-
ΚΑΜ,
Οσον αφορα αξιοπιστια και καταναλωση, με τη βενζινη που παιρνουν και οι δυο (FSi / 1.8T) δε νομιζω οτι κερδιζεις τιποτα να πας στον FSi, οποτε αν θες τη γνωμη μου (και δε σε χαλαει και μια γυναικεια αποψη!) πολυ καλα κανεις και σκεφτεσαι το 'περασμενης γενιας' 1.8Τ. -
Ο χρήστης ΚΑΜ έγραψε:
Κατ' αρχήν ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.Όπως έγραψα, δεν θέλω αμάξι που η γραμμή παραγωγής του να μην είναι δοκιμασμένη (την έχω πατήσει στο παρελθόν). Δηλαδή, τα παλιά μοντέλα που δίνονται σε προσφορά επειδή θα βγουν νεότερες εκδοχές τους, για μένα είναι ό,τι πρέπει. Δεύτερον, όπως έγραψα, δεν θέλω να δώσω περισσότερα από 8 εκατομύρια (24,000 Ευρώ).
Το Οκτάβια 5 δεν παίζει (νέο μοντέλο)--φυσικά όταν γράφω για Οκτάβια εννοώ την παλιά με τον 1800Τ κινητήρα. Ο FSI δεν είναι (για μένα) αρκετά δοκιμασμένος. Το Avensis παίζει οριακά (λόγω τιμής) και to Volvo επίσης είναι ακριβό.
Το πλέον δοκιμασμένο, διαχρονικό, και ευχάριστο, 156 1.8
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Το Mazda 6 το εχεις δεί ?? Με τα χρήματα που μπορείς να δώσεις παίρνεις και το δίλιτρο (το οποιο ειναι πραγματικά παρα πολύ καλο - ομιλώ εκ πείρας )Οι φημες λενε παντως οτι μαλλον οι 1800αρηδες θα την πληρωσουν τη νυφη οπου να'ναι, που θα 'προσαρμοστουν' και παλι τα τελη κυκλοφοριας...
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Το Mazda 6 το εχεις δεί ?? Με τα χρήματα που μπορείς να δώσεις παίρνεις και το δίλιτρο (το οποιο ειναι πραγματικά παρα πολύ καλο - ομιλώ εκ πείρας )Βλέποντας το προήγουμενο post έτοιμος να σχολιάσω ήμουν
Με αυτό επανόρθωσεςMazda 6 Δαγκωτό !!!!
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Το Mazda 6 το εχεις δεί ?? Με τα χρήματα που μπορείς να δώσεις παίρνεις και το δίλιτρο (το οποιο ειναι πραγματικά παρα πολύ καλο - ομιλώ εκ πείρας )
Βλέποντας το προήγουμενο post έτοιμος να σχολιάσω ήμουν
Με αυτό επανόρθωσεςMazda 6 Δαγκωτό !!!!
-
Mazda 6
Ford Mondeo
-
vmantas: Ποιό είναι το 156 1.8?
Michelle: Μα πώς να με 'χαλάσουν' οι γυναικείες απόψεις? Χαίρομαι να τις ακούω.
Παιδιά, το ερώτημα είναι αν με τα συγκεκριμένα χρήματα αξίζει κανένας να δοκιμάσει την πρόταση της Skoda (Octavia 1800T 4x4--ΟΧΙ Octavia5) που τεχνικά μιλώντας είναι ιδιαίτερα ελκυστική. Το θέμα είναι αν η συγκεκριμένη εταιρία βγάζει αξιόπιστα αυτοκίνητα. Αν η διαφορά από τα άλλα της VAG είναι το όνομα, τότε μπορεί ακόμη να είναι και ευκαιρία (τετρακίνητο κλπ), αν θεωρήσουμε ότι αγοράζεις τα μηχανικά μέρη και το σασί του Audi T. Και επίσης μου αρέσει οπτικά.
Για το Mondeo ακούω μόνο καλά λόγια. Και αυτή τη στιγμή είναι επίσης σε πολύ καλή τιμή. Το Avensis έχει επίσης μόνο καλά σχόλια, αλλά είναι στο άνω όριο τιμής. Τεχνικά συγκρινόμενο με το Octavia 1800T 4x4 (που οι τιμές τους είναι κοντά), υπερτερεί το Octavia, αλλά βέβαια με το Avensis δεν ρισκάρεις.
Φυσικά η Volvo είναι Volvo, έχει φήμη κλπ. Όμως κάπως στενό μοιάζει το S40 και είναι και ακριβό. Το Mazda 6 ομολογώ ότι δεν το έχω ψάξει, ίσως και λόγω των διαφημίσεων που τονίζουν τα ραλιτζίδικα χαρακτηριστικά. Υπόσχομαι ότι θα το κοιτάξω...
-
Mazda 6 .-
-
Ο χρήστης ΚΑΜ έγραψε:
vmantas: Ποιό είναι το 156 1.8?Michelle: Μα πώς να με 'χαλάσουν' οι γυναικείες απόψεις? Χαίρομαι να τις ακούω.
Παιδιά, το ερώτημα είναι αν με τα συγκεκριμένα χρήματα αξίζει κανένας να δοκιμάσει την πρόταση της Skoda (Octavia 1800T 4x4--ΟΧΙ Octavia5) που τεχνικά μιλώντας είναι ιδιαίτερα ελκυστική. Το θέμα είναι αν η συγκεκριμένη εταιρία βγάζει αξιόπιστα αυτοκίνητα. Αν η διαφορά από τα άλλα της VAG είναι το όνομα, τότε μπορεί ακόμη να είναι και ευκαιρία (τετρακίνητο κλπ), αν θεωρήσουμε ότι αγοράζεις τα μηχανικά μέρη και το σασί του Audi T. Και επίσης μου αρέσει οπτικά.
Για το Mondeo ακούω μόνο καλά λόγια. Και αυτή τη στιγμή είναι επίσης σε πολύ καλή τιμή. Το Avensis έχει επίσης μόνο καλά σχόλια, αλλά είναι στο άνω όριο τιμής. Τεχνικά συγκρινόμενο με το Octavia 1800T 4x4 (που οι τιμές τους είναι κοντά), υπερτερεί το Octavia, αλλά βέβαια με το Avensis δεν ρισκάρεις.
Φυσικά η Volvo είναι Volvo, έχει φήμη κλπ. Όμως κάπως στενό μοιάζει το S40 και είναι και ακριβό. Το Mazda 6 ομολογώ ότι δεν το έχω ψάξει, ίσως και λόγω των διαφημίσεων που τονίζουν τα ραλιτζίδικα χαρακτηριστικά. Υπόσχομαι ότι θα το κοιτάξω...
Όπως έχει είπωθει στο παρελθόν το 6 να το δεις τελεύταιο !!
Με αυτό θα φύγεις (παθών) -
Μια ερώτηση για το Mazda 6. Σε χώμα το έχετε βάλει? Διαβάζω ότι η απόσταση ανάμεσα στον μπροστινό προφυλακτήρα και την ρόδα είναι 5 χιλιοστά (!). Αν πέσει μέσα στη λακούβα, τι γίνεται?
-
Προσωπική σειρά επιλογής, σε αυτά που αναφέρεις:
Mazda 6, Skoda Octavia 1.8t 4x4 (το station wagon καλύτερα), Ford Mondeo...
Ένα μείον του Skoda είναι ότι καίει αρκετά, ένα άλλο είναι οι χώροι στο πίσω κάθισμα... ένα συν όμως ότι τα άλογά του αναβαθμίζονται πολύ εύκολα...
Συνφορουμίτης που έχει δοκιμάσει το Octavia 1,8Τ 4x4 ABT (193 άλογα) βρήκε πολλά μούτρα... Τα περιοδικά το εκθειάζουν (την απλή έκδοση με τα 150 άλογα). Ίσως το ΑΒΤ να θέλει και νέα ανάρτηση...
Προσωπικά πάντως θα έπαιρνα το Focus ή το Mazda 3 και τα δύο στα 2,0... κάνοντας μία μικρή παραχώρηση στους χώρους...
Το 156 είναι η Alfa Romeo 156, η οποία επίσης μου μιλάει περισσότερο από τα άλλα μεσαία, ιδίως άμα είναι η Sportwagon...
Κακό αμάξι πάντως δεν θα πάρεις, όποιο κι αν επιλέξεις...
-
Ο χρήστης ΚΑΜ έγραψε:
vmantas: Ποιό είναι το 156 1.8?Alfa Romeo
Εχουμε στην οικογένεια και το S40 1.8, παρά πολύ καλό, ειδικά σε εξοπλισμό και άνεση (έκδοση summum). Αλλα ως παλιός κάτοχος μιας 156 1.6, και νυν μιας A75 1.8 (1992), και αν είσαι από τους οδηγούς που δεν βγαίνουν βόλτα αλλά βγαίνουν να οδηγήσουν (χωρίς παρεξήγηση! εννοώ ότι χαίρεσαι να νοιώθεις το αυτοκίνητο σου σε κάθε του στιγμή), συνιστώ ανεπιφύλαχτα την Alfa.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Συνφορουμίτης που έχει δοκιμάσει το Octavia 1,8Τ 4x4 ABT (193 άλογα) βρήκε πολλά μούτρα... Τα περιοδικά το εκθειάζουν (την απλή έκδοση με τα 150 άλογα). Ίσως το ΑΒΤ να θέλει και νέα ανάρτηση...Ναι, αλλά ο Dude, που είχε κάποια στιγμή στην πολυτάραχη ζωή του ένα Octavia vRS, όταν ήταν 21 νομίζω (δηλαδή πριν από 6 χρόνια, μια που τώρα είναι (30-12+7)*π= 29 , είχε πει ότι το αυτοκίνητο είναι εργαλείο! Για τα λεφτά του (που τα είχε δώσει ο ίδιος από προσωπική εργασία 15 ετών) αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρωλεπτό.
Πάντως, αν ισχύουν όσα διαβάζω και αν δεν είμαι τόσο κουλός όσο φαίνεται, το Οκτάβια με τα 150 πρέπει να είναι ένα πολύ ευχάριστα γρήγορο αυτοκίνητο. Για τα 180+, αν ισχύει η 'προβληματική' ελκτική πρόσφυση σε σχέση με το Λεόν 1.8Τ, μάλλον είναι περισσότερο πύραυλος για κυνηγητά σε ευθείες.
-
Markvag, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τι ακριβώς εννοείς για τον συνφορουμίτη που 'βρήκε πολλά μούτρα'? Επίσης, σχετικά με την ερώτηση για την σχέση του Mazda 6 με τις λακούβες έχεις κάποιο σχόλιο?
Vmantas, επίσης σε ευχαριστώ για τη γνώμη σου. Είχα ψάξει το profile σου στο forum και έτσι είχα καταλάβει ότι αναφερόσουν στην Alpha Romeo. Δυστυχώς, δεν είμαι καθόλου ειδικός και έτσι δεν τα πιάνω με την πρώτη! Επίσης ομολογώ ότι χαίρομαι να νοιώθω το αυτοκίνητό μου κάθε στιγμή, αλλά αυτό επειδή θέλω να ταξιδεύω γρήγορα και με ασφάλεια. Η οδήγηση κατά τα άλλα μου είναι βαρετή και όταν ταξιδεύω προτιμώ να οδηγώ εγώ, μόνο και μόνο επειδή φοβάμαι όταν οδηγεί η γυναίκα μου! (αυτό καθόλου δεν αποτελεί γενικό σχόλιο--φοβόμουν και όταν οδηγούσε ο μακαρίτης ο πατέρας μου).
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Συνφορουμίτης που έχει δοκιμάσει το Octavia 1,8Τ 4x4 ABT (193 άλογα) βρήκε πολλά μούτρα... Τα περιοδικά το εκθειάζουν (την απλή έκδοση με τα 150 άλογα). Ίσως το ΑΒΤ να θέλει και νέα ανάρτηση...
Ναι, αλλά ο Dude,
Όχι βρε... σοβαρό άτομο εννοώ...
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Αν μιλάμε για το Octavia 5, ο FSI ζητάει σούπερ αμόλυβδη. Κατά τα λοιπά καλό. Mondeo η πιο σίγουρη λύση (και οικονομική). Avensis κάπως ακριβό, αλλά πολύ καλό. **Honda Accord **ακόμα καλύτερο.
αλλα με απαράδεκτο έως ανύπαρκτο After Sales εαν σπασει ο διαβολος το ποδάρι του και το χρειαστείς
Πες τα, πες τα!!!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Συνφορουμίτης που έχει δοκιμάσει το Octavia 1,8Τ 4x4 ABT (193 άλογα) βρήκε πολλά μούτρα... Τα περιοδικά το εκθειάζουν (την απλή έκδοση με τα 150 άλογα). Ίσως το ΑΒΤ να θέλει και νέα ανάρτηση...
Ναι, αλλά ο Dude,
Όχι βρε... σοβαρό άτομο εννοώ... τον popol@ro...
-
φιλε ΚΑΜ αντε διαλεξε το μοντελο και το χρωμα που σου αρεσει και κλεισε το octavia.
τα εργοστασια της skoda βγαινουνε καθε χρονο πρωτα ή απο τα πρωτα σε διαδικασιες ποιοτητας και συναρμολογησης σε ολο τον ομιλο vag.
τα ανταλακτικα ειναι ολα δοκιμασμενα (vag), η τιμη ειναι χαμηλη και ο κινητηρας ειναι ΜΑΚΡΑΝ οτι καλυτερο μπορεις να βρεις στα 1800.
ο μονος λογος που θα μπορουσε καποιος να μην το παρει ειναι το υποκειμενικο γουστο.
αφου ομως εκει δεν εχεις προβλημα, τι καθεσαι??
ολα αυτα τα ανεκδοτα που συνοδευουνε το ονομα της skoda ανηκουνε πλεον σε ενα αλλο ξεχασμενο παρελθον...επισης να ξερεις οτι οι εκδοσεις 150/180 δεν εχουνε μηχανικες διαφορες...
η διαφορα ειναι στο εργοστασιακο προγραμμα και στον υπολοιπο εξοπλισμο του αυτοκινητου.. οχι στον κινητηρα...
οποιο απο τα δυο κι αν επιλεξεις, με ενα προγραμμα ΜΟΝΟ, θα εισαι λιγο πανω απο τα 200 αλογα.. -
καπου σε αυτο το θεμα ακουσα οτι το αβενσις ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ..........
για να σκασει μυτη απο το δικο μου.........αντε γιατι το κερατο μου , θα τους το στειλω δωρακι πισω στην τογιοτα......ΑΡΕ ΠΑΤΕΡΑ , ΑΡΕ ΠΑΤΕΡΑ
μαζντα 6 και παλι μαζντα 6......... μπορει να κανει λιγο θορυβο παραπανω αλλα τουλαχιστον βγαζεις γουστα και γραφεις και χρονους......
-
Mazda 6 .... είναι .. made in Japan
Ολα τα αυτοκίνητα που ανέφερες είναι καλά
το Mazda είναι πιο αξιόπιστο
Σχέση τιμής-απόδοσης στα 1800cc αυτές τις μέρες.