-
Ας πω και εγώ μιά κουβέντα για θέμα....αν και μάλλον θα επαναλάβω τα όσα λέω και γράφω χρόνια, με κίνδυνο να παρεξηγηθώ. Αρχικά με τη μη συμπλήρωση της Α5 στην άσφαλτο σε αντιπαράθεση με την Α5 στο χώμα. Θα παρατηρ'ησατε ίσως ότι αρκετοί της συγκεριμένης κλάσης στο χώμα είναι 'ολοκάινουργιοι' συμμετέχοντες, με την έννοια ότι είναι η 1η έως η 3η συμμετοχή τους σε αγώνα. Δηλαδή οι συγκεκριμένοι επέλεξαν για την διασκέδασή τους κάτι που νομίζουν αρκετά οικονομικό και αυτό κατά την άποψή τους είναι το χώμα. Είναι και η άποψή μου (όσο και αν μετράει) ότι τουλάχιστον στις μικρές κλάσεις το χώμα είναι αρκετά φθηνότερο από την άσφαλτο, που εδώ αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος. Μην με πυροβολήσετε! Την άποψή μου εκφράζω.
Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ. βρε παιδιά, πότε είχε τύχη η μικρή κλάση σε αγώνες; Πάντα θα χάνει από τα μεγάλα, πως να το κάνουμε; Άλλως τε, σαν συμμετέχοντες πρέπει να δούμε γιατί συμμετέχουμε. Συμμετέχουμε για την χαρά του ανταγωνισμού ή γιατί πάση θυσία πρέπει να κερδίσουμε; Φοβάμαι για το δεύτερο. Ναι αλλά αν πρέπει πάση θυσία να κερδίσουμε, καλώς δεν έχει η άσφαλτος τις αναμενόμενες συμμετοχές (έχασα στοίχημα για αυτό. Έπαιξα ότι θα έχει πάνω από 60). Τι εννοώ: Δυστυχώς στη χώρα μας οι αναγνωρίσεις έιναι ελέυθερες. Άρα αν θέλω πάση θυσία να κερδίσω, εκτός από το κορυφαίο για την κλάση μου αυτοκίνητο, πρέπει να κάνω άπειρες δοκιμές τρομοκρατώντας κόσμο και το χειρότερο, σε νέες ειδικές. Άρα χρειάζομαι ένα σκασμό λεφτά για δοκιμές, γιατί πρέπει να μάθω τον δρόμο απ' έξω, επειδή δεν ξέρω να ακούω τον συνοδηγό, άρα στοιχίζει πολύ, οπότε πάω στα σίγουρα σε ένα αγώνα που γνωρίζω καλά και τον έχω τρέξει στο παρελθόν μερικές φορές, δηλαδή δεν χρειάζευαι να είμαι 10 ημέρες στα βουνά.
Από την άλλη, αν θέλω τον ανταγωνισμό, τρέχω με ότι έχω, ακομπλεξάριστα, φθηνά, με ένα Σαββατοκύριακο αναγνωρίσεις (3 ή 4 περάσματα) και με γεμάτες μπαταρίες την Δευτέρα πάω στη δουλειά μου.
Μην με πείτε ρομαντικό εν έτει 2014. Απλά αν δεν μπορούμε να έχουμε τα R5- S2000 κλπ καλούδια, αρκεί ένα καλοστημένο αυτοκίνητο σε κάθε επιφάνεια και περιορισμός των αναγνωρίσεων όπως στην λοιπή Ευρώπη. Τότε λοιπόν θα επιλέγουμε αγώνες σαν το Ακρόπολις που με παράβολο ίδιο με αυτό που αντιστοιχεί σε αγώνα των 55- 60 χλμ, όπως έγραψε συμφορουμίστας θα κάνουμε 115 χλμ ειδικών.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.
