-
Ο χρήστης apav έγραψε:
F1 ston Orchomeno kai eiste oloi kalesmenoi aderfia! To oneiro egine pragmatikothta!
Η πραγματικότητα που ονειρεύεται ?
-
technik kai apav,
sas parapempo sto section peri Formula 1.
Nai einai alitheia h Ellada se 2-3 xronia tha exei Pista F1!
Mhn mou peite tora kia eseis oti eiste kata?!
sakiss sto Hellenic GRan Prix stis 5/7 tou 2008 tha ka8omai sto section B row 14 seat 12, ela na me vreis an pioume kamia mpura (Nastro Azurro Fusika!) -
Ο χρήστης Orcomenos έγραψε:
technik kai apav,
sas parapempo sto section peri Formula 1.
Nai einai alitheia h Ellada se 2-3 xronia tha exei Pista F1!
Mhn mou peite tora kia eseis oti eiste kata?!
sakiss sto Hellenic GRan Prix stis 5/7 tou 2008 tha ka8omai sto section B row 14 seat 12, ela na me vreis an pioume kamia mpura (Nastro Azurro Fusika!)Και πάλι, ονειρεύομαι, ή έχω μείνει πίσω ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Και πάλι, ονειρεύομαι, ή έχω μείνει πίσω ? -
-
159 3.2JTS Q4(+80) 1580kgr
159 2,4 Q4 1705kg
159 1.9 JTS 1480kg -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
159 3.2JTS Q4(+80) 1580kgr
159 2,4 Q4 1705kg
159 1.9 JTS 1480kgΤα κιλά πήραν φόρα...
-
Πραγματικά καταντάει εκνευριστικό, και δεν ισχύει μόνο σε μία μάρκα, αλλά σε όλες!
Η χλιδή και η παθητική ασφάλεια δυστυχώς έχουν βαρύ(κυριολεκτικά) τίμημα.
-
Sakiss, γνωριζεις αν ο ηχος των κινητηρων της 159 θα ακουγεται σαν Αlfa Romeo? Γιατι αν δεν δεν κανω λαθος το μπλοκ ειναι της GM και η Αλφα βαζει κυλινδροκεφαλες, συστημα εισαγωγης και εξαγωγης κτλ.??
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Sakiss, γνωριζεις αν ο ηχος των κινητηρων της 159 θα ακουγεται σαν Αlfa Romeo? Γιατι αν δεν δεν κανω λαθος το μπλοκ ειναι της GM και η Αλφα βαζει κυλινδροκεφαλες, συστημα εισαγωγης και εξαγωγης κτλ.??Mονο το mplok ειναι απο Gm δηλαδη το αψυχο μερος του κινητηρα.....οπως εχουμε ξαναπει αυτη η επιλογη εγινε για μειωση κοστους και επειδη το μπλοκ της Gm ειναι πιο συγχρονο απο το μπλοκ της Fiat(Pratola Serra) με χυτοσιδηρο αλλα ειναι νεας σχεδιασης απο αλουμινιο με μειωμενο βαρος-κραδασμους και καλυτερη θερμοδυναμικη....Οσο για τον ηχο....ηδη ο ''παλιος'' jts που παρουσιαστηκε στην 156-2002 και βασισμενος στον twin spark(+ Jet Thrust Stoichiometric) εχει το κλασσικο γουργουρητο του twin spark και οσοι τον εχουν ακουσει τον θεωρουν καλυτερο.Οι νεοι Jts θα εχουν πιο παραδοσιακο ηχο και οσοι εχουν ακουσει τον καινουριο V6 διαπιστωσαν οτι διατηρει την ξεχωριστη χροια του 25χρονου V6 Arese.Οσο για το βαρος ειναι στα επιπεδα του ανταγωνισμου χωρις το Q4 που επιβαρυνει κατα 80kg αλλα οπως θα διαπιστωσες οι επιδοσεις με το σειριακο ειναι παραπανω απο ικανοποιητικες(...με τα σημερινα δεδομενα....)Η εκδοση 2,4 σας φανηκε καπως βαρια αλλα μην ξεχνατε οτι προκειται για πετρελαιοκινητηρα.Ενας απο τους λογους που αντικατασταθηκε ο Bandiera(πρωην ceo) ειναι οτι χρονοτριβησε στην ερευνα πανω στο Uniair-2007(+10% την ισχύ 15% την ροπή -25% την καταναλωση και -33% τους ρύπους...που έχει βραβευθεί το 2002 με το ειδικό βραβειο των ευρωπέων κατασκευαστών για ανακάλυψη στο χωρο του αυτοκινήτου) που ειναι μια λυση πανω στο θεμα του βαρους και στην αυξηση των επιδοσεων αν και για τις Gta εκδοσεις μελετουν νεες αεροδυναμικες λυσεις και χρηση ανθρακονηματων για καποια μερη του αμαξωματος.
-
Ρε συ Sakiss, μηπως εχεις βρει τιποτα δημοσιογραφικα τεστ για την 159? Αν ναι ποσταρε τα για δουμε τι λενε
-
Aν εισαι πολυγλωσσος....
2)2 aprile 2005.
Per oggettive evidenze cercherò di sintetizzare al max.
Sono in vacanza con moglie in Austria, Salisburghese. Vado a fare un giretto per shopping in un paese di nome Lofer da Zell am See dove alloggiavo. Passando in una ridente località di nome Saalfelden vedo una piccola indicazione verso un circuito automobilistico dell'Aci austriaco (OAMTC). Mi dirigo per curiosità. Che vedo???
Tutta la 'pipe line' della Ford, quella della Bmw e ben due 159!!! Ovviamente mi fermo, chiedo.
La risposta, è un incentive per i venditori della Bosch. Corso di guida di un giorno.
Mi fermo ad ammirare. Circuito attrezzatissimo Prezzi da urlo. Andate sul sito dell'Oamtc (due giorni a 389 €!) Se state in albergo ( http://www.brandlhof.com/cms/de/sport_a ... _test.php4)
120€ giorno in juinor suite in mezza pensione, con golf, sauna, piscina ecc.ecc.
Dovevo essere corto...
Domando di provare BMW ed Alfa 159. C'erano tutte le Bmw comprese le 645 e le 750i. Rispondono, si ma in pausa pranzo. Attendo. Alla fine farò 3 giri su 330i e due su 159.Parto su 330i. Molto simile a quello provato da 4r, ma full optional con cerchi da 17'.
Auto paurosa. Non si sente nulla. Dopo i 4500 giri sembra una vettura da corsa, ma da come sale. Il rumore è nullo. Dentro è poverina anche se monta l'idrive con naviga (non ho avuto il tempo di accenderlo).
Se andate sul sito dell'OAMTC ci dovrebbe essere una pianta del circuito. Ci sono due curve una dx, rettilineo e poi una veloce dx. Dopo il rettilineo entro rapido circa 140 km/h le ruote sembrano fischiare (mia moglie osservava e l'ha confermato) ma dentro l'abitacolo regna il silenzio. L'auto non si sposta nemmeno di un millimetro. Handling incredibile con i 17'. Motore da spavento, sembrava un Porsche. Dopo i giri passo interno alla pista, c'è il test sul bagnato/asciutto per provare il sovrasterzo. L'auto non si gira, anzi è pazzesco quando il volante al primo rilascio voluto dell'acceleratore controsterza da solo. La vettura rimane stabilissima.
Grande auto.159:
Quella che ho provato (2 giri) era rosso bordeaux (ma strano) met., l'altra era un blu scuro met. tipo nuova 147 ma diverso. 2.4 Mjet 200 cv manuale. Interni pelle chiari, tra il bianco ed il panna. Con navigatore, cerchio 18', Bose, sedili elettrici con memo, clima auto anche dietro, xeno, tergi auto e park. Internamente,
sembra, molto più curata della BMW.
Accendo, perchè era ferma. Rumore alto. Tipo 156 con stesso motore (sigh) . Dopo mezzo giro è quasi scomparso (o forse mi sono fatto prendere dall'emozione) , cambio finalmente con innesti secchi e precisi, sembra una jap. Vado piano ammirando l'interno e godendomi ogni metro, riservandomi di tenere le briglie del piede dx per l'ultimo, secondo, giro.
Eccolo, sono in quinta, scalo due marce. Accelero a fondo e...l'auto vola!!! Arrivo circa a 4500 giri e sale ancora ma cambio; quarta, quinta rettilineo 180 km/h. Arriva la curva a dx della Bmw. Voglio, per orgoglio andare almeno a 150. Entro tra i 150 ed i 160 km/h con un po' di timore. Le ruote non fischiano, la 159 segue la traiettoria come se fosse su binari (ruote da 18'?) niente sembra lampeggiare sul cruscotto.Sterzo direttissimo per essere un auto da tutti i giorni. Incredibile.
Già finito!
Parcheggio ed offro da bere a Roland Bhoeme così si chiamava l'istruttore dell'OAMTC. Lui mi dice che questa volta se potrà si prenderà un'Alfa e non una Bmw.
Quando le vederete affiancate di profilo, la BMW è alta e tozza, l'Alfa ha una linea splendida ed aggraziata. Davanti sono magnifiche entrambe, ma dietro la 159 è bellissima rispetto alla 3.Chiudo per brevità , e perchè le sensazioni non si possono raccontare in due parole ma questa volta le Bmw le lasciamo dietro. Non so per quanto, ma l'Alfa ha fatto un gran auto.
Complimenti a loro! -
Η 2.4 JTD Θα εχει option Q4...Η 1.9/2.2jts,1.9jtd οχι.
-
http://members.home.nl/talon/Industriep ... G_3049.jpg
-
Απορια: Το καμουφλαζ δεν επηρεαζει την αεροδυναμικη του αυτοκινητου? Μπορουν κ βγαζουν ασφαλη συμπερασματα σε μια πιστα οταν εχουν καλυψει πχ τις εισαγωγες αερα (εστω μερος τους) κ εχουν αλλοιωσει το σχημα των προφυλακτηρων?
-
xtkz στα περισσότερα αυτοκίνητα ενα μεγάλο μέρος των εισαγωγών αέρα είναι ψευτικες. Στη συγκεκριμένη φωτογραφία όσες εισαγωγές είναι καλυμμένες (στη μάσκα πχ ) είναι ψευτικές και ούτως ή άλλως υπάρχουν εκεί για διακοσμητικούς λόγους.
Το υπόλοιπο καμουφλάζ δεν επηρεάζει την αεροδυναμική σε υπολογίσιμο ποσοστό, μόνο θόρυβο θα κάνει
-
159,159 Sportwagon 6/2005,1/2006
-
Καλός όρισα στο forum ενός εκ τον καλυτερων περιοδικό αυτοκινητου στο κόσμο! Δηλώνω θαυμαστής τον Ιταλικών αυτοκινήτων και γενικότερα της Αυτοκίνησης.
Αρκετά με τα δικά μου όμως και προχωρώ στην ερώτηση μου,
Πιστεύετε και εσείς όπως και εγώ ότι η αγαπημένη μας Alfa Romeo θα καταφέρει να ορθοποδήσει με τα καινούργια της δημιουργήματα 159/Brera?
Μήπως τιμολογιακά η Alfa Romeo 'ξεφεύγει' πλέον από τις δυνατότητες του Έλληνα αγοραστή? Το λέω αυτό γιατί δεν νομίζω κανένας μας να 'ονειρεύεται' να αγοράσει μια 159 'γυμνή' έτσι ώστε να κοστίζει κάτω των 30.000 euro!Αυτά τα λίγα...
-
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
Καλός όρισα στο forum ενός εκ τον καλυτερων περιοδικό αυτοκινητου στο κόσμο! Δηλώνω θαυμαστής τον Ιταλικών αυτοκινήτων και γενικότερα της Αυτοκίνησης.
Αρκετά με τα δικά μου όμως και προχωρώ στην ερώτηση μου,
Πιστεύετε και εσείς όπως και εγώ ότι η αγαπημένη μας Alfa Romeo θα καταφέρει να ορθοποδήσει με τα καινούργια της δημιουργήματα 159/Brera?
Μήπως τιμολογιακά η Alfa Romeo 'ξεφεύγει' πλέον από τις δυνατότητες του Έλληνα αγοραστή? Το λέω αυτό γιατί δεν νομίζω κανένας μας να 'ονειρεύεται' να αγοράσει μια 159 'γυμνή' έτσι ώστε να κοστίζει κάτω των 30.000 euro!Αυτά τα λίγα...
Σωστη η αποροια σου αλλα η απαντηση ειναι απλη.......
1)Oι Bmw ενω ειναι ακριβοτερες απο την αλφα ρομεο εχουν και περισσοτερες πωλησεις.
2)Αν οι αλφα ρομεο ηταν πισωκινητες και ταυτοχρονα ειχαν διωξει την ρετσινια της αξιοπιστιας δεν θα πωλουσε κανεις αλλος αυτοκινητα.Επειδη το πρωτο δεν θα συμβει(μεχρι να κανει την εμφανιση της i competizione kai i 169) και εξαλλου ειναι μικρη η μεριδα των σκληροπυρηνικα σκεπτομενων αγοραστων αρκει oi 159/brera να πεισoun οτι ειναι πραγματικα αξιοπιστα προοιοντα και τοτε ολα θα μπουν στο αυλακι για την επιστροφη στην κορυφη.
-
Φιλε Σάκης,
Ειλικρινά βαρέθηκα να ακούω κάθε φορα που αναφέρομαι στο μέλλον της Alfa Romeo για την BMW. Η BMW έτσι και η BMW αλλιώς. Ναι, εντάξει η BMW είναι ΚΟΡΥΦΑΊΑ εταιρία αυτήν τη στιγμή δεν διαφωνεί κανεις. Εμενα δεν με νοιάζει η τιμολογιακή πολιτική της Alfa Romeo σε σχέση με την BMW, αδιάφορο πλήρως. αν θέλουν η fun της BMW να πληρώνουν 5000euro καπέλο σε κάθε αυτοκίνητο, δικαίωμα τους και μαγκιά τους στο κάτω κάτω. Εμενα με νοιάζει το ότι βλέπω την αγαπημένη μου μάρκα να απομακρύνεται από το πορτοφόλι μου η για να στο πω αλλιώς, εκεί που πριν από 3 χρονια έπαιρνα μια Alfa Romeo 156 με 20.000 euro τώρα για να πάρο το αντίστοιχο θα πρέπει να δώσω 30.000 euro. E πως να το κάνουμε είναι τεραστια η διαφορα!
Πάντως ελπίζω να τα να τα αξίζει η 159 γιατί από τη μέρα που την είδα μαζί με την Brera έχω χάσει τον ύπνο μου! Σταμάτησα και τα περιττά έξοδα να φανταστείς (φαγητό, καφές, τσιγάρα, ποτά, κινητά, streap clubs)
Alfa Romeo 159 & 159TBi