντό σασμάν του SportKa και με μικρότερο βάρος (καπό από αλουμίνιο κλπ κλπ).

                Εκεί να δείτε πως θα έστριβε το Fiesta, χωρίς να το βάρος του δίλιτρου κινητήρα στον εμπρός άξονα ενός τόσο μικρού αυτοκινήτου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Σωστό !!!

                  Εμείς τα λέμε ..... αυτοί δεν μας ακούνε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης BTS έγραψε:
                    Θα προτιμούσα ένα ST με καλό 16άρη κινητήρα 125 ίππων, με το κοντό σασμάν του SportKa και με μικρότερο βάρος (καπό από αλουμίνιο κλπ κλπ).

                    Εκεί να δείτε πως θα έστριβε το Fiesta, χωρίς να το βάρος του δίλιτρου κινητήρα στον εμπρός άξονα ενός τόσο μικρού αυτοκινήτου...

                    Ή τουλάχιστον αφού έβαλαν 2λιτρο κινητήρα ας έβαζαν κάποιον δυνατότερο. Τσάμπα τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας πληρώνεις έτσι
                    Η τιμή πάντως είναι πάρα πολύ καλή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostas-1970 last edited by

                      Αν είναι και αυτό να βγάλει τα διάφορα προβλήματα σαν τα απλά fiesta συν την πανδαισία τριγμών στο εσωτερικό του όπως αναφέρουν διάφοροι κάτοχοι, να λείπει το βυσινο

                      Μακάρι να έχει βελτιωθεί σε αυτούς τους τομείς

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apav last edited by

                        Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
                        Αν είναι και αυτό να βγάλει τα διάφορα προβλήματα σαν τα απλά fiesta συν την πανδαισία τριγμών στο εσωτερικό του όπως αναφέρουν διάφοροι κάτοχοι, να λείπει το βυσινο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jim01 last edited by

                          Διαβάζω απο εδω, διαβάζω απο εκει..τελικα ειμαι μεταξυ c2 vts και fiesta ST. Μερικοι θα μου πειτε οτι δεν εχουν σχέση. Δεν ξέρω αλλα αυτο που θέλω ειναι ενα μικρο αυτοκινητο, σπορτιφ η καλυτερα σπορ και με ρυθμίσιμη οδικη συμπεριφορα.
                          Απο αυτα που διαβασα στους 4 τροχους για το C2 στην πίστα ειναι οτι δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ρυθμισημη η ουρα (μου κανει οντως μεγάλη εντυπωση ). Δηλάδη ουτε με στραβοτιμονια, αφημα γκαζιου η και λιγο φρενο δεν μπορεις να το τοποθετησεις η να παιξεις εν πάση περιστώσει?
                          Απο την αλλη στο autotriti.gr (AMS) λενε οτι μπορεις να το τοποθετήσεις όπως θές (προφανως δεν το οδήγησαν στα μέγαρα). Εχει κανεις εμπειρία να μου πεί???

                          Απο την άλλη διαβάζω στο site των 4 τροχων για το fiesta (στις γνωριμίες και στην δοκιμουλα στις Σέρρες) οτι μπορεις να το ρυθμίσεις λιγο η πολύ, κατι που νομιζω οτι ειναι πολύ σημαντικο σε σχέση με το c2 αν οντως αληθέυουν αυτα που εγραψαν οι 4 τροχοι για το c2. μπορέι κανεις να βοηθήσει?? (Ακομα και αν δεν εχει γίνει τεστ για το fiesta ακομα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            offset last edited by

                            Μεταξύ μας τώρα ρε παιδιά,αλλα αυτα για μικρή ρυθμισιμότητα,είναι σχετικά στην άσφαλτο της πίστας..Με το ραλλύ συγκεκριμένα, που φημίζεται για τις 'υπερστροφικές τάσεις του',έπρεπε να κάνω πολύ αποφασιστικότερη τοποθέτηση για να 'ακούσει'.Ενώ αν δοκιμάσεις το ίδιο στην τυπική ελληνική,θα μετράς σβούρες για 1 μέρα.Και ειδικά στο c2,όταν το οδήγησα,είπα να κάνω ο άμοιρος μια τιμονιά με τρίτη σε μέτρια άσφαλτο,να δω τι ρόλο βαράει,ε λοιπον ευτυχώς που το ESP ήταν ενεργοποιημένο...Κοντό μεταξόνιο,16ρες,ΧΑΛΙΑ τιμόνι,άντε να το μαζέψεις μετά.Τώρα όσο για το φιέστα,αν κρίνω απο το στήσιμο του 1.6,θα είναι πολύ καλό,έχω εμπιστοσύνη στην φορντ σε αυτές τις προσπάθειες της.Jim εαν δεν σε ενδιαφέρει πάντως το ψιλοκουκλίστικο παρουσιαστικό του σιτροέν,πιστεύω πως είναι καλύτερη πρόταση,μιας και το άλλο έχει κάποια μειονεκτήματα όπως μικρό σκάφος με μεγάλο μοτέρ,τέλη κυκλοφορίας,κατανάλωση ασφάλιστρα,τιμή αυξημένη,και όχι σημαντικά γρηγορότερο απότι φαίνεται..Και θα μου επιτρέψετε να είμαι πολυ επιφυλακτικός στη μεταπώληση ενός τέτοιου αυτοκινήτου (fiesta ST,206 gti-RC,κτλ) ενώ το C2 ,δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης offset έγραψε:
                              .Jim εαν δεν σε ενδιαφέρει πάντως το ψιλοκουκλίστικο παρουσιαστικό του σιτροέν,πιστεύω πως είναι καλύτερη πρόταση,μιας και το άλλο έχει κάποια μειονεκτήματα όπως μικρό σκάφος με μεγάλο μοτέρ,τέλη κυκλοφορίας,κατανάλωση ασφάλιστρα,τιμή αυξημένη,και όχι σημαντικά γρηγορότερο απότι φαίνεται..Και θα μου επιτρέψετε να είμαι πολυ επιφυλακτικός στη μεταπώληση ενός τέτοιου αυτοκινήτου (fiesta ST,206 gti-RC,κτλ) ενώ το C2 ,δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.

                              Δεν είμαι σίγουρος ότι η πρότασή σου είναι απόλυτα αντιληπτή αλλά όχι και μικρό σκάφος το Fiesta... Ρίξε μια ματιά σε διαστάσεις.... το Fiesta είναι 26 εκατοστά μεγαλύτερο, κυριολεκτικά μια κλάση παραπάνω. Σαφώς υστερεί σε τέλη ασφάλιστρα κλπ αλλά στη μεταπώληση δεν ξέρω.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                offset last edited by

                                Να διευκρινίσω τι εννοώ λοιπόν.Οτι μέχρι τώρα έχουμε συνηθίσει τα μικρα χατσμπακ να έχουν και ανάλογα μικρά μοτέρ,δηλαδή πληρώνουμε τις επιδόσεις τους και το μέγεθος τους,με ένα μοτέρ που δεν μας δυσκολεύει οικονομικά.Εαν όμως βάλουμε σε ενα ΜΙΚΡΟ σκάφος,δεν με ενδιαφέρει εαν είναι 26 εκ μεγαλύτερο απο το ΤΟΣΟΔΟΥΛΙΚΟ c2,ένα 2λιτρο μοτέρ,προκύπτουν κάποιοι ενδοιασμοί,έστω και αν η τιμή του είναι χαμηλή.Και να μην ξεχνάμε και το επιπλέον βάρος στον μπροστά (νοητό) άξονα,όπως ανέφερθηκε και προηγουμένως.Θα μου πείς,ότι όλη η ανάρτηση έχει φτιαχτεί με βάση το νέο βάρος που προέκυψε,αλλα και πάλι δυσκόλεψε την κατάσταση,για την ακρίβεια έγιναν αλχημείες προκειμένου να στριμωχτει εκει μέσα.Υποκειμενικά μιλώντας,προτιμώ τα πουσαρισμένα 1.6 μοτερ (τύπου c2),με κοντά σασμανάκια,για τέτοια κουβαδο αυτοκίνητα.Οταν ανέβουμε κατηγορία και πάμε στα γκολφ σιβικ κτλ,ευχαρίστως να πάμε και στα 2λιτρα.Και όλα αυτα βάση της ελληνικής νοοτροπίας που έχει διαμορφωθεί έως τώρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jim01 last edited by

                                  offcet ευχαριστω. Ακούω όλες τις απόψεις με προσοχή. Στην πίστα Μεγάρων δεν έχω βάλει ακόμα αμάξι για να διαπιστώσω πόσο πιο ουδέτερερο-υποστροφικό γίνεται το αμάξι (υπόψιν οτι ειχα ραλλυ 2003 μεχρι που μου το έκλεψαν...). Όσο για το ποσο μικρό είναι το σκάφος του C2, κάπου διάβασα οτι στην ουσία έιναι c3 'κομμένο' πίσω. Άν κυριολεκτήσουμε, αυτό σημαίνει οτι αν και υπολοίπεται 2Χ εκάτοστά εξωτερικού μήκους ενταντι του fiesta, μάλλον δεν χάνει εκατοστά απο τον χώρο για τον κινητήρα. Πως όμως επηρεάζεται η γεωμερτία - μηχανική όλου του μπροστινού συστήματος, δεν ξέρω. Πάντως φαίνεται οτι στο Fiesta έχουν επέμβει σε περισσότερα σημεια, πέραν αντιστρεπτικών - αμορτησερ - ελατηρίων, κάτι για στο C2 δεν έχω διαβάσει αλλά δεν ξέρω αν τις χρειάζεται (επεμβάσεις). Πάντως το design του C2 δεν με χαλάει καθόλου. Οπώτε θα περιμένω να διαβάσω δοκιμή του Fiesta επι ελληνικού εδάφους για να συγκρίνω την συμπεριφορά των 2 στον δρόμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Απογοητεύτητα χθες στα Μέγαρα που υπήρχαν 2 ST όταν μου είπαν ότι δεν είναι στημένα σαν Ford και η ανάρτηση δεν είνα αυτή που περίμεναν. Κρίμα γιατί είχε πολύ καλή τιμή!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jim01 last edited by

                                      Χαιρομαι γιατι το C2 αν και 'κουβας' μου κάθεται καλύτερα!!! Ποιοι τα οδηγούσαν? Δημοσιογράφοι? γιατι σε μια αντιπροσωπία που ρώτησα (Λ.Αθηνών) μου είπαν οτι δεν ξέρουν πότε θα έρθει . Anyway, μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος για το πως συμπεριφέρθηκαν στην πίστα? Καίγομαι απο αγωνία!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                        Απογοητεύτητα χθες στα Μέγαρα που υπήρχαν 2 ST όταν μου είπαν ότι δεν είναι στημένα σαν Ford και η ανάρτηση δεν είνα αυτή που περίμεναν. Κρίμα γιατί είχε πολύ καλή τιμή!

                                        Οντως,καί εγώ πού τό γλυκοκοίταζα μέχρι τώρα ψιλοχαλάστηκα.
                                        Τό κακό γίνεται μεγαλύτερο,επειδή περίμενα από τή Φόρντ να συνεχίσει τίς επαναστατικές τής τάσεις καί στό μέλλον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης offset έγραψε:
                                          Και όλα αυτα βάση της ελληνικής νοοτροπίας που έχει διαμορφωθεί έως τώρα.

                                          Μα αυτό ακριβώς νομίζω ότι είναι το πρόβλημα! Μικρά αυτοκίνητα με σχετικά μεγάλους κινητήρες υπήρχαν από παλιά. Μάλιστα τώρα είναι και καλύτερα ζυγισμένα με τον κινητήρα πιο πίσω ή περισσότερο βάρος πίσω και καλύτερες αναρτήσεις αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να είναι η ελληνική νοοτροπία.

                                          Το τί κάνει ένα αυτοκίνητο στην πίστα θα έλεγα ότι είναι ενδεικτικό των δυνατοτήτων του αλλά αυτό λίγα δείχνει για την καθημερινή του συμπεριφορά σε κοινό και μάλιστα ελληνικό δρόμο. Ενώ στην πίστα θέλεις το χαρακτηριστικό του πουσαρισμένου με απόδοση μόνο ψηλά στην καθημερινή οδήγηση ένας μεγαλύτερος λιγότερο ζορισμένος κινητήρας με ροπές από πιο χαμηλά είναι οικονομικότερος και πολύ πιο ευκολοοδήγητος και πολύ πιθανόν γρηγορότερος στις περισσότερες περιπτώσεις.... Και τα Μέγαρα δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική πίστα, θεωρείται αργή και κλειστή. Σε άλλες δοκιμές (συγκριτικές μάλιστα) όπως αναφέρθηκε πιο πάνω τα πράγματα δείχνουν πολύ καλύτερα.
                                          Από την άλλη δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μπορεί τα τεκμήρια να μην μας ενοχλούν πια αλλά περισσότερα κυβικά σημαίνουν ακριβότερο ετήσιο σήμα, ακριβότερη ασφάλεια, συχνά ακριβότερο σέρβις και ίσως και αυξημένη κατανάλωση στην πόλη οπότε οικονομικά συνεχίζουν να συμφέρουν τα μικρότερα κυβικά και να παρατείνεται η διεστραμμένη ελληνική νοοτροπία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim01 last edited by

                                            Πάντως το Autocar έγραψε καλα λόγια για την συμπεριφορά του Fiesta το οποιο και οδήγηγσε στην πίστα των Σερρών

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr