Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 258
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 423
    • 424
    • 260 / 424
    Περί αυτοκίνησης
    90
    8472
    107890
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bayern7 last edited by

      Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
      Αυτά παθαίνεις άμα ανεβοκατεβαίνεις για συναυλίες, αλjήτη.

      Τι να κάνουμε; Έχουμε και τα πάθη μας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        govus last edited by

        Αυτό που μου τη δίνει περισσότερο, είναι πως αν γίνει κάτι 'στα Τέμπη', το υπεραναλύουμε μέχρι χειρομ@λακίας ...
        Την ίδια στιγμή μπορεί να συμβαίνει κάποιο ανάλογο τροχαίο σε 5 άλλα σημεία του ΕΛ οδικού δικτύου, που δεν θα περάσει ούτε από 'τα ψιλά' των ΕΛ ίντερνετς και φόρουμζ ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-lappas last edited by

          Υποθέτω ότι αυτό γίνεται ακριβώς γιατί στα Τέμπη ακόμα και τα χαλίκια γνωρίζουν ότι γίνονται πολύνεκρα και ότι είναι κοινή λογική το να οδηγείς αμυντικά εκεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Αν δεν είχαν σκοτωθεί εκεί τα παιδάκια, μάλλον δεν θ' ασχολείτο κανείς, όπως άλλωστε ΑΚΟΜΗ δεν ασχολείται κανείς με τα 'όπως-να'ναι-φορτωμένα', που κυκλοφορούν ελεύθερα ανά την ΕΛ επικράτεια ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyot last edited by

              Πάντως, δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που να μπορουν να καταργήσουν το χώρο και το χρόνο.
              Και με 1000 ίππους (αν μπορούσαν να μπουν κάτω και δη σε ελληνικό οδόστρωμα, και δη σε βρεμένο), θέλεις, μία κάποια ορατότητα, που να μην αφήνει αμφιβολία.
              Για προσπέραση νταλίκας που κινείται με 70-80χλμ/ω, ένα αξιοπρεπώς δυνατό αμάξι θελει τουλάχιστον 200 μέτρα ορατότητας (περί τα 3 δευτερόλεπτα +3 για τον πιθανό απέναντι εαυτό σου = 6 - πρόχειρη εκτίμηση), αλλιώς παίζεις ρώσικη ρουλέτα. Υπενθυμίζω οτι τα 108χλμ/ω είναι 30 μέτρα το δευτερόλεπτο.

              Σημαντικότατο είναι να υπάρχει επαρκής (τουλάχιστον) δυνατότητα επιτάχυνσης και ρεπρίζ, αλλά αυτή θα πρέπει να 'δαπανάται' και προς τον άξονα Χ (ας πούμε) της ασφάλειας (ήτοι της λιγότερης έκθεσης στο αντίθετο ρεύμα), και όχι μόνον προς τον αντίστοιχο 'άξονα Ψ' των περισσότερων προσπεράσεων.

              Καλόν είναι επισης όποιος δεν μπορεί ή δεν θελει να προσπεράσει κάποιο προπορευόμενο όχημα καταφανώς βραδύτερο του μέσου όρου, να αφήνει μεγάλη απόσταση από αυτό, ώστε να μπορεί να προσπεράσει κάποιος που μπορεί να περάσει ένα όχημα, αλλά όχι και δύο ή περισσότερα.

              Διαμαρτύρομαι, τέλος, για τον όρο 'τουρμπινομαλάκας' που αυθαιρέτως απευθύνθηκε σε φουκαρά φορουμίτη με ξηρό υπερσυμπιεστή , τη στιγμή μάλιστα που σύντομα το 90% των οδηγών με ταπεινούς κουβάδες θα διαθέτουν τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων).
              Στην ανάποδη μεταμοντέρνα εποχή μας, οι ατμοσφαιρομαλάκες , στους οποίους πλέον ανήκω, θα είναι και οι μάλλον επικίνδυνοι

              @Govus: Kι όμως έχει τεράστια αρνητική σημασία κυκλοφοριακοί φόρτοι όπως το Αθήνα-Θεσ/νίκη και το Αθήνα - Πάτρα - Ιταλία & -Ιωάννινα - Αλβανία να 'εξυπηρετούνται' από δρόμους όπου αδυνατείς να προσπεράσεις χωρίς να εκτεθείς στο αντίθετο ρεύμα (και λόγω αυτού ακριβώς του φόρτου, να αδυνατείς αντικειμενικά να προσπεράσεις, με ο,τιδήποτε εκτός από ελικόπτερο)
              Γι 'αυτό άλλωστε και προτιμώ, πχ για Αθήνα-Γιάννινα, τον 'επάνω' δρόμο, καθόλου καλύτερο σε μεγάλα τμήματά του μεν, με το μισό φόρτο δε. Μονόδρομος για δυνατό αμάξι, αλλά και για πιο αδύναμο που αδιαφορεί για λίγο παραπάνω χιλιόμετρα και χρόνο, έχοντας λιγότερο άγχος για το τί θα σου έρθει από απέναντι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morx last edited by

                εχεις ενα ποιντ γαμωτη μου βραδιατικο !!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimclark last edited by

                  ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΟΜΑΛΑΚΕΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vaggos111 last edited by

                    συμφωνω 100/100 με @JimClark!!! και εγω σταματαω για λιγο οταν ειμαι αναμεσα σε πολλα αυτοκινητα-νταλικες!!!
                    απιστευτο το οτι πατανε τερμα γκαζι ολοι οταν ανοιγει ο δρομος μετα τα τεμπη! τα τεμπη εχουν κινηση, συμφωνω
                    αλλα ειναι καλος δρομος. 10 χλμ με στροφες ειναι, σιγα το χρονο που θα χασει καποιος. εκει αν εχει εστω και λιγη
                    κινηση δεν μπορεις να προσπερασεις με ασφαλεια ας εχεις το evo της ams. αν ηταν ετσι στην 'καταρα' επρεπε
                    να ειχε σκοτωθει η μιση ελλαδα απο τις προσπερασεις.

                    ps: γνωστος (πυροσβεστης) φιλου μου, ειπε πως ετσι οπως ηταν χτυπημενα το φορτηγο και το πουλμαν,
                    σημαινει πως κανανε οτι μπορουσανε για να μπορεσει να περασει το αυτοκινητο (δεν μπορω να ειμαι 100/100 σιγουρος
                    γιατι δεν ημουν μπροστα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • limited_one
                      limited_one moderator last edited by

                      http://verena.gr/content/θα%C ... F%8C%CF%82

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                        Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο από όλα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά το έχουν πιστέψει ότι λόγω οχήματος και οδηγικών ικανοτήτων δεν θα προκαλέσουν ατύχημα ακόμα και με πιο επιθετική οδήγηση σε αποδεδειγμένα πολύ επικίνδυνα σημεία.

                        Γιατί το ότι γίνεται συζήτηση για προσπεράσεις σε σημεία που απαγορεύεται που το βάζεις?

                        Ελεος ρε παιδια, αυτο το 'διπλη διαχωριστικη κατω = ντε φακτο επικινδυνο σημειο που μονο απο τυχη δεν θα σκοτωθεις αν προσπερασεις' εχει καταντησει κακο ανεκδοτο. Γενικα αυτο το 'ο ελληνας νομοθετης/εργολαβος/υπεχωδας απαγορεψε το Α οποτε αυτος ξερει σιγουρα καλυτερα απο ολους' πρεπει να το κοιταξετε λιγο...

                        Ο αλλος λεει οτι προσπερασε βραδυ με ορατοτητα μερικων εκατονταδων μετρων αλλα επειδη μετα, ειδε τα μνημεια οπου καποιοι αλλοι ειχαν πεθανει (με εντελως διαφορετικες συνθηκες και τραγικα σφαλματα απο τον/τους οδηγο/οδηγους), αποφασισε οτι τελικα κακως προσπερασε.

                        Μηπως το παραξεχειλωνετε το πραγμα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          heras last edited by

                          Ο χρήστης kacey έγραψε:
                          Γενικα αυτο το 'ο ελληνας νομοθετης/εργολαβος/υπεχωδας απαγορεψε το Α οποτε αυτος ξερει σιγουρα καλυτερα απο ολους' πρεπει να το κοιταξετε λιγο...

                          Φυσικα και ξερει καλυτερα....θα τον αμφισβητήσουμε κι από πανω?
                          Οπου βλέπετε διπλη γραμμη κατω ακομα και αν υπαρχει ορατοτητα δορυφορου, μην προσπερασετε γιατι είναι ρισκο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikospappas last edited by

                            Ο χρήστης kacey έγραψε:

                            Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο από όλα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά το έχουν πιστέψει ότι λόγω οχήματος και οδηγικών ικανοτήτων δεν θα προκαλέσουν ατύχημα ακόμα και με πιο επιθετική οδήγηση σε αποδεδειγμένα πολύ επικίνδυνα σημεία.

                            Γιατί το ότι γίνεται συζήτηση για προσπεράσεις σε σημεία που απαγορεύεται που το βάζεις?

                            Ελεος ρε παιδια, αυτο το 'διπλη διαχωριστικη κατω = ντε φακτο επικινδυνο σημειο που μονο απο τυχη δεν θα σκοτωθεις αν προσπερασεις' εχει καταντησει κακο ανεκδοτο. Γενικα αυτο το 'ο ελληνας νομοθετης/εργολαβος/υπεχωδας απαγορεψε το Α οποτε αυτος ξερει σιγουρα καλυτερα απο ολους' πρεπει να το κοιταξετε λιγο...

                            Ο αλλος λεει οτι προσπερασε βραδυ με ορατοτητα μερικων εκατονταδων μετρων αλλα επειδη μετα, ειδε τα μνημεια οπου καποιοι αλλοι ειχαν πεθανει (με εντελως διαφορετικες συνθηκες και τραγικα σφαλματα απο τον/τους οδηγο/οδηγους), αποφασισε οτι τελικα κακως προσπερασε.

                            Μηπως το παραξεχειλωνετε το πραγμα?

                            Καθολου δεν το ξεχειλωνουμε. Οσοι γραφουμε εχουμε επιβιωσει απο τις ψιλο η χονδρο μ@λ@κιες που καναμε στους δρομους.
                            Αυτο δεν σημαινει ομως οτι επειδη επιβιωσαμε δεν σκεφτηκαμε το ποσο ανοητο ειναι να παιρνεις τετοια ρισκα.
                            Ειδικα το κομματι των Τεμπων, απο Συκουριο μεχρι τα διοδια δηλαδη, ειναι τρελο να προσπερνας εκτος αν εχεις μοτοσυκλετα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim8 last edited by

                              ο kacey εχει ενα δικιο εδω που τα λεμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dap last edited by

                                Οτι υπαρχει λαθος σημανση σε παμπολλα σημεια του οδικου δυκτιου ειναι πανελληνιως γνωστο....Αλλα ελα που μερικες φορες ειναι τυχαινει να'ναι και ΣΩΣΤΗ;
                                Νομιζω οτι στα Τεμπη λογω ιδιαιτεροτητος η διπλη διαχωριστικη ειναι απαραιτητη και πρεπει να την τηρουμε μετ'ευλαβειας......

                                Αν παλι την νυχτα εισαι βεβαιος οτι θα φανει αυτοκινητο απο την αντιθετη μερια σε κανα 5λεπτο τοτε κανε ανετα και την προσπεραση κανε και ενα ντονατ και πανε στο καλο....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kacey last edited by

                                  Φυσικα κ συνηθως ειναι σωστη, αλλα ενας καλος οδηγος μπορει να το κρινει αυτο. Αυτο το 'πατησες τη διπλη = μας σκοτωσες' το λενε μονο οι εξεταστες που θελουν να σε κοψουν αν δεν τους εχεις λαδωσει ομως...

                                  Τι διαολο εχουν τα Τεμπη τελικα που ειναι τοσο τρομερο? Κ εγω μιλαω γενικοτερα, δεν μιλαω για τα Τεμπη αλλα για τη νοοτροπια διπλη γραμμη = θεσφατο που διαβαζω εδω κ 3 σελιδες.

                                  nikospappas

                                  δεν μιλαμε για 'επιβιωση' ρε ανθρωπα, κατα την εννοια οτι 'ετυχε' να μη μας συμβει κατι, αλλα οτι ΔΕΝ ΗΤΑΝ επικινδυνη η ταδε συγκεκριμενη πραξη, ΠΟΤΕ. Οχι επειδη ετυχε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Πάλι καλά που ο μόνος που πλήρωσε με την ζωή του ήταν αυτός που επέλεξε να παραβιάσει το όριο ταχύτητας και να προσπεράσει εκεί που ήξερε ότι είναι επικίνδυνο και απαγορεύεται. Κρίμα για την οικογένεια που άφησε πίσω του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Πέρασα πολύ πρόσφατα απο τα Τέμπη και έχω να παρατηρήσω τα εξής:

                                      Καταρχάς επειδή ο δρόμος είναι αρκετά φαρδύς και οι στοφές όχι ιδιαίτερα κλειστές, τα φορτηγά πάνε με αρκετή ταχύτητα που δυσκολεύει την προσπέραση.

                                      Έχει και κάποιες μεγάλες ευθείες, αλλά και κεί είναι επικίνδυνη η προσπέραση γιατι συνήθως σε αυτές τις ευθείες έχει αρκετούς πλευρικούς δρόμους. Αν για παράδειγμα βγεί κάποιος απο πλευρικό για να μπεί στο αντίθετο (για σένα) ρεύμα την ώρα που κάνεις προσπέραση τότε δέν την γλιτώνεις την μετωπική. Γι αυτό και η διπλή διαχωριστική σε αυτά τα σημεία.

                                      Γενικά και στο ανέβα και στο κατέβα δέν ένοιωσα την ανάγκη να προσπεράσω κάπου. Η κίνηση πήγαινε με 70-80 που θεωρώ πολύ καλή ταχύτητα για το σημείο. Επιπλέον το αυτοκίνητο μου δέν είναι για πολλά-πολλά. Θα πρέπει να βρώ μεγάλο άνοιγμα και να ζοριστώ πολύ για να περάσω κάποιον που πάει με 70-80 με ασφάλεια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        govus last edited by

                                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                        Πάλι καλά που ο μόνος που πλήρωσε με την ζωή του ήταν αυτός που επέλεξε να παραβιάσει το όριο ταχύτητας και να προσπεράσει εκεί που ήξερε ότι είναι επικίνδυνο και απαγορεύεται. Κρίμα για την οικογένεια που άφησε πίσω του.

                                        Σχετικό το 'πάλι καλά'... Μια κοπελίτσα 25 ή 26 ετών, που επέβαινε στο ΚΤΕΛ είναι σε κρίσιμη κατάσταση, με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις στην εντατική ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          baba3 last edited by

                                          Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                          Οτι υπαρχει λαθος σημανση σε παμπολλα σημεια του οδικου δυκτιου ειναι πανελληνιως γνωστο....Αλλα ελα που μερικες φορες ειναι τυχαινει να'ναι και ΣΩΣΤΗ;
                                          Νομιζω οτι στα Τεμπη λογω ιδιαιτεροτητος η διπλη διαχωριστικη ειναι απαραιτητη και πρεπει να την τηρουμε μετ'ευλαβειας......

                                          Αν παλι την νυχτα εισαι βεβαιος οτι θα φανει αυτοκινητο απο την αντιθετη μερια σε κανα 5λεπτο τοτε κανε ανετα και την προσπεραση κανε και ενα ντονατ και πανε στο καλο....

                                          • 1000

                                          Επιτρέψτε μια ταπεινή άποψη από κάποιον που δεν γράφει στο forum, αλλά θλίβεται με αυτά που κατά καιρούς διαβάζει.

                                          Είναι απλά εγκληματικό, ό,τι αυτοκίνητο και να έχει κάποιος, όσο καλό οδηγό και να θεωρεί τον εαυτό του, όσο λάθος και να θεωρεί τη σήμανση ή τη διαγράμμιση, να προσπερνάει στα Τέμπη, ή σε αντίστοιχο δρόμο. Η πιθανότητα να έρχεται αυτοκίνητο ή νταλίκα από το αντίθετο ρεύμα ή πίσω από τη στροφή που μας κρύβει την ορατότητα προσεγγίζει επικίνδυνα το 100%. Κάτι που σημαίνει ότι όποιος επιχειρεί προσπέραση σε τέτοιους δρόμους είναι ή τρελός, ή εκ προμελέτης εγκληματίας. Και συγχωρήστε το βαρύ χαρακτηρισμό, αλλά έτσι ακριβώς το βλέπω. Αν θέλει κάποιος να νιώσει την αδρεναλίνη να κυλάει στο αίμα του, και να παίζει τη ζωή του κορώνα γράμματα, υπάρχουν άλλα πράγματα που μπορεί να κάνει, χωρίς να κινδυνεύει να στείλει τον πρώτο άτυχο στον άλλο κόσμο.
                                          Αν δεν μπορεί κάποιος να καταλάβει αυτό το απλό πράγμα, και ψάχνει να βρει δικαιολογίες στη σήμανση, τα όρια ταχύτητας, τις ρεπρίζ του αυτοκινήτου του, κοκ, χρήζει απλά ψυχιατρικής εκτίμησης για την ικανότητα του να αποτελεί υγιές τμήμα της κοινωνίας.

                                          Αρκετούς νεκρούς έχουμε θρηνήσει λόγω της βλακείας που κουβαλάμε στο κεφάλι μας...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            heras last edited by

                                            Eξω εχουμε πολεμο...εγω ετσι το βλεπω και το χω γραψει επανειλημμενα
                                            Τωρα το αν καποιοι απο σας δεν σας TAΠΕΙΝΩΝΕΙ να σας προσπερναει επιδεικτικα ο αλλος ποσω μαλλον σε διπλη προβλημα σας. Εγω παντως ριχνομαι στη μαχη και παλευω μεχρις εσχατων...ειτε θα τον περασω παλι, ειτε μετα τον πολεμο αν ειναι δυνατοτερος/ικανοτερος θα κανω ακρη. Ποτε ομως ανευ καταθεσης οπλων

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 260 / 424
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr