-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Φίλε kubiak σέβομαι την άποψή σου και τα αμάξια που αναφέρεις είναι αξιόλογα. Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ μαζί σου αλλά θέλω να πω τα εξής:Δεν βαρεθήκατε να βλέπεται γύρω σας χάτσμπακ? αμάξια? Δεν χαίρεστε να βλέπεται αμπάξια όπως η Celica, hYUINDAI Coupe, ALfa GT-GTV, SLK, Z4, TT , RX8!!!(πολύ όμορφο) κλπ!!
Δεν θα ήταν ποιό όμορφοι οι δρόμοι μας με τέτοια αμάξια?
Στο κάτω κάτω εφόσον διαθέτει κανείς αυτά τα λεφτά γιατό να μην πάρει κάτι ξεχωριστό όχι για τους άλλους αλλά για τον ίδιο!!
Τα χατσμπακ έχουν γίνει σούπα!! Σεντάν μπορεί να πάρεις και στα 40 σου και στα 50 και στα 60. Κουπέ όμως μόνο στην ηλικία 25+- μέχρι 35+- θα έχεις!!
Και εγώ συμμερίζομαι αυτή την άποψη...
Πολλά αυτοκίνητα (τα οποία δεν θα αγόραζα, όπως ΤΤ, Beetle, SLK, Ζ4, ΡΧ8, ΚΑ, GT, Accord) χαίρομαι να τα βλέπω γιατί έχουν κάτι να πουν...Πάντα μου άρεσαν τα hatchback αλλά και κάποια (κυρίως τα πιο πρόσφατα) station wagon...
-
... τελικα θα καταληξει θεμα περι αλφα gt, μου φαινεται!
ακομα δεν εχω καταλαβει βασικες εννοιες, οπως πως γινεται καποιο αυτοκινητο να θεωρειται κουπε εχοντας τοσο μεγαλες εξωτερικες διαστασεις.. Η αλφα ειναι πρεμιουμ.... οκ.. καλο κι αυτο!
πως απο καλοστημενα και γρηγορα αυτοκινητα που ακουγες τα παντα απο μηχανικους θορυβους, εκαιγε λαδι και ειχες παντα καβαντζα εξτρα ασφαλειες και μπετονακι με λαδι, εγινε πρεμιουμ κι αυτο δεν μπορω να το καταλαβω...
ανεκαθεν πιστευα πως το γκρουπο ηταν μοιρασμενο στο οτι η φιατ εβγαζε φθηνα, η αλφα σπορ και η λαντσια 'κυριλε' ... εχω χασει επισοδεια ???οπως ειπα, αυτο το χαπι που προσπαθει να περασει η αλφα με την τιμολογιακη πολιτικη ειναι για τους νεους ιδιοκτητες! οσοι εχουν περασει απο ιταλικα δε νομιζω να 'μασανε' τοσο ευκολα!
Και στο φιναλε, προτιμω να πληρωσω το παραμυθι που λεγεται γερμανικη πολυτελεια και ποιοτητα κατασκευης απ' οτι το ιταλικο που λεει 'βελτιωμενη ποιοτητα κατασκευης'
να δηλωσω, επισης πως σχεδιαστικα δε μου αρεσει η GT και να πω πως το καινουργιο το Α3 ειναι απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που κυκλοφορουν! πιστευω! λαθος ?
-
Αυτά που λές εσύ για την Alfa σήμερα τα λέγαμε για τα Ιαπωνικά πριν 10-15 χρόνια όταν αυτά ήταν ότι είναισ ήμερα τα κορεάτικα. Κάποιοι σαν κι εσένα απορούσαν πως είναι δυνατόν οι Ιάπωνες όπως τους ξέρανε για δεκαετίες να μπορούσαν να βελτιωθούν.
όμως φίλε ΤΜ οι καιρόι αλλάζουν!! και ο κόσμος πάει μπροστά!! η Άλφα πέρασε την κρίση της όπως περνάνε όλοι(ομάδες-εταιρίες-καλλιτέχνες-κράτη λ΄π) και πλέον προσπαθεί να ορθοποδήσει!!
Κουβαλάει στην φαρέτρα της μια μεγάλη παράδοση, ένα γερό όνομα , πολύ φινέτσα και πολύ σπορ αυτοκίνητα.
Δεν λέω πως σε ποιότητα έφτασε τους Γερμανούς αλλά είναι πολύ κοντα!!! σε φινέτσα όμως υπερέχει!!!
Δεν λέω πως σε αξιοπιστία έφτασε τους Ιάπωνες αλλά σε οδηγική συμπεριφορά υπερέχει!!
Βέβαια η ομορφιά είναι υποκειμενική και σέβομαι την άποψή σου να σου αρέσει το Α3!!
Προτείνω αν δεν έχεις διαβάσει το τόπικ Κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία να διαβάσεις αυτά που λεω και να κονταροχτυπηθούμε εκεί!!!
Επίσης δεν λέω πως η Άλφα δεν χρειάζεται βελτίωση!! Έχει κάνει πολλά βήματα εμπρός και έχει κάποια ακόμη να κάνει ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΕΙ BMW!!
-
Εγω παντως θα διαφοροποιηθω μςε ολους σας στο τριλυμα audi-bmw-alfa και θα αντιπροτεινα volvo. S-40 1.8 To οποιο και Brand name εχει και σπορ σενταν φαινεται και βαση το focus εχει.
-
οι ιαπωνες ηταν και ειναι μαστορες στην 'αντιγραφη' Το να συνεχισουν απο εκει και περα ηταν απλα θεμα χρονου! ουτε ελεγα πριν 10 χρονια τα αντιστοιχα για τους ιαπωνες, οπως δεν λεω τωρα για τους κορεατες
για το ονομα που κουβαλαει η αλφα δε χρειαζεται ιδιαιτερο μαθημα! το οτι εφτιαχνε σχεδιαστικα 'κοσμηματα' επισης δε χωρει αμφιβολια! σαν ομως ιταλοφιλος, θεωρω πως τα βηματα προς βελτιωση που εχει κανει δεν δικαιολογουν την τιμολογιακη της πολιτικη και το νεο προσωπο που θελει να βγαλει! Γι αυτο ξαναλεω.. οσοι ειχαν παλια ιταλικο θα δυσκολευτουν πολυ να πειστουν σε αυτο τον τομεα, οπως αντιστοιχα δυσκολα θα πειστουν οι γερμανοφιλοι οτι εχει 'χαλασει' η ποιοτητα κατασκευης των γερμανικων (αν ισχυει κατι τετοιο...)
Την εποχη που η λαντσια ειχε βγαλει την Delta με το αλκανταρα και τα recaro, δεν υπηρχε καλυτερο σαλονι! Οι ιταλοι σιγουρα ξερουν να ζωγραφιζουν, αλλα αν το παλικαρι στην προκειμενη θελει πολυτελεια, νομιζω οτι τα 2 αυτοκινητα στα οποια εχει επιλεξει ειναι τα πλεον αντιπροσωπευτικα και σταθερες αξιες στο 'χρηματηστηριο' του δρομου!
Οποτε βλεπω τετοια αυτοκινητα στον δρομο, απορω πως παει ο κοσμος και πεταει τα λεφτα του - για μενα παντα - αλλα σιγουρα αξιζουν σεβασμου!
-
ίσως αν είχα κι εγώ Alfa και μου είχε βγάλει το λάδι(κυριολεκτικά και μεταφορικά) ίσως να ήμουν δύσπιστος να ξαναπάρω ιταλικό, άρα σε καταλαβαίνω
Απο εκεί και πέρα αν έχεις μπει σε SAAB 93 και ΑLFA GT θα διαπιστώσεις ότι δεν διαφέρουν σε ποιότητα. Το ίδιο για την 166-95. Το ίδιο για το Golf-147.
Αντίθετα η σύγκριση 156-s40 γέρνει χαλαρά υπέρ της 156.**Εγώ δεν ήμουν οπαδός της Alfa από παλιά, είδα την GT και έπαθα πλάκα, και αφού γύρισα τους πάντες και είδα ότι καλύπτομαι συνολικά την επέλεξα
**Και βέβαια σε όσους με ρωτούσαν έλεγα πως αφού δεν καπνίζω να δίνω 2,83012 =1000
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...ΟΚ ίσως κάτι τι παραπάνω αλλά αυτό δεν δικαιολογεί πέταμα λεφτών όπως λές.Σε δικό σου ποστ ανέφερες ότι είναι χαζομάρα να δώσεις 27Κ για 1.600κ.εκ.
Τα 33Κ -όπως γράφεις- για 1.8 τι είναι;
-
Πάντως πιστεύω πως σήμερα όλοι φτιάχνουν αξιόπιστα αυτοκίνητα, και είναι να μην σου τύχει το ελαττωματικό!
Δεν πρέπει να τρομοκρατούμε τον κόσμο λέγοντας πως οι χ μάρκα χαλάει εύκολα!!
-
Πρώτον είναι 1800 αλλά με μέσο όρο ιπποδύναμης στα δίλιτρα 143 άλογα σήμερα νομίζω ότι πιο πολύ πάει σε δίλιτρο.
Αντίθετα τα 115 άλογα της 1 και Α3 δεν αντιστοιχούν σε 1800 παραπάνω από τα υπόλοιπα 1600ρια
-
Δευτερον το αμάξι το ερωτεύτηκα και όπως κάθε ερωτευμένος πλέρωσα
Τρίτον είναι 1800άρι αλλά κουπέ και κοντά σε τιμή με άλλα κουπέ 1800ρια
Τέταρτον διορθώνω! 27000 πολλά για 1600 και χάτσμπακ!!
-
Με την ίδια λογική το Challenge είναι 1300 αλλά 29000
-
Δεν είναι ανάγκη να γράφεις διαδοχικές δημοσιεύσεις. Αν θέλεις να συμπληρώσεις κάτι σε μία δημοσίευση που μόλις έστειλες μπορείς απλά να τη κάνεις edit. Αυτό που κάνεις με κάνει να αναρρωτιέμαι αν προσπαθείς να ανεβάσεις τον αριθμό δημοσιεύσεών σου γρήγορα με αυτό τον τρόπο.
Υπάρχει και ένας όχι πολύ κολακευτικός όρος για χρήστες που κάνουν ο,τιδήποτε για να ανεβάσουν τον αριθμό δημοσιεύσεών τους τον οποίο δεν θα αναφέρω για να μη νομίζεις ότι σε προσβάλλω.
-
Κερδίζω τίποτε αν έχω πολλές δημοσιεύεσεις(πχ κανα ταξίδι στην Ίμολα!!)
Αν ναι να συνεχίσωΑν υπάρχει πρόβλημα το σταματάω, σορρυ!
Απλά επειδή στο γραφείο κάνω πολλα πράγματα ταυτόχρονα και διακόπτεται η σκέψη μου γράφω λίγα λίγα!. Όπως είδες έχω και πολλά τεράστια ποστς
Anyway θα προσέχω πιο πολύ
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
[snip]Δεν βαρεθήκατε να βλέπεται γύρω σας χάτσμπακ? αμάξια? Δεν χαίρεστε να βλέπεται αμπάξια όπως η Celica, ΗΥUNDAI Coupe, ALfa GT-GTV, SLK, Z4, TT , RX8!!!(πολύ όμορφο) κλπ!!
Ευτυχώς ή δυστυχώς ο κάθε άνθρωπος αγοράζει αυτοκίνητο με διαφορετικά κριτήρια και η πραγματικότητα (εδώ και πολλά χρόνια) μάς υποδηλώνει σαφώς ότι αυτά τα αυτοκίνητα θα αποτελούν για πολύ καιρό ακόμα μειοψηφία στους δρόμους. Και για μένα καλά θα κάνουν... αλλιώς θα γίνονταν κι αυτά 'σούπα' και δεν θα σου άρεσαν φίλε Μπάμπη.
Δεν θα ήταν ποιό όμορφοι οι δρόμοι μας με τέτοια αμάξια?
Οι δρόμοι θα ήταν πιο όμορφοι κυρίως αν ήταν πιο φαρδείς, πιο καλά ασφαλτοστρωμένοι, καλύτερα σηματοδοτημένοι και καλύτερα ρυμοτομημένοι.
Τι να το κάνεις να γεμίσουν οι δρόμοι με όμορφα αυτοκίνητα, αν πέφτουν συνέχεια σε λακούβες, σε σαμαράκια, σε καπάκια υπονόμων και δεν μπορούν ή/και δεν χωράνε να στρίψουν σε παραπάνω από τα μισά στενά των συνοικιών;Στο κάτω κάτω εφόσον διαθέτει κανείς αυτά τα λεφτά γιατό να μην πάρει κάτι ξεχωριστό όχι για τους άλλους αλλά για τον ίδιο!!
Πολύ πρόχειρα παράθεσα παραπάνω μερικούς ρεαλιστικούς λόγους.
Τα χατσμπακ έχουν γίνει σούπα!!
Το είπαμε κι αυτό, παραπάνω
Σεντάν μπορεί να πάρεις και στα 40 σου και στα 50 και στα 60. Κουπέ όμως μόνο στην ηλικία 25+- μέχρι 35+- θα έχεις!!
Από που προκύπτει αυτό το συμπέρασμα; Γιατί στην Ελλάδα τουλάχιστον τα περισσότερα κουπέ, roadster και λοιπά όμορφα τα οδηγούν πολύ μεγαλύτεροι από 35+.
-
Καταρχην ευχαριστω για τις αποψεις σας.
Σε οτι αφορα το πεταμα χρηματων που πολλαπλως αναφερθηκε προηγουμενα, το σεβομαι, αλλα να μην αρχισω τους παραλληλισμους με το πεταμα χρηματων στις καθημερινες αγορες μας ....................................
Kαι βεβαια δε θα'θελα να μπω στη συζητηση οτι ενα Α3 κοστιζει οσο τρια Accent (ο νοων νοειτο)!
Φιλε tm νομιζω ειπες τη μαγικη κουβεντα! Σ'ενα τετοιο αμαξι νιωθεις ¨βασιλιας¨ και αυτο το συναισθημα δυστυχως πληρωνεται ακριβα!
Η αληθεια ειναι οτι ειχα σχεδον κατασταλαξει στο Α3, αλλα τωρα μπηκε στο παιχνιδι και το Golf GTi. Την GT την εχω απορριψει ως κλασσικος γερμανοφιλος. So, μεταξυ Α3 και GTi, ποιο πιστευετε οτι αξιζει περισσοτερο τα λεφτα του δεδομενου οτι για μενα, οι φοβερες επιδοσεις δεν ειναι και το υπ'αριθμον ενα ζητουμενο -
Ο χρήστης rope έγραψε:
Καταρχην ευχαριστω για τις αποψεις σας.
Σε οτι αφορα το πεταμα χρηματων που πολλαπλως αναφερθηκε προηγουμενα, το σεβομαι, αλλα να μην αρχισω τους παραλληλισμους με το πεταμα χρηματων στις καθημερινες αγορες μας ....................................
Kαι βεβαια δε θα'θελα να μπω στη συζητηση οτι ενα Α3 κοστιζει οσο τρια Accent (ο νοων νοειτο)!
Φιλε tm νομιζω ειπες τη μαγικη κουβεντα! Σ'ενα τετοιο αμαξι νιωθεις ¨βασιλιας¨ και αυτο το συναισθημα δυστυχως πληρωνεται ακριβα!
Η αληθεια ειναι οτι ειχα σχεδον κατασταλαξει στο Α3, αλλα τωρα μπηκε στο παιχνιδι και το Golf GTi. Την GT την εχω απορριψει ως κλασσικος γερμανοφιλος. So, μεταξυ Α3 και GTi, ποιο πιστευετε οτι αξιζει περισσοτερο τα λεφτα του δεδομενου οτι για μενα, οι φοβερες επιδοσεις δεν ειναι και το υπ'αριθμον ενα ζητουμενοΑφού το Α3 γουστάρεις, το Α3 να πάρεις φίλε rope (edit: btw, πανέμορφο!). Η δική μου άποψη είναι πως σε αυτές τις περιπτώσεις τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Go by your heart!
-
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ζήτημα επιλογής σε αυτά τα 2. GTi με κλειστά μάτια. Θα ανακαλύψεις και περισσότερα πράγματα για την αυτοκίνηση και θα κινήσαι με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια (αυτό νομίζω παίζει ρόλο και δεν έχει να κάνει με απόλυτες επιδόσεις).
-
Φίλε Mίνγκ κάνεις λογικές παρατηρήσεις συμφωνω up & down!!
Δεν νομίζω πως θα αυξηθούν πολύ τα κουπέ αν αυτοί που έχουν να δώσουν 28-30 χιλιάρικα τα επιλέξουν έναντι των Golf-A3-1Series.
οπότε δεν θα γίνουν και σούπα!
Για τους δρόμους έχεις δίκιο αλλά δεν μπορούμε όπως δουλεύει η δημοκρατία στην Ελλάδα να κάνουμε κάτι. Για την επιλογή του αυτοκινήτου μας όμως μπορούμε αν έχουμε την άνεση
Έχεις δίκιο όντως οι 35+ έχουν τα roadster-coupes αλλά έχουν και ένα 4θυρο -4θέσιο για τις οικογενειακές ανάγκες τους!! Εκτός κι αν είναι εργένηδες
Δύσκολα έχει οικογένεια και διαλέγεις 2πορτο αμάξι και ιδιαίτερα 2θέσιο!!
ΕDIT:
Έχουν ίδια μηχανικά μέρη-άριστη ποιότητα-παρόμοια συμπεριφορά στο δρόμο-σχεδόν ίδιο πρεστιζ αφού το Golf είναι μύθος.Συμπέρασμα όποιο πάρεις να έχει DSG!!! και καλοτάξιδο
-
τωρα τα μπλεκεις τα πραγματα!
ακρη μεταξυ Α3 1.6 και Golf GTI δε βγαινει με τιποτα!
luxurius cruising ή flying by ?
ελευθερη μεταφραση: περπατωντας ή πετωντας?
αν απαντησεις κερδιζεις ... το αυτοκινητο των ονειρων σου
-
τοτε φιλε rope, για μενα
βαλε 1-2 χιλιαρικα ακομα και παρε το gti με ξενον δερμα και οροφη.
δεν θα σου λειψει τιποτα και θα εισαι αρχηγος.
ειναι πολλα τα πλεονεκτηματα του gti εναντι του a3 (μιλαμε στην ιδια κατηγορια τιμης παντα, αλλιως παρε a3 sportback ή a4 fsit)μοναδικο μελανο σημειο (απο οτι διαβασα εδω) οι μακρινοι χρονοι παραδοσης.
Οι προτασεις σας στα 28.000-30.000 ευρω