-
Για βροχες λεει το Σ/Κ ... μπορει να βραχυκυκλωσε η λαδιερα σιγα μην ασχολειται με τα λαστιχα τωρα
(Καλοστριφτα btw, το πισω ειναι γλυκα!)
-
Ρε θα με τρελάνετε (και όχι δεν μιλώ για τις κακίες για το μωρό μου, ηλεκτρολογικά, φτου φτου δεν έχω συναντήσει, ειδικά με την καινούρια μπαταρία δουλεύει άψογα! )
Δεν είναι όλα τα δρομίσια ακριβώς... ίδια, στο δικό μου μάτι τουλάχιστον! Και κυρίως, δεν είναι και όλα τα τύπου trail... τακουνάτα!
Dunlop Sportsmart 2
ContiSportAttack2
ContiTrailAttack2
Tα δικά μου: Michelin Road Pilot 3:
Δεν λέω πως είναι έτοιμα για το Dakar ή για το Baja 1000, αλλά σε ένα απλό χωματόδρομο, η χάραξη των δικών μου, θα είναι ένα κλικ καλύτερη από τα υπόλοιπα. Επίσης, όπως μπορείτε να δείτε, και τα Trail δεν είναι κάτι φοβερό από χάραξη, δεν βλέπω κάποιο σπουδαίο τακούνι!
Κατά τ' άλλα, αυτό που με έβαλε σε σκέψεις, είναι πως τα περισσότερα δρομίσια στην διάστασή μου (και τα δικά μου) έχουν δείκτη ταχύτητας W, αλλά απ' ότι διάβασα τα συγκεκριμένα ζεσταίνονται εύκολα. Ίδωμεν!
-
Κοίτα, άμα είσαι αποφασισμένος με όλα πας παντού. Αλλά είναι κρίμα γιατί άμα τα βάλεις σε χώμα θα δεις άμεσα μεγάλες φθορές, σχισηματα, κομμάτια να λείπουν κτλ.
-
Τα λάστιχα με την εντονότερη χάραξη έχουν καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο, ζεσταίνονται πιο δύσκολα και φαγώνονται πιο δύσκολα....η συμπεριφορά τους σε χώμα είναι ακριβώς η ίδια με αυτά χωρίς έντονη χάραξη αλλά και με τα slick.....άθλια δηλαδή.
Σε χώμα μόνο με τακούνι πας αέρα, σε διαφορετική περίπτωση πας μεν (σε βατό χωματόδρομο) αλλά πολύ προσεκτικά και ψιλοκαταστρέφεις τα ελαστικά. Δεν σου κάνει καμμία διαφορά η χάραξη, απλά κατά κανόνα αυτά με χάραξη είναι περισσότερο ταξιδιάρικα ενώ τα πιο σπορ ελαστικά είναι πιο στριφτερά. -
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Τα λάστιχα με την εντονότερη χάραξη έχουν καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο, ζεσταίνονται πιο δύσκολα και φαγώνονται πιο δύσκολα....η συμπεριφορά τους σε χώμα είναι ακριβώς η ίδια με αυτά χωρίς έντονη χάραξη αλλά και με τα slick.....άθλια δηλαδή.Τώρα, όταν λες πως τα χαραγμένα με τα slick έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στο χώμα, χάνεις το δίκιο σου!
Σε χώμα μόνο με τακούνι πας αέρα, σε διαφορετική περίπτωση πας μεν (σε βατό χωματόδρομο) αλλά πολύ προσεκτικά και ψιλοκαταστρέφεις τα ελαστικά. Δεν σου κάνει καμμία διαφορά η χάραξη, απλά κατά κανόνα αυτά με χάραξη είναι περισσότερο ταξιδιάρικα ενώ τα πιο σπορ ελαστικά είναι πιο στριφτερά.
Και εδώ θα διαφωνήσω... Η χάραξη κάνει διαφορά, γιατί αν δεν έχεις κάποια χάραξη, στην πρώτη στροφή έχεις πέσει!
Είπαμε, άλλο το 'πάω αέρα', άρα βάζω λάστιχο με τακούνι για να έχω πρόσφυση παντού, κι άλλο απλώς 'μετακινούμαι' στο χωματόδρομο, χωρίς να φάω τα μούτρα μου.
Συζητάμε απλώς το να μετακινηθείς σε ένα δρόμο με χώμα χωρίς να πέσεις ΟΚ; Γι' αυτή τη χρήση, το οποιοδήποτε λάστιχο με χάραξη, είναι καλύτερο από ένα supersport με ελάχιστη έως καθόλου χάραξη.Στην τελική ρε παιδιά, μετά το καλοκαίρι θα ξέρουμε όλοι! Αν τα λέω καλά, θα κάνουν την δουλειά τους και μετά το πέρας των διακοπών, δεν θα λείπουν κομμάτια. Αν λείπουν κομμάτια και έχετε δίκιο, το φθινόπωρο θα βάλω άλλα λάστιχα, κατηγορίας Trail.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τα λάστιχα με την εντονότερη χάραξη έχουν καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο, ζεσταίνονται πιο δύσκολα και φαγώνονται πιο δύσκολα....η συμπεριφορά τους σε χώμα είναι ακριβώς η ίδια με αυτά χωρίς έντονη χάραξη αλλά και με τα slick.....άθλια δηλαδή.
Τώρα, όταν λες πως τα χαραγμένα με τα slick έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στο χώμα, χάνεις το δίκιο σου!
Σε χώμα μόνο με τακούνι πας αέρα, σε διαφορετική περίπτωση πας μεν (σε βατό χωματόδρομο) αλλά πολύ προσεκτικά και ψιλοκαταστρέφεις τα ελαστικά. Δεν σου κάνει καμμία διαφορά η χάραξη, απλά κατά κανόνα αυτά με χάραξη είναι περισσότερο ταξιδιάρικα ενώ τα πιο σπορ ελαστικά είναι πιο στριφτερά.
Και εδώ θα διαφωνήσω... Η χάραξη κάνει διαφορά, γιατί αν δεν έχεις κάποια χάραξη, στην πρώτη στροφή έχεις πέσει!
Είπαμε, άλλο το 'πάω αέρα', άρα βάζω λάστιχο με τακούνι για να έχω πρόσφυση παντού, κι άλλο απλώς 'μετακινούμαι' στο χωματόδρομο, χωρίς να φάω τα μούτρα μου.
Συζητάμε απλώς το να μετακινηθείς σε ένα δρόμο με χώμα χωρίς να πέσεις ΟΚ; Γι' αυτή τη χρήση, το οποιοδήποτε λάστιχο με χάραξη, είναι καλύτερο από ένα supersport με ελάχιστη έως καθόλου χάραξη.Στην τελική ρε παιδιά, μετά το καλοκαίρι θα ξέρουμε όλοι! Αν τα λέω καλά, θα κάνουν την δουλειά τους και μετά το πέρας των διακοπών, δεν θα λείπουν κομμάτια. Αν λείπουν κομμάτια και έχετε δίκιο, το φθινόπωρο θα βάλω άλλα λάστιχα, κατηγορίας Trail.
Σου λέω ότι η χάραξη είναι για την βροχή και όχι για το χώμα....από εκεί και πέρα καλά το είπες, θα δείξει, πάντως για καλύτερο τεστ θα πρέπει να πας με σουπερσπορτ λάστιχα στους ίδιους δρόμους το επόμενο καλοκαίρι, να δεις που δεν θα αλλάξει τίποτα.
Άσε που είναι αδικία για το μηχανάκι τέτοιου τύπου ελαστικά, θα γελάνε τα Vstrom και τα Varadero
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Τα λάστιχα με την εντονότερη χάραξη έχουν καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο, ζεσταίνονται πιο δύσκολα και φαγώνονται πιο δύσκολα....η συμπεριφορά τους σε χώμα είναι ακριβώς η ίδια με αυτά χωρίς έντονη χάραξη αλλά και με τα slick.....άθλια δηλαδή.
Τώρα, όταν λες πως τα χαραγμένα με τα slick έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στο χώμα, χάνεις το δίκιο σου!
Σε χώμα μόνο με τακούνι πας αέρα, σε διαφορετική περίπτωση πας μεν (σε βατό χωματόδρομο) αλλά πολύ προσεκτικά και ψιλοκαταστρέφεις τα ελαστικά. Δεν σου κάνει καμμία διαφορά η χάραξη, απλά κατά κανόνα αυτά με χάραξη είναι περισσότερο ταξιδιάρικα ενώ τα πιο σπορ ελαστικά είναι πιο στριφτερά.
Και εδώ θα διαφωνήσω... Η χάραξη κάνει διαφορά, γιατί αν δεν έχεις κάποια χάραξη, στην πρώτη στροφή έχεις πέσει!
Είπαμε, άλλο το 'πάω αέρα', άρα βάζω λάστιχο με τακούνι για να έχω πρόσφυση παντού, κι άλλο απλώς 'μετακινούμαι' στο χωματόδρομο, χωρίς να φάω τα μούτρα μου.
Συζητάμε απλώς το να μετακινηθείς σε ένα δρόμο με χώμα χωρίς να πέσεις ΟΚ; Γι' αυτή τη χρήση, το οποιοδήποτε λάστιχο με χάραξη, είναι καλύτερο από ένα supersport με ελάχιστη έως καθόλου χάραξη.Στην τελική ρε παιδιά, μετά το καλοκαίρι θα ξέρουμε όλοι! Αν τα λέω καλά, θα κάνουν την δουλειά τους και μετά το πέρας των διακοπών, δεν θα λείπουν κομμάτια. Αν λείπουν κομμάτια και έχετε δίκιο, το φθινόπωρο θα βάλω άλλα λάστιχα, κατηγορίας Trail.
Σου λέω ότι η χάραξη είναι για την βροχή και όχι για το χώμα....από εκεί και πέρα καλά το είπες, θα δείξει, πάντως για καλύτερο τεστ θα πρέπει να πας με σουπερσπορτ λάστιχα στους ίδιους δρόμους το επόμενο καλοκαίρι, να δεις που δεν θα αλλάξει τίποτα.
Άσε που είναι αδικία για το μηχανάκι τέτοιου τύπου ελαστικά, θα γελάνε τα Vstrom και τα Varadero
To test με τα supersport το έκανα φέτος: είχε τα Pirelli Diablo Corsa επάνω και κάθε φορά που ακουμπούσες έστω και... σκόνη, δυσανασχετούσε μέχρι του σημείου να θέλει να σε πετάξει κάτω!
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης στην Multi ήταν και τα Pirelli Scorpion Sync, άρα δεν βλέπω το λόγο να γελάνε τα Στρώματα!
(σε πρώτη εικόνα είναι το Dunlop d616 που έχει καταργηθεί πια...)
http://canyonchasers.net/reviews/tires/ ... 6vSync.php -
Δεν βολευουν ελαστκα ss σε αυτο το μηχανακι. Ειναι all around το μοντελο αυτο.
-
απλα ξεχνας οποιοδηποτε χωματοδρομο με τα λαστιχα που εβαλες. πχ: αν πατησεις λιγο χωμα (μπορει να εχει πεσει απο φορτηγο) ενω κινησε σε ασφαλτο με 50 χλμ, θα γλυστρισεις αρκετα. σε χωματοδρομο το σβηνεις και το πας
σπρωχνοντας. θα ηταν καλυτερα να εβαζες τα 1ης τοποθετησης. εγω με αυτα τα λαστιχα δε θα εμπαινα σε χωμα.
γνωμη μου, χωρις παρεξηγησεις. -
Το bike μου κλεβει σταθερα σε ολο το φασμα των ταχυτητων 12χλμ παραπανω απο αυτο που θα επρεπε. Δηλ στην τελικη οταν το fz1000 πηγαινει 277 εγω πηγαινω 265 με 267. Ζ750 του '04 θυμιζω. Εχει -1 γραναζι μπροστα εγκεφαλο και προγραμμα απο Ζ1000 μεγαλυτερα εκκεντρα και τελικο.
Αυτο για διευκρινηση στην παραπανω κουβεντα οπου σαφως τα 278 χλμ δεν ειναι ουτε σε ενδειξη αληθινα.
Αυτα για την ταχυτητα σε νουμερα. Πολυ καλο το μηχανακι στο δρομο ετσι κι αλλιως. -
βάλε στην εξίσωση και το σφάλμα του γιαμάχα και ανέτρεξε σε προηγούμενες δημοσιεύσεις σου να δεις τι υποστήριζες
-
Ποτέ δε κατάλαβα αυτή την μανία με την τελική ταχύτητα....πόσοι πηγαίνουν στον δρόμο με πάνω από 180-200 για περισσότερο από 3-4 λεπτά (και πολλά λέω)?
Το θέμα είναι ένα μηχανάκι να έχει τέτοιο πλαίσιο-φρένα-αναρτήσεις και κατανομή της δύναμης ώστε να στρίβει με την λιγότερη δυνατή προσπάθεια και μεγαλύτερη ταχύτητα, καθώς και να είναι σε θέση να αυξομειώσει την ταχύτητα του μεταξύ των στροφών όσο το δυνατόν περισσότερο και με ασφάλεια.
-
Εγώ ελάχιστες φορές έχω φτάσει τα 160, για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Συνήθως πάω μέχρι 130, πάλι για δευτερόλεπτα. Ειδικά εντός Αττικής, οτιδήποτε παραπάνω, το θεωρώ εγκληματικό. Και φυσικά αναφέρομαι σε άδειους δρόμους χωρίς ιδιαίτερη κίνηση.
Τώρα σε εθνική, και πάλι δεν θα μπω σε κυνήγι τελικών, για κανένα λόγο. Εντάξει, πχ στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης, θα πας και με 150-180 για ώρα, δεν υπάρχει θέμα. Αλλά πιο πάνω, παίζεις ζάρια.
Η ταπεινή μου γνώμη πάντα, φυσικά εγώ είμαι και κουλομαρίας...
Άντε και μια φωτό εν ώρα εργασίας....
Πίσω από την δική μου, διακρίνονται μια περιποιημένη V-Strom (που ακόμη και έτσι, με τίποτε δεν θα την επέλεγα! ) και μια Tiger 1050. Για τα δικά μου γούστα, η γριούλα μου παραμένει και σήμερα, η πιο όμορφη.Διακρίνονται οι νέοι καθρέφτες και οι χούφτες από carbon. Οι καθρέφτες αλλάχτηκαν επειδή μου έπεσε 2η φορά από το σταντ, και έσπασε για 2η φορά ο καθρέφτης!
Πήρα ένα σετ ωραίους της FAR , με LED φλασάκι ενσωματωμένο, που είναι καλύτεροι σε όλα. Κόστος 55€ οι δύο (φθηνότερο από όσο κάνει ο ένας μαμά... ).
Οι χούφτες ήταν πανάκριβες (στα 150€ ), αλλά είναι συγκλονιστικά όμορφες (είναι carbon, κανονικό και όχι αυτοκόλλητο) και κάνουν δουλειά το χειμώνα (διαφορετικά, τα χέρια σου παγώνουν στο 5λεπτο! ). Επίσης, με την πτώση από το σταντ, κατάφερα να σπάσω την μία, οπότε τις πλήρωσα ΞΑΝΑ!
Δεν βαριέστε, την υγειά μας, όσο πέφτει από το σταντ και όχι αλλιώς, είμαστε μια χαρά!Τέλος, αυτό που άλλαξα επίσης είναι το σταντ. Δύο πτώσεις ήταν αρκετές. Το καινούριο είναι πολύ πολύ καλύτερο, αλλά θέλει προσοχή, γιατί έχει μεγαλύτερη γωνία και ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην μηχανή.
Σιγά -σιγά, ετοιμάζομαι για την αλλαγή λαδιών (έχω ξεπεράσει κατά τι τις 5000 χλμ) και θα ρυθμίσω και βαλβίδες (αυτό θα πονέσει λίγο, αλλά πρέπει να γίνει).
-
Αρχίσαμε τις καγκουριές βλέπω
Για το Τiger έχεις άδικο, είναι πανέμορφο.....βέβαια μπροστά στο νεο Multi κανένα δεν πιάνει μια
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Αρχίσαμε τις καγκουριές βλέπωΓια το Τiger έχεις άδικο, είναι πανέμορφο.....βέβαια μπροστά στο νεο Multi κανένα δεν πιάνει μια
Καγκουριές εννοείς τους καθρέφτες ή τις χούφτες;
Το Tiger είναι πολύ ωραίο συμφωνώ, αλλά προτιμώ το δικό μου, έχει ένα δικό του τελείως σχέδιο που το κάνει να ξεχωρίζει.
Άσχετο: βρέθηκα σε συνομιλία με ένα παλικάρι που δουλεύει στη ΔΙΑΣ, μου έλεγε πως τα πιο αξιόπιστα μηχανάκια είναι τα V-Strom και Aprilia Dorsoduro, ενώ από τα πιο ζημιάρικα τα Mana. Τα τελευταία, είναι λογικό, λόγω CVT και ελλειπούς συντήρησης... Γενικά , αν κάποιος ψάχνει για Motard, το Dorsoduro είναι εξαιρετική περίπτωση, ενώ και το φθηνότερο Shiver επίσης.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αρχίσαμε τις καγκουριές βλέπω
Για το Τiger έχεις άδικο, είναι πανέμορφο.....βέβαια μπροστά στο νεο Multi κανένα δεν πιάνει μια
Καγκουριές εννοείς τους καθρέφτες ή τις χούφτες;
Το Tiger είναι πολύ ωραίο συμφωνώ, αλλά προτιμώ το δικό μου, έχει ένα δικό του τελείως σχέδιο που το κάνει να ξεχωρίζει.
Άσχετο: βρέθηκα σε συνομιλία με ένα παλικάρι που δουλεύει στη ΔΙΑΣ, μου έλεγε πως τα πιο αξιόπιστα μηχανάκια είναι τα V-Strom και Aprilia Dorsoduro, ενώ από τα πιο ζημιάρικα τα Mana. Τα τελευταία, είναι λογικό, λόγω CVT και ελλειπούς συντήρησης... Γενικά , αν κάποιος ψάχνει για Motard, το Dorsoduro είναι εξαιρετική περίπτωση, ενώ και το φθηνότερο Shiver επίσης.
Με καθρεφτάκια και χούφτες ξεκινάνε όλοι
Τα shiver είχαν αρκετά θεματάκια, φίλος είχε πάρει από τα πρώτα και ευτυχώς το πούλησε 1 χρόνο μετά, γενικά δεν ακούστηκαν και τα καλύτερα από κατόχους. Κατά τα άλλα όμορφο μηχανάκι και σχετικά άνετο αλλά με πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια. Η Aprilia γενικά είναι λαχείο.
Τα Vstrom φημίζονται για την αξιοπιστία τους και για τα σχετικά άσχημα φρένα. -
ψαρμπον κοτσαδούρα πότε θα βάλεις?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
βάλε στην εξίσωση και το σφάλμα του γιαμάχα και ανέτρεξε σε προηγούμενες δημοσιεύσεις σου να δεις τι υποστήριζες.
Λάθος μου και εδώ κερδίζεις καρυδόπιτα πραγματική. Παρ'όλα αυτά το μηχανάκι πάει καλά και τα χλμ αυτά που πραγματικά πιάνει είναι piece of cake . Δεν έχω παράπονο. Κάθε άλλο μάλιστα. Παραμένει ψηλά στη κατηγορία του.
Το ότι δε μου φτάνει όμως είναι αλήθεια. Οπότε πάω για άλλο κοκκινοτρίχη. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
βάλε στην εξίσωση και το σφάλμα του γιαμάχα και ανέτρεξε σε προηγούμενες δημοσιεύσεις σου να δεις τι υποστήριζες
.
Λάθος μου και εδώ κερδίζεις καρυδόπιτα πραγματική. Παρ'όλα αυτά το μηχανάκι πάει καλά και τα χλμ αυτά που πραγματικά πιάνει είναι piece of cake . Δεν έχω παράπονο. Κάθε άλλο μάλιστα. Παραμένει ψηλά στη κατηγορία του.
Το ότι δε μου φτάνει όμως είναι αλήθεια. Οπότε πάω για άλλο κοκκινοτρίχη.Δηλαδη αν παρεις αλλο με 300 τελικη θα σου φτανει?
Μαθε να το οδηγεις καλυτερα και θα δεις οτι ειναι μια χαρα.Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
βάλε στην εξίσωση και το σφάλμα του γιαμάχα και ανέτρεξε σε προηγούμενες δημοσιεύσεις σου να δεις τι υποστήριζες
.
Λάθος μου και εδώ κερδίζεις καρυδόπιτα πραγματική. Παρ'όλα αυτά το μηχανάκι πάει καλά και τα χλμ αυτά που πραγματικά πιάνει είναι piece of cake . Δεν έχω παράπονο. Κάθε άλλο μάλιστα. Παραμένει ψηλά στη κατηγορία του.
Το ότι δε μου φτάνει όμως είναι αλήθεια. Οπότε πάω για άλλο κοκκινοτρίχη.το κοκκινοτρίχικο συμπέρασμα σου με απογείωσε
Αγορα 600αριου ;