-
Εδώ είχα πετύχει δοκιμή που έδινε στο δικό μου 1200αρι μέση κατανάλωση 9+.
Ούτε σε εποχές που το έβγαζα μόνο για γρήγορες βόλτες δεν είχα τέτοια κατανάλωση. -
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Σύμφωνοι αλλά Cosmic έκδοση δεν βλέπω, προφανώς εννοείς πχ το Premium αλλά γιατί να το πληρώσω?
Για τις ζάντες αλλουμινίου ή το δερμάτινο τιμόνι & επιλογέα ταχυτήτων? Να μένει..
Απο την άλλη, δεν εφοδιάζουν τα βενζίνη 1.2 με το ISG. Αυτό είναι μεγάλο μείον για την οικονομία..
Για την κατανάλωση που γράφεις προβληματίζομαι... Μα 6,8 σε μεικτό κύκλο?
Κι αν το λέει περιοδικό, σε...πραγματικές 'πραγματικές' συνθήκες θα ναι ακόμη μεγαλύτερο.Δες τον τιμοκατάλογο που σου παραθέτω, έχει και την Cosmic έκδοση στα 1200 βενζίνης, έως εξαντλήσεως του στοκ.
Προσωπικά θα πλήρωνα αυτή τη διαφορά των έξτρα, βέβαια είμαι και καλομαθημένος στα έξτρα οπότε εγώ δεν πιάνομαι
Σίγουρα μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτά!Όσο για την κατανάλωση, εγώ το 6,8 του 1.2 απέναντι στο 6,2 του 1.1D το θεωρώ αξιοπρεπέστατο. Και δεν νομίζω πως θα την πλήρωνα την παραπάνω διαφορά... Λαμβάντοντας υπ' όψην όλες τις γνωστές και μη εξαιρεταίες, προαναφερθείσες παραμέτρους της αγοράς ενός Diesel, αλλά κυρίως τον αριθμό των km που κάνεις.
-
Το 6.8 της βενζίνης με το 6.2 πώς βγήκε; Γιατί οι εργοστασιακές τιμές για μ.ο. που βλέπω είναι 5.1 βενζίνη και 3.6 diesel. Ακόμα και στο sprintmonitor.de που βλέπω η βενζίνη έχει 6.6 και το diesel 4.7 οπότε θα έλεγα να ξανακάνεις τους υπολογισμούς σου.
Επίσης εκεί που με το βενζίνης για 80-120 (την επιτάχυνση που χρειάζεσαι για προσπέραση) θέλεις 25'' (οριακά επικίνδυνο) με το 1.1diesel θέλεις 15''...
-
Ο χρήστης Cyborg έγραψε:
Επίσης εκεί που με το βενζίνης για 80-120 (την επιτάχυνση που χρειάζεσαι για προσπέραση) θέλεις 25'' (οριακά επικίνδυνο) με το 1.1diesel θέλεις 15''...
Link έχεις ή τυχαία νούμερα?
Με ποια ταχύτητα? -
Σαφως ταχυτερο το Ριο βενζινης.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Επίσης εκεί που με το βενζίνης για 80-120 (την επιτάχυνση που χρειάζεσαι για προσπέραση) θέλεις 25'' (οριακά επικίνδυνο) με το 1.1diesel θέλεις 15''...
Link έχεις ή τυχαία νούμερα?
Με ποια ταχύτητα?Δες εδώ:
Diesel:
http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1610855/kia_rio_1_1_crdi_isg_edition-7_3-d.html
Βενζίνη:
http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1610765/kia_rio_1_2_isg_spirit_3-d.htmlΧρόνοι (παραδείγματα):
Diesel
0-100 km/h (s): 14.1
60-100 km/h on IVth gear (sec)(or top gear if total number of gears -
Το καταλαβαινεις πως το 80-120 με 5η ειναι εντελώς ακυρο; Αν θες να προσπερασεις βαζεις 3η στα 80 και αντε γεια ντιζελ...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
στην καθημερινή μετακίνηση το ντίζελ θα είναι σχεδόν παντού αισθητά πιο σβέλτο και σαφέστατα πιο οικονομικό...
ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο χαμάλη, το πετρέλαιο παίζει χωρίς αντίπαλο
-
Πιο οικονομικό σίγουρα θα είναι. (Αν και σε πρόσφατο τεστ το Fiesta Diesel 1.6 έκαψε μόλις ένα λίτρο λιγότερο από το Fiesta 1000 Ecoboost με το 2ο να είναι σαφέστατα ταχύτερο). Στο πιο σβέλτο έχω τις αντιρρήσεις μου, ειδικά αν οδηγείς το κάθε αυτοκίνητο στο φάσμα που αποδίδει, δηλαδή όχι ταριφάδικα, που φυσικά το ντίζελ έχει πλεονέκτημα καθώς παίζει στην έδρα του.
-
Οι καταναλώσεις των περιοδικών που παρατέθηκαν ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικές. Το diesel προφανώς το ζόρισαν περισσότερο λόγω χαμηλής ιπποδύναμης. Η διαφορά που φαίνεται στο spritmonitor είναι αντιπροσωπευτική (τα νούμερα στην Αθήνα θα είναι μεγαλύτερα αλλά ποσοστιαία η διαφορά θα είναι παρόμοια σε όλες τις συνθήκες). Αν βάλει κανείς και τη διαφορά τιμής των καυσίμων, το βενζινοκίνητο θα κοστίζει χονδρικά 80% παραπάνω σε καύσιμα.
Αυτά εφόσον κάποιος οδηγεί οικονομικά.Σε επιδόσεις, το diesel φαίνεται πιο χρηστικό αλλά βέβαια αν το πας τέρμα το βενζινοκίνητο είναι πιο γρήγορο μιας και έχει περισσότερα άλογα. Αυτή η διαφορά θα φανεί και σε μεγάλες ταχύτητες σε εθνική (ας πούμε πάνω από 100-120).
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
στην καθημερινή μετακίνηση το ντίζελ θα είναι σχεδόν παντού αισθητά πιο σβέλτο και σαφέστατα πιο οικονομικό...ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο χαμάλη, το πετρέλαιο παίζει χωρίς αντίπαλο
θα με βοηθήσεις περισσότερο στην επιλογή μου απο αυτή τη λεπτομέρεια:
Tα 6000χλμ που κάνω όλα κι όλα, τα κάνω κυρίως πολύ νυχτερινές-πρωινές ώρες στην πόλη όπου δεν έχει κίνηση και θέλω να είμαι σβέλτος μετά τα φανάρια, και γρήγορος σε λεωφόρους.
Εδώ είναι το θέμα ποια η διαφορά Rio Diesel ~ βενζίνη. -
octavia Λέμε ρε γαρούφαλο. 1000ευρώ έκπτωση και 2000 από την απόσυρση.3000 μείον.
τι ρίο και κουραφέξαλα. τι να τον κάνεις τον τενεκέ με ρόδες. -
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
στην καθημερινή μετακίνηση το ντίζελ θα είναι σχεδόν παντού αισθητά πιο σβέλτο και σαφέστατα πιο οικονομικό...
ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο χαμάλη, το πετρέλαιο παίζει χωρίς αντίπαλο
θα με βοηθήσεις περισσότερο στην επιλογή μου απο αυτή τη λεπτομέρεια:
Tα 6000χλμ που κάνω όλα κι όλα, τα κάνω κυρίως πολύ νυχτερινές-πρωινές ώρες στην πόλη όπου δεν έχει κίνηση και θέλω να είμαι σβέλτος μετά τα φανάρια, και γρήγορος σε λεωφόρους.
Εδώ είναι το θέμα ποια η διαφορά Rio Diesel ~ βενζίνη.Εδώ η απάντηση είναι απλή. Κάνε τα test drive
Στα φανάρια, εφόσον ξεπεράσεις χοντρικά τις 4.000σαλ. πιο γρήγορη θα είναι η βενζίνη. Πολύ πιο γρήγορη.
Σβέλτα σε άδειες λεοφώρους κινείσαι με οποιοδήποτε καινούργιο αυτοκίνητο με την έννοια ότι φτάνουν και κρατάνε τα 100 ή 120 άνετα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το καταλαβαινεις πως το 80-120 με 5η ειναι εντελώς ακυρο; Αν θες να προσπερασεις βαζεις 3η στα 80 και αντε γεια ντιζελ...Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Για την 5η συμφωνώ, αλλά και με 4η το συγκεκριμένο diesel αν παρατηρήσεις είναι πιο γρήγορο (με 3η δεν έχει μέτρηση).
Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι ένα test drive είναι ο καθοριστικός παράγοντας ώστε να δει κάποιος τί του ταιριάζει...
μικρό diesel με το ζόρι ή τελικά συμφέρει?