-
http://www.zeperfs.com/en/duel4543-4959.htm
ιδια ροπη και πιο ελαφρυ η εξηγηση υπεροχης του 1.4 στις ρεπριζ ή θεμα 'χρονομετρου' -αξιοπιστιας του τεστ;;
-
Σας ευχαριστω ολους!!!
Η Στρουμφίτα (λόγο του μπλε-μωβ χρώματος) ειναι απλα σε άριστη κατάσταση παρα τα 15 της χρόνια!
Ειναι το pre-facelift μοντέλο, όχι το πρωτο πρωτο με τον μαύρο προφυλακτήρα, αλλα με τον επόμενο τον στρογγυλεμενο.
Έχει 44.600 χιλιόμετρα πια
Το είχε μια γιαγιά με αποτέλεσμα εσωτερικά να ειναι άψογο αλλα απο έξω να θέλει μαζεματακια. Φυσικα τιποτα τρελο.
Πριν το πάρω του αλλάξαμε και δίσκο πλατό (πήγα και το είδα στο συνεργείο) και πλέον μου έχει μείνει να του κανω ενα σέρβις για καλού κακού.
Μέσα δεν τρίζει ΤΙΠΟΤΑ! Όλα τα ηλεκτρονικά του δουλεύουν
Φωτογραφίες δεν μπορω να ανεβασω ακόμα διότι έχω πρόβλημα με το Ίντερνετ στο γραφείοΦυσικα ο Borat πηρε πόδι (και πολυ έκατσε )
Και τωρα μου μένει να συνηθίσω να παρκάρω ενα τόσο μικρό αμαξακι -
δηλαδή τέτοιο είναι?
πόσο το πήρες? από σερβις ιμαντες κτλ έχει κάνει?
καλοτάξιδο -
αυτό πρέπει να είναι και ως χρώμα και ως μοντέλο....
-
Θάνο καλοτάξιδο. Το 2002 και για ένα χρόνο το είχα για την δουλειά. Αξιόπιστο ως τα 200.000 χλμ που με μάζεψαν από το κέντρο της πόλης ακινητοποιημένο στην αριστερή λωρίδα μεγάλου δρόμου. Αντλία βενζίνης η βλάβη. Πληροφοριακά είναι κάτω από το πίσω κάθισμα διότι ... την έψαχνα κάπου κάτω από το καπό!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτό πρέπει να είναι και ως χρώμα και ως μοντέλο....αφού λεει pre-fl ο άνθρωπος
-
βάλε μια φωτό από γκουγκλ ρε θανάση να καταλάβουμε...
-
-
Πρώτη φορά διαβάζω για αυτοκίνητο του ομίλου VAG καλά σχόλια σερί
-
Δεν είναι θέμα VAG, είναι θέμα Θάνου που όλοι αγαπάμε. Αν και έχω μπερδευτεί λίγο... έδωσε το 207 και πήρε το Berlingο. Έδωσε το Berlingo και πήρε την 320. Έδωσε την 320 και πήρε το Impreza. Έδωσε το Impreza και πήρε το Ibiza. Κι όλα αυτά μέσα σε 3 χρόνια.
-
Στη betfair δίνει 7αρι απόδοση στο επόμενο να είναι hyundai matrix.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Στη betfair δίνει 7αρι απόδοση στο επόμενο να είναι hyundai matrix.Αν το ονομάσει και mr Anderson πόσο δίνει;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είναι θέμα VAG, είναι θέμα Θάνου που όλοι αγαπάμε. Αν και έχω μπερδευτεί λίγο... έδωσε το 207 και πήρε το Berlingο. Έδωσε το Berlingo και πήρε την 320. Έδωσε την 320 και πήρε το Impreza. Έδωσε το Impreza και πήρε το Ibiza. Κι όλα αυτά μέσα σε 3 χρόνια.αμοιβαία τα αισθήματα
Ας τα πάρουμε ενα ενα για να ξεκαθαρίσει το θέμα.
Οκ μου αρέσει να αλλάζω αυτοκίνητα και να δοκιμάζω διάφορες κατηγορίες.
Μα ας τα πιάσουμε απο την αρχη.Μέσα σε 7 χρόνια άλλαξα αυτα τα αυτοκίνητα.
Το 207 δεν ήξερα κάν οτι υπάρχει, ειχα παει στα κεντρικά της Citroen για C4 coupe, μαζι με τον Ολύμπιο (τον Νικόλα ντε) για να το δουμε, μα η συμπεριφορά των πωλητών μας έδιωξε. Τότε ο Νικόλας έριξε την ιδέα να δω το 207, που επαναλαμβάνω δεν ήξερα κάν την ύπαρξη του.
Πήγα το είδα, άλλαξα 9 προσφορές (χρωμα, κινητήρα, πανοραμικές κτλ) και εν τελη Πάσχα 2007 το ειχα στα χέρια μου.
Το κράτησα μέχρι τον Σεπτέμβρη του 2010. Και το έδιωξα για πολλούς λόγους. Ένας ηταν οτι το είχα συνδέσει μέσα μου με έναν άνθρωπο που δεν υπήρχε πια στην ζωή μου. Ένας άλλος ηταν τα πολλα προβλήματα με τα ηλεκτρονικά που αν και στο τέλος είχαν φτιαχτεί, με είχε ξενερωσει η κατάσταση. Και ο τελευταίος ηταν οτι τότε ειχα ξεκινήσει να φωτογραφίζω μαζι με έναν συνάδελφο μοντέλα και έπρεπε να κουβαλάμε εξοπλισμο άνω των 20.000€ μαζι μας, καθόλου βολικό οταν αναγκαστικά ρίχνεις τα πίσω καθίσματα για να χωρέσει.
Τότε ήρθε η ιδέα ενός Berlingo και για να χωράει άνετα τον εξοπλισμό αλλα και για να τονωθεί λίγο η ψυχολογία μου με ενα πιο ¨επαγγελματικό¨ αυτοκίνητο. Έτσι Σεπτέμβριο 2010 ήρθε το Berlingo. Στην αρχη ουάου με τις πλαινες πόρτες, με το ύψος, με την άνεση... Έλα που η δουλεια στράβωσε και τα μοντέλα κόπηκαν... Μηδέν δουλεια και πολλές βαριές σκέψεις στο μυαλο μου.
Ειχα μείνει με το Berlingo, που το ειχα πάρει για την δουλεια, χωρίς να έχω δουλεια. Τότε ήρθε η ξενερα, με τα 75 άλογα, με τα πλαστικά απο τάπερ κτλ... Ξερω μαλακίες, αλλα μέσα απο την μαυρίλα της δουλειάς, ξέσπασε το μυαλο στο αμάξι.
Θέλω να το δίωξω (θα θυμάστε την αγγελία ) και να παω σε κατι αλλο... 6 μήνες έψαχνα. Στην αρχη ήμουν ανάμεσα σε Audi A4, Mercedes σαν του Θωμά, και BMW 320Ci. Μετα απο σκέψεις και ενα καλο test drive 150 χιλιομέτρων με τον Θωμά συνοδηγό κατέληξα οτι η Mercedes δεν μου παει και ο στόχος ηταν η 3άρα, που την ειχα και αχτι απο το 2001 που την είχε ο απέναντι μου και καθόμασταν και την πλέναμε με τις ωρες.
Και μετα το 6μηνο ψαξιματος έκατσε η 3αρα... Που δεν σαν κρύβω οτι ακόμα μου λείπει.
Πάλι Σεπτέμβρης αλλα του 2011 είμαι με την 3αρα
Υπέροχο αμάξι... Το έδιωξα 13/12/2013 για να μπορέσω να ξεχρεωσω τον λογιστή μου. Βλέπετε οταν εισαι ελεύθερος επαγγελματίας δεν σου πανε όλα δεξια. Έφυγε στα 2.500€ (αυτη την στιγμη την πουλάει σε δυο διαφορετικές αγγελίες στα 3.900€ και στα 3.500€ -ακόμα με τα δικα μου αυτοκόλλητα επάνω). Το ήξερα απο τη αρχη οτι θα την πάρει για να την πουλήσει.
Ξεχρέωσα τον λογιστή, έκλεισα και κάποιες άλλες τρύπες και έμεινα χωρίς αμάξι.
Τότε έρχετε ο γραφείο-νοικοκύρης (απο το σπιτονοικοκύρης) και μου λέει έχω το impreza, το θες 800€ και να μου τα δίνεις λίγα λίγα;
Με 800€ ούτε παπάκι δεν παιρνεις, ήμουν και χωρίς αμάξι (υπόψην δεν υπάρχει αλλο αμάξι στην οικογένεια, ούτε άλλος οδηγός) και λέω... Δε γαμιεται, ας το πάρω. Να κανω την δουλεια μου, να τα δίνω και λίγα λίγα και να έχω κατι να μετακινουμε.
Λογικο επακόλουθο σε ενα τόσο παλιό αμάξι, που ηταν και μουλάρι χωματινων να θέλει πολλα μαζεματα... Του έκανα καποια και έφτασε να έχω δώσει αλλα 800€ απο το πουθενά και παλι να μην ειναι αμάξι. Τεσπα λέω όσο αντέξει. Έλα όμως που έκαιγε τα αντερα του... 93 μοντέλο, μόνιμη τετρακίνηση κτλ...
Έβαλα για πλάκα μια αγγελία και τελικα έφυγε για 750€.
Παλι χωρίς αμάξι... Με πεταμένα λεφτα σε μια μαύρη τρύπα και ψυχολογία σκατα.
Και απο το πουθενά σκάει το ibiza. 1300€ με 500€ προκαταβολή και τα υπόλοιπα (συν μεταβίβαση κτλ) με γραμμάτια.
Βέβαια και αυτο θέλει μαζεματα και εχθές ανακάλυψα οτι μάλλον θέλει αντλια νερού. Αλλα τουλαχιστον ειναι καθαρό απο τρακαρισματα και με γνήσια χιλιόμετρα.
Και να πω την αλήθεια δεν έχω δει διάφορα στην κατανάλωση σε σχεση με το Impreza καποια μαλακια κανω.
Άλογα άλλοι μου λένε 60 άλλοι μου λένε 75... Άγνωστο.Ετσι λοιπόν έφτασα απο το 207 στο ibiza.., αυτη ειναι η ιστορία επτά ετών.
Δεν ξερω αν θα ξαναπαρω μεταχειρισμένο... Αλλα απο εμενα όλα να τα περιμένετεΤουλαχιστον μέσα σε αυτα τα χρόνια ειχα πολλές εμπειρίες.
-
Χορταστικός, αν μη τι άλλο!
-
Πάρε φόρα , σκυψε λίγο και τρεχα. Κάπου θα σταματησεις
-
πόσο μπουρδέλο ήταν αυτό το 207 και πόση καλή αίσθηση σου έδινε σε ποιότητα, ταξίδι κλπ...
-
Θανάση μια χαρά είναι το Ιμπιζα αν θες να κάνεις την δουλειά σου και με πολύ λίγα χλμ. Ούτε εγώ δεν έχω τόσα που το έχω από το 2009. Δεν χρειάζεται να απολογείσαι για τις επιλογές σου.
-
το φ/λ το είχε ένας ξάδερφος μου για μια δεκαετία άπλα 'σκύλος'του είχε βγάλει τα μάτια σαν στροφακιας....το 8βαλβιδο μοτέρ είναι φουλ αξιόπιστο σε σχεση με το 16 βαλβιδο. απ τα συμφραζόμενα σου μαλών αυτόν έχεις!...άπλα κάποια στιγμή έχε στο νου σου μην μείνεις από τρόμπα βενζίνης.
-
Αν είναι το 8v είναι 60 ατίθασα (έχω ένα τέτοιο), αν είναι 16v είναι 75 ....
-
Σε καταλαβαίνω Θάνο τι θα πει να ρίχνεις λεφτά σε ένα αμάξι και να συνεχίζει να θέλει. Είχα 2 fiat και ένα ακόμη τώρα
SEAT FORUM