-
Θεωρώ εντελώς απίθανο να μην έχουν χτυπήσει την πόρτα του Newey από τη Ferrari όχι μία, αλλά δεκάδες φορές στο παρελθόν. Θυμάμαι μάλιστα ένα περιστατικό που είχα διαβάσει ότι σε ανύποπτο χρόνο, ο Newey είχε βρεθεί να οδηγεί την E-Type του στην Ιταλία κοντά στη Modena και το αυτοκίνητο χάλασε και τον άφησε στην άκρη του δρόμου. Πήρε τηλέφωνο στη Ferrari η οποία έστειλε ανθρώπους να μαζέψουν Newey και αυτοκίνητο, το οποίο το πήγαν στο Maranello και το έφτιαξαν άμεσα και δωρεάν. Η εκτίμηση είναι μεγάλη και αμοιβαία μεν, ο Newey όμως ακόμα δεν έχει πάει στη Ferrari δε. Ούτε και πρόκειται να πάει πιστεύω, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν θέλει να φύγει από την Αγγλία και να ξεβολευτεί.
edit: Το περιστατικό που αναφέρω είχε γίνει επί εποχή παντοκρατορίας Ferrari και με τον Newey στη McLaren ακόμα. Μπορεί να είναι και πάνω από 10 χρόνια. -
Δεν νομίζω οτι είναι θέμα βολέματος η άρνηση του νιούη να μεταπηδήσει στους ιταλούς... Πιθανότερο είναι να τον εκνευρίζει η λογική λειτουργίας της εταιρίας...
-
Κι όμως...
Σκέψου ότι αν ο Newey πει ναι, η λογική λειτουργίας της εταιρίας θα μετασχηματιστεί μονομιάς σε οτιδήποτε διατάξει αυτός. Απλά ο ίδιος δεν θέλει να φύγει από το νησί. Σε εμάς μπορεί να φαίνεται απλό το να το κάνει ή περίεργο που μένει, αλλά όσο νά 'ναι σε καθαρά προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο προκαλεί αρκετή αναστάτωση, συν το γεγονός ότι δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ στη ζωή του ζήτημα ανεργίας ή μη ικανοποίησης όλων των απαιτήσεών του σε οποιονδήποτε εργοδότη είχε. Το ότι δεν φεύγει (δεν έφευγε, έστω) από την Αγγλία για αυτόν τον λόγο, μου το έχει πει πολύ καλός μου φίλος που συνεργαζόταν μαζί του όταν δούλευε στο design office της McLaren Racing. (Παρεμπιπτόντως, δεν είναι και πολύ καλό αφεντικό ο Newey ) -
Η άρνηση του Νιούη και ιδιαίτερα της γυναίκας του στο να φύγουν από την Αγγλία είναι παροιμιώδης. Του έχουν γίνει και στο παρελθόν προτάσεις από την Ferrari στα καλά της χρόνια και προτίμησε να μείνει άτιτλος και στην Αγγλία παρά να μετοικίσει. Αγαπάει Αγγλία!!! Σεβαστό βέβαια αλλά κακό για μας...
Τα δικά μας τα χάλια τώρα:
Kimi Raikkonen says this Ferrari felt like it was in a different class compared to the Mercedes-powered teams after a disappointing race in Bahrain.
Raikkonen finished 10th in Sunday's race as both Ferraris spent most of the race falling down the order. The F14 T clearly lacked performance on the straights, but Raikkonen said the deficit was made up of several factors
'We didn't have the speed overall,' he said. 'We are lacking a bit in a straightline, we are lacking a bit in downforce, but the car is not handling so badly. It's not like there is a massive problem in handling, we are just lacking the downforce and the speed and the horsepower. But we knew that and we knew it was going to be the most difficult place of the year. We have to see what we can do for the next race.
'One of the Force Indias got me on the exit of Turn 8 and it was like a different class. I was surprised, obviously he came out of the pit lane [on new tyres] but I had only done a few laps on my tyres and I carried the corner and he just came inside of me and went past. I had no answer and in the next corner he had massive traction also. So it's not just horsepower.
'With the Red Bulls we seem to be able to keep them behind on the straights more easily and then in the corners they seem to get so close and that means we are lacking a bit of downforce as well as straight-line speed.'
However, Raikkonen believes Ferrari still made progress on Australia and Malaysia.
'I think we improved the car. It feels nicer and the feeling is better even though the results don't show that. There is a lot of work to do and we can only push forward and improve things, but I'm sure we can move forward at the next race.'
Read more at http://en.espnf1.com/bahrain/motorsport ... JLLj75F.99
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η άρνηση του Νιούη και ιδιαίτερα της γυναίκας του για το να φύγουν από την Αγγλία είναι παροιμιώδης. Του έχουν γίνει και στο παρελθόν προτάσεις από την Ferrari στα καλά της χρόνια και προτίμησε να μείνει άτιτλος και στην Αγγλία παρά να μετοικίσει. Αγαπάει Αγγλία!!! Σεβαστό βέβαια αλλά κακό για μας...Τα δικά μας τα χάλια τώρα:
Kimi Raikkonen says this Ferrari felt like it was in a different class compared to the Mercedes-powered teams after a disappointing race in Bahrain.
Raikkonen finished 10th in Sunday's race as both Ferraris spent most of the race falling down the order. The F14 T clearly lacked performance on the straights, but Raikkonen said the deficit was made up of several factors
'We didn't have the speed overall,' he said. 'We are lacking a bit in a straightline, we are lacking a bit in downforce, but the car is not handling so badly. It's not like there is a massive problem in handling, we are just lacking the downforce and the speed and the horsepower. But we knew that and we knew it was going to be the most difficult place of the year. We have to see what we can do for the next race.
'One of the Force Indias got me on the exit of Turn 8 and it was like a different class. I was surprised, obviously he came out of the pit lane [on new tyres] but I had only done a few laps on my tyres and I carried the corner and he just came inside of me and went past. I had no answer and in the next corner he had massive traction also. So it's not just horsepower.
'With the Red Bulls we seem to be able to keep them behind on the straights more easily and then in the corners they seem to get so close and that means we are lacking a bit of downforce as well as straight-line speed.'
However, Raikkonen believes Ferrari still made progress on Australia and Malaysia.
'I think we improved the car. It feels nicer and the feeling is better even though the results don't show that. There is a lot of work to do and we can only push forward and improve things, but I'm sure we can move forward at the next race.'
Read more at http://en.espnf1.com/bahrain/motorsport ... JLLj75F.99
αμα η φερραρι τον ηθελε πραγματικα θα του εκανε ενα deal που δεν θα μπορουσε να το αρνηθει γιατι πραγματικα στην τωρινη της κατασταση θελει ξεσκαρταρισμα απο τα μπουγια και να σκεφτει τα λεφτα τωρα ειναι λιγακι χαζο ..
-
Σαν τι; Κάθε απόγευμα να είναι σπίτι του;
Sent from Corsair's brick
-
Πενηνταρακια τα θες και συ .Αφου το λεει ξεκαθαρα ο ανθρωπας:
θα του εκανε ενα deal που δεν θα μπορουσε να το αρνηθει
-
Αν δεν θες να πας καπου, δεν θα πας και ολα τα λεφτα του κοσμου να σου δωσου. Εξαλλου εχει λεφτα να φαν και οι κοτες. Θελει απλα να ειναι στην πατριδα του κι αυτο δεν μπορει να του το προσφερει η Ferrari.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αλλά η κόκκινη σημείωση είναι ( κατ' εμέ ) εμπάθεια. Σχώρα με για την αυστηρή κριτική αλλά ούτε κουλός είναι , ούτε αυτός σχεδιάζει κινητήρα - ηλεκτρικά . ούτε χονδρός είναι ... και σου έχει φέρει νίκες , πόντους ( λεφτά ) ... και έχω την εντύπωση ( μάντης δεν είμαι ) ότι εάν είχε ένα καλό μονοθέσιο ίσως σου έφερνε και πρωτάθλημα .
Συμπερασματικά , πέραν των συμπαθειών θα πω ότι οι οδηγοί της Ferrari είναι καλοί ( δεν παίζει ρόλο αν ο ένας φτάνει στο 96% και ο άλλος στο 97%.), ρόλο παίζει το μονοθέσιο . Το αποτέλεσμα εξαρτάται κατά πολύ από το μονοθέσιο
.... εκτός αν έχεις πίσω σου τον Μαντολάτο ....Σε μένα γράφεις για εμπάθεια προς τον Αlo; Έχω πει ότι η συνεισφορά του στη ferrari πλησιάζει αναλογικά αυτή του MSC και όλοι στο Maranello πρέπει να του ανάψουν μια λαμπάδα που τους κράτησε στην επικαιρότητα όλα αυτά τα χρόνια.
Η συμβίωση όμως εξήντλησε και τις τελευταίες ελπίδες καρποφορίας ,γιατί φέτος φάνηκε ξεκάθαρα ότι όπως λειτουργεί πλέον η ferrari,δεν υπάρχει πιθανότητα να δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο στον ισπανό (ούτε σε κανέναν άλλο)στον αιώνα τον άπαντα.Είναι λοιπόν ανώφελο να περιμένει κάτι ο ισπανός από τη ferrari, χαραμίζοντας τα λίγα χρόνια καριέρας που του απομένουν,ενώ από την άλλη πλευρά ο εκνευρισμός που έχει δημιουργήσει αυτό το παρατεταμένο αδιέξοδο στον εκρηκτικό Alo τον οδηγούν σε συμπεριφορές που είναι ένα ανούσιο 'ξόδεμα' ενέργειας για τον ίδιο και δεν ωφελούν και την ομάδα.
Ο Alo εκεί που θα πάει το πιο πιθανό είναι να διεκδικήσει και να κερδίσει τίτλο με το καλημέρα.Από την άλλη στη ferrari απαιτούνται εκ βάθρων αλλαγές και όχι διορθωτικές κινήσεις και το σημαντικότερο επανεκτίμηση του τι θέλουν πραγματικά από τη συμμετοχή στο θεσμό και ανάλογες αποφάσεις. Εν ολίγοις πιθανότητα ανάκαμψης (και αυτή σε βάθος χρόνου)στη ferrari υπάρχει μόνο αν τον Vettel συνοδεύσουν του χρόνου στο Maranello το πακέτο καράφλα - Horner....**Δεκτό . **
Τι σε κόφτη λοιπόν και λες ότι πρέπει να φύγει ... ενδιαφέρεσαι για το καλό του FA ?
Υπόθεση :
Αν λέμε , ΑΝ !!! για κάποιο λόγω αστοχίας ( από το μέτριο σε απόδοση μηχανικούς - σχεδιαστές ) έβγαινε ένα καλό συνολικά μονοθέσιο , θα χαλούσε την Ferrari να έχει τον FA οδηγό ?
ή
ΑΝ γίνουν κινήσεις σωστές και έρθει το κατάλληλο επιτελείο που σχεδιάσει - φτιάξει ένα συνολικά καλό μονοθέσιο , θα χαλούσε την Ferrari να έχει τον FA οδηγό ? -
http://www.jamesallenonf1.com/2014/04/m ... eaknesses/
MONTEZEMOLO TAKES EARLY LEAVE AS BAHRAIN THRILLER EXPOSES FERRARI WEAKNESSES
-
-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και μετά από αυτόν τον αγώνα, ας έρθει κανένας να μας πει για Motogp και Ρόσιδες vs Λορέτζοδες
:
μάλλον δεν είδες βάλε με μαρκέζ να παίζουν ρόδα-ρόδα
Όχι μάλλον, σίγουρα δεν βλέπει MotoGP, γιατί αν έβλεπε θα ήξερε ότι ακόμα και οι μάχες στη Moto3 παρουσιάζουν περισσότερο ενδιαφέρον/θέαμα από το Λούνα-Παρκ που λέγεται F1...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τι σε κόφτη λοιπόν και λες ότι πρέπει να φύγει ... ενδιαφέρεσαι για το καλό του FA ?
Υπόθεση :
Αν λέμε , ΑΝ !!! για κάποιο λόγω αστοχίας ( από το μέτριο σε απόδοση μηχανικούς - σχεδιαστές ) έβγαινε ένα καλό συνολικά μονοθέσιο , θα χαλούσε την Ferrari να έχει τον FA οδηγό ?
ή
ΑΝ γίνουν κινήσεις σωστές και έρθει το κατάλληλο επιτελείο που σχεδιάσει - φτιάξει ένα συνολικά καλό μονοθέσιο , θα χαλούσε την Ferrari να έχει τον FA οδηγό ?Αν ο MSC το 2000 βρισκόταν με ένα μονοθέσιο χειρότερο από αυτό του 96,θα έμενε (ή θα έπρεπε να μείνει) στη ferrari;
....όταν αισθάνεται καλά ο πιλότος...... τότε είναι καλά και η ομάδα του.
Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ τον Alo ό,τι πιο ολοκληρωμένο και κυρίως δοκιμασμένο (δια πυρός και σιδήρου)θα μπορούσε να έχει η Ferrari στις τάξεις της (Vettel,Hamilton & co και κουραφέξαλα).
Αλλά..... η επαγγελματική του προσήλωση (τα πάντα περιστρεφόμενα γύρω από τον αγώνα ' 365 ημέρες το χρόνο',από τη διατροφή μέχρι την φυσική προετοιμασία στην παραμικρή λεπτομέρεια)ενώ αποτελεί το μεγάλο του προσόν,μπορεί να μετατρέπεται υπό προϋποθέσεις και σε ένα άσκοπο ξόδεμα πνευματικής ενέργειας, που τον οδηγεί συχνά σε ανεξήγητες εντάσεις σε κρίσιμες στιγμές.Προσωπικά θεωρώ τη σχέση beyond repair,όχι τόσο εξαιτίας του μπουχτίσματος της τετραετούς ανομβρίας ή της δυστυχίας να οδηγεί φέτος ίσως το χειρότερο μονοθέσιο της ferrari της τελευταίας εικοσαετίας, όσο κυρίως λόγω των γεγονότων του περασμένου καλοκαιριού.ΙΜΗΟ είναι προφανές ότι το καλοκαιρινό bras de fer με τον Montezemolo και η επιλογή της ομάδας να προσλάβει το Raikkonen, με τον τρόπο και το συνοδευτικό παρασκήνιο που το έκανε, ο Alonso το βιώνει ως μια προσωπική προδοσία στις σχέσεις του με την ομάδα,σε βαθμό που σε μια περίοδο βαθιάς αγωνιστικής κρίσης για τη ferrari,να μην τον ενδιαφέρει τίποτα περισσότερο από τον να νικήσει το φινλανδό (η χθεσινή του εκκίνηση και το ύψωμα του χεριού προς την ομάδα λέει πολλά)....
Οι υποθέσεις σου απηχούν ευσεβείς πόθους.
Η ferrari είχε φέτος τη μοναδική ευκαιρία (καινούργιοι κανονισμοί για όλους,στους οποίους μάλιστα είχε δικαίωμα αρνησικυρίας)να φτιάξει ανταγωνιστικό μονοθέσιο.....και παρουσιάσε κάτι που όχι μόνο φαίνεται να πάσχει από χρόνιες παθήσεις (αεροδυναμικά-σασσί),αλλά διαθέτει και το χειρότερο κινητήρα του grid (στα μούτρα της κομπορημοσύνης του LCdM ότι εμείς δεν έχουμε ειδικότητα στα φτερά και τις αεροτομές..... αλλά στους κινητήρες).ΙΜΗΟ η λύση δεν μπορεί να έρθει με διορθωτικές κινήσεις (ο Allison φερ' ειπείν προσπαθεί να συμμαζέψει κάτι που έχουν σχεδιάσει άλλοι),αλλά με βαθιές τομές (που μπορεί να απαιτούν ξεκαθάρισμα όλως των επιμέρους τμημάτων),κάτι για το οποίο δεν ξέρω αν η ferrari έχει διάθεση ή δυνατότητα.... και κυρίως την πολυτέλεια χρόνου (ο Todt με δικαίωμα ζωής και θανάτου σε οτιδήποτε κινείτο μέσα στην gestione sportiva χρειάστηκε μια εξαετία για να αρχίσει να δρέπει καρπούς).......
-
Eπειδή λόγω δουλειάς δεν περιόδευσα στα sites, o Alonso ρωτήθηκε από κανέναν για τον πανηγυρισμό της 9ης θέσης;
-
Τα δυο μου γρόσια επι του θέματος Ferrari-Alonso.
Κακώς γίνεται η οποιαδήποτε σύγκριση με τον MS.
Ο MS παρέλαβε ένα ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟ μονοθέσιο και μια ομάδα σε χαοτική κατάσταση και κατάφερε μετά από 1 χρόνο με φοβερή επένδυση της ομάδας (τεχνικό team) και προσπάθεια δική του να φτάσει να διεκδικεί κούπα έστω με ανταρτοπόλεμο.
Ο Alonso είχε ένα μονοθέσιο έτοιμο για νίκη από τον πρώτο αγώνα και διεκδίκησε τίτλο την πρώτη κιόλας χρονιά.Η συνέχεια (2011) ήταν χειρότερη (πράγμα που δεν είχαμε με τον MS) και χάθηκε και δεύτερος τίτλος το 2012.
Όλα αυτά τα χρόνια ο Alonso έπαιζε τον παιχνίδι των media με τον Massa σε ρόλο πασπαρτού κάτι που κατέντησε αηδία.
5ος ο Alonso, 10ος ο Massa (αγνοούμε αν του είχαν ρίξει μπανανόφλουδες για να δουν πόσες σβούρες θα φέρει για χαβαλέ) --> ο Alonso είναι το υπέρτατο οδηγικό ΩΝ και η Ferrari για τα πανηγύρια.Για αυτό το λόγο ήρθε ο Σωτήρης.
Όχι για να σώσει τον κόσμο αλλά για να κοπεί η παραμύθα που μπορούσε άνετα να συνεχιστεί με οποιοδήποτε Χούλκη, Μούλκη, Σούλκη.Το πρόβλημα της ομάδας βέβαια είναι το τεχνικό τημ κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα φέτος.
Οπότε δικαιολογίες κομμένες και καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. -
προφανώς και τρόλαρε την ομάδα με το να σηκώσει το χέρι ψηλά
σαν να τους λέει, εμένα με ρίξατε στα δύσκολα και τα πάω καλά, εσείς που δεν τα πάτε γιατί δεν παίρνετε το μπούλο ? -
O MSC όταν δοκίμασε την 412 Τ2 απόρησε γιατί δεν κέρδισαν πρωτάθλημα με αυτή....για την ακρίβεια είπε ότι αν την οδηγούσε αυτός το 95 θα το είχε κερδίσει (η 412Τ2 και η εξέλιξη της F310 του Barnard δεν ήταν τριμπούρδελα....βασικά έπασχαν υπερβολικά σε αξιοπιστία και ο Alesi δεν διεκδίκησε τίτλο το 95 γιατί ήταν αναγκασμένος να τρέχει με μονοθέσιο στημένο στα μέτρα του Berger, οι ρυθμίσεις του οποίου ήταν.......... κουκουρουκου) ....
τώρα να με συμπαθάς, πολύ σε αγαπάω.........αλλά την παραμύθα της πρόσληψης του Σωτήρη μόνο εσύ και ο Domenicali που τη σκαρφίστηκε την καταλαίνετε.Δηλ. τόσα χρόνια στο Maranello δεν καταλάβαιναν τι είδους σκατά μονοθέσια έφτιαχναν και μέχρι πού έφταναν τα πόδια του Alonso και πού του Massa.Και αν ήξεραν γιατί 'σαμποτάριζαν' το Massa;Για να ευχαριστιέται...... el banco?
