-
Καλησπέρα παίδες.
Αποκλειστικά από άποψη ασφάλειας και κατανάλωσης:
μετά τα πόσα κιλά βάρους οφείλουμε να προτιμήσουμε 1.6 αντί για 1.4 έκδοση ενός αυτοκινήτου;Η ιπποδύναμη τι ρόλο θα παίξει;
Η ερώτηση είναι γενική φυσικά, αν και ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για το Ford Focus hatchback 1.229κ. Το 1.4 αποδίδει 80/5.700 άλογα και ροπή 12,5/3.500.
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα παίδες.
Αποκλειστικά από άποψη ασφάλειας και κατανάλωσης:
μετά τα πόσα κιλά βάρους οφείλουμε να προτιμήσουμε 1.6 αντί για 1.4 έκδοση ενός αυτοκινήτου;Η ιπποδύναμη τι ρόλο θα παίξει;
Η ερώτηση είναι γενική φυσικά, αν και ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για το Ford Focus hatchback 1.229κ. Το 1.4 αποδίδει 80/5.700 άλογα και ροπή 12,5/3.500.
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα παίδες.
Αποκλειστικά από άποψη ασφάλειας και κατανάλωσης:
μετά τα πόσα κιλά βάρους οφείλουμε να προτιμήσουμε 1.6 αντί για 1.4 έκδοση ενός αυτοκινήτου;Η ιπποδύναμη τι ρόλο θα παίξει;
Η ερώτηση είναι γενική φυσικά, αν και ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για το Ford Focus hatchback 1.229κ. Το 1.4 αποδίδει 80/5.700 άλογα και ροπή 12,5/3.500.
Ευχαριστώ
-
Για μένα ο,τιδήποτε είναι πάνω από 1050 κιλά πρέπει να ξεκινά από 1.6.-
-
Γενικα πιστευω οτι για μεσα στην πολη το 1.4 ειναι υπερ αρκετο, και για ταξιδια πιανει ικανοποιητικη ταχυτητα, δεν νομιζω να μη φτανουν τα 170-180 στην εθνικη σε καποιον (που κινειται βεβαια σε αυτην την κατηγορια τιμων).
Ομως επειδη αποτι καταλαβαινω ενοεις το προσπερασμα, τοτε νομιζω οτι πανω απο τα 1100 κιλα καλο ειναι ενα 1.6 ...
Τωρα συγκεκριμενα για το focus Που λες, εκει επιβαλεται περισσοτερο το 1.6 αφου εκτος του οτι εχει τα 1230 κιλα που λες, ο 1.4 κινητηρας του ειανι ψιλοαπαραδεκτος, ενω αντιθετα στο καινουριο μοντελο προσθεσανε εναν 1.6 αρκετα καλο με μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων (προτιμησε τον αντι του παλιου 1.6 που διατιθεται επισης).
-
Pροσωπική εμπειρία (πρόσφατη) από 48ωρο test-drive με Astra 1,4 λέει ότι γι' αυτά τα αμαξώματα θέλει οπωσδήποτε 1,6... για το Vectra 1,8, τουλάχιστον, κτλ... Βέβαια, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες (πχ αν μιλάμε για τον υπερτροφοδοτούμενο 1,6 του ΜΙΝΙ αλλάζει προφανώς η απάντηση... )
Στα μικρομεσαία γενικά όμως θεωρώ ότι οι βασικοί κινητήρες θα έπρεπε να είναι οι 1,6, με την εξαίρεση ίσως της Corolla και του Megane... Για το Focus που ενδιαφέρεσαι, δεν το συζητάω... Το προηγούμενο 1,4 είναι απελπιστικά αργό, οπότε το τωρινό που έχει +100 κιλά τι θα είναι;;;
-
Εγώ θα έλεγα να πάρεις το focus το 1.100...
Μα πλάκα κάνουμε τώρα;;
Όχι 1400 focus με τίποτα. -
Γενικά τα supermini πάνε και με 1.4, τα μικρομεσαία καλό θα είναι με 1.6, τα μεσαία με 1.8 κ.ο.κ. σαν γενικές συμβουλές. Από κει και πέρα, εξαρτάται από την ιπποδύναμη, βάρος, αλλά έτσι όπως έχουν βαρύνει τα αυτοκίνητα όσο μεγαλύτερο μοτέρ φοράει ένα αυτοκίνητο τόσο καλύτερη ενεργητική ασφάλεια θα έχεις
-
1.6
-
Όσον αφορά την κατανάλωση,είναι πιθανόν με έναν 1400άρη (λογικά πιο αδύναμο) κινητήρα να προκύπτει μεγαλύτερη κατανάλωση απ' ότι με τον 'μεγαλύτερο αδερφό' του,καθώς θα χρειάζεται να τον πιέζεις περισσότερο για να κινηθείς αντίστοιχα γρήγορα.
Για ακριβή αριθμό κιλών δεν ξέρω,αλλά θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους στο ότι αυτοκίνητα της κατηγορίας του focus χρειάζονται έναν 1600,τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Όσον αφορά την κατανάλωση,είναι πιθανόν με έναν 1400άρη (λογικά πιο αδύναμο) κινητήρα να προκύπτει μεγαλύτερη κατανάλωση απ' ότι με τον 'μεγαλύτερο αδερφό' του,καθώς θα χρειάζεται να τον πιέζεις περισσότερο για να κινηθείς αντίστοιχα γρήγορα.Μπα, 1 λιτράκι παραπάνω στην πόλη το καίει χαλαρά το 1,6.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όσον αφορά την κατανάλωση,είναι πιθανόν με έναν 1400άρη (λογικά πιο αδύναμο) κινητήρα να προκύπτει μεγαλύτερη κατανάλωση απ' ότι με τον 'μεγαλύτερο αδερφό' του,καθώς θα χρειάζεται να τον πιέζεις περισσότερο για να κινηθείς αντίστοιχα γρήγορα.
Μπα, 1 λιτράκι παραπάνω στην πόλη το καίει χαλαρά το 1,6.
Αν φορτωθεί όμως ; Τότε χρείαζεται μεγαλύτερη πίεση στο γκάζι συνεπώς μεγαλύτερη καταναλώση. Γενικά η ρόπη ένος κινητήρα με μεγάλυτερο κυβισμό είναι καλό πράγμα, ειδικά αν είσαι ζωηρός οδηγός.
-
Εκει που εχουν παει τα βαρη των αυτοκινητων, πλεον για να πεις οτι εχεις ενα αξιοπρεπες οικογενειακο στην κατηγορια του Φοκους (οχι γρηγορο, απλα ικανοποιητικο), τα 1600κκ ειναι μονοδρομος.
-
Το clio μας έχει 75 άλογα σε 940( ) κιλά βάρος, όταν είμαστε 2 άτομα μέσα, στην εθνική ή ακόμα και μεσα στην πόλη πολλές φορές ζορίζεται να προσπεράσει.
Οπότε τουλάχιστον 1.6 (για αυτοκίνητα βαρύτερα από 1100 κιλά) δαγκωτό[/b] -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μπα, 1 λιτράκι παραπάνω στην πόλη το καίει χαλαρά το 1,6.
Φυσικά και το καίει, αλλά μην ξεχνάς ότι δεν είναι αυτό το 'φυσικό' του περιβάλλον. Άλλωστε, εδώ μιλάμε για την ενεργητική ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο, όπου το 1.6 θα σε ξελασπώσει ουκ ολίγες φορές, ενώ με το 1.4 είσαι υποχρεωμένος να προγραμματίζεις τις κινήσεις του, και να οδηγείς κυρίως με τη φόρα.
Καλό είναι πάντως να λαμβάνουμε περισσότερο υπόψη την αναλογία κιλών ανά ίππο, και όχι σκέτες ιπποδυνάμεις ή βάρη. Μία αναλογία κοντά στο 10 με 11 είναι αποδεκτή σε αυτή την κατηγορία.
-
Με βάρος στο αυτοκίνητο οδηγείς πιο προσεκτικά, με σχετικά αδύναμο κινητήρα κάνεις αυτό που σε παίρνει με τον κατάλληλο τρόπο. Δηλαδή θα κατεβάσεις ταχύτητα, θ'ανεβάσεις στροφές και θα φύγεις για προσπέρασμα.
Το ζήτημα είναι ότι πρέπει να γνωρίζεις τους περιορισμούς και να οδηγείς αναλόγως. Έτσι ο κίνδυνος περιορίζεται ουσιαστικά στο μηδέν. Τα περισσότερα ατυχήματα με μετωπικές στο αντίθετο ρεύμα νομίζω πως γίνονται από άτομα που πιστεύουν ότι με δίλιτρους κινητήρες μπορούν να κάνουν τα πάντα, όχι απ' αυτούς που απλώς δεν προσπερνούν χωρίς τις κατάλληλες συνθήκες.
Προσωπικά με τον 1,4 δεν έχω πρόβλημα, αλλά δεν οδηγώ επιθετικά. Αν ήθελα να το κάνω, θα παραχωρούσα εξοπλισμό υπέρ ισχυρότερου κινητήρα - δεν χρειάζεται όμως γιατί οδηγώ κυρίως εντός πόλης (όπου η κατανάλωση μετράει πολύ), ενώ και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας την ταχύτητα που θέλω την έχω (ανεβαίνω εφόσον βρω την ευκαιρία στα 150-170 χωρίς ιδιαίτερο ζόρισμα). Θα ήθελα 1,6 βέβαια, αλλά περισσότερο χρειαζόμουν τον αυτόματο κλιματισμό. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τα περισσότερα ατυχήματα με μετωπικές στο αντίθετο ρεύμα νομίζω πως γίνονται από άτομα που πιστεύουν ότι με δίλιτρους κινητήρες μπορούν να κάνουν τα πάντα, όχι απ' αυτούς που απλώς δεν προσπερνούν χωρίς τις κατάλληλες συνθήκες.Είσαι σίγουρος; Για δοκίμασε να προσπεράσεις νταλίκα με 307, 1200 κιλών και 75 μουλαριών, χωρίς διάζωμα στη μέση, και πες μου πόση ώρα θα χρειαστεί να μείνεις στο αντίθετο ρεύμα...
-
Για αυτοκίνητα πάνω από 1200 κιλά χρειάζεται 1600. Για 1400 ούτε συζήτηση.
Στο corsa άν μπούν 5άτομα άρα >1200 kg δεν παει μια, ποσο μαλλον για προσπέρασμα.Και για την κατανάλωση ισχύει αυτό. Το zafira 1600 του πατέρα μου καίει αρκετά περισσότερο από το 1800, διαπιστωμένο.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Είσαι σίγουρος; Για δοκίμασε να προσπεράσεις νταλίκα με 307, 1200 κιλών και 75 μουλαριών, χωρίς διάζωμα στη μέση, και πες μου πόση ώρα θα χρειαστεί να μείνεις στο αντίθετο ρεύμα...Αυτό λέω κι εγώ, ότι άμα δεν σε παίρνει, κάθεσαι στ'αυγά σου. Αν δεν μπορείς να το αντέξεις, υποχρεωτικά θα πας σε ισχυρότερο κινητήρα. Αν δεν μπορείς ν'αγοράσεις ισχυρότερο κινητήρα, αλλά ταυτόχρονα δεν μπορείς ν'αντέξεις την αναμονή πίσω από τη νταλίκα, τότε έχεις μία επιλογή: να μην πάρεις καινούριο/εξοπλισμένο/μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο.
Θ'αναφέρω εδώ ότι το Corolla 1,4 και μετά το Astra 1,4 είναι τα πιο σβέλτα μικρομεσαία 1400άρια στα 1200+ κιλά. -
1,6 êáé áí áíôÝ÷åé ç ôóÝðç 1,8 áëëéþò ðÜñå Ýíá ìéêñüôåñï ãéá ôá ßäéá êõâéêÜ .
Ìéá êáëÞ áíáëïãßá åßíáé óôá 9-10 êéëá /éððï Üäåéï äëä 90-100 ãéá áìÜîùìá 1 ôüíïõ ôþñá áí åßíáé êáé ðéü ìéêñç áêüìá êáëýôåñá.
1.4 vs 1.6