-
Παρακαλώ όποιος μπορεί να μου πει τη γνώμη του για το C4 με τα 90ps.
Γνωρίζουμε την διαφορά στην τιμή με τα 110ps?
Μιλάμε για την έκδοση attraction.
H έκδοση με τα 110 έχει το start stop ή ή επόμενη έκδοση με το 1,6 e-hDi?
Ti χώρο αποσκευών έχει;
-
λοιπον...
ο 1,6 ντίζελ με τα 115...
τον οδήγησα και δυστυχώς απεχει αρκετά απο τον αντιστοιχο της ρεναουλτ...
ωστοσο... σε ποια μοντέλα φοριεται; εχουμε τίποτις στοιχεια για νεανικες ασθενειες κλπ;
επέρχεται άμεση ή έμμεση αλλαγή του με κατι άλλο πιο δυνατό;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ο 1,6 ντίζελ με τα 115...
σε ποια μοντέλα φοριεται; εχουμε τίποτις στοιχεια για νεανικες ασθενειες κλπ;
επέρχεται άμεση ή έμμεση αλλαγή του με κατι άλλο πιο δυνατό;
Σχεδον σε ολα.. σιγουρα c3 ,ds3 ,c4 ,c4 picasso, c5 ,ds5..
Στη δικια μου αντιληψη με βαση ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ πηγες δεν εxει πεσει κατι ωστε να το αναφερω στο θεμα αξιοπιστια-ασθενειες.
Δε γνωριζω.
-
Η DS γκάμα απόκοπτεται από τη Citroen;
-
Και τι θα γίνει δηλαδη....peugeot DS? Είναι λίγο προβληματικό αυτό!
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
Να την καταργήσουν δεν παίζει ε?
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
λοιπον...ο 1,6 ντίζελ με τα 115...
τον οδήγησα και δυστυχώς απεχει αρκετά απο τον αντιστοιχο της ρεναουλτ...
ωστοσο... σε ποια μοντέλα φοριεται; εχουμε τίποτις στοιχεια για νεανικες ασθενειες κλπ;
επέρχεται άμεση ή έμμεση αλλαγή του με κατι άλλο πιο δυνατό;
PSA+Ford+Mazda και προηγούμενο Mini μέχρι κάποιο έτος. Συμφωνώ πως δεν είναι κατί φοβερό, ποτέ δεν ήταν δλδ, σε απόδοση αλλά γενικά είναι οικονομικός και αρκετά πολιτισμένος.
-
τη δευτερα θα καμω πολυωρο τεστ...
παντως πισω παιρνει 3 ισοφιξ καθισματακια. μου φαινεται 'απιστευτο'
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Να την καταργήσουν δεν παίζει ε?Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Σε χαλασε ε? ειναι πολυ ομορφη..
-
Ds3 και Ds4 ειναι υπεροχα...
Ds5 υπερβολη.... -
Συμφωνω οτι ειναι πιο φλυαρη απλα αν κατσεις μεσα τα ξεχνας ολα...
-
Dasimo, νιώθω το βάρος της προσμονής που δεν απαντά σε μια πολύφερνη άφιξη, αποκύημα της λησμονιάς που με δόλιο τρόπο ανοίγουνε τη στέρνα. Λένε πως κατέβηκαν τα σύννεφα και με βροχές ξεπλύνανε της μοίρας τους φρικτούς χειμάρρους και ότι το σχέδιο είναι να είναι ξεχωριστό brand η DS και όχι πλέον citroen.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Dasimo, νιώθω το βάρος της προσμονής που δεν απαντά σε μια πολύφερνη άφιξη, αποκύημα της λησμονιάς που με δόλιο τρόπο ανοίγουνε τη στέρνα. Λένε πως κατέβηκαν τα σύννεφα και με βροχές ξεπλύνανε της μοίρας τους φρικτούς χειμάρρους και ότι το σχέδιο είναι να είναι ξεχωριστό brand η DS και όχι πλέον citroen.Πατερ εγραψες παλι :lol:
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αγιε Πατερα ......ειναι σαν να λεμε Ολυμπιακος Λεωφορου Αλεξαντρας......η θα ειναι Citroen DS η δεν γινεται!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Dasimo, νιώθω το βάρος της προσμονής που δεν απαντά σε μια πολύφερνη άφιξη, αποκύημα της λησμονιάς που με δόλιο τρόπο ανοίγουνε τη στέρνα. Λένε πως κατέβηκαν τα σύννεφα και με βροχές ξεπλύνανε της μοίρας τους φρικτούς χειμάρρους και ότι το σχέδιο είναι να είναι ξεχωριστό brand η DS και όχι πλέον citroen.Ε εισαι κακουλης τελικα...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
τη δευτερα θα καμω πολυωρο τεστ...παντως πισω παιρνει 3 ισοφιξ καθισματακια. μου φαινεται 'απιστευτο'
Η 1.6 με τα 120 δεν είναι διαθέσιμη στην Χάφτεν Χούφτενλάντ;
-
-
+1000
-
λοιπον το αμαξάκι ειναι φανταστικό τελικα
πραγματικά χαιρεσαι να βρίσκεσαι μέσα
κι απο καταναλώσεις... καίει περιπου οσο και το αουδί (όταν ειναι σταματημένο).
μάλλον προς τα εκεί κλίνουμε τελικά... άμεσα μαλιστα
-
115 ή 120 χόρσα;
CITROËN FORUM