-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Εγω θελω να ρωτησω αν ειναι σκοπιμο με την αλλαγη αμορτισερ να αλλαζουμε και τοπ μαουντ. Τι θελω να πω. Εχω τα εργοστασιακα αμορτισερ εδω και 10 χρονια με 70000χλμ. Ειμαι για αλλαγη αλλα λογω οικονομικων δεν προχωραω αλλα παω το αμαξι συντηρητικα. Θα πρεπει να αλλαξω και τοπ μαουντ οταν αλλαξω αμορτισερ ακομα και αν τα τοπ μαουντ ειναι σε καλη κατασταση (με την λογικη οτι θα αλλαξω αμορτισερ παλι σε 70-80000 σε 8 χρονια δηλαδη) η τα τοπ μαουντ φθειρονται και με το χρονο που σημαινει οτι ακομα και καλα να ειναι δεν θα βγαλουν αλλα 8 χρονια πανω στο αμαξι οποτε και πρεπει να τα αλλαξω προαιρετικα; Εννοειται πως αν βγαλω τα εργοστασιακα τοπ μαουντ θα βαλω πανω ιμιτασιον.το τοπ μαουντ είναι από σκληρό λάστιχο και όπως όλα τα υλικά έτσι και αυτό με τον καιρό υπόκειται σε γήρανση (δηλαδή χάνει σιγά-σιγά τις ιδιότητες του με την πάροδο του χρόνου)
αυτό σημαίνει ότι κάποια στιγμή χρειάζεται αλλαγή...ο μηχανικός που θα το πας μπορεί να σου πει με μεγαλύτερη σιγουριά αν χρειάζεται ή όχι αφού θα το δει,,,εμείς απο εδώ χωρις οπτική επαφή τι να πούμε...εγώ πάντως άλλαξα και τοπ μαουντ όταν άλλαξα τα αμορτισερ μου και ας είχαν μόνο 35,000 χλμ,,, αλλά ήταν 6 χρονών και είχαν αρχίσει να 'ανοίγουν' όπως τα πολυκαιρισμένα ελαστικά....
γνώμη μου αλλαξέ τα αφου έχουν και 10 χρόνια στη πλάτη τους...
-
Εξαρτάται πάντα τι ποιοτητας λάστιχο είναι. Το λάστιχο π.χ. στα σινεμπλόκ που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα στα 5-6 χρόνια έχει αρχίσει να 'ξεραίνεται', και υπάρχουν εταιρίες (π.χ. POWERFLEX) που δίνουν εγγύηση εφ' όρου ζωής.
Δεν είναι όμως μόνο το λάστιχο που περιβάλει τη μεταλική επιφάνεια στα top mounts (που άλλα, σε πιο σπορ εφαρμογές, δεν το έχουν καθόλου) είναι και η ποιότητα που έχουν τα ρουλεμάν τους. -
Αν τα μαμα τοπ μαουντ τα δειτε μια χαρα προς θεου μην τα πεταξεις και βαλεις ιμιτασιον. Θα τα δειτε στο συνεργειο αυτα.
Τωρα στα 100.000 και 6 χρονια που αλλαξα αμορτισερ στο tucson τα τοπ μαουντ ηταν αριστα κατι που δεν περιμεναμε να δουμε με τον μηχανικο. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος τρόπος να συγκρίνεις αμορτισέρ χωρίς να τα φορέσεις. Όχι ότι θα ξέρεις τι γίνεται αλλά να έχεις μια ιδέα σε σχέση με τα υπάρχοντα που έχεις προς τα πού θα βρεθείς.Ας πούμε εδώ δίνει αρκετά καλές πληροφορίες για τα μοντέλα τους (από τα ελάχιστα παραδείγματα που έχω βρει).
http://www.tein.com/price/mitsubishi.html -
Για τα ελατήρια λέει και για ρύθμιση ύψους, δεν είδα για αμορτισέρ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για τα ελατήρια λέει και για ρύθμιση ύψους, δεν είδα για αμορτισέρ.Έχεις δίκιο, το έψαχνα λίγο για ελατήρια (που κι εκεί τα δεδομένα που κυκλοφορούν είναι ελάχιστα και γενικά τους τα βγάζεις με το τσιγκέλι) και είπα να βάλω μια από τις λίγες εξαιρέσεις που βρήκα. Αντίστοιχη εξαίρεση για αμορτισέρ (ή σετ ελατήριο-αμορτισέρ) θα ήταν κάποια σαν αυτή:
http://www.ikonsuspension.com/content/s ... ions.shtml
http://www.ikonsuspension.com/download/details.pdf -
Παιδια καλησπερα. Ξερετε αν τα αμορτισερ κονι τα πορτοκαλι ειναι λαδιου η αερος λαδιου; και αν εχετε ορεξη μπορειτε να πειτε ποια τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα του καθε τυπου; Ευχαριστω.
