-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Μήπως να φτιάξει μιά δικιά της μάσκα όπως π.χ. Μercedes, BMW, Audi...
Γιατί όχι;
...και να τη χρησιμοποιεί μέχρι να βαρεθούμε να τη βλέπουμε;
Όχι αναγκαστικά.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τα οποία έχουν κοινές γραμμές λόγω εταιρίας,
ενώ η Hyundai πήρε απο τα 3 αυτά μοντέλαΒέβαια, μπορείς να βλέπεις το Veloster, το Genesis Coupe , τα iXX και Equus
και να λες 'καλαίσθητα, βγαίνουν απο μια εταιρία.' (ΝΟΤ)Αλλά αυτή η αντιγραφή από κάπου ξεκίνησε, ο τελευταίος αντιγραφέας μέχρι στιγμής ίσως είναι η Ηyundai.
Nα πω την αλήθεια από τα παραπάνω το μόνο που μου άρεσε πολύ ήταν το Genesis Coupe, τα υπόλοιπα τα βρήκα συμπαθή ή αδιάφορα(Εquus) με πιο συμπαθή το Veloster.Μήπως να φτιάξει μιά δικιά της μάσκα όπως π.χ. Μercedes, BMW, Audi...
Γιατί όχι;
Γιατί όχι, αλλά άνετα παίζουν την κολοκυθιά και λέω ,γιατί ναί; Πάντως μάσκα Veloster, i30, i20, Genesis Coupe είναι ίδιες ή έστω σχεδόν ίδιες.
...και να τη χρησιμοποιεί μέχρι να βαρεθούμε να τη βλέπουμε;
Όχι αναγκαστικά.
Αλλά συμβαίνει!
-
Το Veloster το είδα live πριν λίγους μήνες στο εξωτερικό. Μέσα κλασική σχεδίαση Hyundai (όχι απαραίτητα κακή) και χώροι μικρού κουπέ, αλλά εξωτερικά πέρα από το λειτουργικό -θετικό- θέμα που μπορεί να έχει με την μία πίσω πόρτα (από την πλευρά του συνοδηγού) η τόση εκκεντρικότητα στην σχεδίαση του το κάνει άσχημο. Πολύ καλύτερο ένα 3θυρο i30.
Απο εκεί και πέρα τι νόημα έχει να μιλάμε για μεγάλες κούρσες που είτε είναι για τις λεγόμενες 'αναπτυσσόμενες' χώρες της Ευρώπης ή επιλεκτικά σε κάποιες λίγες ... μόνο τους 'οπαδούς μπορεί να ενδιαφέρουν. Και αυτοί ελπίζω να μη τα περιμένουν στην Ελλάδα ... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Veloster το είδα live πριν λίγους μήνες στο εξωτερικό. Μέσα κλασική σχεδίαση Hyundai (όχι απαραίτητα κακή) και χώροι μικρού κουπέ, αλλά εξωτερικά πέρα από το λειτουργικό -θετικό- θέμα που μπορεί να έχει με την μία πίσω πόρτα (από την πλευρά του συνοδηγού) η τόση εκκεντρικότητα στην σχεδίαση του το κάνει άσχημο. Πολύ καλύτερο ένα 3θυρο i30.
Απο εκεί και πέρα τι νόημα έχει να μιλάμε για μεγάλες κούρσες που είτε είναι για τις λεγόμενες 'αναπτυσσόμενες' χώρες της Ευρώπης ή επιλεκτικά σε κάποιες λίγες ... μόνο τους 'οπαδούς μπορεί να ενδιαφέρουν. Και αυτοί ελπίζω να μη τα περιμένουν στην Ελλάδα ...Στην αρχή το Veloster με ξένισε στο σχεδιασμό και το βρήκα άσχημο αλλά μετά άρχισε να μου αρέσει. Αν το βλέπεις από μπροστά είναι όμορφο και επιθετικό αλλά στο πλαϊ υστερεί. Σαν το Genesis Coupe δεν είναι! Επίσης με λίγο φαντασία η μάσκα του Veloster Turbo μοιάζει με Audi, προσφέρει καλό αερισμό του κινητήρα φαντάζομαι.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εντυπωσεις για Ατος εχουμε?Προβληματα αξιοπιστια οτιδηποτε!επεσε πλεον στα χερια μου ενα 1000ρι της οικογενειας λογο καυσιματος βεβαιως βεβαιως και λεω να του δωσω λιγη σημασια!Ειναι Γατος αλλοστε! 2000 μοντελο 999κ.ε 168.000κμ
Ατος του 2001 με 142.000κμ σχεδόν όλα μέσα στη πόλη. Κανένα πρόβλημα απολύτως. Μόνο δίσκοπλατό χρειάστηκε στα 130000 αν θυμάμαι καλά
Στάλθηκε από το ST25i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Γατος του 01' με 122Κ χλμ.......ποτέ κανένα θέμα
Στο δικό σου αν γνωρίζεις, την προτερη συντήρηση του, δεν θα έχεις και πολλά για να ασχοληθεις.. ....169.500κμ πλεον!!!! Μπορω να πω πως ειμαι περιφανος κατοχος!Απο συντηρηση θα κανω οτι μπορω εννοειται!
-
Δες αν εχει αλλαξει ιμαντες στα 150Κ χλμ......θελει καθε 50Κ
Βιβλιο σερβις εχει;;; -
Απο το αγγλικό βιβλιο συντήρησης για τα Hyundai απο 9/2002 και μετα (έχω και για μετέπειτα μοντέλα για οποίον θέλει).
Προσέξτε τα διαστήματα αλλαγής ιμαντων που εχουν: 50.000 μιλια (δηλαδη 80.467 χιλιομετρα!) ή αλλιώς 5 χρονια και τι λέει η δική μας αντιπροσωπεία γι αυτά: 45.000 χιλιομετρα ή αλλιως 3 χρόνια (στα 3 χρόνια στην Αγγλία έχουν απλα inspection!).Τροφή για σκέψη;
Υγ. Στα μετα το 2008 το έχουν παει στα 60.000 μίλια ή 6 χρόνια την αλλαγή!
Στάλθηκε απο το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2.
-
Εγώ έχω το προηγούμενο Βιβλίο συντήρησης αν και στο πρώτο σερβις, τότε, μου έδωσαν το νέο.. .......αφού το ξεφυλλισα λίγο το πεταξα, καθώς με τα ίδια λιπαντικα και ανταλακτικα είχαν διπλασιασει τα χλμ τόσο απλά.. ....
Έτσι ακολουθω το παλιό πρόγραμμα που λέει ιμαντες ανά 50Κ και έχω το κεφάλι μου ησυχο.. .... -
Ιμαντες ανα 50.000km ειναι κλοπη και σε πιανουν κοροιδο...
-
καλημερα θα ηθελα την βοηθεια σας απο οποιον γνωριζει για ενα ALLinONE συστημα για το hyundai i30.
Εχω δει αυτο http://www.ebay.co.uk/itm/Pure-Android- ... 4619856dea
που ειναι με android.
Αυτο http://www.ebay.co.uk/itm/Aurora-2-For- ... 35d13fef75
και αυτο το επωνυμο pioneer http://www.ebay.co.uk/itm/Pioneer-SPH-D ... 27d85c8e62 , το οποιο δεν ξερω ομως αν ειναι συμβατο με το αμαξι.
Θα ηθελα να μου πειτε λοιπον
- Ποιο απο αυτα ειναι καλυτερο η αν εχετε να μου κανετε καποια αλλη προταση.
- Αν με τα συγκεκριμενα θα χασω την λειτουργια απο τα χειριστηρια στο τιμονι.
- Αν το pioneer θα μπορει να μπει στο ταμπλο του i30 , ασχετα που ειναι 2din , μηπως εχει καποιες ιδικες γωνιες κλπ που δεν θα μπορει να εφαρμοσει καλα?
Σας ευχαριστω πολυ.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ιμαντες ανα 50.000km ειναι κλοπη και σε πιανουν κοροιδο...Που να δεις σε manual για Αccent πριν του 2000 έλεγε για αλλαγή ιμάντα χρονισμού στα 40.000χλμ και για τους υπόλοιπους 30.000χλμ.
Tους ιμάντες μαζί με χρονισμού τους είχα αλλάξει στα 58.000χλμ(6 χρόνων τότε) και ήταν σε μαύρα χάλια! Όταν αντίκρυσα τον ιμάντα χρονισμού τρόμαξα, σαν να τον είχες χαρακώσει σε πολλά σημεία με νυστέρι, σε μία πλεύρα μάλιστα κρατιόταν σε ένα χιλιοστό υλικό, αμφιβάλω αν θα αντέχε για άλλα 20.000χλμ. Ίσως βέβαια να έφταιγαν και τα χρόνια.
Σε ένα manual που έχω εγώ λέει ,επιθεώρηση κάθε 30.000χλμ ή 24 μήνες του ιμάντα νερού-δυναμό, air con και αντλίας κρεμαγιέρας και αλλαγή 90.000χλμ ή 72 μήνες για τον χρονισμού. Αν το αμάξι βρίσκεται υπο δύσκολες συνθήκες όπως σε χαμηλές θερμοκρασίες ή σε κίνηση σε πολή, μποτιλιάρισμα με άνω των 32 βαθμών, σε βουνά κλπ τότε αλλάγή ιμάντα χρονισμού στα 60.000χλμ ή 48 μήνες.
Σήμερα οι ιμάντες έχουν 47.000χλμ στα 7 χρόνια( μας έπιασε η κρίση) και είναι εμφανής η φθορά τους. -
Μόνο σε εμένα φαίνεται λογικό αυτό?
Από κάπου έπρεπε να κόψουν. -
Δείτε λίγο και το υλικό κατασκευής ή κατ' επέκταση την μάρκα του ιμάντα. Στην Ρενώ κάποτε από τα 60000 χλμ το πήγαν στα διπλάσια χλμ αλλά και ο ιμάντας φαινόταν στην ίδια κατάσταση αντίστοιχα στο τέλος. Εκείνο που ίσως φοβίζει λίγο είναι τα ακραία (έτσι όπως ακούγονται αριθμητικά) πολλά χλμ. Πχ Φοκους1,6 που θέλει κάθε 180000 χλμ (και σύμφωνα με κάτοχο του ισχύει) σε Βολβο με τον ίδιο κινητήρα στα 130000 έγινε κομμάτια ....
Τα 30, 40 & 50000 χλμ πάντως παραείναι λίγα.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Οι ιμάντες ερκοντίσιο, δυναμό και υ/τ έχουν αστείο κόστος ανταλλακτικού και εργασίας, σε μερικές περιπτώσεις μπορεί και να τα κάνει κάποιος μόνος του. Του χρονισμού έχει πολύ μεγαλύτερο αν αλλάξεις και αντλία νερού, και φυσικά είναι πολύ πιο απαιτητικός στις εργασίες. 40.000 χλμ. είναι πολύ λίγα, 90.000 χλμ ήταν συνηθισμένη περίπτωση πριν 20 χρόνια. Δοθέντος ότι το μοτέρ του Άξξεντ βγήκε το 1995, είναι αναμενόμενο το β'.
-
το μανουαλ ορίζει αλλαγή ιμάντα χρονικά και χιλιομετρικά... ότι έρθει πρώτο...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δείτε λίγο και το υλικό κατασκευής ή κατ' επέκταση την μάρκα του ιμάντα. Στην Ρενώ κάποτε από τα 60000 χλμ το πήγαν στα διπλάσια χλμ αλλά και ο ιμάντας φαινόταν στην ίδια κατάσταση αντίστοιχα στο τέλος. Εκείνο που ίσως φοβίζει λίγο είναι τα ακραία (έτσι όπως ακούγονται αριθμητικά) πολλά χλμ. Πχ Φοκους1,6 που θέλει κάθε 180000 χλμ (και σύμφωνα με κάτοχο του ισχύει) σε Βολβο με τον ίδιο κινητήρα στα 130000 έγινε κομμάτια ....
Τα 30, 40 & 50000 χλμ πάντως παραείναι λίγα.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Δε θα εμπιστευόμουν τον ιμάντα για 180.000χλμ και ας έλεγε ο κατασκευαστής ότι ήθελε. Στα 100.000 χλμ θα πήγαινε για αλλαγή ή στα 6 χρόνια.
-
Σε elantra που έγινε προσφατα αλλαγη στα 5 χρόνια και με 40.000 χιλιόμετρα πάντως, ο ιμάντας ηταν σε πάρα πολύ καλή κατασταση και σύμφωνα με τον μάστορα (εξειδικευμένο συνεργειο για hyundai-kia), άντεχε για τουλάχιστον ενα χρονο ακόμα..μου τον έδειξε κιόλας.
Στο κουπε μου άλλαξα ιμάντες 01/2010 λόγω 5ετιας, έχοντας κανει ουτε 20.000χλμ. Έκτοτε έχω κανει μολις 5.000χλμ. Οποτε δεν βλέπω να αλλάζουν πριν απο 1-1.5 χρονο ακόμα..το πολύ πολύ να τον βάλω να τον δει πως είναι.Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Σε elantra που έγινε προσφατα αλλαγη στα 5 χρόνια και με 40.000 χιλιόμετρα πάντως, ο ιμάντας ηταν σε πάρα πολύ καλή κατασταση και σύμφωνα με τον μάστορα (εξειδικευμένο συνεργειο για hyundai-kia), άντεχε για τουλάχιστον ενα χρονο ακόμα..μου τον έδειξε κιόλας.
Στο κουπε μου άλλαξα ιμάντες 01/2010 λόγω 5ετιας, έχοντας κανει ουτε 20.000χλμ. Έκτοτε έχω κανει μολις 5.000χλμ. Οποτε δεν βλέπω να αλλάζουν πριν απο 1-1.5 χρονο ακόμα..το πολύ πολύ να τον βάλω να τον δει πως είναι.Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα 58.000χλμ -6 χρόνια είχαν θέμα εμένα πάντως! Σε ένα σημείο είχαν σχεδόν φανεί τα λινά.
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Στα 58.000χλμ -6 χρόνια είχαν θέμα εμένα πάντως! Σε ένα σημείο είχαν σχεδόν φανεί τα λινά.
Ηταν άψογος ο ιμάντας, τον τσάκιζε, τον πίεζε να δει ποσο σκληρός ήταν...είπε άντεχε τουλαχιστον χρονο.
Βέβαια ο ιμαντας ηταν με σήματα Hyundai επανω. Ενω ακόμα και στα εξουσιοδοτημένα βάζουν bando..δεν ξέρω γιατί. Ίσως παιζει κι αυτό το ρολο του. Εσένα τι μάρκα ήταν;Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ο ιμάντας χρονισμού προφανώς είναι ένα ανταλλακτικό στην οποία εργασια της αλλαγης του, οι αντιπροσωπείες ποντάρουν στην ψυχολογια του κατόχου, δεδομένου ότι αν τυχον σπάσει είναι χοντρή ζημια μιας και καταστρέφεται στην ουσια ολο το μοτερ. αυτά για οσους καταλαβαίνουν 2 πραγματα και προβληματίζονται ως προς την αλλαγη ή όχι. υπάρχουν και κάτοχοι οι οποιοι δεν εχουν την παραμικρή ιδεα τι είναι αυτό και σε τι χρησιμευει. ετσι λοιπον πανε με κλειστά ματια (μανουαλ δηλαδή).
από τα παραπάνω συμφραζομενα καταλαβαινω ότι οι εταιρείες παιζουν...
ΚΑΙ με την ποιότητα του ανταλλακτικού=το βλέπεις φιλε ότι παει να κοπει, τρεχα αλλαξε το
ΚΑΙ με τη συχνότητα της αλλαγης του ανταλλακτικου κατά το όπως τις συμφέρει τις ιδιες (οικονομικως εννοω βεβαια). απλα οσο περνάνε τα χρονια παρατηρείτε μια αραίωση των διαστημάτων αλλαγης αλλα και τις τιμης της εργασιας για την αλλαγη.στη ρενο για παράδειγμα λενε αλλαγη στα 90.000 χλμ ή 5 χρονια. εγω το αλλαξα στα 97.000 και ειχαν περάσει 7 χρονια. ο ιμάντας παντως ηταν σε πολύ καλη κατάσταση.
HYUNDAI FORUM