-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
προσωπικα οταν ψαχνω να αγοράσω οικογενειακο αυτοκινητο (κ γενικως αυτοκινητο) θα το συγκρινω με αλλά οικογενειακά μεσα στην τιμή που εχω ως budget ........τα αυτονόητα θα λέμε δηλαδή τωρα
...απο την μια μας διευκρινιζεις οτι το qq ειναι SUV, απο την αλλη το συγκρινεις με 'οικογενειακα'...Οτι να ναι δηλαδη, και αυτο ειναι και αυτονοητο...
Μαθετε πρωτα να συγκρινετε καποιοι πορτοκαλια με πορτοκαλια, και οχι μανταρινια με πορτοκαλια, και μετα συζηταμε σε καποια βαση.
Γιατι δεν μπορεις να λες μικρο χωρο αποσκευων τα 430 λιτρα για SUV κατω απο 4,5μετρα, επειδη εσυ μπορει να εχεις στο μυαλο σου πχ μια λιμουζινα σαν το Octavia που εχει 590λιτρα στα 4,65μετρα. Γιατι αλλες δυνατοτητες-φιλοσοφια πρεσβευει το SUV/crossover και αλλες μια λιμουζινα, η οποια εχει και σημαντικα μεγαλυτερο μηκος στην προκειμενη...
Tiguan,q3,sportage,yeti,x1,ix35,kuga,crv,rav4,Gla,asx,sx4 το qq μονο με την χ1 έχει την ίδια χωρητικότητα στο πορτμπαγκαζ για να σου κάνω την χάρη κ να το πάμε έτσι όπως θέλεις........όλα τα υπολοιπα έχουν μεγαλυτερο χώρο.........εκτός αν δεν θεωρείς αυτά τα μοντέλα ανταγωνιστες του qq και θεωρείς το focus κ το golf π.χ........αν ισχυριστεις κατι τετοιο ειλικρινά σηκώνω τα χέρια ψηλά........
-
Ο χρήστης kgrod έγραψε:
καλά εσύ κάτσε κ σύγκρινε εκατοστά κ κατηγορίες κ μήκη κ πλάτη κ ασε μας εμας να συγκρίνουμε με βαση το πορτοφόλι μας και τι μας βολευει χωρίς κολλήματα σε
...μεγαλε, δεν με ενδιαφερει εσυ με τι θα ηθελες να συγκρινεις, ουτε και σε κρινω για αυτο. Συγκρινε και φραουλες με μπανανες. Οσο για το πορτοφολι, εννοειται οτι μπαινει στην παραμετρο (οχι ομως μονο αυτο...) Ομως μην λες οτι το qq εχει μικρο χωρο αποσκευων σε σχεση με αλλα οικογενειακα. Ειναι ακυρη, αρπα-κολλα/οτι να ναι συγκριση.
Tiguan,q3,sportage,yeti,x1,ix35,kuga,crv,rav4,Gla,asx,sx4 το qq μονο με την χ1 έχει την ίδια χωρητικότητα στο πορτμπαγκαζ για να σου κάνω την χάρη κ να το πάμε έτσι όπως θέλεις........όλα τα υπολοιπα έχουν μεγαλυτερο χώρο.........εκτός αν δεν θεωρείς αυτά τα μοντέλα ανταγωνιστες του qq και θεωρείς το focus κ το golf π.χ........αν ισχυριστεις κατι τετοιο ειλικρινά σηκώνω τα χέρια ψηλά........
Τωρα αρχιζει και αποκτα νοημα η κουβεντα. Μιλησες για πορτοφολι, (συμφωνω εδω απολυτως), και σου τονισα παραλληλα
ιδια κατηγορια και κοντινο μεγεθος-μηκος αυτοκινητου...Το qq ξεκιναει απο την τερμα φθηνη εκδοση με τιμη καταλογου τα 18.110ευρω στα 1.2λιτρα/115ps προσθιοκινητο, με χωρο αποσκευων 430λιτρα, μηκος 4,37μετρα.
Αντιστοιχα το q3 ξεκιναει απο τα 26.700ευρω στα 1.4/150 προσθιοκινητο, με 460λιτρα, στα 4,38μετρα.
Για 30λιτρα παραπανω δηλαδη (εστιαζω ξεκαθαρα στον χωρο αποσκευων) πρεπει να διαθεσεις ομως επιπλεον +8κ, και ακομα και εαν συγκρινουμε -πιο σωστα- με το κοντινοτερο σε ισχυ qq (1.6/165ps συντομα απο 23κ περιπου), παλι ειναι σημαντικα φθηνοτερο.
Το Tiguan 1.4/122ps ξεκιναει απο 24.450ευρω με μηκος 4,42μετρα και χωρο αποσκευων 470λιτρα, αλλα και επιπλεον κοστος
γυρω στα 6κ περιπου.
Το Sportage ξεκιναει απο 18.420ευρω , το 1.6/135ps στα 4,44μετρα με 465λιτρα. Η πρωτη, καλυτερη περιπτωση εστιαζοντας ξαναλεω στο θεμα χωρου αποσκευων.
Το yeti απο 18.090ευρω στα 1.2/105ps , στα 4,22μετρα με χωρο αποσκευων 405λιτρα, μικροτερο του qq...
Η X1 ξεκιναει απο 28.700 στα 1.6/143ps με μηκος 4,45, και χωρο αποσκευων 420λιτρα, οριακα μικροτερο του qq...
Το ix35 στα 1.6/135ps, ξεκιναει απο 18.120ευρω με μηκος 4.41μετρα και χωρο αποσκευων 465λιτρα. Η δευτερη καλυτερη περιπτωση.
Το Kuga ξεκιναει απο 25.625ευρω στα 1.6/150ps , με μηκος 4,52μετρα και χωρο αποσκευων 456λιτρα. Για 26λιτρα παραπανω, +7κ ευρω περισσοτερα...
Το CRV ξεκιναει απο 28,600ευρω στα 1.6/120ps diesel, με μηκος 4,57μετρα και ομολογουμενως κορυφαιο χωρο αποσκευων , στα 589λιτρα. Ακομα και το πιο κοντινο σε χαρακτηριατικα qq diesel 1.5/110ps ξεκιναει απο 21.140ευρω , διαφορα 7,5κ ευρω. Ειναι και 20εκατοστα μακρυτερο...
Το RAV4 ξεκιναει απο 27.700ευρω το 2λιτρο/124ps diesel, με μηκος επισης 4,57μετρα και πολυ μεγαλο χωρο χωρο αποσκευων, στα 547 λιτρα. Υπαρχει και εδω ομως διαφορα 6.5κ ευρω με το qq, (και 20εκατοστα μικροτερο συνολικο μηκος)
Η GLA ειναι εκτος συγκρισης, μονο και μονο απο το πολυ υψηλοτερο κοστος κτησης σε σχεση με τα υπολοιπα. Για την ιστορια παντως, ετσι κι αλλιως εχει οριακα μικροτερο χωρο αποσκευων απο το qq, στα 421λιτρα...
Το Mitsubishi ASX στα 1.6/117ps, ξεκιναει απο 22.920ευρω με μηκος 4,29μετρα και χωρο αποσκευων 442λιτρα, ελαφρως μεγαλυτερο, αλλα και ακριβοτερο σχεδον 5κ απο το βενζινοκινητο qq.
Το SX4 βενζινη 1.6/120ps ξεκιναει απο 18,300ευρω, με μηκος 4,3μετρα, και χωρο αποσκευων στα 430λιτρα, οσο και του qq.
Εδω υπαρχει ισοπαλια και τριτη εναλλακτικη -αλλα οχι καλυτερη- περιπτωση.Απο τα 12 λοιπον που αναφερεις, σε σχεση με το κοστος κτησης και τον διαθεσιμο χωρο αποσκευων, ΜΟΝΟ 2 ειναι καλυτερα στο θεμα αυτο, τα Κορεατικα Sportage και ix35. 2 απο τα 12 (αν θες και 3 απο τα 12, παροτι με το SX4 υπαρχει ισοπαλια...) δεν ειναι και η πλειοψηφια (και ουτε τα 35λιτρα παραπανω χωρου αποσκευων τοσο πια καταλυτικη διαφορα και ο σημαντικοτερος λογος επιλογης ή απορριψης αντιστοιχα...)
-
Ο χρήστης kgrod έγραψε:
και εγω σε fiat mirafiori μεγαλωσα αλλα καποτε το θεωρουσαν μικρομεσαιο οπως και πριν 10 χρόνια μας φαινόταν μικρή η Χ5.........ο χώρος αποσκευών του qq αντικειμενικα είναι μικρός σε σχέση με αλλά οικογενειακα αυτοκινητα πως να το κάνουμε τώρα δηλαδη........
Τριμελης οικογενεια ειμαστε και ειχαμε Octavia 5 με 560 λιτρα χωρο αποσκευων και τωρα εχουμε 410κατι... Ποτε δεν εχουμε πει οτι θα μεινουν πραγματα πισω. 1 μεγαλη βαλιτσα και μια μεσαια και ενα σακβουαγιαζ μαζι με σακκουλες μπαινουν ανετα. Αντε να βαζουμε καμια σακκουλα στο πισω καθισμα... Δεν πειραζει... Η μανα μου εμαθε επιτελους οτι δε χρειαζεται να παιρνει ΟΛΟ το σπιτι μαζι οταν παμε ταξιδι.
-
Τα έχουμε πει 30 φορές και ξανα πάλι τα ιδια.
Καταρχήν ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις από το αμάξι του.Είναι δικαίωμα του μιας και αυτός θα το πληρώσει.
Δεύτερον όσοι δεν έχετε παιδιά καλύτερα να μην εκφράζετε απόψεις χωρίς να έχετε εμπειρία. Εγώ έχω δυο παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα ,όποτε δε μπορώ να ρίξω τις πλάτες.Επίσης έτσι και πούμε ότι πάμε για καφέ μια Κυριακή το πορτ μπαγκάζ πρέπει να χωρέσει το καρότσι της μικρής ,το ποδήλατο του μικρού με βοηθητικές και σίγουρα άλλες δυο τσάντες με τα πράγματα των παιδιών.Στο Α5 χωράνε οριακά,χωρίς να βγάλω την εταζέρα,όχι λόγω όγκου άλλα λόγω ακανόνιστου σχήματος.
Σκεφτείτε τι γίνετε σε διακοπές ή ακόμα και εξορμήσεις για Σαββατοκύριακο. Μόνο το μωρό που είναι 10 μηνών θέλει μια βαλίτσα μόνο του!
Οι συγκρίσεις με το παρελθόν λίγο άκυρες. Εμείς παλιά δεν πηγαίναμε για ΣΚ με τους γονείς μας στο Καρπενήσι και το αμάξι μας δεν είχε ούτε ένα αερόσακο ή παιδικά καθισματάκια. Τώρα και 8 αερόσακους έχει και 2 παιδικά καθισματάκια.
Απο εκει και πέρα υπάρχουν οι λύσεις της μπαγκαζιερας οροφής που προσωπικά για μεγάλο ταξίδι την απορρίπτω ειδικά στο Α5.
Τα παραπάνω δε τα γράφω ειδικά για to QQ.Απο ότι είδα αν βγάλεις την εταζέρα κερδίζεις αρκετό ύψος.Όχι παρα πολυ αλλά αρκετό.Αυτο είναι το καλό των πεντάπορτων. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
καλά εσύ κάτσε κ σύγκρινε εκατοστά κ κατηγορίες κ μήκη κ πλάτη κ ασε μας εμας να συγκρίνουμε με βαση το πορτοφόλι μας και τι μας βολευει χωρίς κολλήματα σε
...μεγαλε, δεν με ενδιαφερει εσυ με τι θα ηθελες να συγκρινεις, ουτε και σε κρινω για αυτο. Συγκρινε και φραουλες με μπανανες. Οσο για το πορτοφολι, εννοειται οτι μπαινει στην παραμετρο (οχι ομως μονο αυτο...) Ομως μην λες οτι το qq εχει μικρο χωρο αποσκευων σε σχεση με αλλα οικογενειακα. Ειναι ακυρη, αρπα-κολλα/οτι να ναι συγκριση.
Tiguan,q3,sportage,yeti,x1,ix35,kuga,crv,rav4,Gla,asx,sx4 το qq μονο με την χ1 έχει την ίδια χωρητικότητα στο πορτμπαγκαζ για να σου κάνω την χάρη κ να το πάμε έτσι όπως θέλεις........όλα τα υπολοιπα έχουν μεγαλυτερο χώρο.........εκτός αν δεν θεωρείς αυτά τα μοντέλα ανταγωνιστες του qq και θεωρείς το focus κ το golf π.χ........αν ισχυριστεις κατι τετοιο ειλικρινά σηκώνω τα χέρια ψηλά........
Τωρα αρχιζει και αποκτα νοημα η κουβεντα. Μιλησες για πορτοφολι, (συμφωνω εδω απολυτως), και σου τονισα παραλληλα
ιδια κατηγορια και κοντινο μεγεθος-μηκος αυτοκινητου...Το qq ξεκιναει απο την τερμα φθηνη εκδοση με τιμη καταλογου τα 18.110ευρω στα 1.2λιτρα/115ps προσθιοκινητο, με χωρο αποσκευων 430λιτρα, μηκος 4,37μετρα.
Αντιστοιχα το q3 ξεκιναει απο τα 26.700ευρω στα 1.4/150 προσθιοκινητο, με 460λιτρα, στα 4,38μετρα.
Για 30λιτρα παραπανω δηλαδη (εστιαζω ξεκαθαρα στον χωρο αποσκευων) πρεπει να διαθεσεις ομως επιπλεον +8κ, και ακομα και εαν συγκρινουμε -πιο σωστα- με το κοντινοτερο σε ισχυ qq (1.6/165ps συντομα απο 23κ περιπου), παλι ειναι σημαντικα φθηνοτερο.
Το Tiguan 1.4/122ps ξεκιναει απο 24.450ευρω με μηκος 4,42μετρα και χωρο αποσκευων 470λιτρα, αλλα και επιπλεον κοστος
γυρω στα 6κ περιπου.
Το Sportage ξεκιναει απο 18.420ευρω , το 1.6/135ps στα 4,44μετρα με 465λιτρα. Η πρωτη, καλυτερη περιπτωση εστιαζοντας ξαναλεω στο θεμα χωρου αποσκευων.
Το yeti απο 18.090ευρω στα 1.2/105ps , στα 4,22μετρα με χωρο αποσκευων 405λιτρα, μικροτερο του qq...
Η X1 ξεκιναει απο 28.700 στα 1.6/143ps με μηκος 4,45, και χωρο αποσκευων 420λιτρα, οριακα μικροτερο του qq...
Το ix35 στα 1.6/135ps, ξεκιναει απο 18.120ευρω με μηκος 4.41μετρα και χωρο αποσκευων 465λιτρα. Η δευτερη καλυτερη περιπτωση.
Το Kuga ξεκιναει απο 25.625ευρω στα 1.6/150ps , με μηκος 4,52μετρα και χωρο αποσκευων 456λιτρα. Για 26λιτρα παραπανω, +7κ ευρω περισσοτερα...
Το CRV ξεκιναει απο 28,600ευρω στα 1.6/120ps diesel, με μηκος 4,57μετρα και ομολογουμενως κορυφαιο χωρο αποσκευων , στα 589λιτρα. Ακομα και το πιο κοντινο σε χαρακτηριατικα qq diesel 1.5/110ps ξεκιναει απο 21.140ευρω , διαφορα 7,5κ ευρω. Ειναι και 20εκατοστα μακρυτερο...
Το RAV4 ξεκιναει απο 27.700ευρω το 2λιτρο/124ps diesel, με μηκος επισης 4,57μετρα και πολυ μεγαλο χωρο χωρο αποσκευων, στα 547 λιτρα. Υπαρχει και εδω ομως διαφορα 6.5κ ευρω με το qq, (και 20εκατοστα μικροτερο συνολικο μηκος)
Η GLA ειναι εκτος συγκρισης, μονο και μονο απο το πολυ υψηλοτερο κοστος κτησης σε σχεση με τα υπολοιπα. Για την ιστορια παντως, ετσι κι αλλιως εχει οριακα μικροτερο χωρο αποσκευων απο το qq, στα 421λιτρα...
Το Mitsubishi ASX στα 1.6/117ps, ξεκιναει απο 22.920ευρω με μηκος 4,29μετρα και χωρο αποσκευων 442λιτρα, ελαφρως μεγαλυτερο, αλλα και ακριβοτερο σχεδον 5κ απο το βενζινοκινητο qq.
Το SX4 βενζινη 1.6/120ps ξεκιναει απο 18,300ευρω, με μηκος 4,3μετρα, και χωρο αποσκευων στα 430λιτρα, οσο και του qq.
Εδω υπαρχει ισοπαλια και τριτη εναλλακτικη -αλλα οχι καλυτερη- περιπτωση.Απο τα 12 λοιπον που αναφερεις, σε σχεση με το κοστος κτησης και τον διαθεσιμο χωρο αποσκευων, ΜΟΝΟ 2 ειναι καλυτερα στο θεμα αυτο, τα Κορεατικα Sportage και ix35. 2 απο τα 12 (αν θες και 3 απο τα 12, παροτι με το SX4 υπαρχει ισοπαλια...) δεν ειναι και η πλειοψηφια (και ουτε τα 35λιτρα παραπανω χωρου αποσκευων τοσο πια καταλυτικη διαφορα και ο σημαντικοτερος λογος επιλογης ή απορριψης αντιστοιχα...)
α μαλιστα τωρα τα συγκρινεις βαση τιμης και επιασες το QQ απο την εκδοση με τα 18000 που εχει τασια για να μου αποδειξεις οτι μονο 2 εχουν μεγαλυτερους χωρους αποσκευων στην τιμη αυτη.............τα υπολοιπα οσα εχουν μεγαλυτερο χωρο λες ναι αλλα ισχυριζεσαι οτι ειναι ακριβοτερα αρα δεν πιανονται...........τελικα δεν σε πιανω πουθενα γιατι φασκεις και αντιφασκεις αλλα αντε παλι να σου βγαλω απο την μεση τις premium μαρκες audi bmw k mercedes να σου βγαλω και το rav4 που εισαγεται μονο διλιτρο?να στο βγαλω..........τι εχουμε?TIGUAN CRV KUGA SPORTAGE YETI(τα πισω καθισματα μετακινουνται και μεγαλωνει ο χωρος κατα πολυ) IX35 ASX SX4 ολα μα ολα εχουν καλυτερο χωρο αποσκευων αλλα ξεχασα ειναι ακριβοτερα απο την εκδοση του qashqai με τα τασια .........τελικα εσυ με ποια αυτοκινητα θα συγκρινες τα QQ για πες μου?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τα έχουμε πει 30 φορές και ξανα πάλι τα ιδια.
Καταρχήν ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις από το αμάξι του.Είναι δικαίωμα του μιας και αυτός θα το πληρώσει.
Δεύτερον όσοι δεν έχετε παιδιά καλύτερα να μην εκφράζετε απόψεις χωρίς να έχετε εμπειρία. Εγώ έχω δυο παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα ,όποτε δε μπορώ να ρίξω τις πλάτες.Επίσης έτσι και πούμε ότι πάμε για καφέ μια Κυριακή το πορτ μπαγκάζ πρέπει να χωρέσει το καρότσι της μικρής ,το ποδήλατο του μικρού με βοηθητικές και σίγουρα άλλες δυο τσάντες με τα πράγματα των παιδιών.Στο Α5 χωράνε οριακά,χωρίς να βγάλω την εταζέρα,όχι λόγω όγκου άλλα λόγω ακανόνιστου σχήματος.
Σκεφτείτε τι γίνετε σε διακοπές ή ακόμα και εξορμήσεις για Σαββατοκύριακο. Μόνο το μωρό που είναι 10 μηνών θέλει μια βαλίτσα μόνο του!
Οι συγκρίσεις με το παρελθόν λίγο άκυρες. Εμείς παλιά δεν πηγαίναμε για ΣΚ με τους γονείς μας στο Καρπενήσι και το αμάξι μας δεν είχε ούτε ένα αερόσακο ή παιδικά καθισματάκια. Τώρα και 8 αερόσακους έχει και 2 παιδικά καθισματάκια.
Απο εκει και πέρα υπάρχουν οι λύσεις της μπαγκαζιερας οροφής που προσωπικά για μεγάλο ταξίδι την απορρίπτω ειδικά στο Α5.
Τα παραπάνω δε τα γράφω ειδικά για to QQ.Απο ότι είδα αν βγάλεις την εταζέρα κερδίζεις αρκετό ύψος.Όχι παρα πολυ αλλά αρκετό.Αυτο είναι το καλό των πεντάπορτων.μα και εσυ θες να παιρνεις μαζι καροτσακια ποδηλατα τσαντες και βαλιτσες?που ακουστηκε........μηπως εισαι και εσυ ο κλασσικος γραφικος ελληνας οπως αμεσως μας την ειπαν καποιοι που περνει μαζι ολο το σπιτι?ελα να γινουμε 2
-
η φαση αυτη που λετε ισχυει μονο για 1-2 χρονια (ανα παιδι, συχνα με overlap που κοβει το 50%), πριν και μετα δε τα χρειαζεσαι ολα αυτα τα συμπραγκαλα.
Επιμένω οτι δεν αγοράζεις αμάξι με βαση τις εξαιρετικα σπάνιες ανάγκες που ειναι off chart (μια μετακόμιση πχ) ούτε παίρνεις αμαξι για 2 χρόνια μονο. Και λιγο ζορι σε μια κατάσταση που ειναι παροδική δεν πειράζει, ενισχύει και την ευρηματικότητα και την πατέντα μεσα μαςΠροσωπικά περασα το μεγάλωμα των παιδιών με hatchback 3d και δεν ειχα πρόβλημα με ολα αυτα.
Αλλαξα αμαξι πριν καμια διετια αφου ειχαμε περασει αυτο το σταδιο, και οι μονες αδιαπραγμάτευτες οικογενειακές παραμετροι ηταν Long term, ασφαλεια και ησυχια να μπορουμε να μιλαμε μεσα. -
Προφανως τα ζητουμενα του καθενος ειναι σχετικα. Η κουβεντα ξεκινησε οταν καποιος ειπε οτι τα 430 λιτρα δεν φτανουν για τις ΑΝΑΓΚΕΣ μιας 4μελους οικογενειας. Μαλιστα, καποιος το προχωρησε ακομη πιο πολυ και ειπε οτι σε τετοιο πορτ μπαγκαζ χωρανε μονο 2 μεγαλες βαλιτσες (ακομη βεβαια ψαχνω να βρω βαλιτσες 200 λιτρων), κι οτι σ αυτο το πορτ μπαγκαζ ισα που χωρανε 3 σωβρακοφανελες και 2 τζην.
Το θεμα εχει ως εξης: για τις ΑΝΑΓΚΕΣ 4μελους οικογενειας, τα 430 ειναι υπεραρκετα - το βεβαιωνουν 29 εκατομυρια κατασκευαστες παιδιων. Χωρανε 2 μεγαλες βαλιτσες, 2 μικρες, 2 σακ βουαγιαζ ωμου, και αρκετες μικροτερες σακουλες. Και δεν αναφερω τον χωρο κατω απο τα ποδια των παιδιων, που παιρνουν και καροτσι αν θελεις, κι αλλα πολλα. Κι ολα αυτα με την εταζερα στη θεση της. Τωρα, sorry κιολας, αλλα το ποδηλατο δεν ειναι αναγκη. Κι αν μπουμε σ αυτη τη λογικη, δεν μας φτανει ουτε το τουραν, γιατι εκτος απο 2 ποδηλατα, θελει και η γυναικα το δικο της κι εγω το μηχανακι. Οποτε ας παρουμε ενα επικαθημενο.
Προσωπικα, ποσως με ενδιαφερει το qq. Τα 430 λιτρα ειναι το θεμα μου, και η αντιληψη οτι με 2 παιδια πρεπει να παρουμε νταλικα, που στο 99% των μετακινησεων θα περιφερει ασκοπως τον ογκο της. Ειδικα μετα τα πρωτα 1-2 χρονια, οπως πολυ σωστα αναφερε καποιος. Οι επιλογες του καθενος σεβαστες, αλλα '430 δεν φτανουν' οχι. '430 δεν φτανουν για μενα' μια χαρα.
-
μερικα πραγματα τα εχουν κανει ογκωδη π.χ. καθισματακια, εμεις με δυο παιδια τοτε, ενα καροτσακι maclaren χρησιμοπουσαμε...που εκλεινε και επιανε ελαχιστο χωρο.. οποτε με την Λαντσια Πρισμα και σχαρα απο πανω + το φουσκωτο αν το παιρναμε για διακοπες βολευοτανε η καταστασις.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
η φαση αυτη που λετε ισχυει μονο για 1-2 χρονια (ανα παιδι, συχνα με overlap που κοβει το 50%), πριν και μετα δε τα χρειαζεσαι ολα αυτα τα συμπραγκαλα.
Επιμένω οτι δεν αγοράζεις αμάξι με βαση τις εξαιρετικα σπάνιες ανάγκες που ειναι off chart (μια μετακόμιση πχ) ούτε παίρνεις αμαξι για 2 χρόνια μονο. Και λιγο ζορι σε μια κατάσταση που ειναι παροδική δεν πειτράζει, ενισχύει και την ευρηματικότητα και την πατέντα μεσα μαςΠροσωπικά περασα το μεγάλωμα των παιδιών με hatchback 3d και δεν ειχα πρόβλημα με ολα αυτα.
Αλλαξα αμαξι πριν καμια διετια αφου ειχαμε περασει αυτο το σταδιο, και οι μονες αδιαπραγμάτευτες οικογενειακές παραμετροι ηταν Long term, ασφαλεια και ησυχια να μπορουμε να μιλαμε μεσα.Εμενα η φάση αυτη εχει ξεκινησει απο το 2010 που αγορασα και το αμαξι και συνεχιζετε μεχρι σήμερα και για άλλο ένα χρόνο σίγουρα.
Μετακόμιση δεν θα κάνω με το Α5 αλλα στο ΙΚΕΑ πχ πάω συχνα και μαζι με τα παιδιά.Οπότε 'οπως καταλαβαίνεις οι ανάγκες όλων μας δεν είναι ίδιες με τις δικές σου.
@pro.Οτι το ποδήλατο του Χρηστάκου δεν είναι ανάγκη έλα να του το πείς εσυ. Εξάλλου το αμάξι το πήρα για την άνεση και την ασφάλεια της οικογενειας μου και όχι για να κάνω συμβιβασμους και σκέψεις αν θα πάρει το παιδι μου μαζί του το ποδήλατο.'Ετσι το βλέπω εγώ.Αμα πάρουμε και αλλα ποδήλατα θα βάλω σχαρα ποδηλάτων.
Για το QQ και εγω συμφωνω οτι είναι ΟΚ,απλα έγραψα τα παραπανω με αφορμη καποιους που εσπευσαν να κάνουν υπερβολικους χαρακτηρισμους οτι παλια πηγαιναμε με κάρα κτλ -
Για το IKEA υπαρχει DELATOLAS
-
Τα λιτρα δεν λενε ολη την αληθεια.σημασια εχει το σχημα και ο τροπος φορτωσης.
Πχ passat και οκταβια εχουν περιπου ιδια λιτρα.αλλα η οκταβια με το να ανοιγει ολη η πορτα χωραει πιο ογκωδη αντικειμενα που δεν περνανε στο πατατ.
Επαναλαμβανω οτι εμενα δεν μου αρεσε το σχημα του.οταν βαζεις ογκωδη αντικειμενα δεν σε νοιαζει ενα νουμερο σκετο αλλα τις διαστασεις του και το πληρως αξιοποιησιμο διαθεσιμο.Δεν θεωρω σε καμια περιπτωση αχιλλειο πτερνα το πορτ μπαγκαζ του κασκαι.απλα θα μπορουσε και καλυτερα.
Στο κατω κατω για μια φορα το χρονο με 300 βαζεις μια μπαγκαζιερα οροφης και καθαρισες. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Στο κατω κατω για μια φορα το χρονο με 300 βαζεις μια μπαγκαζιερα οροφης και καθαρισες.+1
-
Το εκανα test drive πρωτη φορα σήμερα το 1.2 αν κ πήρα προσφορά για το 1.5dci το οποίο θελω κ σκεφτομαι.......πολύ καλό αυτοκίνητο ρε γμτ και μαζεμενο......λέτε τελικα να πάρω μπαγκαζιερα?
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Προφανως τα ζητουμενα του καθενος ειναι σχετικα. Η κουβεντα ξεκινησε οταν καποιος ειπε οτι τα 430 λιτρα δεν φτανουν για τις ΑΝΑΓΚΕΣ μιας 4μελους οικογενειας. Μαλιστα, καποιος το προχωρησε ακομη πιο πολυ και ειπε οτι σε τετοιο πορτ μπαγκαζ χωρανε μονο 2 μεγαλες βαλιτσες (ακομη βεβαια ψαχνω να βρω βαλιτσες 200 λιτρων), κι οτι σ αυτο το πορτ μπαγκαζ ισα που χωρανε 3 σωβρακοφανελες και 2 τζην.Το θεμα εχει ως εξης: για τις ΑΝΑΓΚΕΣ 4μελους οικογενειας, τα 430 ειναι υπεραρκετα - το βεβαιωνουν 29 εκατομυρια κατασκευαστες παιδιων. Χωρανε 2 μεγαλες βαλιτσες, 2 μικρες, 2 σακ βουαγιαζ ωμου, και αρκετες μικροτερες σακουλες. Και δεν αναφερω τον χωρο κατω απο τα ποδια των παιδιων, που παιρνουν και καροτσι αν θελεις, κι αλλα πολλα. Κι ολα αυτα με την εταζερα στη θεση της. Τωρα, sorry κιολας, αλλα το ποδηλατο δεν ειναι αναγκη. Κι αν μπουμε σ αυτη τη λογικη, δεν μας φτανει ουτε το τουραν, γιατι εκτος απο 2 ποδηλατα, θελει και η γυναικα το δικο της κι εγω το μηχανακι. Οποτε ας παρουμε ενα επικαθημενο.
Προσωπικα, ποσως με ενδιαφερει το qq. Τα 430 λιτρα ειναι το θεμα μου, και η αντιληψη οτι με 2 παιδια πρεπει να παρουμε νταλικα, που στο 99% των μετακινησεων θα περιφερει ασκοπως τον ογκο της. Ειδικα μετα τα πρωτα 1-2 χρονια, οπως πολυ σωστα αναφερε καποιος. Οι επιλογες του καθενος σεβαστες, αλλα '430 δεν φτανουν' οχι. '430 δεν φτανουν για μενα' μια χαρα.
Η αλήθεια είναι ότι λειτουργούμε ως κακομαθημένοι οι περισσότεροι. Είχα/έχω προσαρμόσει ανάγκες μου από 220 έως και με πάνω από 700 λίτρα σε χώρους αποσκευών και πάντα ... φουλ ήμουν/είμαι. Παρολ' αυτά τα λίγο πάνω από τα 400 λίτρα τα θεωρώ ιδανικό για μια οικογένεια. Αρκεί να μιλάμε για ένα φυσιολογικό χώρο αποσκευών χωρίς διπλά πατώματα που κάποιες φορές περιορίζουν την λειτουργικοτητα ή την ευρυχωρια ή ακανονιστους σε σχήμα χώρους με προεξοχες κλπ.
Παλαιότερες συγκρίσεις νομίζω δεν έχουν νόημα ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
για περιπου 6 χρονια για μοναδικο αμαξι στην οικογενεια είχαμε ένα Transporter T3 της δουλειας του πατερα μου.
όπως είναι φυσικο, ποτε δεν είχαμε θεμα με χωρητικότητες.
δεν ξεχνω την φαση που είχαμε μαζέψει όλα τα μπαγκάζια -με τα δεδομένα της κλούβας- για να κάνουμε το πρωτο ταξιδι με το καινούργιο τοτε accent. για καμια ωρα κοιταζόμασταν και γελάγαμε.
έκτοτε μάθαμε και προσαρμοστήκαμε. δεν θέλει κοπο, θέλει τροπο...τα 430 λιτρα από μονα τους σαφως και δεν ειναι λιγα. εξαρτάται όμως και σε τι αμάξι αναφέρονται. εάν πχ ειχε τα λίτρα αυτά ένα micra θα ελεγες ότι εγινε ένα θαυμα. εάν τα ειχε ένα pathfinder (για να μείνω και στο πνευμα της εταιρείας ) θα ελεγες ότι είναι για τα μπαζα. εδώ εχουμε μια σαφως ενδιάμεση κατάσταση βαση της οποίας καποιος θα αγοράσει το qq για -κυρίως- αυξημένες μεταφορικές ανάγκες ανθρωπων με τα παρελκόμενα τους. ε υπο αυτό το πρίσμα λες (όπως και ειπώθηκε πιο πανω) ότι θα μπορούσε και καλύτερα. μεχρι εκει.
και στην τελικη εάν κάποιος ζαχαρώνει το qq δύσκολα να κολλήσει στο ότι δεν εχει μερικές δεκάδες λίτρα ακόμη στο χωρο αποσκευών του. -
Ο χρήστης kgrod έγραψε:
Το εκανα test drive πρωτη φορα σήμερα το 1.2 αν κ πήρα προσφορά για το 1.5dci το οποίο θελω κ σκεφτομαι.......πολύ καλό αυτοκίνητο ρε γμτ και μαζεμενο......λέτε τελικα να πάρω μπαγκαζιερα?Αν εχεις γκαραζ και αποθηκη ειναι μια πολυ καλη λυση.αρκει και να βγαινει απο το γκαραζ απο θεμα υψους.
Μην νομιζεις οτι +40 λιτρα αλλαζουν πολλα.+450 ομως...για μια δυΟ φορες το χρονο ουτε συζητηση.απλα βαλε εργοστασιακες ραγες οροφης και αν εχει και μπαρες.
αν εχεις καροτσακι παρτο μαζι και δοκιμασε αν χωραει.χωρις να ειναι διαγωνια στο πορτ μπαγκαζ.αν και κοντα στην πορτα ειναι αρκετα φαρδυ. -
Διαλειμμα για διαφημισεις!!
Μιας και ανοιξε προσφατα Σφακιανακης στο Χαλανδρι ειπα να παρω και εκει τηλεφωνο για να ρωτησω για σερβις 30.000 χλμ... Περιμενω να ακουσω καμια καλη τιμη.... 220 €
Εν τελει θα το παω Κασσιο αυριο να δουμε και εκει τι εξυπηρετηση θα εχουμε... 168 € θα μου κοστισει! -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τα έχουμε πει 30 φορές και ξανα πάλι τα ιδια.
Καταρχήν ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις από το αμάξι του.Είναι δικαίωμα του μιας και αυτός θα το πληρώσει.Φυσικα, δεν ειναι εκει ομως το ζητουμενο. Αλλο αυτο, και αλλο να λεμε οτι 430 λιτρα ειναι λιγα, (ενος crossover με μηκος μολις 4,37μετρα) και να τα βαζουμε γενικως και αοριστως απεναντι σε οικογενειακα που ειναι μεχρι και 35εκατοστα μακρυτερα....
Δεύτερον όσοι δεν έχετε παιδιά καλύτερα να μην εκφράζετε απόψεις χωρίς να έχετε εμπειρία. Εγώ έχω δυο παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα ,όποτε δε μπορώ να ρίξω τις πλάτες.Επίσης έτσι και πούμε ότι πάμε για καφέ μια Κυριακή το πορτ μπαγκάζ πρέπει να χωρέσει το καρότσι της μικρής ,το ποδήλατο του μικρού με βοηθητικές και σίγουρα άλλες δυο τσάντες με τα πράγματα των παιδιών.Στο Α5 χωράνε οριακά,χωρίς να βγάλω την εταζέρα,όχι λόγω όγκου άλλα λόγω ακανόνιστου σχήματος.
Δεν ειναι και σοβαρη απαντηση αυτη, δεν καταλαβα δηλαδη, δεν εχουμε φιλους, συγγενεις, με 2 παιδια? Ή απο την αλλη μονο τα παιδια αποτελουν 'εμπειρια' σε κουβαληματα στα ταξιδια?
Κατα τα αλλα το οτι 'πρεπει' το αυτοκινητο να χωρεσει ΚΑΙ το ποδηλατο του ενος βλασταριου, ειναι διαφορετικο απο τις τυπικες αναγκες, αλλα και για αυτο υπαρχουν σημερα τα MPV. Οποτε και κοιτας σε αυτη την κατηγορια, εαν θελεις να παιρνεις μεχρι και το...ηλεκτρικο αυτοκινητακι πχ του πιτσιρικα, ή/και το τρικυκλο ποδηλατακι της μικρης.Σκεφτείτε τι γίνετε σε διακοπές ή ακόμα και εξορμήσεις για Σαββατοκύριακο. Μόνο το μωρό που είναι 10 μηνών θέλει μια βαλίτσα μόνο του!
Αγαπητε, αυτα ολα ειναι θεμα προσωπικων συνηθειων, και γενικοτερης οργανωσης. Με αυτη την λογικη σε λιγα χρονια απο τωρα, θα στελνουμε πριν το οποιο ταξιδι μας, σε μια πτηση τις αποσκευες των παιδιων μας...
Οι συγκρίσεις με το παρελθόν λίγο άκυρες. Εμείς παλιά δεν πηγαίναμε για ΣΚ με τους γονείς μας στο Καρπενήσι και το αμάξι μας δεν είχε ούτε ένα αερόσακο ή παιδικά καθισματάκια. Τώρα και 8 αερόσακους έχει και 2 παιδικά καθισματάκια.
Οπως το παρει κανεις. Εσυ τις βλεπεις ακυρες με την αρνητικη εννοια, εγω τις βλεπω ακυρες με την θετικη. Τοτε (πριν 20 και βαλε χρονια) δεν ειχαν ολα τα αυτοκινητα διαιρουμενα πισω καθισματα, και πρωτιστως μεχρι και τις μεσαιες κατηγοριες, ο χωρος αποσκευων δεν ξεπερνουσε συνηθως τα 300 και κατι λιτρα.
Σημερα βεβαια, επειδη εχουν βγει και SUV με 600λιτρα, καποιοι νομιζουν οτι αυτοματως εχουν πολυ μεγαλυτερες αναγκες απ' οτι ειναι οι πραγματικες τους, και βλεπουν πχ τα 430λιτρα του qq λιγα.
Ε, ενταξει αμμα εισαι ρε μεγαλε πολυτεκνος, παρε MPV, παρε βαν, παρε πουλμαν, και μην μας τα ζαλιζεις (γενικα μιλαω )Απο εκει και πέρα υπάρχουν οι λύσεις της μπαγκαζιερας οροφής που προσωπικά για μεγάλο ταξίδι την απορρίπτω ειδικά στο Α5.
Τα παραπάνω δε τα γράφω ειδικά για to QQ.Απο ότι είδα αν βγάλεις την εταζέρα κερδίζεις αρκετό ύψος.Όχι παρα πολυ αλλά αρκετό.Αυτο είναι το καλό των πεντάπορτων.Οσοι δουν το νεο qq απο κοντα, και ανοιξουν χωρο αποσκευων, βγαλουν και τις δυο θηκες στο κατω μερος, θα 'ανακαλυψουν' τα 430λιτρα...
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Το εκανα test drive πρωτη φορα σήμερα το 1.2 αν κ πήρα προσφορά για το 1.5dci το οποίο θελω κ σκεφτομαι.......πολύ καλό αυτοκίνητο ρε γμτ και μαζεμενο......λέτε τελικα να πάρω μπαγκαζιερα?
Αν εχεις γκαραζ και αποθηκη ειναι μια πολυ καλη λυση.αρκει και να βγαινει απο το γκαραζ απο θεμα υψους.
Μην νομιζεις οτι +40 λιτρα αλλαζουν πολλα.+450 ομως...για μια δυΟ φορες το χρονο ουτε συζητηση.απλα βαλε εργοστασιακες ραγες οροφης και αν εχει και μπαρες.
αν εχεις καροτσακι παρτο μαζι και δοκιμασε αν χωραει.χωρις να ειναι διαγωνια στο πορτ μπαγκαζ.αν και κοντα στην πορτα ειναι αρκετα φαρδυ.Αυτο ακριβως ειναι το θεμα. Τα δυο-τρια εντωμεταξυ σε κοντινο Budget, εχουν +35λιτρα διαφορα, και βεβαιως παιζει μεγαλο ρολο, ποσο 'τετραγωνισμενος' ειναι ο χωρος αποσκευων.
@Κgrod
Οι τιμες που συγκρινα ηταν σε βασικες εκδοσεις για ΟΛΑ τα αυτοκινητα. Μπορουσα να βαλω και τις ΤΕΡΜΑ πλουσιες αν θελεις.
Δεν αλλαζει κατι. Οι διαφορες παλι στα ιδια ερχονται, απλως μειωνεται λιγο η ψαλιδα στα 2λιτρα λογω του μεγαλυτερου οφελους αποσυρσης. Θελεις το πιο πλουσιο qq και μαλιστα το diesel? Με προσφορα και οφελος αποσυρσης, εγω πηρα προσφορα 22κ για το 1500αρι dci Accenta μαζι με μεταλλικο χρωμα, και ολα τα εξοδα μεσα στην τιμη.
Αμμα βαλεις ολα τα υπολοιπα suv/crossover σε συγκριση, στις σχετικα πλουσιες εκδοσεις, παλι θελεις 3-6κ ευρω παραπανω για να τα 'πλησιασεις', με αντιστοιχο κινητηρα, σε αποδοση, ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο...
Τωρα εαν για εσενα αξιζει αυτη η υπεραξια για +35λιτρα χωρου αποσκευων, σαφεστατα και εμενα δεν μου πεφτει λογος...
Μην λες ομως απο την μια οτι μετρας και με το πορτοφολι, δηλαδη κοστος, και μετα οτι εγω φασκω-αντιφασκω...P.S Δεν εχω οδηγησει ix35 και Sorento, απο αυτα που εχω διαβασει παντως, και μετα απο την συντομη βολτα με το qq, νομιζω οτι το τελευταιο θα πρεπει ειναι το πιο ενδιαφερον οδηγικα, και το πιο κοντινο crossover σε οδηγικη αισθηση, σε σχεση με τα συμβατικα αυτοκινητα...Αν βεβαια αυτη ειναι μια παραμετρος που μπορει να σε ενδιαφερει...
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)