-
Πρώτη Αγία Μαρίνα (απίστευτο!). Πάρα πολλά πανιά στον αέρα σε ένα πολύ μικρό λόφο και λίγα πράγματα από άνοδο με τον παλιό μου άσο. Μόλις έφτασα στο ύψος του γιαπιού που μου έχουν πει οι άλλοι πιλότοι ότι είναι το κατώτερο ασφαλές ύψος, εσήμανα Ισπανική υποχώρηση και πήγα για προσγείωση στην παραλία.
-
Acro στους γείτονες:
-
Και το σχόλιο ενός φίλου στο sky.gr:
Ο χρήστης paramick έγραψε:
και στην ξηρά να έπεφτε χωρίς να κοπανήσει,σίγουρα θα τον δάγκωνε σκύλος.... -
Έκανε κάτι λάθος η ήταν απλά γκαντέμης;
Αν το τελευταίο, άντε να ξανά πετάξει μετά... -
Προφανώς ήταν σε SIV (εξομοίωση συμβάνος σε πτήση) γιατί έκανε full stall*, μια δύσκολη και πολύ επικίνδυνη μανούβρα που αν δεν την κάνεις σωστά, και πιο συγκεκριμένα αν δεν το βγάλεις απόλυτα συμμετρικά, θα σε βάλει σε περιπέτειες σαν αυτή που βλέπουμε.
Όταν την είχα κάνει εγώ, ήμουν εντελώς χ€σμένος γιατί την προηγούμενη μέρα είχα πέσει με το εφεδρικό σε πολύ πιο εύκολη μανούβρα και σκεφτόμουν ότι δεν λέει να καταλήξω στο νερό δεύτερη φορά.
*μετά από πολύ άσχημο κλείσιμο, μπορεί να φας 'γραβάτα', (η μια πλευρά του αλεξιπτώτου να μπερδευτεί μέσα στα σχοινακια. Αυτό μπορεί να σε βάλει σε ανεξέλεγκτο spiral με ρυθμούς καθόδου της τάξης των -18m/sec). Αν συμβεί αυτό, και ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι, ίσως ο μόνος τρόπος να αποφύγεις το εφεδρικό να είναι ένα full stall, που ουσιαστικά κάνει reset στην πτέρυγα. Πρέπει όμως να έχεις μεγάλο ύψος και να μην έχουν αρχίσει τα πολλά G γιατί μετά το παιχνίδι χάνεται γρήγορα.
-
-
-
Καλά την πλάτη πως τη χτύπησε; Όταν έπεσε σωριασμένος στο έδαφος; Μετά το πρώτο χτύπημα ζαλίστηκε και έχασε τον έλεγχο και για αυτό ξαναχτύπησε;
-
Από την στιγμή που χτύπησε στον βράχο, δεν είχε πια κανένα απολύτως έλεγχο. Και εμείς μπορεί μεν να το βλέπουμε σε αργή κίνηση, αλλά σε ένα συμβάν στο BASE τα πράγματα συμβαίνουν πολύ πιο γρήγορα από όσο μπορείς να αντιδράσεις/συνέλθεις από το αρχικό σοκ.
-
Πρώτο σου tandem και σου κάθεται twist με αναγκαστικό cutaway. Και εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι. Ok...
-
Πολλά τα G στο infinity tumble και δεν άντεξαν τα σχοινάκια...
Επίσης πρώτη φορά που βλέπω εφεδρικό 'rogallo' σε δράση.
-
-
Ξέρετε ποιος θα πουλήσει το αμάξι και αγοράσει το skyrunner.
*Performance
Max. Road Speed : 115mph (185kph)
0-100kph (0-62mph) : 4.3 secs
Max. Air Speed : 55mph (88.5kph)
Takeoff Speed : 37mph (59.5kph)
Cruise Speed : 35 mph (56.3 kph)
Max. Altitude : 15,000ft
Restricted Altitude : 10,000ft
Range : 200 miles (321.8km) * -
Όχι, όταν βάζεις έλικα και σαματά στην εξίσωση χάνεις το νόημα και την μαγεία της ελεύθερης πτήσης.
-
Πολύ όμορφο βιντεάκι, δένει και καλά με το τραγούδι, η χαρά του Acro!
http://vimeo.com/77201473
(από το 1:11, πριν έχουμε δράματα με εφεδρικά και δράκους!) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ξέρετε ποιος θα πουλήσει το αμάξι και αγοράσει το skyrunner.
*Performance
Max. Road Speed : 115mph (185kph)
0-100kph (0-62mph) : 4.3 secs
Max. Air Speed : 55mph (88.5kph)
Takeoff Speed : 37mph (59.5kph)
Cruise Speed : 35 mph (56.3 kph)
Max. Altitude : 15,000ft
Restricted Altitude : 10,000ft
Range : 200 miles (321.8km) *Μην βάζετε τέτοια γιατι παίρνει ιδέες ο Κορρές και θα κάνει αλλο τοσο να το τελειώσει με τα νέα features......
-
Ποιος είναι ο Κορρές;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ποιος είναι ο Κορρές; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποιος είναι ο Κορρές;
Κρεμα με νιφαδες σπερματος νεαρου αγριοκούνουπου και χαμομηλι, ιδανικη για μετα την πτήση.
-
Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente)