Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    31
    1073
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-chania last edited by

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
      Με Corolla 1.4 καταναλωση βενζινης αστικο κυκλο 5,4-6l/100km και με υγραεριο 6,5-7λ/100km.

      εγω αυτη την καταναλωση που λες οτι εχεις στην βενζινη δεν την πιστευω.

      Ηλία μη σου φαίνεται αδύνατο. Έχει να κάνει και τον τρόπο οδήγησης. Το δικό μου 1300άρι σε συγκεκριμένες διαδρομές έχω δει 4,5 λίτρα βενζίνη όχι μία αλλά πολλές μετρήσεις που έχω κάνει. Απλά δεν πήγα πάνω από 90 και λόγου του CVT οι στροφές ήταν από 1000 μέχρι 2000. Στη συγκεκριμένη διαδρομή (επαρχιακός) δεν μπορώ να τρέξω διότι δεν σε ευνοεί η στενότητα του δρόμου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vasilis234 last edited by

        4,5 λιτρα δεν εχω καταφερει ποτε.Αλλα επειδη το θεμα του νηματος ειναι Υγραεριοκινηση/Καταναλωσεις απλα να πω οτι καλυτερη καταναλωση εχει καποιος οταν βαλει μπεκ αναλογα της βενζινης και το συστημα ειναι συνδεδεμενο με την OBD για ρυθμιση του μειγματος εν κινηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          alexeft last edited by

          Ο χρήστης vasilis234 έγραψε:
          Κοιτα ,εκανα 120km ημερισιως,και γεμιζα το ντεποζιτο ανα 5 εργασιμες,αρα το υπολόγισα ουκ ολίγες φορες.Με τα λαστιχα καλα φουσκωμενα και τις στροφες της μηχανης εως 2200rpm (εως 80km/h) ειχε σταθεροποιηθει περιπου 5,9l/km.
          Πιστευω οτι καθε αμαξι εχει μια ταχυτητα που μπορει να κινηθει στο μεγιστο οικονομικα.
          Για το Corolla 1,4 πενταταχυτο 70-80km/h ειναι πιστευω η πιο οικονομικη ταχυτητα να κινηθει κανεις.Τωρα για 6ταχυτα με περισσοτερα κυβικα αυτη η ταχυτητα μπορει να ειναι 100-110km/h.

          Alexeft, απλα περιγραφω τις συνθηκες μετακινησης και την καταναλωση βενζινης και υγραεριου

          Προφανώς δεν έχεις σταμάτα-ξεκίνα!! Άρα δε μιλάμε για συνθήκες πόλης.
          Αν είναι έτσι, τότε το παλιό κορόλα του πατέρα μου (του 96) είναι σούπερ σαν αμάξι μια που βγάζει 6,2 με 90!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nickolas last edited by

            Νομίζω είναι καλύτερα να μη γεμίζουμε το thread με σχόλια πάνω στις καταναλώσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
              Νομίζω είναι καλύτερα να μη γεμίζουμε το thread με σχόλια πάνω στις καταναλώσεις.

              Σύμφωνοι, αλλά δεν έχει νόημα να λέμε για καταναλώσεις όταν δεν ξέρουμε υπό ποιες συνθήκες γίνονται αυτές, εξού και τα σχόλια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nickolas last edited by

                Έχει νόημα μιας και αφορά τη σύγκριση και όχι απόλυτα νούμερα. Το θέμα είναι να δούμε πόσο παραπάνω % καίει ένα αυτοκίνητο με υγραέριο σε σύγκριση με το να έκαιγε βενζίνη.
                Ας το αφήσουμε όμως εδώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                  Το θέμα είναι να δούμε πόσο παραπάνω % καίει ένα αυτοκίνητο με υγραέριο σε σύγκριση με το να έκαιγε βενζίνη.

                  Αυτό είναι μία άποψη του θέματος που ενδιαφέρει εσένα. Δεν είναι η μόνη. Έχουν ενδιαφέρον και τα απόλυτα νούμερα είτε βενζίνης, είτε υγραερίου, καθώς επίσης και οι συνθήκες οδήγησης, καθώς και το μοντέλο του αυτοκινήτου (τουλάχιστον για εμένα).

