-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τα κόστη του after sales στα Κορεάτικα είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Οπότε και 7 χρόνια να πηγαίνεις στα εξουσιοδοτημένα τους, είναι πολύ ποιο χαμηλά σε κόστη σε σχέση με τα μη εξουσιοδοτημένα (αυτό το έχω δει στην πράξη.)Σε αντίθεση με τους υπολοίπους που θέλεις π.χ. για λάδι σε εξουσιοδοτημένο 100euro και αναγκάζεσαι να πηγαίνεις με τα δικά σου μπιτόνια μπας και γλυτώσεις κανά φράγκο.
Πριν ένα μήνα πήγα στο συνεργείο το Cordoba γιατί έμεινε νεκρό μέσα στο γκαράζ.
Απλά οι τύποι είναι για γέλια. Μόνο φράγκα θέλουν να βγάλουν και κάνουν ότι μπορούν για να φορτώσουν με εργασίες και ζημιές το αυτοκίνητο. Και τελικά το έβγαλαν το κουστουμάκι και παραλίγο να πάθουμε συγκοπή...Αλλά τι περιμένεις; Παραπαίουν και αυτοί. Έτοιμοι για κλείσιμο.
Τι είχε το σεατ τελικά;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι είχε το σεατ τελικά;
Καλή ερώτηση. Κανείς δεν κατάλαβε τι πραγματικά είχε.
Μάλλον μία βαλβίδα που αφορά την βενζίνη, την οποία ήθελαν να αλλάξουν με κόστος στα 100euro.
Στην αρχή ήθελαν να αλλάξουν και τρόμπα βενζίνης και κάτι φίλτρα βενζίνης, ενώ κάποιος έλεγε για νοθευμένη βενζίνη και ότι θα έπρεπε να αδειάσουν και να πλύνουν το ρεζερβουάρ.Τελικά επειδή άκρη δεν έβγαινε έγινε διαπραγμάτευση συμφωνήθηκε να γίνει ένα service (άσχετο εντελώς) και να καθαρίσουν την βαλβίδα... Τα φράγκα τα πήραν. 150euro ... για λάδια και καθαρισμό βαλβίδας...
Άρση βλαβών με διαπραγμάτευση...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
εγω παιδια πειστηκα... μαλακια η S class... θα παρω i10 που ειναι και γαμάτο και έχει 7 χρονια εγγυηση.ημαρτον με αυτα τα τοπικ. Κατανοητο, πως δεν ειχατε λεφτά να πάρετε VW, αλλα ημαρτον...
Οτι θέλει καταλαβαίνει ο καθένας. Το i10 θα το συγκρίνεις με το τριο κουβαγκεν(up,mii,citigo)
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
εγω παιδια πειστηκα... μαλακια η S class... θα παρω i10 που ειναι και γαμάτο και έχει 7 χρονια εγγυηση.ημαρτον με αυτα τα τοπικ. Κατανοητο, πως δεν ειχατε λεφτά να πάρετε VW, αλλα ημαρτον...
Καλά μην είσαι τόσο σιγούρος!
Και εγώ που είχα λεφτά για vw το ξεφορτώθηκα μετά όσο όσο!
Μου έβγαλε την ψυχή... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τα κόστη του after sales στα Κορεάτικα είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Οπότε και 7 χρόνια να πηγαίνεις στα εξουσιοδοτημένα τους, είναι πολύ ποιο χαμηλά σε κόστη σε σχέση με τα μη εξουσιοδοτημένα (αυτό το έχω δει στην πράξη.)Σε αντίθεση με τους υπολοίπους που θέλεις π.χ. για λάδι σε εξουσιοδοτημένο 100euro και αναγκάζεσαι να πηγαίνεις με τα δικά σου μπιτόνια μπας και γλυτώσεις κανά φράγκο.
.ναι αλλα οσο και να σου χρεωσουν τα λαδια,αλλα τα 2 χρονια και αλλα τα 7.Για να συνεβαινε αυτο θα επρεπε το μη Κορεατικο,να εχει 3πλα κοστη εργατοωρας και ανταλλακτικων αναλωσιμων.Κατι που δεν συμβαινει.
Οποτε αδυνατω να καταλαβω οτι οι κορεατες δεν βλεπουν το αφτερσειλς σαν ''πηγη χρηματος''
Μαλλον το αντιθετο συμβαινει. -
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
εγω παιδια πειστηκα... μαλακια η S class... θα παρω i10 που ειναι και γαμάτο και έχει 7 χρονια εγγυηση.
ημαρτον με αυτα τα τοπικ. Κατανοητο, πως δεν ειχατε λεφτά να πάρετε VW, αλλα ημαρτον...
Οτι θέλει καταλαβαίνει ο καθένας. Το i10 θα το συγκρίνεις με το τριο κουβαγκεν(up,mii,citigo)
παντα/τουινγκο
-
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
Οτι θέλει καταλαβαίνει ο καθένας. Το i10 θα το συγκρίνεις με το τριο κουβαγκεν(up,mii,citigo)
Προσπαθείς να πείσεις ότι το i10 (αυτο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, είναι καλύτερο απο τα (up,mii,citigo).
Ασφάλεια
Σύμφωνα με το euroncap το i10 πήρε 4 αστέρια http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i10_2008/323.aspx
Σύμφωνα με το euroncap τα up/mii/citigo πήραν 5 αστέρια http://www.euroncap.com/files/472_datasheet.pdfΚατανάλωση
Τον ποιο αντικειμενικό τρόπο υπολογισμού θεωρώ το spritmonitor
Σύμφωνα με το spritmonitor το i10 έχει μέση κατανάλωση 6,38 λίτρα http://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/1079-i10.html?fueltype=2&constyear_s=2011&powerunit=2
Σύμφωνα με το spritmonitor το up/citigo/mii έχει μέση κατανάλωση 5,23 λίτρα http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1234-Up!.html?fueltype=2&power_e=61&powerunit=2Τιμή
Σύμφωνα με το σίτε της Hyundai το i10 ξεκινάει απο τις 9.000 ευρώ. http://www.hyundai.gr/page/model/1
Σύμφωνα με το σίτε της Scoda το Citigo ξεκινάει απο τις 8.000 ευρώ http://www.skoda.gr/models/citigo/overviewΕπίσης πολύ σημαντικό θεωρώ ότι στην τριπλέτα είναι βασικό το esp ενώ στο i10 είναι έξτρα
Έχω πραγματικά απορία για ποιό λόγο το i10 είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
-
Η ολη φαση μου θυμιζει ατακες απο ασχετους μπαρμπαδες πριν απο 40 χρονια για φτηνα γιαπωνεζικα... ε ειναι και η αγορα σε παρομοια φαση, ειναι φτηνοι αλλα και αναλογικα με τα γιαπωνεζικα τοτε σε αλλη κλαση οι κορεατες, ειναι και οι μισθοι-κλιμα σε παρομοια φαση...edit mod
-
Ρε παιδια μην ποστάρετε εαν δεν διαβάζετε τι γράφω. Ο άλλος μου λεει οτι συγκρίνω το τωρινο i10 που υπάρχει στην ΕΛλάδα και εγω εχω ποστάρει 3 βιντεάκια με το νεο i10. Κανεις δεν διαβασε τι εγραψα και τι βιντεάκια ανέβασα. Απλά βλεπετε τον τίτλο του τοπικ και βρίζετε
-
-
Επειδή το θέμα έχει να κανει και με το σε ποια αγορά είσαι, η vw αν θυμάμαι καλά σε ΗΠΑ και Καναδά δίνει 3 ή 4 χρονια ή 80,000χλμ, ενω σε κιβώτια δίνει 5 και 10 χρονια ανάλογα το μοντέλο.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Τα κόστη του after sales στα Κορεάτικα είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Οπότε και 7 χρόνια να πηγαίνεις στα εξουσιοδοτημένα τους, είναι πολύ ποιο χαμηλά σε κόστη σε σχέση με τα μη εξουσιοδοτημένα (αυτό το έχω δει στην πράξη.)
Σε αντίθεση με τους υπολοίπους που θέλεις π.χ. για λάδι σε εξουσιοδοτημένο 100euro και αναγκάζεσαι να πηγαίνεις με τα δικά σου μπιτόνια μπας και γλυτώσεις κανά φράγκο.
.ναι αλλα οσο και να σου χρεωσουν τα λαδια,αλλα τα 2 χρονια και αλλα τα 7.Για να συνεβαινε αυτο θα επρεπε το μη Κορεατικο,να εχει 3πλα κοστη εργατοωρας και ανταλλακτικων αναλωσιμων.Κατι που δεν συμβαινει.
Οποτε αδυνατω να καταλαβω οτι οι κορεατες δεν βλεπουν το αφτερσειλς σαν ''πηγη χρηματος''
Μαλλον το αντιθετο συμβαινει.Καλά άστο. Δεν βγάζουμε άκρη.
-
Νομιζω οτι το θέμα είναι αστείο....το να λες καταρχήν οτι τα ΚΙΑ είναι καλυτερα απο VW είναι εντελώς αυθαίρετο. Το να κρινεις αυτοκίνητα με βάση την εγγύηση και παλι είναι. Απο την αλλη η εγγύηση είναι ενα σοβαρό κριτήριο αγοράς , για παράδειγμα τα ΚΙΑ είναι τα πρώτα ΜΗ Σουηδικά και συνήθως μη εταιρικά αυτοκίνητα σε πωλησεις στην Σουηδία.... Ο λογος είναι τα 7 χρόνια εγγύησης, απο την αλλη η Honda δίνει το Civic 1.6 diesel με 10 χρόνια εγγύηση η 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα στην Γαλλια, και ΔΕΝ πουλάει. Όλα είναι θέμα αγοράς ...σε εμενα ας πούμε επαιξε ρολο το 5 χρόνια εγγύηση ( μη εργοστασιακής απο το 3 έως το 5) για το Citroen , ηταν αυτό που λέμε reassuring....
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
εγω παιδια πειστηκα... μαλακια η S class... θα παρω i10 που ειναι και γαμάτο και έχει 7 χρονια εγγυηση.
ημαρτον με αυτα τα τοπικ. Κατανοητο, πως δεν ειχατε λεφτά να πάρετε VW, αλλα ημαρτον...
Οτι θέλει καταλαβαίνει ο καθένας. Το i10 θα το συγκρίνεις με το τριο κουβαγκεν(up,mii,citigo)
Nάτος ... δεν άντεξε, άφησε τις ευγένειες και αποκαλύφθηκε.
-
Καποτε ελεγα ' εγω skoda ? ' . Τωρα δεν την αλλαζω την Octy μου..Τα κορεατικα εχουν βελτιωθει πολυ κυριως σε ποιοτητα κατασκευης εσωτερικα. Σε κινητηρες δεν ειχαν ποτε σοβαρα προβληματα , τα πρωτα accent ειναι σκυλια ακομα..
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τα κόστη του after sales στα Κορεάτικα είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Οπότε και 7 χρόνια να πηγαίνεις στα εξουσιοδοτημένα τους, είναι πολύ ποιο χαμηλά σε κόστη σε σχέση με τα μη εξουσιοδοτημένα (αυτό το έχω δει στην πράξη.)Σε αντίθεση με τους υπολοίπους που θέλεις π.χ. για λάδι σε εξουσιοδοτημένο 100euro και αναγκάζεσαι να πηγαίνεις με τα δικά σου μπιτόνια μπας και γλυτώσεις κάνα φράγκο.
Για την hyundai δεν ισχύουν οι χαμηλές τιμές ούτε στα λιπαντικά ούτε στα γενικά σέρβις. Ρώτα τιμές σε αντιπροσωπεία για σέρβις σύγχρονων hyundai και θα δεις ότι τσούζουν. Τσούζουν πολύ (σε αντίθεση με τα kia)
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Νομιζω οτι το θέμα είναι αστείο....το να λες καταρχήν οτι τα ΚΙΑ είναι καλυτερα απο VW είναι εντελώς αυθαίρετο. Το να κρινεις αυτοκίνητα με βάση την εγγύηση και παλι είναι. Απο την αλλη η εγγύηση είναι ενα σοβαρό κριτήριο αγοράς , για παράδειγμα τα ΚΙΑ είναι τα πρώτα ΜΗ Σουηδικά και συνήθως μη εταιρικά αυτοκίνητα σε πωλησεις στην Σουηδία....Δε ξέρω για εταιρικά ή μη, αλλά στη Σουηδία η πρώτη ΜΗ Σουηδική εταιρία είναι η VW, Νο2 πίσω απ'τη Volvo. To 2013 η Hyundai και η ΚΙΑ ήταν στις δέκα πρώτες βέβαια, αλλά με διαφορά.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Τα κόστη του after sales στα Κορεάτικα είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Οπότε και 7 χρόνια να πηγαίνεις στα εξουσιοδοτημένα τους, είναι πολύ ποιο χαμηλά σε κόστη σε σχέση με τα μη εξουσιοδοτημένα (αυτό το έχω δει στην πράξη.)
Σε αντίθεση με τους υπολοίπους που θέλεις π.χ. για λάδι σε εξουσιοδοτημένο 100euro και αναγκάζεσαι να πηγαίνεις με τα δικά σου μπιτόνια μπας και γλυτώσεις κάνα φράγκο.
Για την hyundai δεν ισχύουν οι χαμηλές τιμές ούτε στα λιπαντικά ούτε στα γενικά σέρβις. Ρώτα τιμές σε αντιπροσωπεία για σέρβις σύγχρονων hyundai και θα δεις ότι τσούζουν. Τσούζουν πολύ (σε αντίθεση με τα kia)
Κάτσε να μας πει ο funky για τα σέρβις του γκετζ.
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
Για το Getz της γυναικας μου ξερω οτι ειναι πολυ οικονομικο γιατι απλα κάνει skip τα service
μηδενικό κοστος λεμε!!! -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Τα κόστη του after sales στα Κορεάτικα είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Οπότε και 7 χρόνια να πηγαίνεις στα εξουσιοδοτημένα τους, είναι πολύ ποιο χαμηλά σε κόστη σε σχέση με τα μη εξουσιοδοτημένα (αυτό το έχω δει στην πράξη.)
Σε αντίθεση με τους υπολοίπους που θέλεις π.χ. για λάδι σε εξουσιοδοτημένο 100euro και αναγκάζεσαι να πηγαίνεις με τα δικά σου μπιτόνια μπας και γλυτώσεις κάνα φράγκο.
Για την hyundai δεν ισχύουν οι χαμηλές τιμές ούτε στα λιπαντικά ούτε στα γενικά σέρβις. Ρώτα τιμές σε αντιπροσωπεία για σέρβις σύγχρονων hyundai και θα δεις ότι τσούζουν. Τσούζουν πολύ (σε αντίθεση με τα kia)
Το παρακάτω μήνυμα στο κινητό μου, ήρθε πριν ένα μήνα:
'Hyundai-ΚΙΑ Μητρόπουλος: σέρβις έκπτωση 30% στα λιπαντικά και 20% στην εργασία. Επιπλέον **δώρο **τα λάδια για το επόμενο σέρβις'.
Αυτό το μήνυμα μου έρχεται κάθε δύο μήνες με αντίστοιχες ή καλύτερες προσφορές.
Μακάρι να ερχόταν κάποιο μήνυμα και για το Peugeot, που σε αυτούς πάω με τα μπιτόνια...και τα φίλτρα στις σακούλες μπας και γλιτώσω κανά φράγκο.
Τέλος πάντων ας μην το συνεχίσουμε γιατί δεν θα βγάλει πουθενά αυτή η κουβέντα.
Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)