Το Σώτο τον επέβαλε ο φιλαράκος του ο Dοm για να καλύψει τη δική του γύμνια και την ανεπάρκεια του τεχνικού του επιτελείου,αφήνοντας να υφέρπει τεχνηέντως δεξιά και αριστερά η υποψία....μήπως ο ισπανός μας ψιλοκοροϊδεύει, μήπως είναι όλο φωνές και τσαμπουκάδες... και από τηγανίτα τίποτα,μήπως να του δώσουμε κίνητρα να βελτιωθεί μέσω του εσωτερικού ανταγωνισμού .....να διεκδικήσουμε το κατασκευαστών και άλλα γραφικά που ο ciuffo (aka LCdM), όντας εκτός καθημερινής τριβής με την ομάδα,τα έχαψε...
Ο Dοm υποσκάπτει από το 2012 τη θέση του ισπανού στην ομάδα απλά γιατί αισθάνεται ανασφαλής....γι αυτό και εισέπραξε και την ειρωνική χειρονομία χθες στον τερματισμό (ρε μαλάκες μου δίνετε μονοθέσιο επιπέδου TR και από 12ος καταφέρνω και τερματίζω 9ος......)Τα πράγματα θα είχαν εξελιχθεί εντελώς διαφορετικά για Alonso και Ferrari αν η τελευταία είχε κατακτήσειτον τίτλο το 2010, ο οποίος ήταν 'εύκολος'... αλλά χάθηκε ΚΥΡΙΩΣ από λάθη του pit wall (Βriatore dixit)
-
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Και γενικοτερα μια καλοπροαιρετη επισημανση:
Ενω τα ποστς σου φανερωνουν ανθρωπο με γνωσεις και αγαπη για το αθλημα, αφηνεις την εμπαθεια σου για τον Λουη και την Μακκα να τα υποβαθμιζουν..Άντε να πω το κράξιμο για τόσα ελαστικά που έκανε τετράγωνα ο Lewis να ερμηνευτεί (κακώς) για εμπάθεια. Αλλά για την McLaren?!!! Τι εμπαθές έγραψα για αυτούς?
Επίσης για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα τι αποδεικνύει η παράθεση του quote μου και των δηλώσεων Lewis και Fabulous. Κάτι χάνω
-
Όντως αν δεις τον χτεσινό αγώνα η ορολογία ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟ αποκτά νέο λήμμα στο λεξικό.
Το '96 πάντως η Ferrari με εξαίρεση συγκεκριμένους αγώνες που πήρε και pole o Schumacher ήταν 3ο μονοθέσιο πίσω από Williams και Benetton. Η αστεία αναξιοπιστία έρχεται κερασάκι στην τούρτα.
Το δε '97 σε δοκιμαστικά σε κάποιους αγώνες έφαγε φαπούλες και από Jordan ή Prost...
Και πάλι ο μυτόγκας χράτσα χρούτσα έφτασε να κυνηγά κούπα.Τσπα, επειδή το θέμα μας είναι ο Alonso, ανέκαθεν θεωρούσα ότι έχει το προστικοβακτηρίδιο μέσα του το οποίο και είναι ανίατο.
Εκεί που ο MS το 1998 (μετά από 2η σερί χλαπάτσα από διαφορετική ομάδα που είχε φτιάξει διαστημόπλοιο σε σχέση με τη Ferrari) έσφιξε δόντια, τρύπα και σαγόνι και είπε 'Δεν πειράζει πάμε για του χρόνου', ο Alonso αρχίζει τη ΜΙΡΛΑ.O Σωτήρης ήταν ίσως η εύκολη λύση γιατί φοβήθηκαν ότι οποιοσδήποτε πιτσιρικάς ερχόταν θα ήταν σταθερά πίσω από τον Alonso σε όλη τη χρονιά, οπότε σου λέει τι έχει να μας σούρει του χρόνου η στρίτζω.
Η ανεπάρκεια του Κυριάκου είναι εμφανής ακόμα και αν σήκωναν απ' τον τάφο το Senna.
2014 - Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix