-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Με Corolla 1.4 καταναλωση βενζινης αστικο κυκλο 5,4-6l/100km και με υγραεριο 6,5-7λ/100km.εγω αυτη την καταναλωση που λες οτι εχεις στην βενζινη δεν την πιστευω.
Ηλία μη σου φαίνεται αδύνατο. Έχει να κάνει και τον τρόπο οδήγησης. Το δικό μου 1300άρι σε συγκεκριμένες διαδρομές έχω δει 4,5 λίτρα βενζίνη όχι μία αλλά πολλές μετρήσεις που έχω κάνει. Απλά δεν πήγα πάνω από 90 και λόγου του CVT οι στροφές ήταν από 1000 μέχρι 2000. Στη συγκεκριμένη διαδρομή (επαρχιακός) δεν μπορώ να τρέξω διότι δεν σε ευνοεί η στενότητα του δρόμου.
-
4,5 λιτρα δεν εχω καταφερει ποτε.Αλλα επειδη το θεμα του νηματος ειναι Υγραεριοκινηση/Καταναλωσεις απλα να πω οτι καλυτερη καταναλωση εχει καποιος οταν βαλει μπεκ αναλογα της βενζινης και το συστημα ειναι συνδεδεμενο με την OBD για ρυθμιση του μειγματος εν κινηση.
-
Ο χρήστης vasilis234 έγραψε:
Κοιτα ,εκανα 120km ημερισιως,και γεμιζα το ντεποζιτο ανα 5 εργασιμες,αρα το υπολόγισα ουκ ολίγες φορες.Με τα λαστιχα καλα φουσκωμενα και τις στροφες της μηχανης εως 2200rpm (εως 80km/h) ειχε σταθεροποιηθει περιπου 5,9l/km.
Πιστευω οτι καθε αμαξι εχει μια ταχυτητα που μπορει να κινηθει στο μεγιστο οικονομικα.
Για το Corolla 1,4 πενταταχυτο 70-80km/h ειναι πιστευω η πιο οικονομικη ταχυτητα να κινηθει κανεις.Τωρα για 6ταχυτα με περισσοτερα κυβικα αυτη η ταχυτητα μπορει να ειναι 100-110km/h.Alexeft, απλα περιγραφω τις συνθηκες μετακινησης και την καταναλωση βενζινης και υγραεριου
Προφανώς δεν έχεις σταμάτα-ξεκίνα!! Άρα δε μιλάμε για συνθήκες πόλης.
Αν είναι έτσι, τότε το παλιό κορόλα του πατέρα μου (του 96) είναι σούπερ σαν αμάξι μια που βγάζει 6,2 με 90! -
Νομίζω είναι καλύτερα να μη γεμίζουμε το thread με σχόλια πάνω στις καταναλώσεις.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Νομίζω είναι καλύτερα να μη γεμίζουμε το thread με σχόλια πάνω στις καταναλώσεις.Σύμφωνοι, αλλά δεν έχει νόημα να λέμε για καταναλώσεις όταν δεν ξέρουμε υπό ποιες συνθήκες γίνονται αυτές, εξού και τα σχόλια.
-
Έχει νόημα μιας και αφορά τη σύγκριση και όχι απόλυτα νούμερα. Το θέμα είναι να δούμε πόσο παραπάνω % καίει ένα αυτοκίνητο με υγραέριο σε σύγκριση με το να έκαιγε βενζίνη.
Ας το αφήσουμε όμως εδώ. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το θέμα είναι να δούμε πόσο παραπάνω % καίει ένα αυτοκίνητο με υγραέριο σε σύγκριση με το να έκαιγε βενζίνη.Αυτό είναι μία άποψη του θέματος που ενδιαφέρει εσένα. Δεν είναι η μόνη. Έχουν ενδιαφέρον και τα απόλυτα νούμερα είτε βενζίνης, είτε υγραερίου, καθώς επίσης και οι συνθήκες οδήγησης, καθώς και το μοντέλο του αυτοκινήτου (τουλάχιστον για εμένα).
Μια λοιπόν που το φόρουμ είναι δημόσιο και εσύ δεν είσαι μοντ, θα παρακαλέσω να περιοριστείς στα ενδιαφέροντά σου και να αφήσεις εμένα στα δικά μου. Ευχαριστώ.
-
Καταναλωση υγραεριου στο Corolla, απο 15 εως 20% περισσοτερο απο οτι με βενζινη.
Επισης, extra πρεπει να υπολογισουμε, την βενζινη που καει στην αρχη μεχρι να ζεσταθουν τα νερα και
την βενζινη που μπορει να ψεκαζει μετα απο καποιες στροφες.
Το υγραεριο ειναι καθαρα για οικονομικη οδηγηση.Αν καποιος εχει βαρη ποδι με υγραεριο, θα δει την καταναλωση να αυξανεται πανω απο 25%Αlexeft πρωτον: το αμαξι του πατερα σου ειναι super αμαξι αφου ειναι Corolla
δευτερον :αν το εχεις υπολογισει αρκετες φορες με αδειασμα και μετα φουλαρισμα ρεζερβουαρ δεν αμφιαβαλλω οτι ειναι
ετσι οπως τα λες -
Άποψή μου πως δεν είναι δυνατόν να έχουμε χαμηλότερη κατανάλωση στον αστικό κύκλο απ' ότι έχουμε στον αυτοκινητόδρομο. Όσα μοντέλα και να κοιτάξει κανείς, στον αστικό κύκλο παρουσιάζουν την υψηλότερη κατανάλωση. Εκτός κι αν ως 'αστικό κύκλο' εννοούμε απ' άκρη σ' άκρη την Αττική Οδό με σταθερή ταχύτητα 90 Km/h.
Εγώ έβαλα πρόσφατα υγραέριο και στα πρώτα 2000 Km - στη μεγάλη τους πλειοψηφία στην Ε.Ο. με ήρεμη οδήγηση ανάμεσα σε 3000 έως 3500 σαλ - είχα κάτι παραπάνω από 8 l/100Km. Αντίστοιχα με βενζίνη είχα από 6,5 έως και 7 l/100Km. -
Πιστευω, οτι κρινοντας απο το δικο μου αυτοκινητο, 1.4 με πενταρι σασμαν ,αν κινουμαι αττικη οδο με 100-110km/h, δηλ
3000-3200rpm ,εχω μεγαλυτερη καταναλωση απο την κινηση σε αστικο κυκλο με μεγιστη ταχυτητα 80km/h και εως 2000rpm.
Αυτη η οδηγηση βεβαια, ειναι ταξιτση και πρεπει να εχει πολυ υπομονη καποιος να την κανει.
Πολυ αξιοπιστος ειναι και ο μετρητης της στιγμιαιας καταναλωσης που το αποδεικνύει.
Τωρα αν εννοουμε αστικο κυκλο μονο την κινηση σε ωρα αιχμης με φαναρια ανα 300μετρα τοτε σιγουρα θα εχουμε μεγαλυτερη καταναλωση. -
Volvo V50 1.8 , Vialle lpfi
Στην ίδια καθημερινή διαδρομή (Ν.Μάκρη - Κέντρο - Ν.Μάκρη) από Διόνυσο εθνική
Βενζίνη = 8.5λτ/100 χλμ = 8,51.63 = 13.86Ε
lpg+βενζίνη = 9,5λτ/100χλμ +1λτ/100χλμ= 0.819.5+1*1,63= 7,695+1,63= 9,325Εγια τα χλμ που κάνω το χρόνο +- 25.000, έχω κέρδος = 1133Ε/χρόνο
πραγματική μείωση σε Ευρώ σε σχέση με την βενζίνη = 32,72%
-
13 lt /100 km μεσα στην πόλη
9-12 lt /100 km σε ταξίδι μέχρι 140.impreza 2002, 280 αλογα
Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις