-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Προσωπικά που δουλεύω/δούλευα part time,δουλειά κάτω από 15 ευρώ την ώρα δεν με ενδιαφέρει καν.Προσωπικά, σαν φοιτητής έκανα δουλειές από 7.500 δρχ/μήνα (συν άλλα τόσα από πουρ μπουάρ ) όταν αυτά έφταναν ίσα ίσα για το νοίκι, μέχρι 5.000 δρχ. για τρεις ώρες κάποια απογεύματα η 500 δρχ. για τρεις ώρες κάποια άλλα. Και με ενδιέφεραν όλες οι δουλειές, περισσότερο από περιέργεια.
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
H επόμενη ερώτηση που θα τεθεί ποιά θα είναι??? πόσες φορές το ''κάνουμε'' την ημέρα...???πως και δεν εγραψες τιποτα για το jazz αυτη τη φορα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
H επόμενη ερώτηση που θα τεθεί ποιά θα είναι??? πόσες φορές το ''κάνουμε'' την ημέρα...???
πως και δεν εγραψες τιποτα για το jazz αυτη τη φορα?
Be cool,be JAZZ!!!
-
Και εγώ ψήφισα αλλά επειδή έχω συνέταιρο την γυναίκα μου (καλός μ@λ@κ@ς ) έβαλα το συνολικό μας εισόδημα >42.000 . Τώρα γιατί ένας μισθωτός που πέραν του οχτάωρου δε νοιάζεται για τίποτε , πρέπει να εισπράτει τα ίδια με εμένα που ξυπνάω τα βράδια από το άγχος της δουλειάς και που πρέπει να επενδύω συνέχεια σ'αυτή ,να πληρώνω μόνος μου την ασφάλειά μου και στο τέλος να θεωρούμαι 'κλέφτης ' από τον εφοριακό -τριετείες κλπ...- βοηθείστε με να το ΚΑΤΑΛΑΒΩ ....
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
...Τώρα γιατί ένας μισθωτός που πέραν του οχτάωρου δε νοιάζεται για τίποτε , πρέπει να εισπράτει τα ίδια με εμένα που ξυπνάω τα βράδια από το άγχος της δουλειάς και που πρέπει να επενδύω συνέχεια σ'αυτή ,να πληρώνω μόνος μου την ασφάλειά μου και στο τέλος να θεωρούμαι 'κλέφτης ' από τον εφοριακό -τριετείες κλπ...- βοηθείστε με να το ΚΑΤΑΛΑΒΩ ....Υποθέτω πως ο προβληματισμός σου σχετίζεται με τους δημοσίους υπαλλήλους και όχι γενικά με τους μισθωτούς. Σωστά;
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
...Τώρα γιατί ένας μισθωτός που πέραν του οχτάωρου δε νοιάζεται για τίποτε , πρέπει να εισπράτει τα ίδια με εμένα που ξυπνάω τα βράδια από το άγχος της δουλειάς και που πρέπει να επενδύω συνέχεια σ'αυτή ,να πληρώνω μόνος μου την ασφάλειά μου και στο τέλος να θεωρούμαι 'κλέφτης ' από τον εφοριακό -τριετείες κλπ...- βοηθείστε με να το ΚΑΤΑΛΑΒΩ ....
Υποθέτω πως ο προβληματισμός σου σχετίζεται με τους δημοσίους υπαλλήλους και όχι γενικά με τους μισθωτούς. Σωστά;
Σωστά... και ΣΥΓΝΩΜΗ που δεν το διευκρίνησα . Άλλωστε οι δημόσιοι βγάζουν σαν αντρόγυνο πάνω από 42000 . Πολύ λίγοι ιδιωτικοί .
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Και εγώ ψήφισα αλλά επειδή έχω συνέταιρο την γυναίκα μου (καλός μ@λ@κ@ς ) έβαλα το συνολικό μας εισόδημα >42.000 . Τώρα γιατί ένας μισθωτός που πέραν του οχτάωρου δε νοιάζεται για τίποτε , πρέπει να εισπράτει τα ίδια με εμένα που ξυπνάω τα βράδια από το άγχος της δουλειάς και που πρέπει να επενδύω συνέχεια σ'αυτή ,να πληρώνω μόνος μου την ασφάλειά μου και στο τέλος να θεωρούμαι 'κλέφτης ' από τον εφοριακό -τριετείες κλπ...- βοηθείστε με να το ΚΑΤΑΛΑΒΩ ....Δηλαδή εμείς που είχαμε την ευκαρία να μπούμε στο δημόσιο έστω και σαν εκπαιδευτικοί είμαστε κατακριτέοι?
Σε πληροφορώ ότι και εμείς προερχόμαστε από τον ιδιωτικό τομέα, αλλά είμασταν και πάλι υπάλληλοι οπότε και κοιμόμασταν τα βράδυα.
Όταν έχεις δική σου δουλειά το άγχος είναι δεδομένο αλλά το κέρδος (εντάξει όχι πάντα) σε ανταμοίβει για τον κόπο σου... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δηλαδή εμείς που είχαμε την ευκαρία να μπούμε στο δημόσιο έστω και σαν εκπαιδευτικοί είμαστε κατακριτέοι?
Σε πληροφορώ ότι και εμείς προερχόμαστε από τον ιδιωτικό τομέα, αλλά είμασταν και πάλι υπάλληλοι οπότε και κοιμόμασταν τα βράδυα.
Όταν έχεις δική σου δουλειά το άγχος είναι δεδομένο αλλά το κέρδος (εντάξει όχι πάντα) σε ανταμοίβει για τον κόπο σου...Πού έγραψα ότι είσαι κατακριτέος Meco ; Απλά θεωρώ ότι εγώ αμοίβομαι αναλογικά χειρότερα από εσένα . Τονίζω το αναλογικά . Υπήρξα εκπαιδευτικός (συνέταιρος σε φροντιστήριο Μ.Ε) αλλά το δημόσιο δεν το 'γεύτηκα' . Από συμφοιτητές μου όμως διαπιστώνω ότι δεν σκοτώνεστε στην δουλειά παρόλο που δεν αμοίβεστε και τόσο άσχημα . Προς Θεού .... τίποτε προσωπικό .
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Αμ ρε Δημητρη τι περιμενεις γραφειο και γραμματεα;Οταν επλενα πιατα επερνα 3.30 την ωρα.
Και το αφεντικο ηταν ενας καραβλαχος που με ετρεχε σαν τρελο.Οχι κατω απο 15 ευρω την ωρα;
Θα ηθελα να ηξερα το ποσοστο που κανει αυτα τα λεφτα στην Ελλαδα.
Και δουλευει 40 ωρες την βδομαδα.
Ξερεις αυτα ειναι καπου 28 χιλιαδες ευρω το χρονο.
Καθολου ευκαταφρονητα λεφτα για Ελλαδα και οχι μονο.Μιλαμε εδω εγω δουλευα εθελοντης σε εταιριες για να μπορω να τις βαλω στο ρεσουμε και δεν θες να δουλεψεις με κατω απο 15 ευρω την ωρα.
Αρχιζουμε χαμηλα, δουελευουμε σκληρα, γινομαστε γνωστοι οτι δεν κολωνουμε ουτε και να δουλεψουμε εξτρα και να κανουμε την δουλεια στην ωρα της η πιο νωρις και μετα μας δινουμε/ζηταμε την αυξηση. Αν περιμενουμε να βρεξει ο καλος Θεος ευρω θα περιμενουμε πολλα μα πολλα φεγγαρια.
Καλη τυχη
Νικος
μιλάω για δουλειά στην Αγγλία,στην Ελλάδα πάω μόνο για διακοπές πλέον
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Δηλαδή εμείς που είχαμε την ευκαρία να μπούμε στο δημόσιο έστω και σαν εκπαιδευτικοί είμαστε κατακριτέοι?
Σε πληροφορώ ότι και εμείς προερχόμαστε από τον ιδιωτικό τομέα, αλλά είμασταν και πάλι υπάλληλοι οπότε και κοιμόμασταν τα βράδυα.
