Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H Rover.......κυρήσσει Πτώχευση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. H Rover.......κυρήσσει Πτώχευση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    59
    127
    324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Εγώ επαναλαμβάνω τη θέση μου:

      Το κλειδί για τη βιωσιμότητα είναι μια σοβαρή διαχείριση, η οποία να έχει όραμα και να δίνει στην εταιρεία τη δυνατότητα να καλύψει όχι μόνον τις ανάγκες και τις επιθυμίες που ικανοποιούν οι ανταγωνιστές της, αλλά και άλλες που μπορεί να καλύψει μόνον εκείνη.

      Το ΜΙΝΙ ναι, είναι ένα εξαίρετο αυτοκίνητο, όπως είναι και το νέο MG (που να δω τι θα απογίνει...). Πέραν τούτων όμως, έχουμε μια εταιρεία που έβαλε τα χεράκια της κι έβγαλε τα ματάκια της.

      Θυμάστε το SD1; Θα μπορούσε να είναι ένα έξοχο αυτοκίνητο. Είχε όμως σοβαρές χαζομάρες στη σχεδίασή του:

      1. Την κασσέτα με τις φωνητικές προειδοποιήσεις για βλάβες κλπ. Ο μηχανισμός αυτός χάλαγε συνέχεια και έσπαγε τα νεύρα των ιδιοκτητών.
      2. Πίσω άκαμπτος άξονας. Πολύ πασσέ για εκείνη την εποχή και για τη συγκεκριμένη κατηγορία.
      3. ΣΚΟΥΡΙΑ.
      4. Τιμόνι-λαγουδέρα από Jaguar XJ6 με 5 στροφές από τέρμα σε τέρμα (ένας από τους χαρτογιακάδες της εταιρείας απαίτησε να μπει αυτό το έκτρωμα για να αλλάζει κατεύθυνση το αυτοκίνητο).

      Ενώ λοιπόν επρόκειτο για ένα πολυτελές σπορτίφ liftback, κατέληξε να είναι ένα όχημα χωρίς συγκεκριμένη ταυτότητα. Δεν ήξερε ούτε το ίδιο τι ήταν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        imaginos last edited by

        H ROVER ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.....
        ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ…..

        Η βρετανική κυβέρνηση συμφώνησε να χορηγήσει δάνειο ύψους 6,5 εκατ. λιρών (12,3 εκατ. δολ. ΗΠΑ), στην αυτοκινητοβιομηχανία MG Rover Group Ltd., προκειμένου να αποφευχθεί η απόλυση εργαζομένων. Η εταιρεία, χάνει 24 εκατ. λίρες τον μήνα, σύμφωνα με τους διοικούντες.

        «Η κυβέρνηση συμφώνησε να παράσχει τα κεφάλαια εκείνα που απαιτούνται στη διοίκηση, προκειμένου να βοηθήσει την εταιρεία να συνεχίσει τη δραστηριότητά της», ανέφερε η γραμματέας του υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας της Βρετανίας, Patricia Hewitt, σε σημερινή της ανακοίνωση.
        Η MG Rover με 100 χρόνια ζωής, ανέστειλε την παραγωγή στο εργοστάσιό της στο Λόνγκμπριτζ στις 7 Απριλίου, καθώς οι προμηθευτές σταμάτησαν να φορτώνουν εξαρτήματα, μετά την αποτυχία της αυτοκινητοβιομηχανίας να κλείσει μια συμφωνία με την κινεζική Shanghai Automotive Industry Corp. Η MG Rover, απασχολεί περίπου 6.100 εργαζομένους και άλλους 25.000 στην Κεντρική Αγγλία, που συνδέονται με τους προμηθευτές.
        Η MG Rover ήθελε να συνδεθεί με μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, προκειμένου να αυξήσει τη ρευστότητά της, να δημιουργήσει νέα μοντέλα αυτοκινήτων και να αντιστρέψει τη μείωση των πωλήσεων των σπορ και των επιβατικών της αυτοκινήτων.
        Ο Βρετανός πρωθυπουργός, Tony Blair, προσέφερε 40 εκατ. λίρες Αγγλίας για να βοηθήσει τους προμηθευτές της MG Rover Group Ltd. καθώς η εταιρεία ζήτησε την προστασία από τους δανειστές της. Ο ίδιος είπε, ότι η συμφωνία με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ακόμη πιθανή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetabs last edited by

          Όλο Κινέζους ακούω, αλλά οι Κινέζοι κάνουν τον Κινέζο!!
          (περιμένουν να πάρουν τα κτίρια, σχέδια, γραμμές παραγωγής, ίσως και το σήμα μετά από την χρεωκοπία και να μην κληρονομήσουν ζημιές; )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Να μου το θυμηθείτε ότι οι Κινέζοι θα γίνουν πρώτη δύναμη. Είδατε τη συμφωνία με την Ινδία;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              imaginos last edited by

              Δεν υπαρχει περιπτωση να κλεισει. Απλα περιμενουν καποιοι να την αγορασουν για ενα κομματι ψωμι. Εκει ειναι ολο το παιχνιδι....

              Διαβασα πολλα για την αξιοπιστια της ROVER...
              Εγω εχω ενα 414 GSI του 92, εχω 171.000 χλμ και το μονο που εχω αλλαξει ειναι δισκος συμπλεκτη 2 φορες, 3 φορες εξατμιση, 1 φορα τη βαση μηχανης (κοστος 35 ευρω), 4 φορες μπαταρια, 2 φορες ιμαντα εκκεντροφορου και 5 φορεσ τακακια δισκοφρενων και 1 ταμπουρων(!!!) και ολα αυτα στα προκαθορισμενα service και οχι απο αναγκη. Ποτε δε με αφησε στο δρομο, ποτε δεν ετριξαν τα πλαστικα του και το αμαξωμα, ποτε δεν εμπασε νερα απο την ηλιοροφη η αλλου, ποτε δεν μου εκαψε λαδια, η ειχε διαρροη λαδιων απο τα τοιχωματα του κινητηρα η αλλου.!
              Ρωτηστε καποιον ιδιοκτητη Golf, Astra, A4, 145,147, klp klp klp εαν τα δικα τους αυτοκινητα ειχαν λιγοτερα προβληματα και ειδικα αν τα Γκολφ τους και τα υπολοιπα, εχαναν λαδια απο παντου, ετριζαν, οι πορτες επεφταν, εμπαζαν νερα κλπ κλπ κλπ και ειδικα να ελθουν να μου το πουν μετα απο 170.000 χλμ.... Βεβαια καποιος που αγοραζει ενα 'γερμανικο' αυτοκινητο ποτε δεν ομολογει τετοια πραγματα για να μη του πεσει η 'μυτη'.....

              Και κανω μια διορθωση γιατι το ξεχασα, αλλαξα και φλαντζα στο καπακι του κιν. Αυτο ηταν ενα προβλημα λογω κακης ποιοτητας της φλαντζας η οποια κατασκευαζοταν απο την Βελγικη 'Unipart'. Η Ροβερ απλα διορισε αλλο προμηθευτη και το προβλημα λυθικε και ποτε απο τα 40.000 χλμ και μετα δεν ξαναλλαξα φλαντζα. Αληθεια τα Αστρα και Γκολφ ποσες φορες αλλαζουν φλαντζα μεχρι τα 170.000 χλμ?....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Αν και δεν θεωρώ τη σειρά Κ ως τέρας αξιοπιστίας, τείνω να συμφωνήσω ότι τελικά τα Rover από το '90 και μετά ήταν, εν γένει, πιο αξιόπιστα από άλλα που είχαν το όνομα (όχι όμως και τη χάρη). Είχε γίνει όμως στο παρελθόν μεγάλη ζημιά με την ψυχοπαθολογική εμμονή στις σειρές κινητήρων Α και Β. Τα δε Montego/Maestro ήταν κακόγουστα αστεία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skye last edited by

                  Kαλά.. ο καθένας θέλει να πείσει ότι το αυτοκίνητό του είναι το πιο αξιόπιστο.. Το θέμα είναι να μην καταντάς γραφικός λέγοντας 'ρώτα κ αυτόν τον κακομοίρη με την 147 ή τους άλλους με τα γκολφ κτλ κτλ'
                  Δηλαδή Ε-Λ-Ε-Ο-Σ
                  Πες ό,τι θες, αλλά αυτές οι αναφορές σε φάση 'τα άλλα είναι χάλια, το δικό μου είναι καλό γιατι το λέω εγώ!!' είναι τουλάχιστον γραφικές.
                  Εντελώς φιλικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apav last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Το ΜΙΝΙ ναι, είναι ένα εξαίρετο αυτοκίνητο, όπως είναι και το νέο MG (που να δω τι θα απογίνει...)

                    Ποιο είναι το νέο MG;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ελπίζω να μην εννοεί το MG TF !!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maxmara last edited by

                        Ο χρήστης Kid έγραψε:
                        Τα free εισιτήρια που δίνονται αφορούν μόνο συγγενείς πρώτου βαθμού, είναι μετρημένα για κάθε χρόνο, πέρνεις τέτοιο μόνο αν υπάρχουν θέσεις και αυτό ισχύει μόνο για τις πτήσεις της ΟΑ, για προορισμούς που δεν πετάει η ΟΑ τα free μετατρέπονται σε 'μη free' ανάλογα με την συμφωνία μεταξύ των εταιρειών.. Αυτά σχετικά με τα free.

                        (αν και ξεφύγαμε λίγο) Έχω την ευτυχία και δυστυχία να έχω επαφή με αρκετούς υπάλληλους της ΟΑ, απο πιλότους μέχρι κατώτερο πλήρωμα και προσωπικό εδάφους.

                        Για το ιπτάμενο προσωπικό, τα δωρεάν εισιτήρια και τις παραμονές (μετα οικογενείας) σε ακριβά ξενοδοχεία κτλ., να μην επεκταθώ.

                        Να αναφέρω περίπτωση φροντιστή που διατηρούσε παράλληλα κατάστημα. Πρόβλημα ωρών δεν είχε διοτι πετούσε μια φορά το μήνα (δηλώνοντας ασθενής την ημέρα αναχώρησης).

                        Τα προιόντα του τα έφερνε η Ολυμπιακή καθώς είχε γνωστούς .

                        Πιο συχνά πετούσε η γυναίκα του, παρα αυτός .

                        Φυσικά ήταν και συνδικαλιστής. Όπως μου δήλωσε και ο ίδιος με φοβερή ειλικρίνεια: 'εμείς οι συνδικαλιστές θα την κλείσουμε την εταιρεία' .

                        Αυτά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ο χρήστης apav έγραψε:

                          Το ΜΙΝΙ ναι, είναι ένα εξαίρετο αυτοκίνητο, όπως είναι και το νέο MG (που να δω τι θα απογίνει...)

                          Ποιο είναι το νέο MG;

                          Ένα κουπέ με μοτέρ V8. Πολύ καλό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            To MG αυτό είναι μεν συμπαθητικό αλλα αν δεί κάποιος την τιμή του δεν μπορεί παρα να βάλει τα γέλια.

                            Βασίζεται στα μηχανικά μέρη του τελευταίου μοντέλου της DeTomaso αν θυμάμαι καλά την οποία αγόρασε η MG-Rover πριν λίγα χρόνια (φοβερή επένδυση)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              imaginos last edited by

                              Ο χρήστης skye έγραψε:
                              Kαλά.. ο καθένας θέλει να πείσει ότι το αυτοκίνητό του είναι το πιο αξιόπιστο.. Το θέμα είναι να μην καταντάς γραφικός λέγοντας 'ρώτα κ αυτόν τον κακομοίρη με την 147 ή τους άλλους με τα γκολφ κτλ κτλ'
                              Δηλαδή Ε-Λ-Ε-Ο-Σ
                              Πες ό,τι θες, αλλά αυτές οι αναφορές σε φάση 'τα άλλα είναι χάλια, το δικό μου είναι καλό γιατι το λέω εγώ!!' είναι τουλάχιστον γραφικές.
                              Εντελώς φιλικά.

                              Συγγνωμη φιλε αλλα εγραψα την προσωπικη μου γνωμη μετα απο οσα διαβασα απο φιλους οι οποιοι δεν ειχαν καν σχεση ουτε ποτε ειχαν στην κατοχη τους ενα ROVER. Οταν διαβαζω λοιπον ανακριβειες και γνωμες που πλανωνται στον αερα δεν μπορω να μην απαντησω. Εγω δεν εγραψα πουθενα στο φορουμ πριν απο το συγκεκριμενο thread εαν πεφτουν οι πορτες στα Γκολφ τριζουν η χανουν λαδια απο παντου, ουτε οτι τα Αστρα μενουν συχνοτερα απο τα αλλα απο εκκεντροφορο, ουτε οτι τα Α4 μπαζουν νερα και τριζουν γιατι απλα δεν τα ειχα ποτε δοκιμασει. Αυτα ομως που εγραψα ακουγονται και απλα τα ανεφερα επειδη καποιοι ανεφεραν για τα Ροβερ οτι ειναι προβληματικα χωρις να εχουν προσωπικη εμπειρια. Γραφικος ειναι οποιος αναπαραγαγει φημες χωρις να τις τεκμηριωνει με προσωπικες εμπειριες. Δεν προσπαθησα λοιπον να παρουσιασω το δικο μου αυτοκινητο ως καλυτερο αλλα δε δεχομαι να παρουσιαζεται απο ασχετους ως λιγοτερο αξιοπιστο γιατι δεν ειναι ετσι τα πραγματα και δεν ειναι θεμα προβολης αλλα θεμα αντικειμενικοτητας...
                              Τελος επειδη τυγχανει να ειμαι συγγενης ιδιοκτητη μεγαλου εξουσιοδοτιμενου service της ΡΟΒΕΡ ας μου επιτρεψετε να γνωριζω πολυ καλυτερα τα πραγματα και ποια προβληματα παρουσιαζουν τα συγκεκριμενα αυτοκινητα και σε τι συχνοτητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ναι, και η φίλη μου που έχει μάθει όλους τους οδηγούς της οδικής βοήθειας χάρη στα ηλεκτρικά του Rover 214, είναι πολύ ευχαριστημένη...

                                Άσε που μια φορά άδειασε όλο το νερό από το κύκλωμα ψύξης γιατί άνοιξε μια σωλήνα. Ποιος μηχανικός σχεδίασε τις σωλήνες να έχουν μεταλλικά τμήματα στις μεγάλες ευθείες και πλαστικά στις μικρές και στις γωνίες;

                                Σημασία έχει ότι τα 25 και 45 είναι αυτοκίνητα σχεδιασμένα πριν 15 χρόνια, και αυτό φαίνεται. Και δεν έχουν καν τιμή τέτοια που να τα προτιμήσει ο καταναλωτής. Η μόδα του 75 πέρασε, οπότε τι να κάνει η εταιρία;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης imaginos έγραψε:

                                  Τελος επειδη τυγχανει να ειμαι συγγενης ιδιοκτητη μεγαλου εξουσιοδοτιμενου service της ΡΟΒΕΡ ας μου επιτρεψετε να γνωριζω πολυ καλυτερα τα πραγματα και ποια προβληματα παρουσιαζουν τα συγκεκριμενα αυτοκινητα και σε τι συχνοτητα.

                                  Οι εγκέφαλοι της Motorola (ΜΝΕ 10061, 10086 κλπ) προφανώς δεν παρουσίασαν ποτέ πρόβλημα; και πόσο κόστιζε η αλλαγή εγκεφάλου;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    imaginos last edited by

                                    Kala o kathenas leei to makry kai to konto toy. Oi egkefaloi se ola ta aytokinhta kai markes aytokinhtwn einai to pio eyaisthito shmeio eidika twn sygxronwn aytokinhtwn.Bre file gia pes mou mia firma aytokinhtwn pou exei (0) problhmata stoys egkefalous pou xrhsimopoiei! Hmarton! Egw gnwrizw 2 idiokthtes BMW twn teleytaiwn 520 pou molis agorasan to aytokinhto emeinan apo egkefalo. Epishs 40 filoi mou fournaraioi pou eixan Mercedes BMW AUDI VW OPEL klp klp emeinan kapou sto Tsipelovo apo hlektrika kai egkefalous. Entwmetaksy kanenas apo ton prolalisantes den eixe ROVER sthn katoxh toy kai grafoun oti toys katebei! Oso gia toys egkefalous ths Motorola einai kalyteroi apo ths SONY ERICSSON tvn GOLF!Egkefalous ths Motorola exoun sxedon ola ta eyrwpaika kai oxi mono aytokinhta! Wraio dialogo kai sobaro kanoume....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Εμένα δυο γνωστοί μου είχαν Rover. Μια κυρία που ακόμη έχει το 214 Si και άλλαξε κινητήρα, γιατί ο πρώτος έκαιγε λάδια σαν παλαβός (ο δεύτερος βγήκε σκυλί) κι ένας καθηγητής μου είχε αρχικά το 414 GSi (δεν του'βγαλε προβλήματα) και μετά είχε το 400άρι (1600 κ.εκ.), που κι αυτό δεν του παρουσίασε τίποτα το αξιοσημείωτο (εκτός από εγκέφαλο εντός εγγυήσεως).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alfista last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                        Οι εγκέφαλοι της Motorola (ΜΝΕ 10061, 10086 κλπ) προφανώς δεν παρουσίασαν ποτέ πρόβλημα; και πόσο κόστιζε η αλλαγή εγκεφάλου;

                                        360 χιλιάρικα μου είχαν ζητήσει αν θυμάμαι καλά για εγκέφαλο. Και το αστείο είναι ότι δεν ήξεραν αν οι διακοπές του κινητήρα οφειλόντουσαν όντως στον εγκέφαλο.

                                        imaginos το ότι δεν παρουσίασε σε εσένα προβλήματα μην το γενικεύεις, γιατί πέρα από τη δικιά μου ξέρω αμέτρητες περιπτώσεις. Όσο για το συγγενή σου με την αντιπροσωπεία, ελπίζω να βρει κάτι να κάνει αν θα κλείσει η Rover. Που και να μην έκλεινε δηλαδή, με τέτοια αυτοκίνητα και συνεπακόλουθες πωλήσεις, σε λίγο χρόνο που θα έχει αποσυρθεί πλήρως ο παλιός στόλος των Rover, να δω τι θα έκανε.

                                        Χωρίς ίχνος κακίας για ένα αυτοκίνητο που πάντα έκανε τα δικά του, αφήνωντας με ξεκρέμαστο σε προσπεράσεις, και αρκετές φορές στο δρόμο. Για την αντιπροσωπεία και τους μηχανικούς της δεν μιλάω. Χειρότεροι κι από το ίδιο το αυτοκίνητο.

                                        Υ.Γ. Εκείνη η ηλιοροφή για τον καιρό εκείνο ήταν τρομερή. Άσε που ήταν το μόνο πράγμα που δεν χάλαγε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          imaginos last edited by

                                          Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                          Οι εγκέφαλοι της Motorola (ΜΝΕ 10061, 10086 κλπ) προφανώς δεν παρουσίασαν ποτέ πρόβλημα; και πόσο κόστιζε η αλλαγή εγκεφάλου;

                                          360 χιλιάρικα μου είχαν ζητήσει αν θυμάμαι καλά για εγκέφαλο. Και το αστείο είναι ότι δεν ήξεραν αν οι διακοπές του κινητήρα οφειλόντουσαν όντως στον εγκέφαλο.

                                          imaginos το ότι δεν παρουσίασε σε εσένα προβλήματα μην το γενικεύεις, γιατί πέρα από τη δικιά μου ξέρω αμέτρητες περιπτώσεις. Όσο για το συγγενή σου με την αντιπροσωπεία, ελπίζω να βρει κάτι να κάνει αν θα κλείσει η Rover. Που και να μην έκλεινε δηλαδή, με τέτοια αυτοκίνητα και συνεπακόλουθες πωλήσεις, σε λίγο χρόνο που θα έχει αποσυρθεί πλήρως ο παλιός στόλος των Rover, να δω τι θα έκανε.

                                          Χωρίς ίχνος κακίας για ένα αυτοκίνητο που πάντα έκανε τα δικά του, αφήνωντας με ξεκρέμαστο σε προσπεράσεις, και αρκετές φορές στο δρόμο. Για την αντιπροσωπεία και τους μηχανικούς της δεν μιλάω. Χειρότεροι κι από το ίδιο το αυτοκίνητο.

                                          Υ.Γ. Εκείνη η ηλιοροφή για τον καιρό εκείνο ήταν τρομερή. Άσε που ήταν το μόνο πράγμα που δεν χάλαγε!

                                          Bre file me sygxwreis alla les oti se afhne ksekremasto stis prosperaseis? To 1.4 kai to 1.6 htan apo ta grigorotera an oxi to grigorotero mondelo ths kathgorias toy kai se afhne ksekremasto me 103 kai 114 aloga antistoixa? Tha mas trelaneis twra? Otan to 92 h ROVER prosefere 1.4 ari me 103 aloga poios allos kataskeyasths prosefere tosa aloga se tosa cc? Me ti to sygkrineis me 1.8 aria h me turbo? Kane sygkriseis me antagwnystika cc kai meta ela na mou ta ksanapeis.
                                          Oso gia thn anafora sou 'Όσο για το συγγενή σου με την αντιπροσωπεία, ελπίζω να βρει κάτι να κάνει αν θα κλείσει η Rover.' ayto deixnei mikropsyxia kai de tha sxoliasw perrissotero. Epishs esy ekanes mia anafora oti taxa ekane diakopes o kinhthras OXI oti allakses ton egkefalo. Diakopes toy kinhthra mporei na ofeilontai se notheymenh benzinh, h se mia skonismenh ntiza, h se mia mh kalh epafh twn papadwn h se ena elatwmatiko h mayrismeno mpouzi h se 100 akoma logous oi opoioi den mporoun na thewrithoun ws blabes. Egw sou lew re file oti den eixes kan pote soy ROVER aliws de tha egrafes anakribeies opws to kostos toy egkefalou pou den einai 360.000 alla 550.000 gia to 414 oyte gia 'kremasmata' stis prosperaseis. Eksallou se oles tis markes o egkefalos kostizei toylaxiston 1500 euros. Kane mou th xarh loipon na to paizeis eksypnos otan se pairnei kai na mh prospatheis na peraseis lanthasmenes entypwseis. Rwta sthn Alfa poso kanei enas egkefalos kai epishs ean ta ALFA exoun problhma me ta hlektrika toys h oxi........
                                          Ean theleis edw na metatrepsoume to dialogo se podosfairikh diamaxh de tha se parakolouthisw oyte esena oyte kanena allo....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Oι Βρετανοί,

                                            ή ανίκανοι είναι στην αυτοκινητοβιομηχανία,

                                            ή κάποιος τους έχει 'ματιάσει'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr