-
καλησπερα παιδια 2 ερωτησεις εχω να κανω η μια οχι τεχνικη
εβαλα μια σκαλα αλλουμινιου μασα στο αμαξι και επεσα σε λακουβα και η σκαλα σκαλισε λιγο το τζαμι και αφησε αλουμινιο πανω δεν ξερω αν ειναι χρωμα δεν νομιζω..εβαλα βενζινη,πετρελαιο ,νευτι οινοπνευματα αζαξ και δεν φευγει με τιποτα..εχει κανεις καμια ιδεα πως να το βγαλω?
2ρη ερωτηση
στα πισωκινητα αμαξια το χειροφρενο πιανει μπροσταη πισω? γιατι με χειροφρενο σηκωμενο πως σπινιαρουν οι πισω?
ευχαριστω! -
Ο χρήστης Alkis_7 έγραψε:
στα πισωκινητα αμαξια το χειροφρενο πιανει μπροσταη πισω? γιατι με χειροφρενο σηκωμενο πως σπινιαρουν οι πισω?
ευχαριστω!Το χειροφρενο πιανει παντα στους πισω τροχους. Εαν ειδες πισωκινητο να σπιναρει με χειροφρενο σηκωμενο καταλαβες λαθος.
Σιγουρα παταγε φρενο, η πεδηση δινει μεγαλυτερο ποσοστο εμπρος (τουλαχιστον 70%) επομενως οι πισω τροχοι σπιναραν, ειδικα εαν η προσφυση ηταν χαμηλη.(νομιζω ειδα εκπομπη στο Top gear(?) οπου οδηγησαν αυτοκινητο με το χειροφρενο εμπρος)
-
Citroen Xantia, C5 πχ.
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Το χειροφρενο πιανει παντα στους πισω τροχους. Εαν ειδες πισωκινητο να σπιναρει με χειροφρενο σηκωμενο καταλαβες λαθος.
Σιγουρα παταγε φρενο, η πεδηση δινει μεγαλυτερο ποσοστο εμπρος (τουλαχιστον 70%) επομενως οι πισω τροχοι σπιναραν, ειδικα εαν η προσφυση ηταν χαμηλη.(νομιζω ειδα εκπομπη στο Top gear(?) οπου οδηγησαν αυτοκινητο με το χειροφρενο εμπρος)
Κάτι γαλλικά έχουν χειρόφρενο μπροστά.
Μπορει να είδε ιδιοκατασκευή,οπως στα dragster. -
Α καταλαβα..στους αγωνες drift εχω δει χειροφρενο.. ειναι ιδιοκατασκεύες?
στα 4κινητα που κανουν drift πως γινεται? -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Citroen Xantia, C5 πχ.και καποια alfasud/33 ειχαν χειροφρενο στις μπροστινες?
-
Ο χρήστης Alkis_7 έγραψε:
Α καταλαβα..στους αγωνες drift εχω δει χειροφρενο.. ειναι ιδιοκατασκεύες?
στα 4κινητα που κανουν drift πως γινεται?burn out μηπως θελεις να πεις?
-
στην δευτερη ερωτηση ναι..στην ουσια στην τετρακινηση αν δεν σηκωνουν χειροφρενο τρωνε τα φρενα τους ε?
-
Ο χρήστης Alkis_7 έγραψε:
καλησπερα παιδια 2 ερωτησεις εχω να κανω η μια οχι τεχνικη
εβαλα μια σκαλα αλλουμινιου μασα στο αμαξι και επεσα σε λακουβα και η σκαλα σκαλισε λιγο το τζαμι και αφησε αλουμινιο πανω δεν ξερω αν ειναι χρωμα δεν νομιζω..εβαλα βενζινη,πετρελαιο ,νευτι οινοπνευματα αζαξ και δεν φευγει με τιποτα..εχει κανεις καμια ιδεα πως να το βγαλω?
2ρη ερωτηση
στα πισωκινητα αμαξια το χειροφρενο πιανει μπροσταη πισω? γιατι με χειροφρενο σηκωμενο πως σπινιαρουν οι πισω?
ευχαριστω!μπας και εξυσε το τζαμι και το εκανε θολό στο σημειο εκεινο και σου φαινεται σαν χρωμα?
εναλλακτικα, αν δεις με το νυχι οτι ειναι εξογκωμα, με μηχανικο τροπο πχ με ξυραφακι , αλλα με προσοχη να δεις αν το ξυνει σιγα σιγα. -
βαζω το δαχτυλο μου και ειναι βαθουλωμα.. και στο φως αν το κοιτας ειναι σαν ασημενιο νομισμα του ενος λεπτου..σαν να εχει φυγει φλιδα του τζαμιου και το αντικατεστησε κραμα αλουμινιου..και δεν ξερω τι αλλο να δοκιμασω..
-
Πάρε κανένα από εκείνα εκεί τα μαραφέτια που είναι για τον καθαρισμό πιατελων από λιποι και προσπάθησε να το ξυσεις μη βγει.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Γιατί δεν πας σε ένα μαγαζί που ασχολείται με παρ μπριζ; Δεν θα σου πάρει και κανένα εκατομμύριο. Βάζοντας διάφορα χημικά μπορεί να το κάνεις και χειρότερα.
-
Μια ερώτηση
Τι μπορεί να συμβαίνει στην περίπτωση που το αντιψυκτικό του αυτοκινήτου τελειώνει αμέσως αλλά το ψυγείο είναι εντάξει ούτε χάνει απο υγρά πουθενά αλλού; Ακόμα και ο ιδιοκτήτης του συνεργείου που πάω αν και έμπειρος δεν μπόρεσε να βρει. -
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Μια ερώτηση
Τι μπορεί να συμβαίνει στην περίπτωση που το αντιψυκτικό του αυτοκινήτου τελειώνει αμέσως αλλά το ψυγείο είναι εντάξει ούτε χάνει απο υγρά πουθενά αλλού; Ακόμα και ο ιδιοκτήτης του συνεργείου που πάω αν και έμπειρος δεν μπόρεσε να βρει.Φλατζα καυσης που το 'πε το ποιημα;
Διαρροη σε καποιο αλλο σημειο που προφανως δεν ελεγξε;Τι εννοεις αμεσως; Σε τι θερμοκρασια λειτουργει;
Συνεργειο που δε μπορει να βρει τη βλαβη, ΔΕΝ ειναι συνεργειο αλλα μπουρδελο... -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Φλατζα καυσης που το 'πε το ποιημα;
Διαρροη σε καποιο αλλο σημειο που προφανως δεν ελεγξε;Τι εννοεις αμεσως; Σε τι θερμοκρασια λειτουργει;
Συνεργειο που δε μπορει να βρει τη βλαβη, ΔΕΝ ειναι συνεργειο αλλα μπουρδελο...Το έψαξε απο παντού για μια περίπου ώρα με αναμμένη μηχανή, δεν υπήρχε διαρροή απο πουθενά
Για την φλάντζα μου είπε οτι για να δεί αν φταίει θα πρέπει να του αφήσω κάποια ολόκληρη μέρα το αυτοκίνητο να ανοίξει την μηχανή για να δεί αν φταίει η φλάντζα, το πιθανότερο αυτή είναι η αιτία.
Τώρα μέχρι να το φτιάξω για το Σαββατοκύριακο ας πούμε πρέπει να το ακινητοποιήσω; -
Εγω δε θα το κινουσα!
Δε μου απαντησες ομως, θερμοκρασια εχει φυσιολογικη; Τι ποσοτητα παραφλου χανει και ποσο γρηγορα;
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Εγω δε θα το κινουσα!Δε μου απαντησες ομως, θερμοκρασια εχει φυσιολογικη; Τι ποσοτητα παραφλου χανει και ποσο γρηγορα;
Είμαι λίγο άσχετος με αυτά, βασικά αυτός στο συνεργείο μου είπε να έχω ένα μπουκάλι νερό μαζί μου κι αν μου ανάψει το λαμπάκι να το γεμίσω, τώρα έκανα δοκιμαστικά περίπου 20 Km και βαστάει ακόμα πάνω απο το μισό.
-
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Εγω δε θα το κινουσα!
Δε μου απαντησες ομως, θερμοκρασια εχει φυσιολογικη; Τι ποσοτητα παραφλου χανει και ποσο γρηγορα;
Είμαι λίγο άσχετος με αυτά, βασικά αυτός στο συνεργείο μου είπε να έχω ένα μπουκάλι νερό μαζί μου κι αν μου ανάψει το λαμπάκι να το γεμίσω, τώρα έκανα δοκιμαστικά περίπου 20 Km και βαστάει ακόμα πάνω απο το μισό.
Γρήγορα σε άλλο συνεργείο...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Γρήγορα σε άλλο συνεργείο...Προτάσεις θέλω
Εγώ πιστεύω πλέον οτι το πρόβλημα είναι η φλάντζα, υπάρχει κανένας πιό εύκολος τρόπος να εντοπίσουμε αν αυτή πραγματικά φταίει και πόσο κοστίζει η επιδιόρθωση; -
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Εγω δε θα το κινουσα!
Δε μου απαντησες ομως, θερμοκρασια εχει φυσιολογικη; Τι ποσοτητα παραφλου χανει και ποσο γρηγορα;
Είμαι λίγο άσχετος με αυτά, βασικά αυτός στο συνεργείο μου είπε να έχω ένα μπουκάλι νερό μαζί μου κι αν μου ανάψει το λαμπάκι να το γεμίσω, τώρα έκανα δοκιμαστικά περίπου 20 Km και βαστάει ακόμα πάνω απο το μισό.
Από το μισό τι; Μπουκάλι; Αν μιλάμε για 750Ml νερού στα 20 χιλιόμετρα! Πήγαινε όπως σου είπανε σε άλλο συνεργείο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........