-
Εδώ ήρθαμε,πάμε να φύγουμε!!!
Πες πες στο τέλος θα το καταπιούμε και αυτό,αφου το έχουν και στην Ολλανδία!
-
α. Δηλαδή αν κάποιος κάνει 5.000 χλμ το χρόνο με 15 λτ/100 χλμ κατανάλωση ευνοείται σε σχέση με κάποιον που κάνει 40.000 με 6 λτ/100χλμ.
β. Σιγά μην κάτσουν να υπολογίσουν σχετικές καταναλώσεις (όπως σωστά αντιλέγεις), στα @@ τους, την πιο βολική λύση θα ακολουθήσουν. τόσα χρόνια αυτό κάνουν.
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Κάτι παίζεται τώρα και φαίνεται ότι προωθείται και πάλι η αγορά αυτοκινήτων 1800-2000κ.ε. Και μετά από ένα χρόνο θα το αλλάξουν για να τα αρπάξουν. Ισως το ίδιο γίνει και με τα ντίζελ. Μπορεί να την πατήσουμε όσοι τα αγοράσαμε για να γλιτώνουμε τέλη...Υπάρχει τίποτα που να γλυτώνει από τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας και άλλα φορομπηχτικά μέτρα; Τα ποδήλατα** προς το παρόν**.
-
Καλομελέτα, ήδη η τρόϊκα έθεσε θέμα τελών κυκλοφορίας στα ποδήλατα με το επιχείρημα ότι ισχύει στην Ε.Ε. (Ολλανδία, Δανία)
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Καλομελέτα, ήδη η τρόϊκα έθεσε θέμα τελών κυκλοφορίας στα ποδήλατα με το επιχείρημα ότι ισχύει στην Ε.Ε. (Ολλανδία, Δανία)Κάτι σαχλαμάρες που αναπαράγονται από ορισμένα websites περί τελών κυκλοφορίας που θα υπολογίζονται ανάλογα με το ...πάχος της γάμπας του αναβάτη ( ) κλπ δε σημαίνουν ότι όντως η τρόϊκα έχει θέσει θέμα ΤΚ για τα ποδήλατα.
Xώρια που δεν ισχύει κάτι τέτοιο στην ΕΕ - τουλάχιστον όχι Δανία, ή Ολλανδία όπου υπήρχαν από το 1924 μέχρι το 2ο ΠΠ και μετά καταργήθηκαν, όπως καταργήθηκαν και στην Ελβετία πρόπερσι, 2 χρόνια αφού τα δοκίμασαν και είδαν ότι τα έξοδα για να τρέχει το 'σύστημα' (administrative costs) ήταν περισσότερα από τα έσοδα.
-
Ελπίζω... δεν είχα ακούσει αυτή τη βλακεία με τη γάμπα απλώς κάτι για ενιαία χρέωση. Φαίνεται ότι το έχεις ψάξει nidosan οπότε ελπίζω ότι έχεις δίκιο.
-
Πιστεύω πως με κάποιο τρόπο (αν και είναι δύσκολο) θα βάλουν χέρι και στα ποδήλατα. Είναι αδίστακτοι.
-
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andriswrx@yahoo.com
Χρόνια τώρα εισαγωγείς, έμποροι ΙΧ και καταναλωτές προσπαθούν να ανατρέψουν τα άδικα και εξωπραγματικά τεκμήρια που επιβάλλονται στα αυτοκίνητα και τα σκάφη-βάρκες. Μάλιστα πριν λίγους μήνες ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας στην τηλεοπτική εκπομπή «Ενικός» ανακοίνωσε η κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης καθώς θα είναι έτοιμο το περιουσιολόγιο στο οποίο θα αναγράφονται η κινητή και ακίνητη περιουσία όλων των φορολογουμένων.
Είναι ξεκάθαρο πως τα ακίνητα που θα καταγραφούν θα φορολογούνται βάσει της αντικειμενικής τους αξίας που θα ορίσει το υπουργείο Οικονομικών.
Ωστόσο η μεγάλη έκπληξη αναμένεται να έρθει από την κινητή περιουσία που περιλαμβάνει αυτοκίνητα, σκάφη-βάρκες, ελικόπτερα μέχρι και ιδιωτικά τζετ.
Ο λόγος που αναφερόμαστε σε έκπληξη έχει να κάνει με το γεγονός πως κάποιο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών έριξε στο τραπέζι την πρόταση που αφορά ειδικά τα αυτοκίνητα και τα σκάφη ώστε το κράτος να σταματήσει να «αιμορραγεί» οικονομικά.
Η πρόταση περιλαμβάνει τη φορολόγηση των αυτοκινήτων και των σκαφών ως πάγιων περιουσιακών στοιχείων ασχέτως αν οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας ή τις άδειες εκτέλεσης πλόων τους!
Αν υιοθετηθεί η συγκεκριμένη πρόταση τότε όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους αλλά και οι κάτοχοι σκαφών-βαρκών που έχουν καταθέσει τις άδειες πλόων τους εκεί που τα αυτοκίνητά και σκάφη-βάρκες τους ήταν αφορολόγητα ξαφνικά θα φορολογούνται ως πάγια περιουσιακά στοιχεία!
Με λίγα λόγια από την φορολογική ατέλεια ξαφνικά θα αποτελούν πάγια περιουσιακά στοιχεία που φορολογούνται.
Αλλωστε είναι γνωστό πως όταν κάποιος κάτοχος αυτοκινήτου ή σκάφους καταθέτει την άδεια με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας δεν αναγράφεται καθόλου στην φορολογική δήλωση. Με το περιουσιολόγιο αυτό δεν θα συμβαίνει καθώς θα καταγράφονται κανονικά ασχέτως αν δεν κυκλοφορούν.
Ωστόσο ο τρόπος φορολόγησής τους ακόμη δεν έχει γίνει γνωστός αλλά το στέλεχος που εισηγήθηκε το συγκεκριμένο μέτρο το παρουσίασε ως αντίμετρο στην αθρόα κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας των ΙΧ και αδειών πλόων στα σκάφη-βάρκες.
Οπως και να έχει το θέμα φαίνεται πως οι απώλειες που έχουν καταγραφεί στον κρατικό προϋπολογισμό ύψους εκατοντάδων εκατ. ευρώ το 2013 έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών τη στιγμή που πάνω από 1,1 εκατ. πινακίδες έχουν κατατεθεί στις εφορίες ώστε οι ιδιοκτήτες τους να γλιτώσουν τα υπέρογκα τεκμήρια, τα Τέλη Κυκλοφορίας, το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (πάνω από 2 λίτρα) αλλά και την υποχρεωτική ασφάλιση ακόμη και αν δεν τα κυκλοφορούν...http://www.fpress.gr/aytokinhto/item/14429-ix-diohnoyn-ta-tekmiria--fernoyn-foro-katohis
-
Θέμα χρόνου ήταν, το έχω/έχουμε πει και εδώ μέσα μήνες τώρα, κάποια στιγμή τα αυτοκίνητα θα φορολογούνται ως....ακίνητα
Απλά επειδή η ηλιθιότητα και η μ@λ@κί@ δεν έχει όρια φαίνεται....
-
Δε θα τη γλύτωναν όσοι κατέθεσαν πινακίδες. Τώρα τους εκδικείται το κράτος το Ελληνικό φυσικά. Θα χάνουν τόσα χρήματα από τις κατατεθειμένες πινακίδες και θα κάτσουν έτσι; Λιάπηδες θα γίνουμε.
-
δις, τζαστ ιν!!
*ΙΧ: Ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, φόρο πολυτελούς διαβίωσης
Μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα ΙΧ κατά 30%, μείωση 30% του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω, κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αλλαγές στη χρήση των πινακίδων «ΔΟΚ» αλλά και το καθεστώς ασφάλισης στα οχήματα που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και οι εμπορίες, αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση, αλλαγές στις προϋποθέσεις προμήθειας πινακίδων «Μ» από τις εφορίες, προκαταβολή των Τελών Κυκλοφορίας με σημαντικές εκπτώσεις αλλά και κατάργηση της καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας σε οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία αναμένεται να περιλαμβάνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις προσεχείς ημέρες στη Βουλή.
Παράλληλα αναμένεται να αλλάξει ριζικά και ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που πλέον δεν θα υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία αλλά την αξία λιανικής που θα συμπαρασύρει το ισχύον μέτρο της απόσυρσης.
Ολα τα παραπάνω είχαν εξεταστεί και προταθεί στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης από την Ειδική Επιτροπή που συστάθηκε για την φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ελλάδα με τη συμμετοχή φορέων του κλάδου.*όλο το μακρυνάρι εδώ
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113237845 -
Βλέπω μια πιθανότητα να αλλάξει το επί δεκαετίες στρεβλό καθεστώς υπολογισμού των τελών ταξινόμησης με βάση τα κυβικά, αλλά δεν κρατάω μεγάλο σακούλι. Το σίγουρο είναι ότι αν αλλάξει έτσι όπως πρέπει να αλλάξει, τότε ορισμένα ακριβά θα ακριβύνουν ακόμη, αυτά που επιδοτούνται έμμεσα λόγω χαμηλών κυβικών δηλαδή. Μιλάμε για κοσμογονικές αλλαγές αν γίνουν.
-
δλδ στα 2λιτρα θα πληρωνουν παλι 660 τελη κυκλοφοριας,και απλα θα μειωθει το χαρατσι των εξτρα 440 λογω της μειωσης του τεκμηριου?
#giatopoutsokavala
-
μα τοσο χαλια ειναι οι πραγματικες δημοσκοπησεις εν οψει των εκλογων?
-
τοσο χαλια ειναι που υποσχονται παλι παροχες λεφτα και καλοπεραση.
-
Πάντως έμμεσα λένε 'λεφτά υπάρχουν' όταν επικαλούνται το....πλεόνασμα. Υπάρχει όμως το Ποτάμι που θα μας σώσει
-
Ουτε ο Νιαγαρας δεν μας σωζει απο τους ανικανους ,τιποτε δεν προκειται να αλλαξει στα τελη ,1δισ θελουν και χωρις αντιδρασεις απο τη πλειοψηφια ,για τους μεγαλους που σκουζουν ,αστους ετσι κι αλλιως λιγοι εμειναν και προφανως εχουν και πληρωνουν αντε να τους κοψουμε και λιγο το φορο πολυτελειας...μπας και παρουμε κανα ψηφο
Sent from my ZTE V967S using Tapatalk 4
-
Τελικά πως το βλέπεις, δεν θα αλλάξει τίποτα, ή θα μειωθεί ο φόρος πολυτελείας στα μεγάλα;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τελικά πως το βλέπεις, δεν θα αλλάξει τίποτα, ή θα μειωθεί ο φόρος πολυτελείας στα μεγάλα;θα μειωθει ,στα 2λιτρα πχ απο 440 θα παει στα 300 κατι ,και με αυτο το κρατος ευελπιστει οτι πολλοι κατοχοι θα παρουν πισω τις πινακιδες απο τα παρκαρισμενα 2λιτρα.
ετσι ανακοινωσαν απο το υπουργειο.Δεν εχουν παρει μυρωδια τι συμβαινει.
-
Τα 1780, θα γίνουν 1246. 500€ και κάτι. Και στην πενταετία 870€.
Άρα από 880+1780=2660, πάμε στα 880+870=1750€
Pas mal.
Προφανώς και είναι τραγικά σαν ποσά, αλλά γλιτώνεις ένα χιλιαρικάκι το χρόνο σχεδόν.
Τέλη κυκλοφορίας