-
Μας μαθαινει πατέντες ο Vag
-
Ο χρήστης teod1980 έγραψε:
Εγώ είμαι ένας υποψήφιος αγοραστής diesel έκδοσης.Όταν κοιτούσα τη Dacia για το Stepway και με δεδομένη την κυκλοφορία του Duster, είχα σα πλάνο τις τιμές του πρώτου μοντέλου Stepway συν ένα μικρό bonus για το lIfting που κάνανε......
.......
Ίσως πουλήσει, ίσως όχι. Θα δείξει ο χρόνος, αλλά με τα ίδια λεφτά παίρνω κάτι ποιοτικότερο και με μεγαλύτερους χώρους.
Είπαμε μέσο κυκλοφορίας αλλά δεν θα νοιώθω και κορόιδο.για πες καμιά ιδέα γιατί μάλλον ήμαστε στην ίδια μοίρα
Καλώς σας βρήκα καταρχήν
Συμφωνώ απόλυτα με τον παραπάνω φίλο!
Μπήκα σε μια διαδικασία να δώσω τα 2 μου αυτοκίνητα και να πάρω 1 πετρελαίου με προτίμηση
...πως τα λένε αυτά;;; μικρά SUV;;;, ελεύθερου χρόνου ;;; μήκος όμως έως 4.10μ και τιμή κάπου 15χιλιάρικα.
Το subway δεν το ήξερα καθόλου και έπεσα τυχαία πάνω του ενώ πήγα να δω το Renault Capture.
Ωραίο το capture αλλά τα 18χιλιάρικα με έδιωξαν.Βλέποντας όμως το subway στο μυαλό μου είχα ακριβώς μα ακριβώς αυτό το σχέδιο, μήκος,τιμή,
μηχανή (1.5D μου είπαν είναι ίδιος με το capture), εξοπλισμό, χαμηλό κόστος συντήρησης!!!
Κάτι μεντεσέδες που λέτε, φινίρισμα κλπ έχετε δίκαιο.
Ανοίγοντας το πορτ παγκαζ ναααα κάτι μεντεσέδες, το ίδιο και στις πόρτες,
έσκυψα κάτω από τον θόλο της ρόδας ...εεε καλά δεν έχει καμιά επένδυση
αλλά τουλάχιστον βάψτε το μέταλλο ομοιόμορφα ρε παιδιά..
Τα παραπάνω δεν μου φάνηκαν ψεύτικα (απεναντίας) αλλά με χαλάει στο μάτι λίγο.
Ο καιρός της πολυτέλειας πέρασε για να δίνω σημασία στο άψογο φινίρισμα
το ποιοτικότερο ύφασμα καλύμματος και δεν θα βάλω μέτρο σύγκρισης το Qashkai που έχω.Οπότε εδώ θα παίξει το value for money!
Και με 15χιλιάρικα όχι δεν ειναι value for money!
Είδα επίσης Nissan Note στα ίδια λεφτά με φουλ ποιότητα
(βέβαια αν είχε το σχέδιο του subway θα είχε +5000ευρώ!το συμπέρασμά μου είναι ότι αν καταφέρει ο Έλληνας να αποβάλει το κόλλημα στο όνομα της μάρκας
(αληθεύει ότι στην Ιαπωνία κυκλοφορεί με το σήμα της Renault;;;)
και κατεβάσουν και την τιμή τότε κάτι θα γίνει...
Στην Αγγλία, Γαλλια κλπ που τα πάει καταπληκτικά σε πωλήσεις δλδ εκει ο κόσμος δεν διαβάζει drive test;
ή μας δουλεύουν εδω με ακριβότερες τιμές;;;
Οπότε subway .... τουλάχιστον προς το παρόν -
Ενταξει οι τιμες καταλογου ειναι για γελια, 500 λιγοτερα απο το κλιο με ιδιους κινητηρες κι αν κοιταξεις παραπερα στον ανταγωνισμο βρισκεις καλυτερα αυτοκινητα στα ιδια λεφτα. Σιγουρα θα πεσουν οι τιμες, απο τωρα κυκλοφορουν καποιες αγγελιες στο ιντερνετ για καινουρια με 1-2 χιλιαρικα κατω απο τη βασικη τιμη. Απο κει κ περα το stepway δεν ειναι σε καμια περιπτωση suv, ενα χατσ ειναι με 'αγριο' περιτυλιγμα, απλα επειδη εχει το σημα της dacia δινει την αισθηση του 'εργαλειου'!
Φιλε dolomites καλωσηρθες, αν θες μικρο 4Χ4 ψαξε για κανενα fiat seidici αλλιως δωσε 16Κ και τσιμπα το juke πετρελαιο.
-
@ dolomites
Καταρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι θέλεις ειδικότερα.
Πολύ καλή περίπτωση για χαμηλά κυβικά αλλά με καλή ροπή και χώρους είναι το Aveo 4d Diesel LTZ έκδοση.
Αλλιώς το νισσαν νοτε όπως λες ότι είδες.
Γενικότερα, ελέγχεις με +500 το i30 και με +200 την trend plus έκδοση του c4.
Για ποιο φθηνά τσέκαρε το ibiza το 1,2 diesel full εκδοση στα 13500...
ΚΑΙ ΤΟ FABIA REFLEΧ στα 1,2 tdi ή πιο ακριβό στα 1,6 tdi...
-
Ειδικότερα....
Αμάξωμα κάπου στο 410 για εύκολη κίνηση στην πόλη, καλούς χώρους όμως για 2 παιδιά, πετρέλαιο, στυλ σαν το stepway (πως τα λένε δεν ξέρω... compact crossover / suv ;;; ).
Το μεγάλο μου θέμα είναι ότι μετά το suzuki ignis (ακόμα μου λείπει)
αλλά κυρίως το qashkai, δεν νομίζω ότι θα κοιτάξω ποτέ ξανά ‘’χαμηλό’’ αυτοκίνητο.Οπότε από αυτά που προτείνεις περισσότερο Note αλλά και αυτό κάνοντας συμβιβασμούς.
Το καλό είναι ότι βλέπω σχεδόν όλες οι εταιρίες το έριξαν σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων...
Οπότε λογικά η τιμή του Dacia αναγκαστικά θα πέσει...υγ. το fiat seidici δεν βγαίνει πετρέλαιο αλλά έχει και πολύ μικρό πορτ παγκαζ...
ενω το Juke βγαίνει στα 18χιλ αλλά έχει μικρό χώρο στο πίσω κάθισμα. Το θεωρώ πιο ''νεανικό'' αυτοκίνητο οπότε δεν...άσε που δεν αρέσει καθόλου στην γυναίκα -
Καλησπέρα κι από μένα.
Ξέρει κάνεις μήπως πόσο είναι τα 'έξοδα προετοιμασίας και μεταφοράς' για το stepway; Δηλαδή τελικά από την τιμή καταλόγου 13.390 για το style 1.5 dci , πάει +300 για τα έξοδα αυτά, +450 για μεταλλικό χρώμα, +95 για τα τέλη κυκλοφορίας, πάνω από 14.000!
Ισχύουν τελικά τα έξοδα αυτά (προετοιμασίας) ή ο κάθε αντιπρόσωπος κάνει ό,τι θέλει;
Πάντως εγώ που το είδα σε έκθεση, πράγματι τα πλαστικά του στο εσωτερικό φαίνονται κάπως φθηνά, όμως κατά τ'άλλα φαίνεται όμορφο, αξιοπρεπές και οδηγήσιμο.
Εγώ όμως πίστευα ότι τα 13.390 είναι τελική τελική άντε +200 πινακίδες-τέλη και φεύγεις... -
Μα σε όλες τις εταιρείες αυτά πρόσθετα είναι.
Οπως τα λες είναι: 13.390+μεταλλικό+τέλη+πινακίδες+PDi και αν είσαι επαρχία ενδέχεται σε μακρινές πόλεις ο έμπορος να χρεώνει και κόστος μεταφοράς. Με το κλειδί στο χέρι με μεταλλικό πρέπει να βγαίνει λίγο πάνω από 14.100. Πιστεύω με λίγο παζάρι στα 14 κλείνει σα τιμή εύκολα. -
Πάντως 14 χιλιάδες δεν είναι λιγα χρήματα οταννανετα στα 15 βρίσκεις made in France C4.....νομιζω εγώ...
-
Εμ δεν θα ναι 15...θα ναι 16 με το κλειδί στο χέρι και ποιος ξέρει αν και ποσο θα εχει η αντίστοιχη cross έκδοση...
-
Για το θέμα της ασφάλειας τι έχετε να πείτε;
Τα παλιά Dacia ήταν χαρτιά, το προηγούμενο sandero είχε 3 αστέρια NCAP. To νέο sandero (όχι το stepway) έχει 4 με 80% ασφάλεια επιβατών. Από την άλλη, με +3000 παίρνεις την βασική έκδοση του Captur που έχει 5* (88% ασφάλεια επιβατών).
Και προφανώς δεν είναι θέμα του τύπου 'α, δεν έχω 3 χιλιάρικα, ας πάρω κάτι λιγότερο ασφαλές'.
Είναι αξιόπιστα αυτά τα αποτελέσματα; Πόσο βαρύνει τελικά αυτό το 1 αστέρι; (που από ότι διάβασα το χάνει γιατί π.χ. δεν έχει ειδοποίηση για τις ζώνες πίσω). -
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ ενώ διάβαζα το μήνυμά σου. Δηλαδή αντί για 5 αν έχει 4 κατά πόσο είναι λιγότερο ασφαλές; Δεν είναι λίγα και τα 4 αστέρια!
-
Ο χρήστης papajdk έγραψε:
Για το θέμα της ασφάλειας τι έχετε να πείτε;
Τα παλιά Dacia ήταν χαρτιά, το προηγούμενο sandero είχε 3 αστέρια NCAP. To νέο sandero (όχι το stepway) έχει 4 με 80% ασφάλεια επιβατών. Από την άλλη, με +3000 παίρνεις την βασική έκδοση του Captur που έχει 5* (88% ασφάλεια επιβατών).
Και προφανώς δεν είναι θέμα του τύπου 'α, δεν έχω 3 χιλιάρικα, ας πάρω κάτι λιγότερο ασφαλές'.
Είναι αξιόπιστα αυτά τα αποτελέσματα; Πόσο βαρύνει τελικά αυτό το 1 αστέρι; (που από ότι διάβασα το χάνει γιατί π.χ. δεν έχει ειδοποίηση για τις ζώνες πίσω).τους κανει πολύ κοπο να βαλουν ειδοποιηση και για τους πισω? ακομα και για διαφημιστικούς λογους, δεν είναι και πολύ σοβαρο να υπαρχει αυτή η ελλειψη και να διαχωριζει ένα αμαξι από τα 4 στα -μπολικα στο ματι- 5 αστερια...
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ ενώ διάβαζα το μήνυμά σου. Δηλαδή αντί για 5 αν έχει 4 κατά πόσο είναι λιγότερο ασφαλές; Δεν είναι λίγα και τα 4 αστέρια!
ολοι πλεον βγαζουν 5αστερα.
ειπαμε, το αμαξι βασιζεται σε προηγουμενης γενιας μοντελα του ομιλου και αυτό φαινεται καλως ή κακως. αν και το καλως δεν βλεπω που αποσκοπει από τι στιγμη που δεν το λες και τεφαρικι τιμολογιακα. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
ειπαμε, το αμαξι βασιζεται σε προηγουμενης γενιας μοντελα του ομιλου και αυτό φαινεται καλως ή κακως. αν και το καλως δεν βλεπω που αποσκοπει από τι στιγμη που δεν το λες και τεφαρικι τιμολογιακα.Πολλές ακόμα επιλογές στα μικρά αμάξια είναι 4άστερα ακόμα. Το SpaceStar, το Note, το C3, το Picando και το Panda κλπ.
Παρόλ' αυτά είναι παραπάνω ακριβά απ' όσο θα' πρεπε. -
Το C3 δεν ειναι πιο ακριβο παντως στις mainstream εκδοσεις και νομιζω το ιδιομισχυει και για τα αλλα. Απλα η Dacia παρα πολυ εξυπνα πλασαρει το Sandero την κατηγορια αναμεσα στο μικρο και το μεσαιο.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ειπαμε, το αμαξι βασιζεται σε προηγουμενης γενιας μοντελα του ομιλου και αυτό φαινεται καλως ή κακως. αν και το καλως δεν βλεπω που αποσκοπει από τι στιγμη που δεν το λες και τεφαρικι τιμολογιακα.
Πολλές ακόμα επιλογές στα μικρά αμάξια είναι 4άστερα ακόμα. Το SpaceStar, το Note, το C3, το Picando και το Panda κλπ.
Παρόλ' αυτά είναι παραπάνω ακριβά απ' όσο θα' πρεπε.πλην όμως ότι από οσα ανεφερες, ΟΛΑ είναι ανωτερης ποιοτητας αμαξια συγκριτικα παντα με το sandero.
από μονα τους αν είναι τσιμπημένα, δεν γνωριζω-δεν απαντω. -
Το brava μου φαίνεται είναι 4στερο. Το ceicento που είχα δεν θυμάμαι άν ήταν 2 ή 3ων αστέρων. Το ciquecento μπορεί να ήταν και 0
-
Οχι! Δυο είχε το Brava. http://www.euroncap.com/tests/fiat_brava_1998/32.aspx
Την ίδια εποχή βέβαια η Renault με το Megane είχε 4. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οχι! Δυο είχε το Brava. http://www.euroncap.com/tests/fiat_brava_1998/32.aspx
Την ίδια εποχή βέβαια η Renault με το Megane είχε 4.Την έβαψα Πάλι καλά που έχει αερόσακο οδηγού
-
http://www.dacia-superdeals.gr/
Πατόντας στο εκάστοτε μοντέλο έχεις τις προσφορές για κάθε έκδοση.
-
Δοκιμή του Stepway ii Dci:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=6849
Dacia Sandero II