-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
-
Ηταν αναποφευκτο να γινει.
Εχει που εχει η περιοχη μεγαλο προβλημα ανεργιας, ηρθε τωρα και αυτο... Ε ρε ανθρωποι που θα μεινουν στο δρομο -
[list:1twv3pse]Και πολυ κρατησαν με τις αηδιες που εβγαζαν.[/list:u:1twv3pse][list:1twv3pse]Οχι το κρατος να επεμβει, ο θεος να κατεβει, με το μυαλο που κουβαλαν οι σκ@τοαγγλοι παλι θα φαληριζαν[/list:u:1twv3pse]
-
Η ευχάριστη αυτή ιστορία ξεκίνησε με τις καταπληκτικές κινήσεις εργατικών-σοσιαλιστών-συνδικαλιστών κτλ. 30 χρόνια πρίν. Οταν δηλαδή μπήκαν - γερά - τα θεμέλια της διαδικασίας απαξίωσης της αυθεντικά Βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
-
Ενώ αν ήταν Έλληνες, ε; Θα της πλήρωναν τα κερατιάτικα από τους φόρους τους κι όλοι θα περνούσαν καλά. Θα την αποκαλούσαν μάλιστα 'ο εθνικός αυτοκινητοφορέας'.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ενώ αν ήταν Έλληνες, ε; Θα της πλήρωναν τα κερατιάτικα από τους φόρους τους κι όλοι θα περνούσαν καλά. Θα την αποκαλούσαν μάλιστα 'ο εθνικός αυτοκινητοφορέας'.Πεστα, Πεστα!!!
Ετσι, Ετσι!!! -
Καντε συγκριση τωρα πως λειτουργουν οι Αγγλοι με την rover , και τη κανει η Ελλαδα με την Ολυμπιακή......
Λετε να μην μπορουσαν οι Αγγλοι να την χρηματοδοτησουν απο τον κρατικο προυπολογισμό?? οπως κανουμε εμεις...φυσικά και μπορουσαν αλλα τα αποστηματα πρεπει να τα αντιμετωπιζεις στην αρχή και οχι οταν πλεον εχει γινει κακό σπυρί στον κολο σου.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Καντε συγκριση τωρα πως λειτουργουν οι Αγγλοι με την rover , και τη κανει η Ελλαδα με την Ολυμπιακή......Λετε να μην μπορουσαν οι Αγγλοι να την χρηματοδοτησουν απο τον κρατικο προυπολογισμό?? οπως κανουμε εμεις...φυσικά και μπορουσαν αλλα τα αποστηματα πρεπει να τα αντιμετωπιζεις στην αρχή και οχι οταν πλεον εχει γινει κακό σπυρί στον κολο σου.
Δηλαδη ρε πατριωτη, η Ολυμπιακη ειναι κερδοφορα εδω και πολλες δεκαετιες; Τα οικονομικα της εταιριας ειναι για σεμιναριο και ουδεποτε 'μπηκε μεσα'
-
Με τους ιδιοκτήτες Rover-MG τί γίνεται τώρα, μένουν ξεκρέμαστοι από ανταλλακτικά? Καιι η Ελληνική αντιπροσωπία θα κλείσει?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Η ευχάριστη αυτή ιστορία ξεκίνησε με τις καταπληκτικές κινήσεις εργατικών-σοσιαλιστών-συνδικαλιστών κτλ. 30 χρόνια πρίν.Δε λέω βέβαια, οι άνθρωποι και οι αντιλήψεις του ήταν εκτός τόπου και χρόνου, αλλά απο την άλλη: ήταν αυτοκίνητα αυτά που σχεδίαζαν και έφτιαχναν;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καντε συγκριση τωρα πως λειτουργουν οι Αγγλοι με την rover , και τη κανει η Ελλαδα με την Ολυμπιακή......
Λετε να μην μπορουσαν οι Αγγλοι να την χρηματοδοτησουν απο τον κρατικο προυπολογισμό?? οπως κανουμε εμεις...φυσικά και μπορουσαν αλλα τα αποστηματα πρεπει να τα αντιμετωπιζεις στην αρχή και οχι οταν πλεον εχει γινει κακό σπυρί στον κολο σου.
Δηλαδη ρε πατριωτη, η Ολυμπιακη ειναι κερδοφορα εδω και πολλες δεκαετιες; Τα οικονομικα της εταιριας ειναι για σεμιναριο και ουδεποτε 'μπηκε μεσα'
]
Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα......
Την ΟΑ επρεπε να την εχουμε κλεισει εδω και χρονια πριν απαξιωθει τελειως και ξοδευτουν τοσα εκατομυρια σε προγραμματα ανακαψης και εξυγιανσης, οι Αγγλοι δεν ειναι τοσο μαλακες σαν εμας, καναν αυτο που ηταν αναγκαιο νωρις χωρις επιπλεον κοστος για κανενα.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Με τους ιδιοκτήτες Rover-MG τί γίνεται τώρα, μένουν ξεκρέμαστοι από ανταλλακτικά? Καιι η Ελληνική αντιπροσωπία θα κλείσει?Ωχ, και έχουμε και ενιαίο με MG φέτος!
-
Εμ φυσικό ήταν να κλείσουν. Δεν πήγαν στα σεμινάρια της Fiat 'πως να παίρνετε εκατομμύρια από τους 'συνεργάτες' σας και μετά να τους βάζετε να κάνουν την βρομοδουλειά'
Μετά θα μπορούσαν να βγάλουν το Rover 759 Q4 με τετρακίνηση και κινητήρες άμεσου ψεκασμού!
Είναι τρελοί αυτοί οι Άγγλοι...Υγ Κρίμα για τον κόσμο που θα χάσει τη δουλειά του
-
Kαι με τα Land Rover Range Rover τι γίνεται? Τα παίρνει και αυτά η μπάλα, ή τα παράγει άλλη εταιρεία??
-
Την ΟΑ έπρεπε να την είχαν πουλήσει όσο μπορούσαν και άξιζε κάτι εδώ και πολλά χρόνια πριν. Αλλά δυστυχώς κανείς εκ των κυβερνούντων δεν ήθελε να επωμισθεί το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας κίνησης όπως επίσης και πολλοί ήταν αυτοί που πέρασαν καλά με τα εκατομμύρια που βγήκαν από την τσέπη μας για να συντηρήσουμε και να ''εξυγιάνουμε'' τον δεινόσαυρο. Αλλά μην τα ξαναμπούμε στην κουβέντα για τον ρόλο των συνδικάτων ιδιαίτερα στην Έλλαδα.
Για την ροβερ φαντάσου σε τι κατάσταση βρίσκεται που ούτε οι κινέζοι δεν την θέλουν που στόχος τους πια είναι να βρουν τα κατάλληλα άρματα για να διεισδύσουν στην Ευρωπαϊκή αγορά γλιτώνοντας χρόνο και χρήμα.
-
Εμ φυσικό ήταν να κλείσουν. Δεν πήγαν στα σεμινάρια της Fiat 'πως να παίρνετε εκατομμύρια από τους 'συνεργάτες' σας και μετά να τους βάζετε να κάνουν την βρομοδουλειά'
Μετά θα μπορούσαν να βγάλουν το Rover 759 Q4 με τετρακίνηση και κινητήρες άμεσου ψεκασμού!
Είναι τρελοί αυτοί οι Άγγλοι...Υγ Κρίμα για τον κόσμο που θα χάσει τη δουλειά του
Συμφωνώ για τον κόσμο.!!!!
-
Είμαι ο μόνος ανάμεσα σε τόσες χιλιάδες μέλη που συμπαθεί τα Rover; Και να σας πω κάτι; Ο πατέρας μου είχε 4.16 Gti και ήταν κορυφαίο, τώρα έχει εδώ και 10-κάτι χρόνια το 6.20, επίσης κορυφαίο. Το 2.14 ήταν επίσης ένα συμπαθητικό αμάξι, το είχε φίλος μου και μου άρεσε πολύ το 25. Μήπως είστε λίγο υπερβολικοί;;;
Για τα MG τι έχετε να πείτε; Για την Land Rover; Είπαμε, αντικειμενικότητα!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Kαι με τα Land Rover Range Rover τι γίνεται? Τα παίρνει και αυτά η μπάλα, ή τα παράγει άλλη εταιρεία??Αυτά ανήκουν στην Ford η οποία τα αγόρασε από την BMW.
H Rover.......κυρήσσει Πτώχευση