ΥΓ. Καθαρά για λόγους στατιστικής και μόνο δικής μου χρήσης: Θα παρακαλούσα αν θέλουν κάποιοι εκ των συναδέλφων αγωνιζομένων να μου στείλουν ένα μέιλ στο info@rallyschool.gr , ανώνυμα (από internet café) σε τι ποσοστό των εξόδων τους ανά αγώνα, αντιστοιχούν οι αναγνωρίσεις- δοκιμές. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;Δηλαδή τι ακριβώς θα πρότεινες ?
Να μη μετράει το Ακρόπολις στο ελληνικό πρωτάθλημα ?
Να έχει παράβολο για κάθε μέρα διπλάσιο των άλλων αγώνων (αφού έχει διπλάσια χλμ. ειδικών) ? -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια 'κόφτες'. Αυτό εννοώ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.
Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια 'κόφτες'. Αυτό εννοώ.
Χωρίς να έχω δει τις ειδικές, τι ικανοποίηση μπορούν να σου δώσουν κομμάτια με άπειρες ευθείες και με ένα αδύναμο αυτοκίνητο με τελική 160-165 χλμ/ώρα; Πολύ μικρή... Ακόμη και στην πολύ όμορφη κατηφορική Ριτσώνα, τη σούπα χάλασε το κομμάτι πριν την 'οδηγών', όπου είχαμε την πέμπτη στον κόφτη για 13'.... Θέλω δηλαδή να πω ότι παίζει και αυτό το ρόλο του για κάποιους....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.
Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια 'κόφτες'. Αυτό εννοώ.
Χωρίς να έχω δει τις ειδικές, τι ικανοποίηση μπορούν να σου δώσουν κομμάτια με άπειρες ευθείες και με ένα αδύναμο αυτοκίνητο με τελική 160-165 χλμ/ώρα; Πολύ μικρή... Ακόμη και στην πολύ όμορφη κατηφορική Ριτσώνα, τη σούπα χάλασε το κομμάτι πριν την 'οδηγών', όπου είχαμε την πέμπτη στον κόφτη για 13'.... Θέλω δηλαδή να πω ότι παίζει και αυτό το ρόλο του για κάποιους....
Σπυρο ισως την σουπα την χαλαει η επιλογη που κανει ο καθενας στις σχεσεις του. Φανταζομαι δεν σου δινει μονο μια σχεση στην hommologation και αυτη ειναι. Μπορεις να παιξεις. Εκει λοιπον μαζι με τον μηχανικο σου κοιτας τι θες να θυσιασεις και αναλογα φτιαχνεις τις σχεσεις σου. Εμεις αυτο τουλαχιστον κανουμε στην πιστα με το SEAT, γιατι το Clio ειναι σφραγισμενο και δεν επιτρεπεται να πειραξουμε τιποτα απο τις σχεσεις του σασμαν εφ οσον ειναι εννιαιο.
-
Προσωπικά θεωρώ ότι όταν κάποιος είναι να τρέξει, θα τρέξει. Ούτε οι άγνωστες ειδικές, ούτε οι μεγάλες ευθείες παίζουν τον κύριο ρόλο. Όταν κάνεις έναν αγώνα το χρόνο, οδηγικα δε σε νοιάζει αν είναι καινούριος ή αν τον έχεις ξανατρέξει. Και πάλι κρύος είσαι, πάλι νιούφης αισθάνεσαι.
Αυτό με τους κόφτες παράξενο, στις άλλες χώρες δεν έχουν ειδικές με τέτοιες ευθείες ?@Hannibal, φυσικά και μπορεί να γίνει αυτό και στην Ελλάδα.
-
@nass
Χωρίς τη βοήθεια που έχω στο Ακρόπολις,έχω προϋπολογίσει περίπου 250 ευρώ παραπάνω από το Παλάδιο. Και τα δύο με 4 περάσματα. (Στο Παλάδιο πήγα με δύο, αλλά αυτό δεν αποτελεί νορμάλ κατάσταση ούτε είναι κάτι που προτείνω από άποψη ασφάλειας). Σε αυτό το ποσό πρόσθεσε τα 60 χλμ. παραπάνω φθορά στα μπροστινά μου, τα οποία αντέχουν περίπου 180 χλμ. Δηλαδή, 1/3 * 420 ευρώ=140 ευρώ. Δηλαδή τελικά κοστίζει περίπου 400 ευρώ περισσότερα από το Παλάδιο.
Όμως, χάρη στην εξωτερική βοήθεια, το Ακρόπολις μου έρχεται λίγο λιγότερα χρήματα από το Παλάδιο και πολύ λιγότερα από το Αχαιός. Οπότε, εμένα με συμφέρει και με το παραπάνω.
Καλώς ή κακώς, για το Ακρόπολις μπορείς να βρεις πολύ πιο εύκολα βοήθεια. Και μόνο το όνομα του αγώνα, το πλήθος των θεατών, το πρόγραμμα όπου όλοι οι χορηγοί των Ελλήνων θα δουν φωτογραφία του αυτοκινήτου τους, είναι πράγματα που μετράνε πολύ.@sp0+
Σπύρο, οι ειδικές είναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν στη χώρα. Αν για κάποιο λόγο μειώνεται η ευχαρίστηση, αυτός είναι ότι κάποιοι θα τις βρουν υπερβολικά δύσκολες. Όντως, οι ευθείες πριν την κατηφόρα για Αθίκια είναι βαρβάτες, αλλά συνδέονται από άκρως επικίνδυνες στροφές με χασίματα, που είναι αδύνατον να σε αφήσουν αδιάφορο. Όσον αφορά τις ευθείες στο Αγιονώρι πήρα το road book και είδα ότι έβαλαν σικέιν. Και μάλιστα στα σωστά σημεία για να μειώσουν κάποιους σοβαρούς κινδύνους. Αυτό που αναμένω να εκνευρίσει όλους είναι τα 1800 μ. ανηφορικό χωρίς άφημα στο Ψάρι. Εγώ όταν το είδα έριξα μπόλικες χριστοπαναγίες. Τελικά, όμως, είπα χαλάλι. Μετά έρχεται μια κατηφόρα που όμοιά της έχει μόνο η Κορσική. (Αρκεί να φτάσει ως εκεί το μοτέρ).EDIT. Αυτό που κατά την άποψή μου θέλει επανεξέταση είναι τα κομμάτια με 5η-6η ανάμεσα στα ελαιόδεντρα στον Αγιο Ιωάννη. Εύχομαι να μην υπάρξει έξοδος αυτοκινήτου σε εκείνο το κομμάτι.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
@nass
Χωρίς τη βοήθεια που έχω στο Ακρόπολις,έχω προϋπολογίσει περίπου 250 ευρώ παραπάνω από το Παλάδιο. Και τα δύο με 4 περάσματα. (Στο Παλάδιο πήγα με δύο, αλλά αυτό δεν αποτελεί νορμάλ κατάσταση ούτε είναι κάτι που προτείνω από άποψη ασφάλειας). Σε αυτό το ποσό πρόσθεσε τα 60 χλμ. παραπάνω φθορά στα μπροστινά μου, τα οποία αντέχουν περίπου 180 χλμ. Δηλαδή, 1/3 * 420 ευρώ=140 ευρώ. Δηλαδή τελικά κοστίζει περίπου 400 ευρώ περισσότερα από το Παλάδιο.
Όμως, χάρη στην εξωτερική βοήθεια, το Ακρόπολις μου έρχεται λίγο λιγότερα χρήματα από το Παλάδιο και πολύ λιγότερα από το Αχαιός. Οπότε, εμένα με συμφέρει και με το παραπάνω.
Καλώς ή κακώς, για το Ακρόπολις μπορείς να βρεις πολύ πιο εύκολα βοήθεια. Και μόνο το όνομα του αγώνα, το πλήθος των θεατών, το πρόγραμμα όπου όλοι οι χορηγοί των Ελλήνων θα δουν φωτογραφία του αυτοκινήτου τους, είναι πράγματα που μετράνε πολύ.@sp0+
Σπύρο, οι ειδικές είναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν στη χώρα. Αν για κάποιο λόγο μειώνεται η ευχαρίστηση, αυτός είναι ότι κάποιοι θα τις βρουν υπερβολικά δύσκολες. Όντως, οι ευθείες πριν την κατηφόρα για Αθίκια είναι βαρβάτες, αλλά συνδέονται από άκρως επικίνδυνες στροφές με χασίματα, που είναι αδύνατον να σε αφήσουν αδιάφορο. Όσον αφορά τις ευθείες στο Αγιονώρι πήρα το road book και είδα ότι έβαλαν σικέιν. Και μάλιστα στα σωστά σημεία για να μειώσουν κάποιους σοβαρούς κινδύνους. Αυτό που αναμένω να εκνευρίσει όλους είναι τα 1800 μ. ανηφορικό χωρίς άφημα στο Ψάρι. Εγώ όταν το είδα έριξα μπόλικες χριστοπαναγίες. Τελικά, όμως, είπα χαλάλι. Μετά έρχεται μια κατηφόρα που όμοιά της έχει μόνο η Κορσική. (Αρκεί να φτάσει ως εκεί το μοτέρ).EDIT. Αυτό που κατά την άποψή μου θέλει επανεξέταση είναι τα κομμάτια με 5η-6η ανάμεσα στα ελαιόδεντρα στον Αγιο Ιωάννη. Εύχομαι να μην υπάρξει έξοδος αυτοκινήτου σε εκείνο το κομμάτι.
Συμφωνώ με όλους σας.... Όπως σου είπα και κατ' ιδίαν, αν μπορούσα, σαφώς θα έτρεχα.... Για μένα, μεγαλύτερη πρόκληση από νέες και άγνωστες διαδρομές, δεν υπάρχει....Βλέπε Αμάρυνθο.... Ας όψεται....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ.
Αυτό που έχω ακούσει (δεν έχω ίδια άποψη) είναι ότι αυτοκίνητα στυλ σαξόραλλα δε βολεύονται γιατί έχει πολλά κομμάτια 'κόφτες'. Αυτό εννοώ.
Χωρίς να έχω δει τις ειδικές, τι ικανοποίηση μπορούν να σου δώσουν κομμάτια με άπειρες ευθείες και με ένα αδύναμο αυτοκίνητο με τελική 160-165 χλμ/ώρα; Πολύ μικρή... Ακόμη και στην πολύ όμορφη κατηφορική Ριτσώνα, τη σούπα χάλασε το κομμάτι πριν την 'οδηγών', όπου είχαμε την πέμπτη στον κόφτη για 13'.... Θέλω δηλαδή να πω ότι παίζει και αυτό το ρόλο του για κάποιους....
Σπυρο ισως την σουπα την χαλαει η επιλογη που κανει ο καθενας στις σχεσεις του. Φανταζομαι δεν σου δινει μονο μια σχεση στην hommologation και αυτη ειναι. Μπορεις να παιξεις. Εκει λοιπον μαζι με τον μηχανικο σου κοιτας τι θες να θυσιασεις και αναλογα φτιαχνεις τις σχεσεις σου. Εμεις αυτο τουλαχιστον κανουμε στην πιστα με το SEAT, γιατι το Clio ειναι σφραγισμενο και δεν επιτρεπεται να πειραξουμε τιποτα απο τις σχεσεις του σασμαν εφ οσον ειναι εννιαιο.
Άλεξ, στο έχω ξαναπεί.... Η ξενιτιά και η χλιδή σε έχουν κάνει να ξεχάσεις το πως λειτουργούν τα πράγματα στην ψωροκώσταινα...
Θεωρητικά, έχεις δίκιο... Πρακτικά αυτό για τις entry level κατηγορίες είναι δύσκολο...
Εντέλει, αυτό που είπα είναι αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα και αλλά όχι αρκετό για να σε κάνει να μην τρέξεις κάπου.....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
[Άλεξ, στο έχω ξαναπεί.... Η ξενιτιά και η χλιδή σε έχουν κάνει να ξεχάσεις το πως λειτουργούν τα πράγματα στην ψωροκώσταινα...Oντως , στον κοσμο του ο Αλεξανδρος !
Τωρα βεβαια μπορει και να μας πει ....αφου εχετε χορηγο επικοινωνιας με 1.5 εκατομυριο αναγνωστες την ημερα , τι φοβαστε ρε και δεν αγοραζετε μερικα διαφορικα και μερικους μηχανικους για μια ανεση που δικαιουστε πλεοοοοον ......
Ωραια ειναι παντως ρε παιδια , μην ξεχνατε οτι ....σχεδον παντα εμεις ολοι οι μεροκαματιαριδες ΔΕΝ ΤΡΕΧΑΜΕ ΜΕ , παντα υπηρχαν τα που ηρθαν τα νοικια , η δεη , ο οτε , τα φροντηστηρια των παιδιων , τα τα τα .... παρ'ολα αυτα , εμπαινε το δεν γα..ται , δηλωσε και βλεπουμε ! δεν μπορειτε να φανταστητε ποσοι ηταν ετσι και τα στην πατριδα μας .υ.γ. ωραια τα λεει ο Λαμπης !!
-
Παντως απο οργανωτικης πλευρας , αρχισαμε ωραια !
Ειχα να το ζησω 5-6 χρονια (απο Ιταλο οργανωτη τοτε) να κτυπησει το τηλεφωνο και να μας ρωτησουν αν τα ταδε τετραγωνικα μας φτανουν για τον χωρο μας στο σερβις παρκ !!!! :
Καλη συνεχεια
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
[Άλεξ, στο έχω ξαναπεί.... Η ξενιτιά και η χλιδή σε έχουν κάνει να ξεχάσεις το πως λειτουργούν τα πράγματα στην ψωροκώσταινα...
Oντως , στον κοσμο του ο Αλεξανδρος !
K. Χρηστο και Σπυρο δεν ειναι η χλιδη ουτε τιποτα. Κοινη λογικη ηταν. Ισα ισα οπως λετε, αν μιλαμε για entry level τοτε δεν θα επρεπε ουτε να ειχες κοντυτερες σχεσεις. 160-165 χλμ που λες για το rallye εκτος αν καταλαβα λαθος και μιλατε για αλλα αμαξια.
-
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
.....EDIT. Αυτό που κατά την άποψή μου θέλει επανεξέταση είναι τα κομμάτια με 5η-6η ανάμεσα στα ελαιόδεντρα στον Αγιο Ιωάννη. Εύχομαι να μην υπάρξει έξοδος αυτοκινήτου σε εκείνο το κομμάτι.
+1.
Ειδικά μια από τις τελευταίες δεξιές πριν το δυναμόμετρο έχει μια τεράστια που καραδοκεί πολύ άσχημα. Αλλά μάλλον ο υπεύθυνος για την διαδρομή με την εμπειρία του θα την 'στολίσει' κατάλληλα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;
Δηλαδή τι ακριβώς θα πρότεινες ?
Να μη μετράει το Ακρόπολις στο ελληνικό πρωτάθλημα ?
Να έχει παράβολο για κάθε μέρα διπλάσιο των άλλων αγώνων (αφού έχει διπλάσια χλμ. ειδικών) ?Δεν λέω να ήταν ακριβότερο το Ακρόπολις αλλά να κρατηθεί κάπως η αναλογία χιλιομέτρων / κόστους. Δεν είναι υποχρεωτικό φυσικά αλλά αν δεν το κάνει η ομοσπονδία εν τέλει θα το βρει μπροστά της στους υπόλοιπους αγώνες. Εκτός βέβαια αν δε δίνει δεκάρα για το αν και πως θα συμπληρωθεί το πρωτάθλημα, κάτι καθόλου απίθανο (στυλ και να σκάσει ένας αγώνας θα βρεθεί τελευταία στιγμή κανένας άλλος να βαφτιστεί πρωταθληματικός).
-
Μηπως θα ηταν καλυτερα οι 'ακροπολικοι' να 'δειξουν' στους 'αλλους' πως συγκρατησαν το κοστος????
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Καθαρά για λόγους στατιστικής και μόνο δικής μου χρήσης: Θα παρακαλούσα αν θέλουν κάποιοι εκ των συναδέλφων αγωνιζομένων να μου στείλουν ένα μέιλ στο info@rallyschool.gr , ανώνυμα (από internet café) σε τι ποσοστό των εξόδων τους ανά αγώνα, αντιστοιχούν οι αναγνωρίσεις- δοκιμές.Ανάλογα τον αγώνα, από 3% ως 40%. Εξαρτάται από τη μορφή του αγώνα και αν έχεις ήδη σημειώσεις. Για παράδειγμα, στο σπριντ του Μπράλου 4 περάσματα το Σάββατο το πρωί είναι μόλις 110 χλμ. δηλαδή το πολύ 20 ευρώ βενζίνη.
Αντίθετα, στο Κένταυρος που πρέπει να πας το προηγούμενο ΣΚ, το κόστος αναγνωρίσεων εκτοξεύεται στα 300 ευρώ, ποσοστό που για μένα αντιστοιχεί στο 35% του συνολικού κόστους.
Για ακόμα πιο μακρινούς αγώνες, όπως το ΔΕΘ, ξέχνα το.Μηπως θα ηταν καλυτερα οι 'ακροπολικοι' να 'δειξουν' στους 'αλλους' πως συγκρατησαν το κοστος????
Πρόσφατα ανακάλυψα ένα πολύ καλό τρόπο τον οποίο εφάρμοσα στο Ακρόπολις όταν πήγα να δω αν αξίζει η διαδρομή. Μη γελάσετε πριν τον εφαρμόσετε. Είναι το 'γράψιμο χωρίς συνοδηγό και χωρίς σταμάτα-ξεκίνα'. Απλά, έβαλα την GoPro στο προσκέφαλο του συνοδηγού και πέρασα τις ειδικές σε ρυθμό καθημερινής οδήγησης, απαγγέλοντας ταυτόχρονα τις σημειώσεις στην κάμερα. Μετά πήγα σπίτι, έγραψα όλες τις ειδικές στο τετράδιο, τις είδα και 3-4 φορές οπότε έκανα τον κύριο όγκο διορθώσεων και αύριο Σάββατο θα υπάρχουν έτοιμες σημειώσεις και κάμποση εικόνα της διαδρομής, ώστε δε θα χρειαστεί καν διανυκτέρευση για 4 περάσματα. Αυτό, σε συνδυασμό με τα incar στο youtube κατεβάζει το κόστος αναγνωρίσεων πολύ και κάνει απόσβεση στην GoPro εντός 3-4 αγώνων. Φτάνεις στο ίδιο αποτέλεσμα γνώσης δρόμου και ορθότητας σημειώσεων με τουλάχιστον 2 ή 3 περάσματα λιγότερα.
Ο 'τρόπος συγκράτησης' σε άλλα ζητήματα είναι απλός και σε άλλα όχι:
- βρίσκεις χορηγό που να καλύπτει τη βενζίνη, τουλάχιστον (δύσκολο)
- ο μηχανικός σου είναι και φίλος (δύσκολο)
- υπάρχει φίλος με σπίτι στην περιοχή (δύσκολο)
- δεν ξεσκίζεσαι στις δοκιμές. Αρκείσαι σε 4 περάσματα. (Για άλλους εύκολο για άλλους όχι. Ως συνοδηγός είχα οδηγό που του έφταναν γράψιμο-τσεκάρισμα και άλλα δύο και άλλον οδηγό που αν δεν κάναμε οκτώ περάσματα δεν τελειώναμε)
- ειδικά στο Ακρόπολις, αν δεν έχεις εσύ εταιρία, πείθεις φίλο με εταιρία να κοπεί το τιμολόγιο στο όνομά του, του βάζεις και ένα μικρό αυτοκόλλητο και το περνάει εκείνος στα έξοδά του και εσύ γλιτώνεις το ΦΠΑ.
- δεν αγοράζεις ποτέ καινούργια Πιρέλι ή Μισλέν, αλλά καινούργια Ντάνλοπ ή Χάνκουκ από Αγγλία. Και σχεδόν πάντα σκληρή γόμα μπροστά. Ποοσφέρει 30% οικονομία από την αλλαγή μάρκας και, αν για εμπρός πάρεις τα Χ02 της Ντάνλοπ που έχουν ίσως το μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας που έχει υπάρξει ποτέ σε αγωνιστικό λάστιχο, δε χρειάζεσαι μεσαία μπροστά παρά μόνο για πολύ χειμωνιάτικους αγώνες.
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Μοιράζεται ήδη στα διόδια.Εμένα μου έκανε εντύπωση ότι μου ζήτησε ο οργανωτής φωτό του αυτοκινήτου για να τη βάλει στο πρόγραμμα και είπε ότι αποφασίστηκε να μπουν όλοι οι έλληνες.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;
Δηλαδή τι ακριβώς θα πρότεινες ?
Να μη μετράει το Ακρόπολις στο ελληνικό πρωτάθλημα ?
Να έχει παράβολο για κάθε μέρα διπλάσιο των άλλων αγώνων (αφού έχει διπλάσια χλμ. ειδικών) ?Δεν λέω να ήταν ακριβότερο το Ακρόπολις αλλά να κρατηθεί κάπως η αναλογία χιλιομέτρων / κόστους. Δεν είναι υποχρεωτικό φυσικά αλλά αν δεν το κάνει η ομοσπονδία εν τέλει θα το βρει μπροστά της στους υπόλοιπους αγώνες. Εκτός βέβαια αν δε δίνει δεκάρα για το αν και πως θα συμπληρωθεί το πρωτάθλημα, κάτι καθόλου απίθανο (στυλ και να σκάσει ένας αγώνας θα βρεθεί τελευταία στιγμή κανένας άλλος να βαφτιστεί πρωταθληματικός).
Ξεχνάς ότι τα παράβολα είναι τα ΜΕΓΙΣΤΑ, άρα όταν ζητάει το Ακρόπολις 400 ευρώ για 120 χιλιόμετρα (συν τις άλλες παροχές, όνομα αγώνα, που διευκολύνει στην ανεύρεση χορηγών, κοντά στην Αθήνα, άψογα οργανωμένο κτλ. κτλ. μη λέμε τα αυτονόητα) και το ράλι Κωλοπετινίτσας 400 ευρώ για 60 χιλιόμετρα, τότε δε φταίει ούτε το Ακρόπολις ούτε η ομοσπονδία, το ράλι Κωλοπετινίτσας κάνει κάτι στραβά.
Και συ ζητάς να 'μπει χέρι' στο Ακρόπολις, που κάνει αυτό που όλοι ζητάνε (και εδώ μέσα και παντού), να προσφέρει more value for money
(βασικά απάντησε ήδη ο fokion_sportage αλλά είπα να το κάνω με περικοκλάδες )
-
χαχα οκ nass
ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)