-
Nα ρωτήσω κάτι σχετικά με το Nissan N14 20ετίας
Τελευταία το τιμόνι τρέμει πολύ δυνατά, ασχέτως ταχύτητας(όχι όμως σταματημένο).'Παίζει' δηλαδή αριστερά-δεξιά, δεν μιλάμε για απλή δόνηση αλλά για κανονική κίνηση αριστερά-δεξιά.
Οτι θέλει μια ευθυγράμιση είναι σίγουρο γιατί όταν το αφήνω 'φεύγει' κάπως δεξιά.
Όμως τι άλλη βλάβη μπορεί να σημαίνει το τρέμουλο? -
Λάστιχα έχεις ελέγξει;
-
Αυτό φαίνεται σαν πρόβλημα ζυγοστάθμισης.
-
στραβο-α λαστιχο-α ή ζαντα-ες.
-
Κανείς που να έχει εμπειρία από αμορτισέρ της AST ως προς απόδοση σε δρόμο & πίστα, αντοχή στο χρόνο, κλπ?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λάστιχα έχεις ελέγξει;κοίτα, το οχημα είναι προς πώληση με παραδωμένες πινακίδες, άρα:
a)δεν μπορώ να το πάω συνεργείο
β)για τα λεφτά που το πουλάω δεν αξίζει τον κόπο+χρόνο να βγάλω προσωρινές πινακίδες-αν υπάρχει κάτι τέτοιο.
γ)αν σημαίνει σοβαρότερη βλάβη το τρέμουλο, επηρεάζει την τιμή πώλησης, αν όμως είναι απλά λάστιχα-ζάντες-ζυγοστάθμιση τότε ΟΚ.
δ)υποψήφιος αγοραστής ήδη το απέριψε μόνο για το τρέμουλο, φοβούμενος όπως μου είπε μήπως είναι σινεμπλόκ.
Γι αυτό ρωτώ τι φταίει. -
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Λάστιχα έχεις ελέγξει;
κοίτα, το οχημα είναι προς πώληση με παραδωμένες πινακίδες, άρα:
a)δεν μπορώ να το πάω συνεργείο
β)για τα λεφτά που το πουλάω δεν αξίζει τον κόπο+χρόνο να βγάλω προσωρινές πινακίδες-αν υπάρχει κάτι τέτοιο.
γ)αν σημαίνει σοβαρότερη βλάβη το τρέμουλο, επηρεάζει την τιμή πώλησης, αν όμως είναι απλά λάστιχα-ζάντες-ζυγοστάθμιση τότε ΟΚ.
δ)υποψήφιος αγοραστής ήδη το απέριψε μόνο για το τρέμουλο, φοβούμενος όπως μου είπε μήπως είναι σινεμπλόκ.
Γι αυτό ρωτώ τι φταίει.εχασες ομως εναν αγοραστη ηδη, βαλε σε μια ζυγαρια αν αξιζει να το φτιαξεις για να το πουλησεις και πραξε αναλογα, εσυ ξερεις καλυτερα.
-
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Λάστιχα έχεις ελέγξει;
κοίτα, το οχημα είναι προς πώληση με παραδωμένες πινακίδες, άρα:
a)δεν μπορώ να το πάω συνεργείο
β)για τα λεφτά που το πουλάω δεν αξίζει τον κόπο+χρόνο να βγάλω προσωρινές πινακίδες-αν υπάρχει κάτι τέτοιο.
γ)αν σημαίνει σοβαρότερη βλάβη το τρέμουλο, επηρεάζει την τιμή πώλησης, αν όμως είναι απλά λάστιχα-ζάντες-ζυγοστάθμιση τότε ΟΚ.
δ)υποψήφιος αγοραστής ήδη το απέριψε μόνο για το τρέμουλο, φοβούμενος όπως μου είπε μήπως είναι σινεμπλόκ.
Γι αυτό ρωτώ τι φταίει.Μπορει να εχουν ανοιξει τα λαστιχα,σηκωσε το με το γρυλο και κοιταξε τα.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γνωριζουμε decarbon ποιος εχει;;;
-
www.rpc.gr Αν δεν εχει στο site του για το αμάξι σου πάρε ενα τηλέφωνο και λογικά θα στα φέρει.
Sent from my Nexus 4 using 3
-
ευχαριστω
-
εχει κανεις εμπειρια απο αναρτησεις ap coilover σε xsara - 306 ;;;;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λάστιχα έχεις ελέγξει;δίκιο, με νέα -λιγότερο μεταχειρισμένα- όλα ΟΚ.
Περί Αναρτήσεων