-
Βλέπε 107
-
Τις είδατε τις τιμές του!!! http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3122&part=1
Για το 1600 αγοράζεις τουλάχιστον 147, μη πω Golf!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τις είδατε τις τιμές του!!! http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3122&part=1Για το 1600 αγοράζεις τουλάχιστον 147, μη πω Golf!
Αμάν!Δε το χα διαβάσει!Ήμαρτον!Ποιόν περιμένουν να το πάρει;Αυτόν που πήρε και Σμαρτ μα τα χρήματα για 206 θα μου πείς...Τελείως 'ειδικό' αυτοκίνητο.Και άσχημο ΙΜΗΟ.Πολύ άσχημο!!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τις είδατε τις τιμές του!!! http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3122&part=1Για το 1600 αγοράζεις τουλάχιστον 147, μη πω Golf!
Ήμαρτον που θα έλεγε και ο Γεωργίου...
-
Οι τιμές είναι παρανοικές!
Τόσο απίστευτη καινοτομία είναι 2 συρόμενες πόρτες για να δικαιολογήσουνε το +40% στην τιμή?
Προβλέπω να πάει άκλαφτο , ειδικά στην ελλάδα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι τιμές είναι παρανοικές!Τόσο απίστευτη καινοτομία είναι 2 συρόμενες πόρτες για να δικαιολογήσουνε το +40% στην τιμή?
Προβλέπω να πάει άκλαφτο , ειδικά στην ελλάδα.
Καινοτομία δεν είναι, αλλά έχουν υψηλό κόστος παραγωγής γιατί είναι ηλεκτρικές. Ας πρόσεχαν
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι τιμές είναι παρανοικές!Τόσο απίστευτη καινοτομία είναι 2 συρόμενες πόρτες για να δικαιολογήσουνε το +40% στην τιμή?
Προβλέπω να πάει άκλαφτο , ειδικά στην ελλάδα.
έλα ντε!Μια και αναφέρθηκες στις συρόμενες πόρτες, ποιά η συμπεριφορα τους σε μια πλευρική σύγκριυση;Είδα οτι το 1007 πήρα 5 αστέρια, όμως αυτές οι πόρτες είναι πιο ευαίσθητες, κατασκευαστικά.Αν πετσικάρουν ή ακόμη χειρότερα αν στραβώσει η ράγα της πόρτα τι γίνεται;
σίγουρα δε το χουν αφήσει στην τύχη, όμως εξακολουθώ να χω ενστασεις...Ο πατέρας μου είχε toyota lite ace με πίσω συρόμενη και νομίζω οτι είναι πιο ευαίσθητες... -
Δυστυχως η Peugeot εχει παρει εντελως λαθος δρομο και θα το πληρωσει...
Απο τα νεανικα, ελαφρα, 'στριφτερα' και κυριως προσιτα αυτοκινητα οδευει σε λυσεις βαριες, πολυμορφιζουσες βαρετες και ακριβες. Αντιθετα, η Citroen πηγαινει απο το καλο στο καλυτερο και φαινεται πως οι ρολοι αντιστρεφονται.
Μα καλα, 19.000 ευρω για.... 1007? Συγγνωμη, αλλα πρεπει να εισαι εντελως fashion victim και malaks για να το παρεις...Μηπως πρεπει να ανοιξει ενα petition αναλογο με αυτο κατα του Chris Bangle?
-
Δε νομίζω πως το κόστος της συρόμενης πόρτας να είναι +5000 ευρώ!!!!!!
Πάντως σε θέματα ασφαλείας δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
-
Το Smart συνεχίζει να διαθέτει την τρομακτική ιδιαιτερότητα να είναι 80-100 εκατοστά κοντύτερο από οτιδήποτε άλλο.... Καμία σύγκριση λοιπόν, το 1007 μόνο σαν φτωχό αντίπαλο/μικρό αδελφό της A-class το βλέπω αλλά με λίγες δυνατότητες επιτυχίας.
Ευτυχώς θα βγει και το 107.... για να δούμε τι θα γίνει και με δαύτο γιατί δεν σας κρύβω ότι έχω μια ανησυχία... και το 1007 ακόμα και με τα 140+ άλογα με το ψηλό του σουλούπι δεν με εμπνέει αθλητικά.... για μπάσκετ! ίσως αλλά για το δρόμο μάλλον όχι! -
Νομίζω καλύτερα να μην το εισάγουν στην Ελλάδα... να γλιτώσουν και από τα έξοδα εισαγωγής οι αντιπρόσωποι!
Έλεος... με τέτοια αμάξια και τέτοιες τιμές... -
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=44866
τέλος εποχής
-
Προσπαθώ να καταλάβω τη λογική της Πεζό.
Κι εγώ προβλέπω ότι το 1007 θα πάει άκλαφτο σε πωλήσεις, αν και δεν γνωρίζω ποιός είναι ο αρχικός στόχος πωλήσεων της εταιρείας. Δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα άσχημο μίνι πολυμορφικό με συρόμενες πόρτες-σιγά την καινοτομία!
Αναρωτιέμαι ποιοί θα αγοράσουν 107 σε περίπτωση που το Aygo έχει τουλάχιστον την ίδια τιμή, και 3 χρόνια εγγύησης παραπάνω.
H πορεία της Peugeot είναι απογοητευτική.
Κυρίως για όσους αγαπάνε το αυτοκίνητο και την οδήγηση. -
Καλά ρε παιδιά το χιλιοτετρακοσάρι 1007 να κάνει όσο και το χιλιοτετρακοσάρι Golf? και το χιλιοεξακοσάρι τα ίδια. Κανονικά δεν θα έπρεπε να ανταγωνίζεται τιμολογιακά το Fusion, το Idea, το Meriva και το Modus?
-
μεγαλο ενδιαφερον ειχε το αρθρο του Ιαν Αντοκ στο προηγουμενο τευχος των 4τροχων οπου αναφεροταν στο εν λογω αυτοκινητο. ειχε πει οτι μαλλον σπαζοκεφαλια αποτελουν το νεο ειδος εισοδου παρα κατι το πρακτικο.
τονισε μαλιστα οτι ειναι δυσκολη η προσβαση στο πισω καθισμα και οτι ο συνοδηγος ηταν αρκετες φορες που ενω καθοταν και πιανοταν στην πορτα , ξαφνικα ανοιγε χωρις να το θελει την πορτα. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
H πορεία της Peugeot είναι απογοητευτική.
Κυρίως για όσους αγαπάνε το αυτοκίνητο και την οδήγηση.sumfwnw apoluta kai sunexizw
mou thn spaei sthn peugeo giati giati den exei kataferei na perasei thn texnologia twn agwnwn st autokinhta paragwghs! den mporei na parei ena paradeigma apo tis alles duo gallikes etairies? to kalutero amaxi ths htan to 106 1.6. twra paei kai auto! to 406 coupe polu omorfo amaxi alla 'den paei bhma' htan kai panakribo! to 907 perimenw.. ante na doume! -
Που πάει με αυτές τις τιμές η Peugeot βρε παιδιά;
-
Mε την λογική που η Peugeot κοστολογεί τόσο το 1007 λόγω της πόρτας η mazda θα έπρεπε να πουλάει το RX8 250.000 ευρω (θα έλεγα παραπάνω αλλα το rx8 δεν έχει αποσπόμενα πανάκια στο ταμπλό*)
*=απίστευτη καινοτομία, ειδικά στο πιο απίστευτο κόστος των 200+ ευρώ για 4 πανάκια και 2 πλαστικά δαχτυλίδια.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μεγαλο ενδιαφερον ειχε το αρθρο του Ιαν Αντοκ στο προηγουμενο τευχος των 4τροχων οπου αναφεροταν στο εν λογω αυτοκινητο. ειχε πει οτι μαλλον σπαζοκεφαλια αποτελουν το νεο ειδος εισοδου παρα κατι το πρακτικο.
τονισε μαλιστα οτι ειναι δυσκολη η προσβαση στο πισω καθισμα και οτι ο συνοδηγος ηταν αρκετες φορες που ενω καθοταν και πιανοταν στην πορτα , ξαφνικα ανοιγε χωρις να το θελει την πορτα.ακριβώς έτσι και..χειρότερα!
Επιεικείς οι 4 στη δοκιμή όπου δεν το καίνε πανηγυρικά! Αυτοκίνητο πόλης 1.4 με επιδόσεις 1.0 και κατανάλωση 1.8 και τιμή φόκους. Ενώ για την πρόσβαση στις πίσω θέσεις αναφέρουν ότι παιδάκια..περνάνε. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ακριβώς έτσι και..χειρότερα!
Επιεικείς οι 4 στη δοκιμή όπου δεν το καίνε πανηγυρικά! Αυτοκίνητο πόλης 1.4 με επιδόσεις 1.0 και κατανάλωση 1.8 και τιμή φόκους. Ενώ για την πρόσβαση στις πίσω θέσεις αναφέρουν ότι παιδάκια..περνάνε.αρέσει στις γυναίκες όμως
μόνο εγώ έχω την εντύπωση ότι η Peugeot πάει να γίνει Lancia; (ειδικά αν φύγει και από τo WRC)
άσε που έγινε και η Peugeot 'premium' αφού το 1007 απευθύνεται στην 'ανώτερη' κλίμακα της κατηγορίας
Peugeot 1007