Όταν έχεις δική σου δουλειά το άγχος είναι δεδομένο αλλά το κέρδος (εντάξει όχι πάντα) σε ανταμοίβει για τον κόπο σου...Πού έγραψα ότι είσαι κατακριτέος Meco ; Απλά θεωρώ ότι εγώ αμοίβομαι αναλογικά χειρότερα από εσένα . Τονίζω το αναλογικά . Υπήρξα εκπαιδευτικός (συνέταιρος σε φροντιστήριο Μ.Ε) αλλά το δημόσιο δεν το 'γεύτηκα' . Από συμφοιτητές μου όμως διαπιστώνω ότι δεν σκοτώνεστε στην δουλειά παρόλο που δεν αμοίβεστε και τόσο άσχημα . Προς Θεού .... τίποτε προσωπικό .
Χωρίς να ξέρω, μιας και είμαι απλός φοιτητής ακόμα, το τι δουλειά έχει ένας εκπαιδευτικός υποθέτω ότι εξαρτάται και από την ειδικότητα. Γιατί δεν είναι μόνο οι ώρες που διδάσκεις (μπορεί να σου φαίνεται αλλά είναι κουραστικό - και το λέω γιατί ήμουν βοηθός σε εργαστήριο) αλλά και τι δουλειά που έχεις στο σπίτι με τα γραπτά κλπ. Για παράδειγμα ένας πληροφορικός υποθέτω ότι θα είναι υπεύθυνος και για το σχολικό εργαστήριο με ότι συνεπάγεται αυτό. Οι σχετικοί με το άθλημα ας προβούν αν χρειάζεται σε διορθώσεις.
-
Χωρις να θελω να μειωσω τους εκπαιδευτικους θεωρω, οτι ειδικα οι καθηγητες ειναι οι πιο καλοπληρωμενοι εργαζομενοι ωριαία.
Ποιος αλλος εγαζομενος δουλευει 3-4 σχολικες ωρες ημερησιως (δηλαδή 40' με 45' συνολο εργασιας στην χειροτερη 3 ωρες) κανει διακοπες 2-3 μηνες το καλοκαιρι 15 μερες Πασχα-Χριστουγεννα, εκδρομες ,εορτες και αλλα.
Διαιρεστε το πραγματικο χρονο δουλειας με την αμοιβη τους μαζι με τα επιδοματα πχ βιβλιοθηκης που παιρνουν και οι γυμναστες να δειτε τι νουμερο θα βγεί.
Αυτο περι διαβασματος ισχυει στην αρχη, μετα απο 2-3 χρονια τα ξερουν , δεν χρειαζεται να ασχολουνται σχεδον καθολου.
Απο την πλευρα τους καλα κανουν αφου τους το επιτρεψαν να κατοχυρωσουν τετοια δικαιωματα, και παρολα αυτα οι παραπαιδεια να ανθεί.
Ειναι να απορει κανεις...ΥΣ. αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, καθε επιχειρημα να με μεταπεισει καλοδεχουμενο.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Χωρις να θελω να μειωσω τους εκπαιδευτικους θεωρω οτι εινα οι πιο καλοπληρωμενοι εργαζομενοι ωριαία.Ποιος αλλος εγαζομενος δουλευει 3-4 σχολικες ωρες ημερησιως (δηλαδή 40' με 45' συνολο εργασιας στην χειροτερη 3 ωρες) κανει διακοπες 2-3 μηνες το καλοκαιρι 15 μερες Πασχα-Χριστουγεννα, εκδρομες ,εορτες και αλλα.
Διαιρεστε το πραγματικο χρονο δουλειας με την αμοιβη τους μαζι με τα επιδοματα πχ βιβλιοθηκης που παιρνουν και οι γυμναστες να δειτε τι νουμερο θα βγεί.
Αυτο περι διαβασματος ισχυει στην αρχη, μετα απο 2-3 χρονια τα ξερουν , δεν χρειαζεται να ασχολουνται σχεδον καθολου.
Απο την πλευρα τους καλα κανουν αφου τους το επιτρεψαν να κατοχυρωσουν τετοια δικαιωματα, και παρολα αυτα οι παραπαιδεια να ανθεί.
Ειναι να απορει κανεις...ΥΣ. αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, καθε επιχειρημα να με μεταπεισει καλοδεχουμενο.
Έχεις διδάξει ποτέ?
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Έχεις διδάξει ποτέ?
Επαγελματικα οχι.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Χωρις να θελω να μειωσω τους εκπαιδευτικους θεωρω, οτι ειδικα οι καθηγητες ειναι οι πιο καλοπληρωμενοι εργαζομενοι ωριαία.Ποιος αλλος εγαζομενος δουλευει 3-4 σχολικες ωρες ημερησιως (δηλαδή 40' με 45' συνολο εργασιας στην χειροτερη 3 ωρες) κανει διακοπες 2-3 μηνες το καλοκαιρι 15 μερες Πασχα-Χριστουγεννα, εκδρομες ,εορτες και αλλα.
Διαιρεστε το πραγματικο χρονο δουλειας με την αμοιβη τους μαζι με τα επιδοματα πχ βιβλιοθηκης που παιρνουν και οι γυμναστες να δειτε τι νουμερο θα βγεί.
Αυτο περι διαβασματος ισχυει στην αρχη, μετα απο 2-3 χρονια τα ξερουν , δεν χρειαζεται να ασχολουνται σχεδον καθολου.
Πες τα Χρυσόστομε
Απο την πλευρα τους καλα κανουν αφου τους το επιτρεψαν να κατοχυρωσουν τετοια δικαιωματα, και παρολα αυτα οι παραπαιδεια να ανθεί.
Ειναι να απορει κανεις...ΥΣ. αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, καθε επιχειρημα να με μεταπεισει καλοδεχουμενο.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Έχεις διδάξει ποτέ?
Επαγελματικα οχι.
Εγώ προσωπικά είχα μια ανάλογη εμπειρία πριν από 2 εξάμηνα. Ήμουν βοηθός σε ένα εργαστήριο (για υπολογιστές προφανώς) και για ένα 3ωρο βοηθούσα φοιτητές πάνω σε ασκήσεις ή τους έξηγούσα κάποια πράγματα ξανά στη θεωρία. Ήταν αρκετά ψυχοφθόρο γιατί γινόταν φασαρία (κ από τότε αποφεύγω να συμμετέχω σε φασαρία την 'ώρα μαθημάτων) και έπρεπε να φωνάζεις και να προσπαθείς να επιβάλεις την τάξη
Πάμε τώρα στο σχολείο. Εκεί θα πρέπει να λές τα ίδια πράγματα τουλάχιστον 2 φορές (αφού θα μπαίνεις τουλάχιστον σε 2 τάξεις) και σκέψου να μιλάς και να διδάσκεις επί 35 χρόνια σε όχι ήσυχο ακροατήριο (όπως ήμασταν όλοι μας βεβαίως βεβαίως). Κάθε δουλειά έχει τις ιδιατερότητές της (χωρίς να σημαίνει ότι όλες είναι της ίδιας δυσκολίας).
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Χωρις να θελω να μειωσω τους εκπαιδευτικους θεωρω, οτι ειδικα οι καθηγητες ειναι οι πιο καλοπληρωμενοι εργαζομενοι ωριαία.Ποιος αλλος εγαζομενος δουλευει 3-4 σχολικες ωρες ημερησιως (δηλαδή 40' με 45' συνολο εργασιας στην χειροτερη 3 ωρες) κανει διακοπες 2-3 μηνες το καλοκαιρι 15 μερες Πασχα-Χριστουγεννα, εκδρομες ,εορτες και αλλα.
Διαιρεστε το πραγματικο χρονο δουλειας με την αμοιβη τους μαζι με τα επιδοματα πχ βιβλιοθηκης που παιρνουν και οι γυμναστες να δειτε τι νουμερο θα βγεί.
Αυτο περι διαβασματος ισχυει στην αρχη, μετα απο 2-3 χρονια τα ξερουν , δεν χρειαζεται να ασχολουνται σχεδον καθολου.
Απο την πλευρα τους καλα κανουν αφου τους το επιτρεψαν να κατοχυρωσουν τετοια δικαιωματα, και παρολα αυτα οι παραπαιδεια να ανθεί.
Ειναι να απορει κανεις...ΥΣ. αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, καθε επιχειρημα να με μεταπεισει καλοδεχουμενο.
εκπαδευτικός είναι η καλύτερη δουλειά κατά τη γνώμη μου.έχω καλομάθει και από τους γονείς μου που είναι καθηγητες.τα λεφτά δεν είναι πολλα,αλλα έχει τις καλύτερες διακοπές.Και σε σχολείο για παιδιά της διασποράς που δούλευα,με παιδάκια δημοτικού,ήταν η καλύτερη δουλειά.
Ειδικά αν είναι ήσυχη η τάξη,δεν καταλαβαίνεις πως περνά η ώρα,και πέρνεις πολύ ενέργεια από τα παιδιά. -
Όσο αφορά τις διακόπές συμφωνώ! Και ναι είναι ανάλογα τι θα σου τύχει.
Έγω πάντως το σκέφτομαι αν θα γίνω καθηγητής ή αν θα πάω να λοιώσω στο προγραμματισμό σε καμιά εταιρεία! Μάλλον για το 1ο αλλά δε ξέρω ακόμα ακόμα. -
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Όσο αφορά τις διακόπές συμφωνώ! Και ναι είναι ανάλογα τι θα σου τύχει.
Έγω πάντως το σκέφτομαι αν θα γίνω καθηγητής ή αν θα πάω να λοιώσω στο προγραμματισμό σε καμιά εταιρεία! Μάλλον για το 1ο αλλά δε ξέρω ακόμα ακόμα.προγραμματιστής είναι ο πατέρας μου,καλύτερα να πας στο δημόσιο.ο ιδιωτικός τομέας πάσχει
-
Καμία εργασία δεν είναι εύκολη εφόσον θέλει κάποιος να είναι καλός και αποτελεσματικός σε αυτό που κάνει.
Οι εκπαιδευτικοί πχ., όπως και πολλοί άλλοι εργαζόμενοι, πρέπει να ενημερώνονται στον τομέα τους για να μην καταντήσουν για το μουσείο και αυτό δεν είναι εύκολο. Με άλλα λόγια, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρρεάζουν τη δυσκολία. Αυτό είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς αν δεν έχει δει 'από μέσα' τι συμβαίνει. Π.χ εγώ θεωρώ πολύ εύκολο το επάγγελμα να είναι κανείς ταμίας σε σουπερμάρκετ, είμαι όμως σίγουρος ότι κάποιος που δουλεύει εκεί μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά επιχειρήματα και να με πείσει ότι πρόκειται για δύσκολη δουλειά.
Ένα παράδειγμα. Προσπαθείστε να διδάξετε σε μια τάξη από 17άρηδες εφήβους που το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι τα μηχανάκια και οι γκόμενες. Επίσης προσπαθείστε να προσαρμόσετε στο μάθημα στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης τάξης (γιατί δεν ακολουθείται η ίδια διδασκαλία σε όλες τις τάξεις, εφόσον καμία τάξη δεν είναι ίδια με την άλλη), κάτι που με τη σειρά του σημαίνει ότι πρέπει να ασχοληθείτε προσωπικά με τον καθένα μαθητή και αυτό που κουβαλάει (οικογενειακά προβλήματα, μαθησιακές δυσκολίες κλπ). Επίσης να σκεφτείτε γιατί οι μαθητές σας δεν έχουν την επιθυμητή πρόοδο (ή ακόμη και να έχουν πρόοδο πως μπορούν να γίνουν ακόμη καλύτεροι), τρόπους με τους οποίους θα καταφέρετε να δημιουργήστε ενδιαφέρον για το μάθημα σε μαθητές που συχνά δεν έχουν κανένα μαθησιακό κίνητρο. Να βρείτε επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό εφόσον αυτό που παρέχει το υπουργείο δεν είναι πάντοτε ενδεδειγμένο και να το προσαρμόσετε σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών. Και όλα αυτά έχοντας το άγχος να καλύψετε τη διδακτέα ύλη. Επιπλέον να φτιάχνετε και να διορθώνετε τα διαγωνίσματα. Επίσης να αντιμετωπίσετε προβλήματα συμπεριφοράς μέσα στην τάξη, κάτι που στις μέρες μας είναι πολύ δύσκολο.
Πολλά άλλα θα μπορούσε να αναφέρει κανείς. Το ίδιο και για πολλές άλλες δουλειές φυσικά, απλά αναφέρω κάτι που το γνωρίζω.
Οι περισσότερες δουλειές έχουν δυσκολίες, όχι μόνο αυτή που κάνουμε εμείς. Το θέμα είναι να αγαπάμε την εργασία μας και να την κάνουμε σωστά.
Jacob
-
Παιδια πολλοι εδω τα βλεπουν πολυ ευθυγραμμα τα πραγματα και δεν ειναι καθολου ετσι.
Δεν μπορω να πω οτι σκοτωνομαι στη δουλεια (καθε αλλο), αλλα με την ιδια ακριβως ευκολια θα μπορουσα και να σκοτωνομαι. Δουλευω (οπως εχω αναφερει και αλλου) στο πανεπιστημιο και μπορω να δω τα πραματα απο μεσα. Οι περισσοτεροι εχουν την ταση να βλεπουν σε καθε τομεα την περιπτωση εκεινη που τους 'προκαλει' περισσοτερο, αγνοωντας οτι σε παρα πολλες περιπτωσεις (οπως οι εκπαιδευτικοι ή οι πανεπιστημιακοι) ειναι η 'ποιοτητα' της παρεχομενης υπηρεσιας που αμοιβεται και οχι το ωραριο καθ'εαυτο.Κατ'αρχην μου κανει εντυπωση οτι θεωρειται απο πολλους μειονεκτημα το να δουλευει καποιος στο 8ωρο του, οπως προβλεπουν ολοι οι νομοι σε ολα τα κρατη του κοσμου. Οποιαδηποτε παρεκκλιση προς τα πανω, μειωνει βαναυσα την ποιοτητα ζωης του ανθρωπου, δημιουργοντας του μεγαλες ψυχικες διαταραχες (με μεγαλυτερη το να βρισκουμε φυσικο να δουλευουμε 12ωρο 7ημερο). Δεν παραγνωριζω το γεγονος οτι ενα 90% των ανθρωπων που δουλευουν στους ρυθμους αυτους ειναι αναγκασμενοι να το κανουν. Αλλα το προβλημα τους δεν βρισκεται σε εκεινους που ζουν σε ανθρωπινους ρυθμους, αλλα στις συνθηκες που επιβαλλουν δουλεια 60 και 70 ωρων εβδομαδιαιως.
Οταν τωρα (συγκεκριμμενα) μιλαμε για εκπαιδευτικους ή πανεπιστημιακους, ας μην ξεχναμε οτι η ωρα μαθηματος δεν ειναι η μοναδικη τους απασχοληση. Θεωρητικα πρεπει να ασχολουνται και να μελετανε την προοδο και τα προβληματα του καθε μαθητη καθημερινα και ξεχωριστα. Πρεπει να παρακολουθουν την προοδο και τις εξελιξεις στον κλαδο τους και να προετοιμαζουν το μαθημα συμφωνα με τις συγκεκριμμενες αναγκες καθε ταξης. Στα πανεπιστημια πρεπει να αναλωνουν μεγαλη προσπαθεια σε ερευνητικες δραστηριοτητες που ουτε αμεσα μετρησιμες ειναι ουτε απαραιτητα τελεσφορες. Ολα αυτα ομως ειναι εν γνωσει του νομοθετη ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και προσαρμοζεται αναλογα και το μισθολογιο. Μπορει αυτα που ανεφερα οτι ισχυουν θεωρητικα στην πραξη να μην ισχυει τιποτα. Δεν ειναι δυνατον το ιδιο το κρατος να αντιμετωπιζει εκ προοιμιου και τσουβαληδον ΟΛΟΥΣ τους υπαλληλους του ως απατεωνες.
Δηλαδη ρε dea@735 στη σχολη μας που ο κυρ-Νικος με το κυλικειο εβγαζε τα διπλα και τριπλα λεφτα απο τον Παπαζαχο σου αρεσε; Το κρατος μας απο ποιους μπορει να ελπιζει σε ανοδο; Απο τον καθηγητη ή απο αυτον που φτιαχνει τους καφεδες; Δεν μπορουμε να αγνοουμε παντα την ποιοτητα της δουλειας του καθενος.
ΥΓ Δεν αμφισβητω κανενος τα προσωπικα δεδομενα και προβληματα του καθενος. Αλλα να θεωρουνται οι δημοσιοι υπαλληλοι ως υπεραμοιβομενοι και το συνεργειο που παμε το αυτοκινητο, που σου χρεωνει 50 και 100 ευρω εργατικα για 2 ωρες σερβις ως προβληματικο και αδικημενο παει πολυ.
Ποσα βγαζετε το χρονο?