Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχέση τιμής-απόδοσης στα 1800cc αυτές τις μέρες.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχέση τιμής-απόδοσης στα 1800cc αυτές τις μέρες.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    55
    134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kam last edited by

      Βρε παιδιά, δεν μπορώ να χωνέψω τα 5 χιλιοστά απόσταση του Μάζντα 6 μεταξύ μπροστινής ρόδας και προφυλακτήρα. Θα χτύπαγε σε όποιο από τα μέρη που κάνω εκδρομές! Και σε άσφαλτο, μόνο στην Αττική οδό (και αν).

      Μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι όπως θάλεγε και ο 'Καψής' του Μητσικώστα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Κάτι δεν κατάλαβες καλά μάλλον.
        Το 6 το έχουν πάρει μερικοί γνωστοί-φίλοι και είναι όλοι πολύ ικανοποιημένοι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petran last edited by

          ζητα ενα test drive καννα 4χ4 με abt απο την αντιπροσωπεια...
          με τα λεφτα που θελεις να διαθεσεις, ΤΙΠΟΤΑ αλλο δεν θα σε καλυψει σε τετοιο βαθμο..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitrios last edited by

            Ο χρήστης ΚΑΜ έγραψε:
            Βρε παιδιά, δεν μπορώ να χωνέψω τα 5 χιλιοστά απόσταση του Μάζντα 6 μεταξύ μπροστινής ρόδας και προφυλακτήρα. Θα χτύπαγε σε όποιο από τα μέρη που κάνω εκδρομές! Και σε άσφαλτο, μόνο στην Αττική οδό (και αν).

            Μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι όπως θάλεγε και ο 'Καψής' του Μητσικώστα?

            φίλε πάρε το οctavia το station με τα 150 άλογα και την τετρακίνηση,και όταν βαρεθείς τα 150,μπες στο http://www.gtc.gr να μάθεις τι μπορείς να κάνεις στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
            Η γνώμη μου είναι να μην το πάρεις εξαρχής ως abt,και να πάρεις το station 4x4 που έχει την καλή ανάρτηση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
              ζητα ενα test drive καννα 4χ4 με abt απο την αντιπροσωπεια...
              με τα λεφτα που θελεις να διαθεσεις, ΤΙΠΟΤΑ αλλο δεν θα σε καλυψει σε τετοιο βαθμο..

              μπαααααα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petran last edited by

                σχετικα με το abt, υπαρχει μια ολοκληρη παραφιλολογια....
                ας καταληξει ο ανθρωπος σε μαρκα/μοντελο, και μετα εχει ο θεος..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirbasil last edited by

                  Octavia 1.8T 4x4 είναι πολύ καλή επιλογή.
                  Πατέρας φίλου που έχει το άνωθεν (δεν κρύβεται η μόρφωση ) και μεταπήδησε σ'αυτό από Jaguar S-Type είναι καταευχαριστημένος.
                  90.000 χλμ. σε ένα χρόνο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Το παραπάνω μήνυμα έχει κάτι από την αύρα του 'The_Dude'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Το Octavia ειδικά σε στέισον και 4χ4 είναι πολύ καλό πακέτο.
                      Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι δεν έχει την καλή τετρακίνηση της Audi όπως στο Α4 με τα 3 διαφορικά που έχει δηλαδή μόνιμη τετρακίνηση αλλά μόνο 2 διαφορικά και περιστασιακή τετρακίνηση (βέβαια και αυτό πασπατεύεται από ότι έχω καταλάβει ώστε να μπορείς να είσαι πιο συχνά ή πάντα τετρακίνητος.... που μάλλον συμβάλλει και στη λύση του προβλήματος των υπερβολικών μούτρων με επιπλέον ισχύ)
                      Επίσης λόγω μικρού μεταξονίου θα υστερεί σε χώρους για τους πίσω....
                      Αυτό με τα 5 χιλιοστά του Mazda 6 δεν το κατάλαβα. Αν είναι απόσταση από μπροστά που είναι ο προφυλαχτήρας πίσω που είναι η ρόδα δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα, η ρόδα αφενός είναι πιο μέσα από την άκρη του προφυλαχτήρα και αφετέρου κάνει πάνω κάτω στις ανωμαλίες και όχι μπρος πίσω.... εκτός αν τρακάρεις συχνά και θέλεις να έχει χώρο να οπισθοχωρεί ο προφυλαχτήρας χωρίς να βρίσκει στη ρόδα!
                      Πάντως είναι μάλλον απίθανο να είναι τόσο κοντά από τη μάνα του γιατί τότε δεν θα χωράγανε αλυσίδες που απαιτούν τουλάχιστον 1-1,5+ εκατοστό....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gto last edited by

                        Ο χρήστης ΚΑΜ έγραψε:
                        Μια ερώτηση για το Mazda 6. Σε χώμα το έχετε βάλει? Διαβάζω ότι η απόσταση ανάμεσα στον μπροστινό προφυλακτήρα και την ρόδα είναι 5 χιλιοστά (!). Αν πέσει μέσα στη λακούβα, τι γίνεται?

                        Χωρίς παρεξήγηση. Μην ακούω μαμακίες
                        Πάντως απο λάθος το έχω βάλει σε χωματόδρομο με 5 (!!!!) άτομα μέσα και φυσικά no problem ! Εννοείται ότι με 205 λάστιχο με σχετικά χαμηλό προφίλ δεν είναι και η καλύτερη του ο χωματόδρομος αλλά σίγουρα δεν έπαθε τίποτα.
                        Μέχρι και αλυσίδες του έχω βάλει ...ειδίκου τύπου βέβαια για να μην γρατσουνίσει τις ζάντες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gto last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Επίσης λόγω μικρού μεταξονίου θα υστερεί σε χώρους για τους πίσω....
                          Αυτό με τα 5 χιλιοστά του Mazda 6 δεν το κατάλαβα. Αν είναι απόσταση από μπροστά που είναι ο προφυλαχτήρας πίσω που είναι η ρόδα δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα, η ρόδα αφενός είναι πιο μέσα από την άκρη του προφυλαχτήρα και αφετέρου κάνει πάνω κάτω στις ανωμαλίες και όχι μπρος πίσω.... εκτός αν τρακάρεις συχνά και θέλεις να έχει χώρο να οπισθοχωρεί ο προφυλαχτήρας χωρίς να βρίσκει στη ρόδα!
                          Πάντως είναι μάλλον απίθανο να είναι τόσο κοντά από τη μάνα του γιατί τότε δεν θα χωράγανε αλυσίδες που απαιτούν τουλάχιστον 1-1,5+ εκατοστό....

                          Με μιά δεύτερη σκέψη μάλλον εννοεί τους θόλους. Η αλήθεια είναι ότι το 6 όπως και κάθε αυτοκίνητο της κατηγορίας του με 16+ ζάντες έχει λίγο περιορισμένο χώρο στους θόλους. Αυτό πάντως δεν είναι πρόβλημα. Θέλει λίγη προσοχή πάντως όταν θα βάλεις αλυσίδες να διαλέξεις τον σωστό τύπο. (οι μεταλλικές γρατζουνάνε ως γνωστόν τις ζάντες )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petran last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                            ζητα ενα test drive καννα 4χ4 με abt απο την αντιπροσωπεια...
                            με τα λεφτα που θελεις να διαθεσεις, ΤΙΠΟΤΑ αλλο δεν θα σε καλυψει σε τετοιο βαθμο..

                            μπαααααα

                            μπαμιες!
                            αμα εχεις καποιο επιχειρημα, σε ακουω..

                            επισης onyx, δεν εχει torsen διαφορικο που μπαινει μονο σε διαμηκεις κινητηρες (α4 / α6)
                            αλλα εχει haldex, οπως ολοι οι εγκαρσιοι του group (s3 / ΤΤ / leon 4x4)
                            το οποιο εχει αποδειχτει με διαοφρα τεστ απο διαφορα περιοδικα ελλαδας και εξωτερικου, οτι δεν εχει καμια καθυστερηση στην εμπλοκη του..
                            και βεβαια η ιδια η haldex μεσω της ace, διαθετει ενα συστηματακι που κλειδωνει το διαφορικο στο 50-50 για οσους νομιζουν οτι το χρειαζονται..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gfon last edited by

                              Ειμαι κατοχος του avensis 1800, εδω και ενα χρονο, το μονο θεμα που ειχα ηταν ενας τριγμός απο το καπακι των ασφαλειων αριστερα του οδηγου, σε πολυ αγρια ασφαλτο, που λυθηκε απο μένα.

                              Το αμαξι εχει πολυ δυνατο κινητηρα, απλετους χωρους,κορυφαια ποιοτητα συναρμολογισης και φινιρισμα, πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, ειδικα αυτο θα το καταλαβεις στην ΕΟ σε ταξιδια οπου δεν σε κουραζει καθολου ακομα και αν κινησαι με μεγαλες ταχυτητες >160, στιβαρη αισθηση, ασφαλεια ενεργητικη και παθητικη κορυφαια, εξοπλισμος δεν χρειαζεσε τιποτα επιπλεον, και επισης οικονομικοτατο, οσο και να το ζοριζω δεν καιει πανω απο 8,5lit στην χειροτερη περιπτωση.

                              Αν θες να το πατας σε χωμα ξεχασετο... ειναι χαμηλο, αν θελεις σπορτιφ αισθηση επισης ξεχασετο, ειναι προσανατολισμενο προς την ανεση με μαλακη ρυθμιση αναρτησεων.

                              Μεχρι στιγμης δεν εχει ακουστει τιποτα για το μοντελο και τρεχει ηδη 2 χρονια.

                              Τιμη 24400

                              Καλη επιλογή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kam last edited by

                                Και πάλι ευχαριστώ όσους συνεισέφεραν την άποψή τους.

                                Παρακαλώ μια ερώτηση σ' αυτούς που συστήνουν το στέϊσον βάγκον αντί του κανονικού στην Octavia. Αν κατάλαβα, έχουν διαφορά στην ανάρτηση. Ποιά ακριβώς?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petran last edited by

                                  η διαφορα στην πισω αναρτηση ειναι αναμεσα στα μπροστοκινητα και τα τετρακινητα.
                                  οχι αναμεσα σε στεησον και σενταν.
                                  ειναι λογω της τετρακινησης, οχι της διαφορας στο σουλουπι.

                                  • υπαρχει octavia 150hp σενταν και κόμπι (στεησον)

                                  • υπαρχει octavia 180hp σενταν και κόμπι (στεησον) (RS)

                                  • υπαρχει και octavia 150hp 4Χ4 σενταν και κόμπι

                                  ΟΛΑ τα παραπανω με ενα προγραμμα μονο πανε πανω απο 200 αλογα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Ακριβώς... Η δικίνητη έκδοση έχει πίσω ημιάκαμπτο άξονα, ενώ η 4κίνητη έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (όχι και τόσο διαφορετική από αυτή του Golf IV). Επιπλέον η 4κίνηση κλέβει λίγο από τον χώρο αποσκευών, αλλά παραμένει μεγάλος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 3 / 3
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr