-
Οχι απαραίτητα γιατί δε βλέπεις την επίδραση της περισσότερης ροπής, τα 27 κιλά των περσινών κινητήρων δεν ξεμπάζωναν ακριβώς την άσφαλτο
-
Μη μπλέξουμε με ροπές τώρα γιατί άκρη δεν βγαίνει αν δεν γνωρίζουμε το γρανάζωμα και το πόση ροπή κατεβαίνει στους τροχούς και σε ποιές ΣΑΛ. Πάντως σε απόλυτη ισχύ είμαστε κάτω σε σχέση με πέρσι αλλά έχουμε και πολύ λιγότερο drag και downforce. Επίσης η ισχύς βγαίνει σε χαμηλότερες ΣΑΛ. Με άλλα λόγια θα βλέπουμε ντριφταρίσματα αλλά η έλλειψη μέγιστης ισχύος θα παίζει το ρόλο της στα γυρολόγια.
-
Φέτος έχουμε ~760 άλογα από το συνδυασμό μονάδων και +50 κιλά.
Πέρισι είχαμε κάπου 800 άλογα (?) και μείον 50 κιλά
Αρκεί αυτή η διαφορά για +4'' γυρολόγιο ?
Εμένα πιο σημαντικός παράγοντας για τα γυρολόγια που λες μου φαίνεται το μειωμένο downforce και όχι η ισχύς. -
Σίγουρα και το downforce (και ίσως και τα λάστιχα) παίζουν το ρόλο τους. Πάντως πέρσι είχα 750 άλογα πάντοτε + 80 για 6.6 δεύτερα στον γύρο. Φέτος έχουμε 600 άλογα πάντοτε + 160 για 33.3 δεύτερα. Μπέρδεμα...
-
Το συμπέρασμα των τελευταίων 2 σελίδων είναι οτι οι τωρινοί κινητήρες της F1 είναι λιγότερο τεχνολογικά εξελιγμένοι από τους V8;
Μάϊστα...
-
Η ροπη ειναι η μεγαλη αλλαγη φετος..Βλεπεις σε κατι αργουτσικες στροφες να εχουν 4η,5η και να μην εχουν προβλημα.
Εδω ελεγαν οτι μπορει καποιοι να ξεκινουσαν με 2α στην εκκινηση.Αλλα μου κανει καπως ρε γμτ να ερχεται ο Κβιατ 19 χρονων και να πηγαινει ταπα..Μηπως παρα ειναι ευκολη η οδηγηση τους? Ή η νεα γενια ειναι πιο...ταλεντο...?
-
Εμένα πάντως δεν με πειράζουν ούτε οι κινητήρες, ούτε η αεροδυναμική, ούτε τα λάστιχα, ούτε ο ήχος (καλά αυτό πειράζει λίγο), ούτε τίποτα. Ας βάλουν ότι κανονισμούς/περιορισμούς θέλουν.
Αυτό που με πειράζει είναι το ότι συνέπεια όλων των παραπάνω είναι το cruising. Θέλω να πηγαίνουν ΤΑΠΑ, στο όριο συνεχώς.
Μπορούν να είναι 10 δευτερόλεπτα αργότεροι, αλλά να πηγαίνουν τάπα; Μια χαρά.Η F1 ήταν είναι και θα είναι πρωτίστως αγώνας ταχύτητας και όλες αυτές οι παπαριές έχουν αλλοιώσει το χαρακτήρα της.
Δεν μπορεί να βγαίνει ο καραμήτρος στο radio και να λέει κόψε. Κόψε ρε μπουμπουνοκέφαλοι μου λέει η μάνα μου στον δρόμο (και καλά κάνει), κόψε στην F1;ΚΟΨΕ;;;
Let them race.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
O Brundle παντως στο sky ελεγεPrevious years we had more grip less power.
Now we have less grip and more power!!!Αυτό είναι το μόνο θετικό!
Όμως χρησιμοποιείται αυτή η ισχύς; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
while one commenter asked whether the new engines are 'powered by farts'.
Το τερμάτισε ο commenter...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Rules are rules, δε λέω...αλλά ποιός ο λόγος να καταστρέψεις ένα τέτοιο άθλημα to begin with που είχε μια συγκεκριμένη συνταγή επιτυχίας ρε συ?Να υπενθυμίσω ότι η Renault είχε δηλώσει ανοιχτά ότι θα άφηνε την F1 αν οι κινητήρες δεν άλλαζαν σε κάτι πιο relevant τεχνολογικά. Με αυτό το set κανονισμών στους κινητήρες όχι απλά έμειναν οι Γάλλοι αλλά έρχεται και η Honda όποτε τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Το ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες γενικότερα θέλουν να ρίξουν χρήματα εξέλιξης σε πρωταθλήματα ή θεσμούς που προσανατολίζονται σε καινοτομία, αποδοτικότητα και οικολογία είναι προφανές από την ανάσταση του Mans, το συγγενικό WEC και την καινούργια Formula E. Αν δεν άλλαζε η F1 θα ερήμωνε.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εμένα πιο σημαντικός παράγοντας για τα γυρολόγια που λες μου φαίνεται το μειωμένο downforce και όχι η ισχύς.Η ανωριμότητα των μονοθεσίων φταίει nass, προς το τέλος της χρονιάς θα είναι οριακά με τους χρόνους του 2013. Μην ξεχνάμε και τον παράγοντα λάστιχα βέβαια, η Pirelli γενικά έφερε πιο σκληρές γόμες σε σχέση με πέρυσι για να είναι σίγουρη.
-
H συζητηση θα επρεπε να γινεται στο θεμα περι κανονισμων, γιατι εδω θα χαθει. Κατα τα λοιπα ο nass με καλυπτει 110%.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Αλλα μου κανει καπως ρε γμτ να ερχεται ο Κβιατ 19 χρονων και να πηγαινει ταπα..Μηπως παρα ειναι ευκολη η οδηγηση τους? Ή η νεα γενια ειναι πιο...ταλεντο...?Έχω ξαναπει ότι οι νέες γενιές έρχονται μακράν πιο έτοιμες από παλιά αλλά ας είμαστε λίγο υπομονετικοί με τους φετινούς rookie. Ο πρώτος αγώνας τους κολάκεψε αλλά γενικά το preseason ήταν για τους περισσότερους απελπιστικό σε συλλογή χιλιομέτρων/εμπειριών οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην κάνουν την τυπική πορεία και τα αναμενόμενα λάθη. Επίσης η φετινή σοδεία ΔΕΝ είναι ότι καλύτερο υπήρχε στην κατηγορία που έτρεχαν, κανένας από αυτούς. Ούτε καν ο Kvyat που πήρε πρωτάθλημα.
-
Αν ερημώσουν οι πίστες και οι κλείσουν οι τηλεοράσεις όμως μην κλαίγονται μετά...
-
Μετά από αυτό το όνειδος εξαφανίστηκε ο κόσμος από τις πίστες και έπαψε να ασχολείται με το άθλημα μέχρι το '94 που άρχισε πάλι να ρέει η μπετζίνα άπλετη.
-
Γιατί τι έγινε το '94;
-
Οι ανεφοδιασμοί έγιναν νόμιμοι.
Προσωπικά θεωρώ πως το υπάρχον μοντέλο της Φ1 θέλει ελάχιστο fine-tuning και θα μας αποδώσει εξαιρετικά αποτελέσματα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν ερημώσουν οι πίστες και οι κλείσουν οι τηλεοράσεις όμως μην κλαίγονται μετά...Αυτό συνέβη το 2004 παρόλο που είχαμε τα γρηγορότερα μονοθέσια όλων των εποχών (αν θυμάμαι καλά) και κανείς (πλην τελειωμένων tifosi) δε διαμαρτυρήθηκε που άλλαξαν για το 2005, παρότι έγιναν 2'' στο γύρο αργότερα (και πάλι αν θυμάμαι καλά). Ούτε χαλάστηκε κανείς που πήρε ο Alonso 2 πρωταθλήματα σερί.
Συμφωνώ ότι μέχρι τέλος της χρονιάς τα 4'' θα έχουν γίνει 2'' (μπορεί και μία-η-άλλη)
Ουσιαστικά η όλη συζήτηση γίνεται για τον ήχο δηλαδή
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν ερημώσουν οι πίστες και οι κλείσουν οι τηλεοράσεις όμως μην κλαίγονται μετά...
Αυτό συνέβη το 2004 παρόλο που είχαμε τα γρηγορότερα μονοθέσια όλων των εποχών (αν θυμάμαι καλά) και κανείς (πλην τελειωμένων tifosi) δε διαμαρτυρήθηκε που άλλαξαν για το 2005, παρότι έγιναν 2'' στο γύρο αργότερα (και πάλι αν θυμάμαι καλά). Ούτε χαλάστηκε κανείς που πήρε ο Alonso 2 πρωταθλήματα σερί.
Συμφωνώ ότι μέχρι τέλος της χρονιάς τα 4'' θα έχουν γίνει 2'' (μπορεί και μία-η-άλλη)
Ουσιαστικά η όλη συζήτηση γίνεται για τον ήχο δηλαδή
Axxxxxxx ωραιες εποχες....
-
Ωραια εποχη ηταν 99-04.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Aλλαγές κανονισμών - Ανακοινώσεις/Συζητήσεις/Φήμες