                  Μια λοιπόν που το φόρουμ είναι δημόσιο και εσύ δεν είσαι μοντ, θα παρακαλέσω να περιοριστείς στα ενδιαφέροντά σου και να αφήσεις εμένα στα δικά μου. Ευχαριστώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasilis234 last edited by

                    Καταναλωση υγραεριου στο Corolla, απο 15 εως 20% περισσοτερο απο οτι με βενζινη.
                    Επισης, extra πρεπει να υπολογισουμε, την βενζινη που καει στην αρχη μεχρι να ζεσταθουν τα νερα και
                    την βενζινη που μπορει να ψεκαζει μετα απο καποιες στροφες.
                    Το υγραεριο ειναι καθαρα για οικονομικη οδηγηση.Αν καποιος εχει βαρη ποδι με υγραεριο, θα δει την καταναλωση να αυξανεται πανω απο 25%

                    Αlexeft πρωτον: το αμαξι του πατερα σου ειναι super αμαξι αφου ειναι Corolla
                    δευτερον :αν το εχεις υπολογισει αρκετες φορες με αδειασμα και μετα φουλαρισμα ρεζερβουαρ δεν αμφιαβαλλω οτι ειναι
                    ετσι οπως τα λες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      salty last edited by

                      Άποψή μου πως δεν είναι δυνατόν να έχουμε χαμηλότερη κατανάλωση στον αστικό κύκλο απ' ότι έχουμε στον αυτοκινητόδρομο. Όσα μοντέλα και να κοιτάξει κανείς, στον αστικό κύκλο παρουσιάζουν την υψηλότερη κατανάλωση. Εκτός κι αν ως 'αστικό κύκλο' εννοούμε απ' άκρη σ' άκρη την Αττική Οδό με σταθερή ταχύτητα 90 Km/h.
                      Εγώ έβαλα πρόσφατα υγραέριο και στα πρώτα 2000 Km - στη μεγάλη τους πλειοψηφία στην Ε.Ο. με ήρεμη οδήγηση ανάμεσα σε 3000 έως 3500 σαλ - είχα κάτι παραπάνω από 8 l/100Km. Αντίστοιχα με βενζίνη είχα από 6,5 έως και 7 l/100Km.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilis234 last edited by

                        Πιστευω, οτι κρινοντας απο το δικο μου αυτοκινητο, 1.4 με πενταρι σασμαν ,αν κινουμαι αττικη οδο με 100-110km/h, δηλ
                        3000-3200rpm ,εχω μεγαλυτερη καταναλωση απο την κινηση σε αστικο κυκλο με μεγιστη ταχυτητα 80km/h και εως 2000rpm.
                        Αυτη η οδηγηση βεβαια, ειναι ταξιτση και πρεπει να εχει πολυ υπομονη καποιος να την κανει.
                        Πολυ αξιοπιστος ειναι και ο μετρητης της στιγμιαιας καταναλωσης που το αποδεικνύει.
                        Τωρα αν εννοουμε αστικο κυκλο μονο την κινηση σε ωρα αιχμης με φαναρια ανα 300μετρα τοτε σιγουρα θα εχουμε μεγαλυτερη καταναλωση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          Volvo V50 1.8 , Vialle lpfi

                          Στην ίδια καθημερινή διαδρομή (Ν.Μάκρη - Κέντρο - Ν.Μάκρη) από Διόνυσο εθνική

                          Βενζίνη = 8.5λτ/100 χλμ = 8,51.63 = 13.86Ε
                          lpg+βενζίνη = 9,5λτ/100χλμ +1λτ/100χλμ= 0.81
                          9.5+1*1,63= 7,695+1,63= 9,325Ε

                          για τα χλμ που κάνω το χρόνο +- 25.000, έχω κέρδος = 1133Ε/χρόνο

                          πραγματική μείωση σε Ευρώ σε σχέση με την βενζίνη = 32,72%

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitrios last edited by

                            13 lt /100 km μεσα στην πόλη
                            9-12 lt /100 km σε ταξίδι μέχρι 140.

                            impreza 2002, 280 αλογα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr