-
Σού αρέσουν τα μπλεξίματα,έ;
Δεν πειράζει, ωραία είναι και αυτά, αρκεί να μπορείς να ανταπεξέλθεις στο τέλος , κάνουν τη ζωή ενδιαφέρουσα!Σπριντ είχα προ ετών στην κατοχή μου για ένα έτος και διένυσα μαζί της ελάχιστα χιλιόμετρα, καθώς ήταν φουλ σάπια
Δεν ήξερα, δεν ρώτησα, τυφλώθηκα και την πήρα
Η δική μου είχε κινητήρα 1.7 16v από 33 και ΚΟΝΙ αμορτισέρ
Παρά την κακή της κατάσταση ήταν αυτοκίνητο με τρομερή αίσθηση , καλό κράτημα και μέτρια φρένα
Αισθητικώς άψογη,δεν χωρά συζήτησηΓιατί σού τα γράφω όλα αυτά?
Για να σε αποτρέψω από την αγορά της, ιδιαίτερα αν τη σκεφτεσαι για συχνή χρήση. Κατ'αρχάς η ποιότητά της είναι αστεία, η φανοποιεία της σπάνια και τα σασί σπανίως να μην χρειαστούν ξεσάπισμα ( οπότε και θα είναι ακριβή)Δεν θα συμφωήσω ούτε με ΖΧ, παρ'ότι ο πίσω άξονας έχει μοναδική αίσθηση όταν πιέζεται..
Νομίζω, πώς όταν πας συνειδητά σε κάτι παλαιότερο, αυτό πρέπει να ενέχει μια ιδιαιτερότητα που θα ικανοποιεί το γούστο σου και η ΖΧ δεν παύει να είναι ένα μικρομεσαίο , πολύ καλό, της σειράςΕπομένως ναι στις 75 (turbo, δίλιτρες, καρμπυρατεράτες, όχι καταλυτικές 1.8 & 1.6)
Και εκεί θα μπλέξεις με σχετικά δυσεύρετη φανοποιεία και ανταλλακτικά, αλλά τουλάχιστον έχουν αυτό το 'κάτι'Πρότασή μου , η ασημί τούρμπο της Θεσσαλονίκης στο καρ τζι αρ
Η τιμή της πέφτει αν επιμείνεις, καθώς στο παρελθόν την έχει ξαναβάλει με χαμηλότερη τιμή -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Aφου τα θέλεις για καθημερινη χρήση καλό θα είναι να σκεφτείς λίγο και το θέμα ασφάλεια πάντως.Ούτε αερόσακο δεν έχουν αυτά που γράφεις.Ειναι ενα θεμα αυτο.. τα Monte carlo εχουν παντως και επειδη τον εχω φαει κιολας κανει δουλεια..
-
Γιατι οχι 156?
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γιατι οχι 156?Sent from my Nexus 4 using 3
Κάτσε να ενηλικιωθεί πρώτα... 15 ετών παιδάκι είναι ακόμα.
-
Υποθετω γιατι θελει youngtimer γενικοτερα..
Παντως 156 στα 1500e ειναι αμαξι που θελει χοντρο μαζεμα ή κρυβει αλλα πραγματα και το λεω γιατι τις παρακολουθουσα χρονια. -
1500; εγώ του πρότεινα 156 γιατί στο πρώτο ποστ λέει για 3-4000 ευρώ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατι οχι 156?
Sent from my Nexus 4 using 3
Κάτσε να ενηλικιωθεί πρώτα... 15 ετών παιδάκι είναι ακόμα.
Λυπάμαι χάσατε
Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να γράψεις, γράψτο.Αν όχι...
-
Μαριε διαβασα για zx-75 και θεωρησα οτι παιζουμε στα 1500e γιατι ξεχασα το αρχικο ποστ.
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Γιατι οχι 156?
Sent from my Nexus 4 using 3
Κάτσε να ενηλικιωθεί πρώτα... 15 ετών παιδάκι είναι ακόμα.
Λυπάμαι χάσατε
Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να γράψεις, γράψτο.Αν όχι...
Τα ουσιαστικά στα έγραψαν οι άλλοι, αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολύ παλιά για καθημερινή χρήση. Εγώ σχολιάσα πως η 156 είναι 15ετίας και δεν έχει ενηλικιωθεί ακόμα.
-
Χαχαχα έλεος έτοιμος για καυγά είμαι!
Χίλια συγγνώμη ρε φίλε δεν ξέρω πώς το διάβασα έτσι.
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Χαχαχα έλεος έτοιμος για καυγά είμαι!Χίλια συγγνώμη ρε φίλε δεν ξέρω πώς το διάβασα έτσι.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Χαχαχα έλεος έτοιμος για καυγά είμαι!
Χίλια συγγνώμη ρε φίλε δεν ξέρω πώς το διάβασα έτσι.
Δεν έχει ac .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χαχαχα έλεος έτοιμος για καυγά είμαι!
Χίλια συγγνώμη ρε φίλε δεν ξέρω πώς το διάβασα έτσι.
Δεν έχει ac .
Δηλαδή η sprint έχει;
-
δεν είναι καμπριο
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4764355/
Με λίγο παζάρι;
-
Γενικά έχω μια μούρλια με τα παλιά απ'ότι έχετε καταλάβει.Ας μείνουμε λοιπόν σε αυτά που αναφέρονται στο πρώτο ποστ,ή αν έχετε κάτι να προτείνετε σε χρονολογίες μέχρι αρχες '90.Το budget ας το κάνουμε καλύτερα 2000-3000.
Η Sprint αποκλείστηκε,για την 75 έχει σχηματιστεί μια σχετικά ολοκληρωμένη άποψη,όπως και για την ZX.Για το CRX και την Delta τι λέτε;
Ελπίζω να μην κουράζω,απλά όσο ακούω και διαβάζω πράγματα,τροποποιώ ελαφρά και αυτό που ψάχνω.
-
ΤΟ CRX είχε πολύ γκάζι αλλά με επιφύλαξη νομίζω πως οδηγικά με μαμά ή έστω χωρίς aftermarket σπορ ανάρτηση δεν έλεγε και πολλά.
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Γενικά έχω μια μούρλια με τα παλιά απ'ότι έχετε καταλάβει.Ας μείνουμε λοιπόν σε αυτά που αναφέρονται στο πρώτο ποστ,ή αν έχετε κάτι να προτείνετε σε χρονολογίες μέχρι αρχες '90.Το budget ας το κάνουμε καλύτερα 2000-3000.Η Sprint αποκλείστηκε,για την 75 έχει σχηματιστεί μια σχετικά ολοκληρωμένη άποψη,όπως και για την ZX.Για το CRX και την Delta τι λέτε;
Ελπίζω να μην κουράζω,απλά όσο ακούω και διαβάζω πράγματα,τροποποιώ ελαφρά και αυτό που ψάχνω.
Για Mercedes 190 τι λες?
Απείρως πιο αξιόπιστη από τα συζητούμενα, ανταλλακτικά παντού και για πάντα, πιο γρήγορη από Αλφα 75 1.6 καταλυτική και με οδική συμπεριφορά - (θετική) έκπληξη!Ψάχνω και για εμένα μία, αλλά δεν μπορώ να ξεπεράσω το σκόπελο της συζύγου, που δεν θέλει να την βλέπει..
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
ΤΟ CRX είχε πολύ γκάζι αλλά με επιφύλαξη νομίζω πως οδηγικά με μαμά ή έστω χωρίς aftermarket σπορ ανάρτηση δεν έλεγε και πολλά.Πέρασε όμως και αυτό μεγάλες δόξες καγκουριας ... Το να βρεθεί κάτι φυσιολογικό σε όλες τις γενιές του μάλλον είναι ανέκδοτο!
Από Alfa θα πρότεινα πάντως την 146. Χαρακτηριστικό σχήμα Alfa Romeo και σίγουρα πιο σύγχρονο από τις αρχικές προτάσεις. Και μιλάμε για καθημερινό αμάξι και όχι βόλτας ΣΚ. Βασική προϋπόθεση που μάλλον όλοι το περνάμε ελαφρά χάριν του γούστου ...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Όσον αφορά την Sprint θα σου πω τα εξής μιας και την έχω σαν καθημερινό όχημα..
-
Φανταστική αίσθηση οδήγησης στο δρόμο. Λίγα οχήματα μπορούν να συγκριθούν με αυτήν . Άσχετα με την μπροστινή κίνηση , αν την μάθεις καλά μπορεί να οδηγηθεί και σαν πισωκίνητη. Φυσικά ο ήχος είναι φανταστικό και μπορει να οδηγηται συνέχεια στα 'κόκκινα' χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα θα σου έλεγα ότι αντίθετα , αν οδηγηθεί συντηρητικά τότε είναι που εμφανίζει δυστροπίες.
-
Όσον φορά το κόστος συντήρησης , είναι λογικότατο εως πολύ φτηνό εκτός και να εχει τον 16ν κινητήρα , που τότε θέλει κάθε 2 χρόνια αλλαγή ιμάντων αν και πάλι το κόστος αλλαγής είναι λογικό.Ανταλακτικά είναι φτηνά μιας και είναι απο 33 τα περισσότερα . Μάλιστα τα περισσότερα απο αυτά είναι επισκευάσιμα και οχι μιας χρήσης όπως στα νέα οχήματα.
-
Αν βρεις με injection η κατανάλωση είναι απλά ανεκτή . Αν είναι με διπλά καρμπυρατερ τότε θες βενζινά πεθερό , ειδικά αν έχεις βαρύ πόδι. Τα 12 λίτρα κατανάλωση είναι ένα λογικός μέσος όρος ένα τα 15 έρχονται αν πάς τέζα συνέχεια. Τα 10 λίτρα έρχονται με πολύ προσπάθεια και όχι πάνω απο 3κ στροφες. Στα καταλυτικά κόψε 2 λίτρα απο τα παραπάνω νούμερα. Βέββαια ο ήχος των διπλών ειναι πολύ πορωτικός οπότε θα είσαι στα 10+.
-
Χώροι επιβατων τεράστιοι όπως και πορτμπαγκαζ. Στην ουσία , παρά τις 2 πόρτες , είναι το πάτωμα της 4πορτης 33 . Η πρόσβαση για τους πίσω είναι αρκετα εύκολη , η έξοδος δυσκολέυει λόγω χαμηλης σχεδίασης. Η θέση οδήγησης ξενίζει καθως είναι αρκετά ξαπλωτή αλλα΄αμα την συνηθήσεις είναι πολύ άνετη.
Τα ασχημα τώρα...
-
Ενώ τα μηχανικά ανταλακτικά είναι έυκολα να βρείς , είναι εξαιρετικά δύσκολα εως μηδενικά να βρεις φαναρτζοανταλακτικά. Πόρτες φτερα προφυλακτήρες φώτα κα απλά δεν υπάρχουν , μόνο μεταχειρισμένα και σε μάντρες. Ενα χτύπημα λοιπόν ή ένα ατύχημα και το κόστος για να επανέλθει το αμάξι θα είναι διπλάσιο σε σχέση με άλλο και αν...
-
Σκουριά .... Ναι κλισε αλλά συμβαίνει. Είναι να σε τι χρονιάς φουρνιά παραγωγής θα πέσεις . Εχω δει Sprint με καθόλου σκουριά και άλλες που είναι τρύπιες παντού οπότε προσοχή.
-Όπως είπα και παραπάνω , μεγάλη κατανάλωση καυσίμου , οπότε δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα.
Βασικά , η Sprint είναι για πορωμένο alfisti και όχι για κάποιο απλά οπυ ψάχνει αμάξι. Αν σωνει και καλά alfa τότε καλύτερα βρες μια 33 , πιο εξευγενισμένη και λίγο πιο έυκολη απο 75.
-
Alfa 75 vs Alfa Sprint